Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Buzau-Focșani

153 posts, 13085 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronson Buzau-Focșani orex

Autostrada Buzău-Focșani : contractele pentru loturile 1 și 4 vor fi semnate cu UMB săptămâna viitoare
Contractele pentru execuția loturilor 1 și 4 ale Autostrăzii A 7 Buzău-Focșani vor fi semnate cu UMB săptămâna viitoare, la licitația pentru ,,capetele” autostrăzii nefiind depuse contestații, situație foarte rară la procedurile de achiziție CNAIR. Parafarea contractelor pentru cele două loturi cu o lungime de 15 kilometri a fost anunțată joi, de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu într-un interviu pentru site-ul evz.ro.

 


Re: Tronson Buzau-Focșani punmeister

Conform lui NGC de la benzinari, UMB a castigat si loturile 2 si 3.
SA & PE pentru T2 au oferta financiara de 80,20 % din valoarea estimata si sunt pe locul 1 in clasamentul general. Nu ne asteptam decat la o eventuala contestatie de la TEKFEN.

SA & PE pentru T3 au oferta financiara de 80,10 % din valoarea estimata si sunt pe locul 1 in clasamentul general. Nu ne asteptam la contestatii.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=392371

 


Re: Tronson Buzau-Focșani orex

Nu m-ar mira, ba chiar m-ar bucura.
In afara de experienta de ”tunelist” care-i lipseste, UMB a dovedit, cu varf si-ndesat ca poate, nu numai sa tina ritmul unui contract, dar ii poate imprima un tempo ”vivacissimo”, pe alocuri, chiar ”allegissimo”.  :yes:

 


Re: Tronson Buzau-Focșani punmeister

Pot dobandi know-how pe tuneluri de la partenerul lor bosniac de la LD2 daca prind ei contractul.

 


Re: Tronson Buzau-Focșani orex

Te referi la tunelul Belqize sa inteleg, dar, din pacate, aia nu-i experienta relevanta a subcontractorului! :yes:

 


Re: Tronson Buzau-Focșani shoppy

Avem vreun tunel intre Buzau si Focsani?

 


Re: Tronson Buzau-Focșani orex

Nu!
PS
Sigur @punmeister se referea la faptul ca UMB va capata si experienta in edificarea de tuneluri daca va castiga asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o. contractul pentru Proiectarea și Execuția lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj –Deva (secțiunile E și D), intrucat EURO-ASFALT d.o.o. are experienta in asemenea tipuri de constructii (ex. tunelul Qafë Buall Belqize din Albania, tunelul Vijenac  de pe A1 din Bosnia-Hertegovina).

 


Re: Tronson Buzau-Focșani shoppy

Daca grafica aceasta este reala atunci podul peste Buzau va avea 25 de deschideri iar cel peste Ramnic 15. (Vad ca si astia la pasaj ii spun pod, asa s-o fi inpamentenit.)


 


Re: Tronson Buzau-Focșani orex

CNAIR a semnat contractele pentru execuția lucrărilor de construcție a Tronsoanelor 1 și 4 din autostrada Buzău - Focșani
Marți, 06.09.2022, au fost semnate contractele pentru execuția lucrărilor de construcție a Tronsonului 1 (km 0+000 – km 4+600) Buzău – Vadu Pașii și a Tronsonului 4 (km 71+500 – km 82+440) Mândrești Munteni – Focșani Nord din autostrada Buzău – Focșani.

Constructorul ambelor loturi este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL.

Valoarea contractelor este de 689.285.996,26 lei, fără T.V.A, pentru Tronsonul 1 și 763.720.833,05 lei, fără T.V.A., pentru Tronsonul 4.

Proiectele de infrastructură menționate au următoarele caracteristici:

Tronsonul 1, Buzău - Vadu Pășii
Lungime: 4,6 km;
Poduri/pasaje/viaducte: 4 buc.;
Noduri rutiere: 1 buc.;
Lățimea platformei: 26 m.

Tronsonul 4, Mândrești Munteni – Focșani Nord
Lungime: 10,94 km;
Poduri/pasaje/viaducte: 7 buc.;
Noduri rutiere: 2 buc.;
Lățimea platformei: 26 m.

Durata de execuție a contractelor este de 20 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Finanțarea proiectului va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) (OR3) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național, conform analizei din Modelul Național de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei.

Coridorul se desfășoară la contactul dintre Subcarpații Curburii și Câmpia Română între Ploiești și Mărășești, Culoarul Siretului între Mărășești și Pașcani, Podișul Sucevei între Pașcani și Siret.

 



Re: Tronson Buzau-Focșani orex

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” “Autostrada Buzău-Focșani”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme și/sau investiții pentru Planul național de redresare si reziliență, au convenit în data de 29.08.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr.3 pentru proiectul „Autostrada Buzău-Focșani” în vederea acordării finanțarii prin Planul Național de Redresare și Rezilienta, Pilonul 1 – Tranzitia spre o economie verde, Componenta C 4. Transport sustenabil, Reforma R1 - Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră/Investitia I3 - Dezvoltarea infrastructurii rutiere sustenabile pe rețeaua TEN-T, taxarea rutieră, managementul traficului și siguranța rutieră.

Obiectivul general ale proiectului: Autostrada Buzău-Focșani începe din partea de Nord a Municipiului Buzău și se termină în partea de Nord a Municipiului Focșani. Astfel, traseul trece adiacent de localitățile Vadu Pașii, Cochirleanca, Ziduri, Valea Râmnicului, Râmnicelu și Municipiul Râmnicul Sărat, localități ce aparțin județului Buzău și localitățile Sihlea, Gugești, Slobozia Ciorăști, Milcovul, Răstoaca, Vânători, Câmpineanca, Orașul Odobești și Municipiul Focșani, județul Vrancea.

Lungimea traseului Autostrăzii Buzău-Focșani pe teritoriul Județului Buzău este de 45,45 kilometri.
Lungimea traseului Autostrăzii Buzău-Focșani pe teritoriul Județului Vrancea este de 36,98 kilometri.

Obiectivul de investitie face parte din Coridorul 2-București-regiunea NE (Moldova), facilitând accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei.

Proiectul își propune să asigure o crestere a mobilitatii pe rețeaua de infrastructură rutieră TEN-T Core, prin reducerea timpului de călătorie, îmbunătățirea condițiilor de călătorie și siguranța traficului, precum și dezvoltarea zonelor pe care autostrada le va servi, precum si economia de combustibil.

Obiectivele specifice ale proiectului:

Construirea a 82,44 km de autostrada și se împarte în 4 loturi distincte:

Lot 1-Buzău (Autostrada Ploiești-Buzău) și Vadu Pasii (Drum de legătură către DN2)-km 0+000-km 4+600 (lungime 4,60 km );
Lot 2-Vadu Pasii (Drum de legătură către DN2)-Râmnicu Sărat (DN 22)-km 4+600-km 35+400 (lungime 30,80 km);
Lot 3- Râmnicu Sărat (DN22)-Mândrești Munteni (DN23)-km 35+400-km 71+500 (lungime 36,10km );
Lot 4-Mândrești Munteni (DN23)-Focșani (DN2)-km 71+500-km 82+440 (lungime 10,94).
Pentru acest proiect viteza de proiectare prevazuta este de 140 km/h. Nodurile rutiere de tip A sunt proiectate la viteza de 80km/h iar cele de tip B la viteza 60 km/h.

Scopul proiectului este construirea a următoarelor obiective:

82,44 km de autostradă;
41 de poduri și pasaje;
6 noduri rutiere;
4 spații de servicii;
2 parcări de scurtă durată;
2 Centre de Întreținere și Coordonare.
Suplimentar, în cadrul proiectului se are în vedere înființarea a 79 perdele antiinzăpezire, din care 33 în judetul Buzău și 46 în județul Vrancea, amplasate pe partea stângă a drumului, cu excepția nodurilor rutiere de legătură cu DN22, 2N și DJ 205R, unde acestea sunt amplasate și pe partea dreaptă. De la km 75+000 la km km 81+000 perdelele forestiere propuse sunt pe partea dreaptă.

Valoarea totală a  proiectului este de 1.764.619.683,44 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de  1.488.548.385,87 lei, iar TVA aferent reprezinta 276.071.297,57 lei.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de 52 luni. Perioada de implementare a proiectului este de 99 luni, aceasta cuprinzând, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

„Finanțat de Uniunea Europeană NextGenerationEU”

“Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României“

 


Re: Tronson Buzau-Focșani orex




In 10 zile, pot fi demarate procedurile de semnare a contractelor, dacă rezultatul licitației nu va fi contestat.

Câștigătorul desemnat astăzi pentru tronsoanele 2 și 3 (66,9 km) ale Autostrăzii Buzău-Focșani este același constructor român care a semnat contractele pentru tronsoanele 1 și 4 ale aceleiași autostrăzi, în urmă cu două săptămâni.
Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei (fără TVA).
Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA).
Construcția ambelor tronsoane, finanțată prin PNRR, va dura 26 de luni (2025).
Pentru tronsonul 2 contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste râul Râmnic și peste DN22.
Pentru tronsonul 3 este prevăzută în contract inclusiv construcție a 18 poduri și a unui pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste râul Râmna.
Toate cele 4 tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani (Secțiune a A7) vor avea o lungime însumată de 82,44 km și vor realiza efectiv prima legătură rutieră de mare viteză dintre Muntenia și Moldova.

 



Re: Tronson Buzau-Focșani orex

Si ce sa vezi, au invatat si ofertantii de sugiucuri sa depuna contestatii! Sper sa nu mai gaseasca nuca la pret de dumping...  :yes:
Autostrada Buzău- Focșani : Umbrărescu, contestat de Tekfen (Turcia) pentru loturile 2 și 3
Contractele pentru execuția loturilor 2 și 3 ale Autostrăzii Buzău-Focșani nu pot fi semnate cu antreprenorul UMB după ce turcii de la Tekfen au depus vineri, câte o contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC). Contestațiile au fost depuse în ultima zi permisă (n.r termen maxim de 10 zile) desemnarea UMB pentru loturile Vadu Pașii-Râmnicu Sărat (31 km.) și Râmnicu Sărat -Mândrești Munteni ( 36 km.) fiind anunțată pe 19 septembrie. Practic, cele două contestații amână cel puțin o lună procedura pentru semnarea contractelor.[/quote]

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420665 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use