Topic: Reactivarea centurii feroviare
52 posts, 29392 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
GPS
Am observat ca au apărut semnale noi pe firul M800 -> Otopeni.
Am observat ca au apărut semnale noi pe firul M800 -> Otopeni.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
fl82
Distantele kilometrice intre statiile si punctele de ramificatie de pe Calea ferata de centura a Bucurestiului:
-Mogosoaia- km 0
-Otopeni- km 6,3
-Canton Tunari h.- km 11
-Canton Stefanesti h.- km 15,6
-Voluntari (Constantin David)- km 19,1
-Ram. Voluntari - km 21,7
-Ram. Fabrica de paine Loulis- km 23,9
-Ram. 1 Titan- km 26,1
-Titan (Bucuresti Sud) Grupa Marfuri- km 27,6
-Ram. Abator- km 30,9
-Popesti-Leordeni- km 36,4
-Berceni- km 40,9
-Jilava- km 44
-Ram. 1 Jilava- km 45,2
-Ram. 3 Jilava (locul de unde urma sa se ramifice calea ferata spre portul Bucuresti- 1 Decembrie)- km 46,6
-Ram. Magurele- km 49,6
-Varteju- km 52,9
-Bucuresti Vest (Ciorogarla)- km 60,3
-Ram. 2 Chiajna- km 62,8
-Chiajna- km 65,5
-Ram. Post Rudeni- km 67,9
-Ram. Post Colentina-km 69,2
-Mogosoaia- km 74,1
Distantele kilometrice intre statiile si punctele de ramificatie de pe Calea ferata de centura a Bucurestiului:
-Mogosoaia- km 0
-Otopeni- km 6,3
-Canton Tunari h.- km 11
-Canton Stefanesti h.- km 15,6
-Voluntari (Constantin David)- km 19,1
-Ram. Voluntari - km 21,7
-Ram. Fabrica de paine Loulis- km 23,9
-Ram. 1 Titan- km 26,1
-Titan (Bucuresti Sud) Grupa Marfuri- km 27,6
-Ram. Abator- km 30,9
-Popesti-Leordeni- km 36,4
-Berceni- km 40,9
-Jilava- km 44
-Ram. 1 Jilava- km 45,2
-Ram. 3 Jilava (locul de unde urma sa se ramifice calea ferata spre portul Bucuresti- 1 Decembrie)- km 46,6
-Ram. Magurele- km 49,6
-Varteju- km 52,9
-Bucuresti Vest (Ciorogarla)- km 60,3
-Ram. 2 Chiajna- km 62,8
-Chiajna- km 65,5
-Ram. Post Rudeni- km 67,9
-Ram. Post Colentina-km 69,2
-Mogosoaia- km 74,1
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
abc_XC
Sursa informatiei este pagina de Facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/3336177229750455.
Sper ca pozele sunt facute in toamna anului trecut iar in acest moment linia de contact este functionala, nu doar stalpi abandonati.
Sursa informatiei este pagina de Facebook CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/3336177229750455.
Verde pentru traficul de marfă pe centura feroviară!
Odată cu finalizarea lucrărilor de reparații la infrastructură, suprastructură, instalații de semnalizare/electrificare și redeschiderea circulației pe centura feroviară, transportul de marfă pentru tranzitul spre și dinspre Constanța, Craiova sau Timișoara se poate realiza acum pe relația Pantelimon - Voluntari - Mogoșoaia - Ram. Colentina - Chiajna.
♦ Avantaje atât pentru transportul feroviar de marfă, dar și pentru traficul rutier:
◘ descongestionarea traficului feroviar pe relația Băneasa - Pantelimon
◘ fluidizarea traficului rutier la trecerile la nivel cu calea ferată de la Andronache, Petricani și Pipera
◘ eliminarea timpilor de staționare a trenurilor de marfă în Băneasa și Chitila
♦ Lucrări executate
◘ lucrări de infrastructură și suprastructură feroviară - SC WIEBE ROMANIA SRL;
◘ lucrări de semnalizare - ISAF;
◘ lucrări de electrificare - SC Electrificare CFR
◘ lucrări de întreținere pentru decolmatare șanturi și evacuare ape din zona terasamentului - Secția L2 București
♦ Zone de lucrări
◘ linia 301Y Post Rudeni - Post Colentina km 0+000-1+220
◘ linia 301L Post Giuleşti - Post Colentina km 9+000-km 9+276
◘ linia 301 K Colentina - Mogoşoaia km 1+800-4+900
Foto: WIEBE ROMANIA
Wiebe1.jpg (141.97 KB; downloaded 5132 times)
Wiebe2.jpg (116.02 KB; downloaded 5132 times)
Wiebe3.jpg (149.9 KB; downloaded 5131 times)
Wiebe4.jpg (128.2 KB; downloaded 5132 times)
Wiebe5.jpg (135.64 KB; downloaded 5132 times)
Wiebe6.jpg (144.92 KB; downloaded 5129 times)
Sper ca pozele sunt facute in toamna anului trecut iar in acest moment linia de contact este functionala, nu doar stalpi abandonati.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
andrei11
Barierele de la Andronache, Petricani și Pipera sunt una din cele mai mari rușini ale Bucureștiului și Voluntariului. Bucureștiul are bani pentru construcția a jumătate din cele trei pasaje care ar trebui executate în locul barierelor iar Voluntariul pur și simplu colcăie de bani, are destui pentru construcția celolalte trei jumătăți de pasaje. Oare nu se înțeleg primarii celor două localități învecinate ?
Barierele de la Andronache, Petricani și Pipera sunt una din cele mai mari rușini ale Bucureștiului și Voluntariului. Bucureștiul are bani pentru construcția a jumătate din cele trei pasaje care ar trebui executate în locul barierelor iar Voluntariul pur și simplu colcăie de bani, are destui pentru construcția celolalte trei jumătăți de pasaje. Oare nu se înțeleg primarii celor două localități învecinate ?
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
shoppy
Care Pipera?
GFR deja circula pe acolo, ma si speriasem ca se face ceva pentru CFR Marfa, m-am linistit, este pe banii GFR.
Care Pipera?
GFR deja circula pe acolo, ma si speriasem ca se face ceva pentru CFR Marfa, m-am linistit, este pe banii GFR.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
cris_m
Mie imi place mult ca in urma cu niste ani, maxim 10 asa, linia de pe centura era electrificata, iar acum odata cu "deschiderea spectaculoasa" nu mai vezi urme de catenara pe destul de multe tronsoane.
Mie imi place mult ca in urma cu niste ani, maxim 10 asa, linia de pe centura era electrificata, iar acum odata cu "deschiderea spectaculoasa" nu mai vezi urme de catenara pe destul de multe tronsoane.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
andrei11
# shoppy ai dreptate, am confundat eu M 800 cu centura...Pasajele pe care le-am propus sunt pentru M 800, nu pentru Cf Centură. Greșeala mea !
# shoppy ai dreptate, am confundat eu M 800 cu centura...Pasajele pe care le-am propus sunt pentru M 800, nu pentru Cf Centură. Greșeala mea !
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
shoppy
Cred ca pe tronsonul de sud intre Chiajna si Sud(care defapt este in est), nu a fost niciodata electrificata.
A intrat si EP Rail, cred ca este prima TM pe partea de nord.
Cred ca pe tronsonul de sud intre Chiajna si Sud(care defapt este in est), nu a fost niciodata electrificata.
A intrat si EP Rail, cred ca este prima TM pe partea de nord.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
GPS
Într-adevăr, acel tronson nu a fost niciodată electrificat.
shoppy wrote:
Cred ca pe tronsonul de sud intre Chiajna si Sud(care defapt este in est), nu a fost niciodata electrificata.
Într-adevăr, acel tronson nu a fost niciodată electrificat.
- shoppy
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
ByOnu
De-a lungul liniei, in zona pasajului Domnesti, au fost aduse traverse noi.
De-a lungul liniei, in zona pasajului Domnesti, au fost aduse traverse noi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reactivarea centurii feroviare
shoppy
Pai acolo nu a fost deactivata niciodata, este trafic de marfa, trece zilnic trenul
Pai acolo nu a fost deactivata niciodata, este trafic de marfa, trece zilnic trenul
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options