Parent forum: Lucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina

125 posts, 44757 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina Cristi N

Daca ar fi gandit ca niste oameni normali ar fi umplut de sensuri giratorii segmentul Bucuresti - Ploiesti, ar fi indesit trecerile de pietoni si reconstruit sistemul de camere de viteza. Spun asta pentru ca aici DN1 este dublat de autostrada si trebuie sa ramana pentru trafic local, iar cel de tranzit trebuie sa se mute pe A3.
De la racodul A3 cu DN1 spre Brasov discutam de alte solutii chiar daca la un moment dat si acesta va fi dublat de A3. Trebuie sa avem un plan clar cum va fi construita A3 si in ce perioade de timp vor fi deschise tronsoanele dar cel mai probabil segmentul Ploiesti - Comarnic va fi lasat la urma.
In momentul asta ar trebui sa ne gandim la niste pasaje asa cum a fost construit cel de la Campina sau Metro pentru cele mai aglomerate intersectii. Pacat ca ultimul a fost construit in cea mai proasta varianta posibila.  :headbash:

 


Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina ulyse_san

DN1 nu va fi dublat de autostrada intre Ploiesti si Comarnic, in nici un plan, masterplan etc. ... vine cate un idiot pe care nu.l intereseaza fluenta traficului, decat sa dea bine in statistici la accidente, nu-i deranjeaza nimeni cu intrebarile, nu-i trage nimeni la socoteala pentru pasajul facut peste DN1 la 500m de locul unde ar fi trebuit facut (la Lukoil) ... chir si asa prost pozitionat cum a fost facut, ar fi mult mai util de deviat traficul inspre/dinspre Ploiesti pe DN1 decat giratoriul actual de la Lukoil ... giratoriul asta trebuie desfiintat!

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina andrei11

1) Evident că DN 1 va fi dublat și de A 3 și este evident că pe  DN 1 traficul va fi mult mai lejer după construcția lui A 3.
2) Colega, ar fi bine să faci o captură după un plan ceva și să exemplifici pe el unde sunt noile sensgiratorii   ca să putem comenta în cunoștință de cauză. Eu nu prea trec pe DN 1 că nu prea am treabă, cred că  odată pe an ajung cu auto pe acolo.

 



  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina Cristi N

Sa le luam pe rand:
- A3 Ploiesti - Comarnic apare in masterplanul de transport, finantare prin FEDR,  perioada de implementare 2021-2023, val. mil.euro fără TVA: 306,77;
- A3 Comarnic - Brasov apare in masterplanul de transport, finantare prin FEFR (lista lunga), perioada de implentare 2016-2020, val mil.euro fără TVA: 997,75;
- Masterplanul il gasesti pe site-ul minsterului transporturilor: link, termenele de implementare e clar ca sunt depasite;
- Siguranta circulatiei trebuie sa fie pe primul loc si abia apoi fluenta traficului dar fluenta traficului contribuie si ea intr-o anumita masura la siguranta traficului, un sofer nervos este un sofer periculos;
- Giratoriul construit este cel incercuit cu galben, deasupra lui aveam viraj la stanga pentru intrarea in Ploiesti dinspre Brasov, in locul lui aveam viraj la stanga pentru intrare in Ploiesti si spre Bucuresti dinspre DN1B, mai jos de el inca avem intersectie la nivel cu toate virajele permise cu DJ100L spre Buda/Ploiesti;



-Solutia care ar fi rezolvat mai toate conflictele de trafic ar fi fost o serie de 2 pasaje supraterane (cu albastru) si s-ar fi inchis toate posibilitatile de viraj la stanga de mai sus, mai ales ultima care este si cea mai periculoasa;



- Intre Ploiesti si Banesti avem urmatoarele intersectii care trebuie modificate pasaje sau giratorii: Paulesti, Baicoi Sud, Baicoi Nord/Schela si Floresti;
- Dupa Banesti mai avem intersectia cu drumul spre Breaza dar aici nu prea am auzit de accidente grave desi din nou avem viraj la stanga peste un sens cu 2 benzi.
- Nu in ultimul rand poate isi aduc aminte functionarii aia din CNAIR de cei cateva sute de m de drum ramas la o banda pe sensul spre Brasov dupa dublarea drumului din anii '90: link

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina shoppy

Nu mai fac inca un topic pentru un film, Campina / Comarnic, tot pe acolo.


 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina andrei11

:shock:
Care-i logica ?

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina cris_m

Cred ca lucreaza la podul "nou" la schimbat balustrade, refacere covor asfaltic si nu aveau cum sa lucreze altfel fara a perturba circulatia. Noroc ca mai exista podul acela vechi, mie sincer mi se pare cam subred... :?

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina Cristi N

Citisem la benzinari ca se inlocuiesc rosturile de dilatatie si ca sa nu avem circulatie la paleta au reactivat podul vechi. Cred ca nu sunt departe de adevar  daca presupun ca are in jur de 100 de ani vechime, n-as fi zis ca ar mai suporta trafic rutier si chiar ma miram de ce nu il demoleaza dar uite ca inca isi arata utilitatea dupa atata timp.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina GPS

Cam așa ar trebui. Pare unul din podurile pozate în perioada interbelică, atunci când DN1 și DN5 erau numite autostradă. Parcă era o poză (pe PUM) cu „autostrada“ care traversa România anilor 1930.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina orex

CNAIR modernizează cele opt pasarele pietonale de pe DN 1 Valea Prahovei cu fonduri europene. Pasarelele pietonale dintre Comarnic şi Azuga vor fi dotate cu lifturi şi copertine / Se construiesc şi patru pasaje rutiere la Sinaia, Azuga şi Predeal
Compania de Drumuri modernizează cele opt pasarele pietonale de pe DN 1 Valea Prahovei cu fonduri europene, solicitarea pentru acordarea finanţării nerambursabile fiind depusă pe 2 noiembrie, potrivit unui anunţ de presă. Expertiza tehnică şi apoi lucrările efective vor fi finanţate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) la licitaţia pentru expertiza tehnică fiind depuse trei oferte: Pod Proiect (ofertant unic), Consultanţă pentru Infrastructuri Terestre Consit (ofertant unic) şi Total Business Land SRL (ofertant unic).

La Comarnic sunt două pasarele pietonale, la Sinaia trei, două pasarele la Buşteni şi una singură la Azuga. Durata proiectului este de 15 luni, anunţă CNAIR.

„COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 02.11.2021, Aplicația de Finanțare pentru proiectul Elaborare Expertiza Tehnica si DALI in vederea modernizarii pasarelelor pietonale situate pe DN 1 intre Comarnic si Azuga (8 buc) în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020. Obiectivele specifice ale proiectului:
– 8 Experize Tehnice elaborate
– 8 Documentatii pentru Avizarea Lucrarilor de Interventii (DALI) elaborate”, a precizat Compania de Drumuri.

Obiectivul principal al proiectului este reducerea accidentelor în care sunt implicaţi pietonii şi creşterea gradului de utilizare pentru aceste structuri metalice, pe care persoanele în vârstă sau cu dizabilităţi nu le pot folosi. Primele pasarele pietonale metalice au fost montate în 2013 cu un cost cuprins între 70.000 şi 100.000 euro.
„Obiectivul general al proiectului este de a stabili starea tehnică a pasarelelor existente pe DN 1 între Comarnic şi Azuga în vederea efectuării lucrărilor de modernizare. Implementarea acestui proeict va conduce la identificarea soluţiilor tehnice necesare în vederea creşterii atractivităţii utilizării şi implicit la scăderea numărului de accidente rutiere prin traversarea Drumului Naţional 1 de către pietoni prin locurile neamenajate“, potrivit documentaţiei din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.

Potrivit caietului de sarcini, se vor monta lifturi de acces prevăzute cu geamuri anti vandalism cu dimensuni care să permită o capacitate de minimum 6 persoane inclusiv transportul bicicletelor. De asemenea, sunt prevăzute copertine de protecţie pentru a-i feri pe pietoni de ploaie şi zăpadă cu un sistem care să împiedice formarea ţurţurilor care pot cădea pe carosabil. Durata contractului pentru prestarea serviciilor este de 120 de zile. Lucrările pentru modernizarea pasarelelor pietonale se vor efectua sub trafic, fără restricţii semnificative de circulaţie.

Tot pe DN 1 Valea Prahovei, CNAIR a lansat în licitaţie documentaţia tehnică pentru 5 pasaje pietonale subterane la Comarnic, Buşteni, Poiana Ţapului şi Predeal respectiv 2 pasaje rutiere la Sinaia şi câte unul la Azuga şi Predeal.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina orex

Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 19.01.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul „Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – proiecte noi de investiții, Axa Prioritara- Dezvoltarea unui transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Operatiunea- Cresterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă modernizarea infrastructurii de transport care asigură conexiunea la rețeaua TEN-T, în vederea creșterii accesibilității la oportunități de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
• fluidizarea traficului și creșterea vitezei de deplasare;
• mărirea confortului participanților la trafic;
• sporirea siguranței circulației;
• reducerea numărului de accidente;
• realizarea unei economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor.  

Valoarea totală a proiectului este de 2.766.697,04 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de  Dezvoltare Regională – 1.987.595,61 lei, 15% contribuția proprie – 350.752,16 lei, diferența până la valoarea totală reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 86 luni.
Cod proiect 1152308.

PS
300 m in 7 ani si 2 luni?! :shock:  Mai repede faci un drum, dus-intors, pana la planeta Saturn! :rofl:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina andrei11

.....
2022-01-20_16-21-06.png (1.14 MB; downloaded 830 times)

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari DN1 Ploiesti-Campina orex

Autorizatie nr. 40 - Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN 1, km 95+100 - km 95+400, în localitatea Cornu”

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 1941 forum members have written 375960 posts in 4575 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use