Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța

74 posts, 3805 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options

Re: Portul Constanta orex

Calea ferată din Portul Constanța, în reabilitare. În ce stadiu au ajuns lucrările
CFR Infrastructură anunță că lucrările la cele două loturi au fost executate în proporție de 67% , iar 10 linii noi de cale ferată au fost redeschise circulației.

Pe LOTUL I din Portul Constanța (Port Zona A și Port Zona B), progresul fizic al lucrărilor executate de Wiebe România a ajuns la 69 %, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere”, spun cei de la CFR Infrastructură.

Conform acestora, stadiul de execuție se prezintă astfel: 4.588 de metri de suprastructură CF nouă (69% din cantitatea totală); 19 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9); șapte linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevră (liniile 1, 5 și 6 (Siloz 2), liniile 2 și 4 (Siloz 3), linia 4 (Siloz 1) și linia 1 din Zona B).

Pe LOTUL II din Portul Constanța (Port Zona B și Port Mol V), progresul fizic al lucrărilor executate de Arcada Company a ajuns la 65%, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere”, arată CFR Infrastructură.

Stadiul de execuție cuprinde 4.470 de metri de suprastructură CF nouă (65% din cantitatea totală); 16 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9); trei linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevrelor (linia tragere Chimpex, liniile 2 și 3 din Mol IV); montare șină nouă pe șase linii (liniile 5 și 6 din Grupa B1, liniile 5 și 6 din Grupa A2, linia 11 din Zona V și linia 5 Grupa Chimpex).

 



Re: Portul Constanta orex




𝐏𝐨𝐫𝐭 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐚 – 𝟐𝟑.𝟎𝟗.𝟐𝟎𝟐𝟐 – 𝐋𝐎𝐓 𝟏 – 𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀
Jurnal de Șantier – 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝟏𝟎𝟎 – stadiu fizic executat 𝟖𝟑% - termen de execuție 𝟏𝟒𝟗 𝐳𝐢𝐥𝐞:
Au fost montate:
- 𝟐𝟎 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢, tip S49E1-300-1:9 și S49E1-190-1:9 și
- 𝟏 𝐛𝐮𝐜𝐚𝐭𝐚 𝐛𝐫𝐞𝐭𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐚 (3 aparate de cale S49E1-190-1:9 si 1 TJD 49E1-190-1:9) reprezentând 𝟗𝟎% din cantitatea necesară;
- 𝟓.𝟕𝟎𝟐 𝐦 suprastructura noua, reprezentând 𝟖𝟔% din cantitatea necesară;
- 𝟓 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 cu traverse noi de lemn reprezentând 𝟏𝟎𝟎% din cantitatea necesara;
Lucrări linii:
- 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝟏𝟐 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 si au fost finalizate lucrările pe alte 4 linii; 𝐮𝐥𝐭𝐢𝐦𝐞𝐥𝐞 𝟑 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐟𝐢𝐢𝐧𝐝 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐨𝐫𝐭̦𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝟑𝟓%;
- 𝐚𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐟𝐚𝐜𝐞𝐫𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐚 𝟒 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐚;
𝐀𝐔 𝐌𝐀𝐈 𝐑𝐀̆𝐌𝐀𝐒 𝟒𝟗 𝐃𝐄 𝐙𝐈𝐋𝐄 𝐃𝐈𝐍 𝐓𝐄𝐑𝐌𝐄𝐍𝐔𝐋 𝐃𝐄 𝐄𝐗𝐄𝐂𝐔𝐓̧𝐈𝐄 𝐀𝐋 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐀𝐂𝐓𝐔𝐋𝐔𝐈
𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀 depune toate eforturile necesare astfel încât lucrările să fie finalizate în cel mai scurt timp posibil.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta Utilizator anonim 2

Mie nu mi-e clar: vor moderniza toate liniile portului sau numai unele? Si anume care? De ce unele ar fi mai importante decit altele? Daca tot se apuca de lucru, sa le faca cum trebuie, 100% nu cirpeli.

 


Re: Portul Constanta andrei11

Sunt cu siguranţă mai multe linii decât trebuie. Vrei să spui că la tine în casă nu găsesc lucruri inutile, care practic ocupă loc fără să mai fie folosite ?

 


Re: Portul Constanta orex

In portul Constanta sunt 99 de linii. Toate vor fi reparate! ;)

 


Re: Portul Constanta ByOnu

Pseudo-off-topic: vagoanele mutate vor fi casate? Sau doar sunt mutate pentru a creste copaci prin ele pe alte linii? A zis CFR Marfa ceva despre repararea lor poate?

 


Re: Portul Constanta orex

CASATE! ;)
Sa vedem cat ia ANAF-ul pe ele! :rofl:

 


Re: Portul Constanta shoppy

Cred ca are CFR Marfă vreo 1.000 de vagoane de cresc copaci în ele prin triaje abandonate prin toată țara, ce mai contează 100 în sus sau în jos?

 


Re: Portul Constanta orex

Uite ca aci s-au mobilizat sa ridice ”copaceii”, din cauze independente de vointa lor!
Daca nu erau ceste vremuri, cine stia ca portul are 99 de linii ”prafuite” si, preponderent, nefunctionale?! :think:

 


Re: Portul Constanta orex




Jurnal de Șantier – 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝟏𝟏𝟕 – 𝐬𝐭𝐚𝐝𝐢𝐮 𝐟𝐢𝐳𝐢𝐜 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭𝐚𝐭 𝟏𝟎𝟎% - termen de execuție 𝟏𝟒𝟗 𝐳𝐢𝐥𝐞:
𝐀𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐚𝐭𝐞, 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥:
- 𝟐𝟕 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢, tip S49E1-300-1:9 și S49E1-190-1:9 din care 𝟐 𝐛𝐫𝐞𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝟐 𝐓𝐉𝐃 49E1-190-1:9;
- 𝟔.𝟓𝟖𝟗 𝐦 suprastructura CF;
- 𝟓 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 cu traverse noi de lemn;
𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐈𝐀 𝐚 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐬 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐟𝐨𝐫𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 𝐢̂𝐧𝐜𝐚̂𝐭 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝟑͟𝟐͟ ͟𝐝͟𝐞͟ ͟𝐳͟𝐢͟𝐥͟𝐞͟ ͟𝐦͟𝐚͟𝐢͟ ͟𝐝͟𝐞͟𝐯͟𝐫͟𝐞͟𝐦͟𝐞͟.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanta Utilizator anonim 2

Si eu care ma asteptam in naivitatea mea sa le modernizeze pe toate. Mai mult de jumate au ramas inca in stadiul de "green track". Alea nu or fi importante sau asteptam urmatorul razboi...?

 


Re: Portul Constanta orex

Una peste alta WIEBE si-a facut treaba... :yes:  ;)
ARCADA e mai ”silentioasa” :rofl:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use