Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport maritim si fluvial

 

Topic: Portul Constanta

44 posts, 5237 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta shoppy

Cred ca are CFR Marfă vreo 1.000 de vagoane de cresc copaci în ele prin triaje abandonate prin toată țara, ce mai contează 100 în sus sau în jos?

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex

Uite ca aci s-au mobilizat sa ridice ”copaceii”, din cauze independente de vointa lor!
Daca nu erau ceste vremuri, cine stia ca portul are 99 de linii ”prafuite” si, preponderent, nefunctionale?! :think:

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex




Jurnal de Șantier – 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝟏𝟏𝟕 – 𝐬𝐭𝐚𝐝𝐢𝐮 𝐟𝐢𝐳𝐢𝐜 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭𝐚𝐭 𝟏𝟎𝟎% - termen de execuție 𝟏𝟒𝟗 𝐳𝐢𝐥𝐞:
𝐀𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐚𝐭𝐞, 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥:
- 𝟐𝟕 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢, tip S49E1-300-1:9 și S49E1-190-1:9 din care 𝟐 𝐛𝐫𝐞𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝟐 𝐓𝐉𝐃 49E1-190-1:9;
- 𝟔.𝟓𝟖𝟗 𝐦 suprastructura CF;
- 𝟓 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 cu traverse noi de lemn;
𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀 𝐚 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐬 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐟𝐨𝐫𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 𝐢̂𝐧𝐜𝐚̂𝐭 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝟑͟𝟐͟ ͟𝐝͟𝐞͟ ͟𝐳͟𝐢͟𝐥͟𝐞͟ ͟𝐦͟𝐚͟𝐢͟ ͟𝐝͟𝐞͟𝐯͟𝐫͟𝐞͟𝐦͟𝐞͟.

 


Re: Portul Constanta Grunberg

Si eu care ma asteptam in naivitatea mea sa le modernizeze pe toate. Mai mult de jumate au ramas inca in stadiul de "green track". Alea nu or fi importante sau asteptam urmatorul razboi...?

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex

Una peste alta WIEBE si-a facut treaba... :yes:  ;)
ARCADA e mai ”silentioasa” :rofl:

 


Re: Portul Constanta Chev Celios

ROMÂNIA, TE IUBESC! - PORT LA MAREA NEPĂSARE


 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta ByOnu

Cica "liniile sunt perfect practicabile" ...
port la marea nepasare.jpg (525.81 KB; downloaded 903 times)

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex

Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanța" lucrare de utilitate publică de interes național
Prin prezentul act normativ, se propune aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanța", lucrare de utilitate publică de interes național.

Obiectivul principal al acestui proiect de investiţii vizeazăoptimizarea activității feroviare din Portul Constanța, prin creșterea performanței sistemului de transport, respectiv a accesibilității portuare. Aceasta este vitală pentru preluarea fluxurilor de marfă și transferarea acestora de la modul de transport maritim la modurile de transport terestre, pentru legătura cu zonele de interese din aria de influență deservită de Portul Constanța. Prin implementarea proiectului se vor efectua lucrări de modernizare a rețelei feroviare și optimizare a circulației feroviare la toate obiectivele aferente portului și lucrări de consolidări, care vor duce la mărirea spațiului rezultat din sistematizarea dispozitivului de linii și optimizarea activității de manevră.

Valoarea totală a investiției este de 5.355.566 mii lei (în prețuri la data 01.09.2022), aceasta  actualizându-se potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

Durata de execuție a investiției este de 48 luni.

Finanțarea obiectivului de investiții de utilitate publică de interes național se realizează din fonduri externe nerambursabile, Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility (CEF)) și de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naționale de Căi Ferate ,,C.F.R.”– S.A., precum și alte surse legal constituite în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.


2.3.Schimbări preconizate:
Prin implementarea proiectului se vor efectua lucrări de modernizare a rețelei feroviare și optimizare a circulației feroviare la toate obiectivele aferente portului, care constau în:
•    Lucrări de îmbunătățire a traficului feroviar, prin realizarea unei Grupe de Așteptare, care degrevează liniile de primire-expediere din stațiile c.f. din Port de timpii mari de staționare în vederea intrării la front (de la câteva ore la câteva zile, în prezent)
•    Înzestrarea stațiilor c.f. cu centralizarea electronică a instalațiilor de semnalizare, centralizarea schimbătoarelor din grupele de primire-expediere, dar și din grupele de manevră până la schimbătorul de acces pe linia de la frontul de încărcare-descărcare comanda stațiilor c.f. din Centrul de Management al Traficului Constanța
•    Electrificarea tuturor liniilor c.f. din Portul Constanța exceptând liniile de încărcare-descărcare, constituie atingerea obiectivului UE de a avea un transport durabil, cu efecte negative asupra mediului cât mai mici.
•    Refacerea infrastructurii și suprastructurii căii
•    Înlocuirea podețelor care nu mai corespund din punct de vedere funcțional și realizarea unui pod de încrucișare, care va crește capacitatea de transport și operare în Port
•    Montarea instalațiilor de centralizare electronice de semnalizare atât in posturile centrale din stații cât si in posturile locale aferente dispozitivului feroviar din zona Portului
•    Modernizarea tuturor instalațiilor de telecomunicații, prin înlocuirea echipamentelor existente cu echipamente moderne de ultimă generație și implementarea de instalații noi de telecomunicații
•    Lucrări de electrificare, care constau în înlocuirea totală a instalațiilor vechi și electrificarea altor grupe de linii, atât în port cât și în afara acestuia, ceea ce va crește considerabil capacitățile de transport electric, operarea și manevrabilitatea materialului rulant
•    Lucrări ample de Protecția instalațiilor din cale și vecinătate, care oferă posibilitatea ca împământarea și conexiunile la returul curentului de tracțiune din stații/grupe să fie mai centralizate și uniforme din punct de vedere al soluției, cu avantaje în viitoarele intervenții de reparații (timpi de închidere mai mici)
•    Reabilitarea și modernizarea instalațiilor fixe de tracțiune electrică, prin adoptarea unui sistem de alimentare și secționare a liniei de contact care să asigure o creștere a oportunității intervențiilor în sistem, prin teleconducerea procesului distribuit
•    Lucrări de construcții civile, respectiv realizarea de clădiri noi care să corespundă exigențelor impuse de creșterea capacității feroviare, cu mentenanță scăzută per total raportat la întreg patrimoniul de clădiri din zona portuară, cu intervenții la anvelopantă, finisaje, la clădirile existente care își păstrează funcționalitatea
•    Eliminarea cocoașelor de triere dintre cele două mari grupe de linii din Port Zona B
•    Lucrări de consolidări, care vor duce la mărirea spațiului rezultat din sistematizarea dispozitivului de linii și optimizarea activității de manevră.

 


  • shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta shoppy

In poza pare sa fie unul dintre convoaiele de vagoane abandonate pe acolo de ani si ani, de aceea se poate sa nu fie doar vina liniei.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex




A început execuția lucrărilor aferente 𝐋𝐨𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝟐 𝐬𝐢 𝟑 𝐝𝐢𝐧 𝐏𝐫𝐢𝐨𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞𝐚 𝟐. Vor fi înlocuite 𝟑𝟓 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢 𝐭𝐢𝐩 𝐒𝟒𝟗𝐄𝟏-𝟏𝟗𝟎-𝟏:𝟗, se va înlocui setul de traverse de lemn la 𝟏𝟎 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 si vor fi realizați 𝟏𝟗.𝟑𝟔𝟎 𝐦 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐧𝐨𝐮𝐚 𝐭𝐢𝐩 𝟒𝟗.
In prima faza au început lucrările de defrișare si demontare a liniilor si aparatelor de cale.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta ByOnu

A început execuția lucrărilor aferente 𝐋𝐨𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝟐 𝐬𝐢 𝟑 𝐝𝐢𝐧 𝐏𝐫𝐢𝐨𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞𝐚 𝟐. Vor fi înlocuite 𝟑𝟓 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢 𝐭𝐢𝐩 𝐒𝟒𝟗𝐄𝟏-𝟏𝟗𝟎-𝟏:𝟗, se va înlocui setul de traverse de lemn la 𝟏𝟎 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 si vor fi realizați 𝟏𝟗.𝟑𝟔𝟎 𝐦 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐧𝐨𝐮𝐚 𝐭𝐢𝐩 𝟒𝟗.
In prima faza au început lucrările de defrișare si demontare a liniilor si aparatelor de cale.


Da-le doamne erbicidul cel de pe urma!

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta orex

Deja trebuie drujba! :rofl:

 


  • shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta shoppy

Mai bine intra direct cu autogenul, ca tot acolo ajunge.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport maritim si fluvial  • 
Choose destination

Since our 1991 forum members have written 384711 posts in 4726 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use