Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1971 posts, 565022 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 141
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Inca nu ai constatat ca liniile nu sunt deocamdata pregatite sa primeasca noile tramvaie? Lasa-i ca macar sa le pregateasca pe rand in timp util!
:bere:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan ByOnu

subway guru wrote here:
-refaceti voi sinele de tramvai ca sa venim cu tramvaie moderne, nu invers.
Isi mai aminteste cineva de tramvaiele nemtesti second hand aduse si distruse dupa un an pe sinele OR?


La nivelul anului 2006 puteai folosi cele 100 de tramvaie noi incepand cu 41, 32, 34, 21, samd. Ele ar fi sosit oricum pana prin 2010, timp suficient pentru a moderniza minimul necesar de infrastructura pentru 100 de garnituri.

Cele 100 de tramvaie noi ar fi avut unde sa circule.

Strategia aplicata insa a fost catastrofala. S-a modernizat vreo 50% din retea, si pentru ca oricum circula doar tarabe pe ea, a fost lasata de izbeliste. A venit Oprescu si ce o fi zis? La ce bun sa modernizezi infrastructura? Pentru ce? Overall calitatea serviciului este oricum similara si pe 40 si pe 21, difera doar frecventele. Si uite asa, incepand cu 2008, doctorul a oprit proiectele de reabilitari, facute cu destul de mare viteza de predecesorii, nefinalizand nici macar unul dintre proiectele demarate de el (Rebreanu, Pantelimon, Aerogarii).

Acum infrastructura modernizata este avariata, iar tramvaiele, desi noi, nu vor putea aduce calitatea serviciului la maximum. Practic, asta se intampla cand infrastructura si parcul circulant nu vin mana in mana.

Curios de ce achizitiile de tramvaie noi n-au fost demarate chiar mai devreme de 2006. Era evident de pe atunci ca V3A este un produs depasit. Pentru context, prin '98 demara licitatia pentru achizitia de noi rame de metrou, in urma carora ne-am ales cu Bombardier. In paralel, ultimul V3A-93 nou-construit iesea pe poarta URAC in 2010(!!).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Astra Imperio Metropolitan ADK

La metrou s-au mai extins/deschis magistrale, la tramvaie nu s-a prea extins nimic încă mi-e că s-a mai redus după anul 2000. Plus că cine își putea permite tramvaie noi prin acei ani...

Probabil la acea vreme PMB s-a bazat pe URAC că va construi și moderniza tramvaiele cu costuri mai reduse, dar nu știu dacă cineva s-a gândit că se vor putea produce doar 16 BLF-uri și ceva tramvaie vechi modernizate, că e posibil să nu fie de ajuns plus lipsa unor dotări nu vor face diferențele prea mari față de tramvaiele deja existente.

Prin 2013 se vorbea de un proiect ambițios (cel puțin de către URAC) de a realiza primul BLF 100% low-floor, care ar trebui să primească numărul 420. Însă la acea vreme abia era finalizat 411 ...

La ce tramvai V3A-93 nou te referi? Vreo modernizare dintr-un 1970?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Ca fapt divers, proiectul la 41 prevedea peroane lungi pentru tramvaie de 36m!
Modernizarea liniilor s-a facut in cativa pasi, mai intai pe credit BEI sub Base, apoi modernizarile cu rutier cu tot pe obligatiunile municipale ale lui Bordureanu, urmate de scremetele lui Operescu si in final pauza de relaxare totala Firea-Nicusor.
Creditul BEI avea si o componenta material rulant ce prevedea transformarea URAC din potcovarie in uzina moderna si producerea tramvaielor pentru liniile modernizate plus certe perspective de export in tarile din zona. Aceasta componenta a fost anulata de Nastase sase case! N-a fost sa fie si rezultatul il vedem azi…
:popa:
P.S.
Nici la metrou lucrurile n-au mers fara sincope dar nu chiar ca la tramvai.
Cat despre V3A faza de upgrade s-a numit rama IVA, acolo s-au concentrat eforturile!!!

 


Re: Astra Imperio Metropolitan macheta218

4%...
IMG_20220816_212955.jpg (1.5 MB; downloaded 3073 times)
IMG_20220816_213024.jpg (1.16 MB; downloaded 3079 times)
În depoul Militari
IMG_20220816_220955.jpg (701.55 KB; downloaded 3073 times)
În depoul Alexandria
IMG_20220817_003712.jpg (628.84 KB; downloaded 3073 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan FabiM

Cateva si de la mine :D
Momentan nu are Thoreb-ul instalat, deci nu am putut vedea afiasajul pornit, in rest, cum spunea si @macheta218 , avem 4  din 100. 8-)
DSC_9263.jpg (1.4 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9249.jpg (1.26 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9250.jpg (1.3 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9252.jpg (1.31 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9254-2.jpg (1.37 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9170.jpg (352.57 KB; downloaded 3080 times)
DSC_9171.jpg (318.52 KB; downloaded 3080 times)
DSC_9266.jpg (772.56 KB; downloaded 3080 times)
DSC_9261.jpg (1.41 MB; downloaded 3080 times)
DSC_9169.jpg (221.65 KB; downloaded 3080 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan FabiM

+ interior.
DSC_9172.jpg (1.53 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9173.jpg (1.61 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9174.jpg (1.75 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9175.jpg (325.41 KB; downloaded 3040 times)
DSC_9176.jpg (328.11 KB; downloaded 3040 times)
DSC_9178.jpg (1.64 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9180.jpg (1.39 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9181.jpg (1.31 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9182.jpg (1.56 MB; downloaded 3040 times)
DSC_9183.jpg (1.48 MB; downloaded 3040 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan FabiM

Si partea 2.
DSC_9185.jpg (1.29 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9186.jpg (1.49 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9188-2.jpg (1.4 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9189.jpg (1.46 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9190-2.jpg (1.38 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9191.jpg (1.37 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9193.jpg (1.27 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9195.jpg (1.28 MB; downloaded 3021 times)
DSC_9197.jpg (975.54 KB; downloaded 3021 times)
DSC_9198.jpg (812.05 KB; downloaded 3021 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Beaver_27

Nu începeau de la 3800, adică ăsta e al 5-lea?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Dragos31

Primul e 3801.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Beaver_27

My bad, înainte erau propuse să fie numerotate 3800-3899.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Astra Imperio Metropolitan ADK

Normal așa consider și eu că trebuia... Doar nu începi chiar cu "000" adică număr fără valoare (era normal ca V3A-urile să înceapă cu 001 și Ikarus cu 1), cum am mai zis sunt foste/actuale exemple și bune, ca început de serie.

Gen 100-151 (și nu 101-152), un lot de Rocar de Simon. 4100-4599 (și nu 4101-4600), Mercedes Citaro E3 și tot așa. Bine, că nu-mi explic eu de ce n-au vrut Citaro-urile să aibă seria 4000-4999 și sunt 4100-4999 & 6200-6299, doar STB știe.

Dar la Imperio nu-i încă târziu, îi poate da unul viitor vagon numărul 3800. Nu cred că trebuie să aibă neapărat numerele cum au venit, că și în cazul oricărui autobuz să zicem, 4105 poate fi mai vechi (ca număr de producție) decât 4103. Așa o să meargă numerele până la 3900 și e cam aiurea 3801-3900 decât cum cred că era normal 3800-3899, dacă trebuie să fie 100 de vagoane...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Astra Imperio Metropolitan GPS

Știți că poate fi ultimul 3800? Și la autobuzele Otokar 6400, 6300 sau 6800 au fost ultimele. Încă nu au venit toate, haideți să o lăsăm mai ușor cu părerologia, că nu ăsta e subiectul topicului, aviz amatorilor…

 


Re: Astra Imperio Metropolitan macheta218

3801+ 3804. Proba cuplate. 73 m,  116 t. (47t+47t+22t nisip în 3801)
3801+3804
IMG_20220818_001322.jpg (1.05 MB; downloaded 2355 times)
IMG_20220818_021723.jpg (1.98 MB; downloaded 2355 times)
3804+3801
IMG_20220818_022100.jpg (1.48 MB; downloaded 2355 times)
Km  3801
IMG_20220818_033358.jpg (1.33 MB; downloaded 2355 times)

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 141
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2331 forum members have written 425456 posts in 5292 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use