Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Bujoreni

216 posts, 102605 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Bujoreni 1689

Exact asta ma intrebam si eu acum (aproape) doi ani...

Nu vreau sa cobesc, dar o autobaza se relocheaza mult mai simplu decit un depou (a se vedea ce s-a intimplat cu  Pipera...). Si Berceniul si Bujoreniul stau pe o mina de aur pe piata imobiliara...
Cel mai simplu - pentru a evita intrebari indiscrete - e a le transforma intii in autobaze (proces deja inceput cu ambele...) si ulterior relocate.

La fel ca in Bujoreni, imediat s-a dezafectat reteaua de contact in zona transformata in autobaza, ulterior PS4 a desfiintat o portiune din garaj ca s-o transforme in parcare (deci modificare in cartea funciara si proprietarul terenului...). Sint curios cind se va intimpla acelasi lucru si la Bujoreni.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bujoreni ADK

Acum, nu sunt foarte sigur însă nu era și VL "vizat" din cauza stadionului din apropiere?

 


Re: Depoul Bujoreni ByOnu

1689 wrote here:
o autobaza se relocheaza mult mai simplu decit un depou


Mai simplu, da. Dar nu lipsit de dificultati. Vezi gluma de autobaza Giurgiului care isi spala inca(?) autobuzele in alte unitati samd. Tot ce s-a intamplat legat de unitatile STB in mandatul trecut a fost un atentat la exploatare si la bunurile orasului (desfiintarea Pipera, ciuntirea din Berceni, distrugerea retelei de troleibuz din Bujoreni, incercarea de instrainare a Victoria, samd). Lipsa totala de viziune.

Dar nici acum nu vad pasi seriosi spre repararea acestor distrugeri. Singura veste buna este cresterea parcului de troleibuze din Bujoreni de la 25 la 45 (probabil un parc de vreo 50 buc).

Puteti confirma: Bujoreniul redevine full-electric? Sau mai raman si cu autobuze?

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Cresterea asta de parc e doar un fel de “sa ne imbatam cu apa rece”, pentru ca nu e decit o plimbare a aceluiasi parc total (in declin constant daca ne uitam la numerele din ultimii - in curind - 15 ani...) de la un depou la altul.

Berceni-ul relocheaza la Vatra (pentru ca ... “s-a ars transformatorul” ...), Vatra relocheaza la Bujoreni si uite cum - numarind steagurile ... pardon troleibuzele a la Caragiale - se creaza impresia ca e mai bine.

Nu. Nu e mai bine, ci e din ce in ce mai prost.

Fara o achizitie urgenta de troleibuze (si aici inca o data nu sint de acord cu viziunile pe termen lung pe care unii le sustin, pentru ca s-ar putea sa nu mai fie nimic...) de orice fel, in citiva ani - si nu multi, pentru ca la Citelis nu s-a facut nici un RK ! -troleibuzul din Bucuresti o va lua pe urmele celui din Constanta.

 


Re: Depoul Bujoreni cris_m

ByOnu wrote here:
Puteti confirma: Bujoreniul redevine full-electric? Sau mai raman si cu autobuze?

Din moment ce in turatia pusa de Gabi apar numai troleibuze, ce alta confirmare mai e necesara? Mie mi se pare absolut evident. Daca nu ma crezi, arunca un ochi si la topicul de hibride :)

 


Re: Depoul Bujoreni ByOnu

Mai aveau si E4, de aici intrebarea. De asemenea, nu era clar scris ca aia este turatia < completa > a depoului si nici informatia refereritoare la mutarea hibridelor.

In fine, este o veste foarte buna. :)

Sper sa vedem mutate si rezervoarele de combustibil de acolo.

 


Re: Depoul Bujoreni Gabi23

Cert e că în acest moment Depoul Bujoreni este la aproximativ o treime din capacitatea de parcare și mentenanță. Realist e că nu vine nimic nou din urmă...

 


Re: Depoul Bujoreni punmeister

Vor veni 25 de troleibuze IMC pentru 62 si 93 care sunt in proces de licitare si 30 de e-Busuri pentru 137, 138, 173, 336 si 601.

 


Re: Depoul Bujoreni cris_m

Care vor veni la anul si la multi ani... daca vor veni. :roll:

 


Re: Depoul Bujoreni Gabi23

Parcul Depoului Bujoreni la data de 24.10.2022 este format din urmatoarele troleibuze:

Ikarus 415T (10): 5250, 5252, 5259, 5269, 5279, 5284, 5286, 5293, 5294, 5299

Irisbus Citelis (40 de bucati): 5301, 5302, 5304, 5305, 5306, 5307, 5308, 5309, 5310, 5321, 5322, 5324, 5325, 5326, 5327, 5328, 5330, 5341, 5342, 5343, 5346, 5347, 5349, 5350, 5361, 5362, 5363, 5364, 5367, 5368, 5369, 5370, 5381, 5382, 5383, 5384, 5386, 5387, 5388, 5389.

Troleibuz Scoala :  5329

 


Re: Depoul Bujoreni Gabi23

Depoul Bujoreni a redevenit full electric s-a montat rețeaua de troleibuz demontată la sosirea autobuzelor Hybrid și se lucrează pentru adaptarea condițiilor necesare pentru parcarea viitoarelor autobuze electrice.
Depoul Bujoreni - 03.11.2022 (1).jpg (292.37 KB; downloaded 3277 times)
Depoul Bujoreni - 03.11.2022 (2).jpg (285.75 KB; downloaded 3276 times)

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Minunat... Demontam ca sa avem ce monta la loc...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bujoreni V2A

Turația actuală:

62 - 9/6
69 - 11/7 (+10/3 Vatra Luminoasă)
93 - 12/7
96 - 10/5

Total: 42/25 ture.

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Sa inteleg ca Bujoreni a redevenit depou exclusiv de troleibuze si Nitu Vasile i-a luat locul in rolul de unitate de exploatare mixta (autobuze + (citeva) troleibuze) ?

Reteaua de alimentare (demontata cu atita graba) a fost reinstalata in Bujoreni dupa mutarea autobuzelor Mercedes ?

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use