Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ

503 posts, 58466 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Hai să  vă mai enervez puţin,  s-au luat măsuri contra celor care nu respectă semnele de circulaţie de pe Moşilor vechi sau s-a renunţat la semnele de circulaţie ?
Pot spune că pe Elisabeta / Dorobanţi numai fraierii respectă interdicţiile.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Mircea G

ByOnu wrote here:
..........

Nu sunt argumente reale:
.........

Te intelegem ! Cind NU poti cauti m" argumente " .

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Stie cineva cat a costat parcarea lui Baluta de la Piata Sudului (cu spagi cu tot si cu deturnarile de fonduri catre firmele de casa)?

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Valentin

https://www.childinthecity.org/2021/09/0 ... r=accept

Paris has introduced a dedicated series of ‘streets to schools’ as it looks to make the city safer for children.

Streets with schools and kindergartens are being pedestrianized with street signage that makes it clear children’s safety is paramount, and that cars and vehicles are not permitted and not welcome.

The initiative ties into a wider strategy introduced by the authorities to make the city safer for pedestrians, which includes the introduction of a new 30km/h speed limit on nearly all of its minor roads.

As of Monday 30 August, virtually all roads apart from vital boulevards and the main périphérique ring road are subject to the new limit. Mayor Anne Hidalgo, who has pledged to cut vehicle numbers, says the city wants to achieve the triple aim of cutting and noise pollution, while ‘readying’ itself to tackle climate change.


Niste "comunis... pardon... neo-comunisti" francezii astia, cum sa-mi interzica dreptul de a conduce pe strada cu scoala?

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Pai cam asa e primarita lor  :rofl:  care vrea sa desfiinteze jumatate din locurile de parcare si sa transforme Champs Elysees in parc.
E foarte iubita de francezi, dovada ca la alegerile prezidentiale a iesit pe locul zece cu fabulosul procent de 1,75% din voturi, cel mai rusinos din indelungata istorie a partidului socialist.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ ByOnu

subway guru wrote here:
@ByOnu
Un loc de parcare subteran multietajat e de zece ori mai scump decat un loc de parcare suprateran multietajat cu structura de beton armat.
Preturile alea pe care le tot vanturati sunt gresit calculate. Te rog eu mult nu mai folosi argumente false, sunt contraproductive!
:bere:


Guru, am folosit drept repere informatiile primarului S2. Nu stiu cum au calculat ei costul la Pantelimon, or fi luat in calcul si infrastructura tramvaiului. Si tot te duce constructia la un 15.000 euro / loc de parcare.

Screenshot_20220818-103717_Chrome.jpg (315.61 KB; downloaded 1652 times)




Oricum, sunt dezamagit ca dintr-un text cu zece argumente, te legi de unul singur si ma acuzi de folosit argumente false. Poti macar sa-mi dai dreptate cu restul argumentelor?

Efectiv ai scos din context doar a suta parte din discutie, si pe baza ei induci ideea ca as folosi argumente false, ceea ce nu este echilibrat pentru o discutie productiva.

Spune-mi << ai dreptate (sau nu?) cu argumentele, dar la asta cu valoarea per loc nu, uite asa si asa ... >>.

Altfel, n-ajungem nicaieri, este evident ca fiecare (din ambele tabere) citeste doar ce vrea si foloseste doar elementele de care se poate lega. E toxic...

Trebuie sa cadem cu totii de acord asupra unor adevaruri. Eu pot face asta, si am precizat in clar ca DA, sunt situatii in care masina este justificata. Ar fi o nebunie sa neg asta. Si eu o folosesc cand am de mutat lucruri de colo colo prin oras. Dar pentru jobul meu (asemenea multora) de 8-17, metroul + transbordare cu autobuz imi este suficienta. Fac si niste cumparaturi pe drum, toate bune. Nimeni de aici nu poate sa-mi spuna ca zilnic umple cate doua carucioare de alimente din hypermarket si d-aia foloseste masina. O foloseste din comoditate, ceea ce este perfect. Este o lume libera. Doar ca comoditatea care afecteaza restul societatii trebuie sa coste, ce este rau in asta?

Autobuzul meu circula greu si este blocat in trafic din cauza celor care vor comoditate. Sunt inghesuit pe trotuare datorita celor care vor comoditate, ba mai mult, trotuarul imi este constant ciupit MASIV pentru cei care vor comoditate. Domeniul public este deficitar si nu indeplineste functiuni recreative pentru a face locuri de parcare celor care vor comoditate. Sanatatea imi este afectata de cei care vor comoditate. Viata imi este pusa in pericol de cei care vor comoditate si circula cu suta prin oras, nu respecta culoarea semafoarelor si indicatoarelor, care parcheaza aiurea obturand vizibilitatea trecerilor de pietoni. Samd. De ce ar trebui sa fie comoditatea pe spinarea celorlalti gratuita? De ce?

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

ByOnu, şi tu eviţi o întrebare simplă pe care ţi-o adresez de ceva timp periodic dar nu o bagi în seamă.
Avem o lege a circulaţiei, trebuie să schimbăm doar un articol din ea ( parcarea pe trotuar este interzisă ). Acum reiau întrebarea, de ce nu se aplică legea în materie de sancţiuni pentru cei care parchează în locuri unde acest lucru este interzis ? De ce brusc actuala administraţie locală doreşte să taxeze toate maşinile care stau la bordură, legal sau ilegal ? Ce s-a întâmplat acum este practic introducerea unei noi taxe, nu sunt măsuri pentru combaterea congestiei şi poluării.
Să se aplice legea existentă în materie de parcări interzise / de amenzi iar ITP - ul să fie "luat" pe bune. Acum numai cine chiar nu vrea să ia ITP - ul nu-l ia. Orice cocioabă de tablă în care intră o maşină şi pe care scrie SERVICE AUTO poate obţine de la RAR autorizaţie pentru efectuarea ITP - ului !

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ ByOnu

Este o intrebare foarte corecta, dar cu un raspuns simplu: masura taxarii parcarii de pe domeniul public nu este DOAR pentru a combate parcatul neregulementar, dar are ca scop si descurajarea utilizarii autoturismului atunci cand nu este imperios necesar. Practic, daca pana acum luai masina < din oficiu > pana in centru, in loc sa iei metroul, sa zicem, ca oricum parcai gratuit la suprafata oriunde in zona pe domeniul public, acum te vei mai gandi. Mai este oare rentabil sa iau masina? Imi este neaparat necesar? Am de carat 10 cutii de gresie si faianta, sau am doar un rucsac si o doza de Cola la mine si as putea veni frumos cu metroul?

Desi este probabil foarte contra-intuitiv, asemenea multor masuri pozitive din sfera mobilitatii, masura taxarii parcarii este PRIETENA soferilor. Cei care chiar vor avea nevoie sa vina cu masina, vor gasi mereu un 5-10-20% de locuri legale disponibile, locuri ramase de la cei care nu aveau neaparata nevoie de venit cu masina. Acum, cine are nevoie cu adevarat sa vina cu masina, va plati, dar va si gasi parcare disponibila si isi va face treaba. Si tot asa.

Dispare "vai ce m-am invartit 40 de minute sa parchez". Acum garantat gasesti loc. Contra cost, dar gasesti si iti faci treaba. Maine cand nu mai ai neaparata nevoie sa folosesti masina, vii cu metroul si salvezi niste banuti.

In Paris, am o ruda care are firma de lucrari interioare si l-am asistat cateva zile la lucru. Desi masina era ticsita de unelte si materiale, la fiecare 2h max trebuia sa mergem pana la masina (vreo 5min distanta) si sa platim din nou. Masura era foarte buna deoarece asigura mereu locuri de parcare. In vreme ce la noi masina sta 9h parcata, satisfacand nevoia unui singur om, acolo totul este dinamic, in 9h probabil chiar si vreo 20 de masini folosesc un loc de parcare. Iar cei care chiar au nevoie sa o lase toata ziua acolo, ori coboara la fiecare max 2h, fiind un inconvenient pentru descurajare, ori parcheaza mai departe intr-o parcare subterana, aia e. Dar noi care chiar aveam nevoie de un loc de parcare in proximitate pe durata lucrarilor, am avut unul.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Maşina mea practic se învârte în Zona 1 şi 2 cam tot timpul. Tot aici stă şi la bordură noaptea / în unele zile.  Deci practic anual voi fi obligat  să scot din buzunar încă 4725 lei. Bravo Nicuşor Dan & USR / Plus. Bravo !
Iar o să te dezamăgesc, când sunt în Zona 0 parchez sau la Universitate la subsol sau pe strada Sf Ecaterina sau pe str Maximilian Popper.
PS: Presupun că dacă am abonament pentru  Zona 1 este valabil şi pentru Zona 2. Că dacă nu, se mai adaugă încă 1890 lei / an !
abonamente.jpg (88.24 KB; downloaded 1620 times)

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

@ByOnu
Viitorul apartine inteligentei iar inteligenta se bazeaza pe date corecte!
:bere:

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

@ByOnu
Hai sa-ti vin eu in ajutor cu un punct de vedere canadian despre biciclete






:bere:
Si despre trotinete electrice



:bere:
Si tine cont ca in tarile nord-americane dependenta de masina e enorma!
:mrgreen:

 



Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Costin

Conspiratiile nu au fost sterse ci au fost mutate fix acolo unde le e locul, la "flacara rosiatica".

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Facebook Străzi pentru oameni
Pe strada Elena Văcărescu, Sector 1, Primăria București a amenajat locuri de parcare cu plata, felicitări!
Totuși, cu multe locuri libere se parchează pe trotuar, chiar în acest moment.
Iar șoferul cinstit care plătește locul ce poate să creadă când vede șmecherii care blochează trotuarul ca să fenteze taxa? Se crede luat de fraier pentru că a făcut ce este corect și a plătit conform regulamentului.
Poliția locală, Brigada Rutieră, aveți legătura
Şi Dovada:
Parcare Sect 1.jpg (178.99 KB; downloaded 1507 times)

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422841 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use