Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1325445 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 422 423 424 425 426 427 428  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București Media

Dar la Obor de ce ies de pe linia de tramvai? Nu încap în stații din cauza copertinei de la stația de tramvai?
Unele autobuze merg pe linia de tramvai pana la intersecția cu Colentina, altele ies încă de la Lizeanu. Nu este o regula aici?

Oricum, foarte aglomerat este pe porțiunea Obor - Ferdinand. Si acolo ies de pe culoar.
Iar stația Mihai Bravu 88 este cam nepractica. Nu ai nici o conexiune acolo, tramvaiele și troleibuzele de pe Ferdinand sunt destul de departe.

Nu ar fi rău deloc ca 335 să între pe linia de tramvai și sa facă stație la Ferdinand nu la Mihai Bravu 88

 


Re: Discuții despre transportul local din București reiny2000

Bătaie de joc astăzi pe linia 105. Deși era un autobuz la capătul de la Valea Oltului, șoferul a plecat la ora 13:25, nu la 13:09 conform orarului, sărind un tur și creând un interval de 32 de minute.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Andrei98

Linia 105 in general este o bataie de joc cu intervale atat de mari pe o linie lunga si solicitata.

 


Re: Discuții despre transportul local din București FabiM

Am mai pățit și eu ceva asemanator, in linia 185.
A fost trafic și a ajuns la capat cu 3 minute mai târziu asa ca soferul a decis sa stea in capat 17 minute in plus.
In general șoferii încearcă “sa regleze” turele pierdute in urma traficului. Nu spun ca și aici este cazul, nefiind in cunoștiință de cauza, însă acesta ar putea fi un motiv.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Măi rău cu intervalele pe o linie urbană cu cereri mari, este că poți avea norocul la cei vreo 10 minute de așteptare între mașini, să-ți vină un E3 unde ai șanse 99% să te coci serios într-o aglomerație de tot ce vrei într-un oraș ca Bucureștiul.

Înțeleg că nu ne-am născut cu aerul condiționat în brațe, dar sunt de părere că cel puțin canicula în România este tot mai mare de la un an la altul în comparație cu frigul de pe timpul iernii, care nu mai este la fel de violent ca acum 15-20 de ani și nu numai.

Acum autobuzele E3 trebuie să-și facă și ele norma de casare undeva, dar pot circula pe linii unde să nu existe ambuteiaje și intersecții la fel de mari, unde să aștepți mult și bine cu un prosop și o găleată după tine din cauza transpirației.

Paul, de unde știi dacă așa hotărăște șoferul sau nu i se spune pur și simplu de controloarea de la cap de linie?

 


Re: Discuții despre transportul local din București WT_fan06

reiny2000 wrote here:
Bătaie de joc astăzi pe linia 105. Deși era un autobuz la capătul de la Valea Oltului, șoferul a plecat la ora 13:25, nu la 13:09 conform orarului, sărind un tur și creând un interval de 32 de minute.

Sesizare către TPBI, cu toate amănuntele. Aici pe forum nu prea vei rezolva mare lucru...

 


Re: Discuții despre transportul local din București reiny2000

Am făcut de când m-am urcat în autobuz. Au mai publicat cei de la tpbi anunțuri cu sancțiuni?

 


Re: Discuții despre transportul local din București FabiM

Paul, de unde știi dacă așa hotărăște șoferul sau nu i se spune pur și simplu de controloarea de la cap de linie?


Am mai întâlnit zeci de cazuri, folosesc linia zilnic, nu exclud varianta asta însă in aceleasi cazuri se mai pleca fix după ce ajungeau in capat tocmai sa recupereze.

 


Re: Discuții despre transportul local din București dany

Teoria cu recuperatul nu prea merge si va si spun de ce, pentru ca poate iar vei prinde aglomerat. La fiecare ora de condus ai 10 minute timp de refacere sau stationare sau pauza sau numiti-l cum vreti voi, timp in care soferul poate face fix ce vrea el asa cum si corporatistii ies la pauza de tigara sau cafea cand li se nazare lor. Daca soferul a stationat 17 minute nu inseamna ca a facut-o in ambitia publicului calator, ci doar faptul ca poate a respectat pauza de pe itinerar. De pe un forum din spatele unei tastaturi este simplu, insa va sfatuiesc sa mergeti o zi program complet la un sofer si veti vedea ca va revizuiti imediat parerile despre tot ce inseamna transport public in Bucuresti, deoarece este un oras atipic in materie de transport, pe scurt o jungla

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Într-adevăr, în București se pierdeau oricum demult minute (chiar și curse) din cauza traficului. Prin 2009 eram la taică-miu pe 125 unde a pierdut vreo 2 curse din cauza unui accident pe Șos. Berceni, dincolo de ultima stație a metroului spre Silflor Move am staționat mai bine de o oră. El era la muncă iar eu în calitate de spectator, dar călătorii din mașină (care spre fericire nu erau așa mulți) au trebuit să-și continue deplasarea și cei mai mulți au luat-o pas. Asta a fost să fie, și exemplele pot continua.

Junglă știu și eu că a fost și este, am apucat ca fapt-divers 634-ul în mai multe variante când găseai orice autobuz pe linie, și unde nu cred că vrea să-și aducă cineva aminte de aglomerația când întorcea la Fluviului sau chiar și Banu Manta la orele de vârf. Toți bețivii, drogații și proștii se luau aiurea de șoferi și băteau prin autobuz că cică a venit întârziat, și mai zice un coleg că la STV șoferii sunt mai aproape de "comunitate" nestând la gheretă probabil ca la zoo. Ghereta aia îi salveză în general de toți cuțitarii care sunt zilnic prin oraș și de care nu vom scăpa niciodată, oricât s-ar trage să se facă ceva în București și nu numai sunt slabe șanse ca să te poți simți vreodată cu adevărat în siguranță pe stradă. Când mergi cu autobuzul 10, 20, 30 sau 40 de minute pe zi sau poate mai mult tot nu prea ai când să-ți dai seama cu adevărat de riscul meseriei, că-i timpul prea scurt dar când stai 8-12h cu conducătorul și asta mai zi de zi atunci poți să-ți dai o părere mai oficială. De aia și ai noștri nu fac nimic că nu ies niciodată pe teren sau nu stau mai mult, din birouri toate merg cum trebuie că așa zic ei. E3 poluează mai mult față de E4 însă unele pe hârtie iar altele practic, tramvaiul e mai bun pe 5 că e vehicul eco, ce dacă șina e distrusă iar autobuzul oferea mai multe avantaje în acest caz. Toate decise doar din birou. Periculoși oamenii ăștia. Cine a hotărât e evident că nu merge cu tramvaiul sau în general cu transportul în comun, de au ajuns și o parte din hibride pe o linie ca 117 și mâine ajung și pe 139, 162 iar pe 313 și nu numai umblă E3-uri la greu. Mașini frumoase și cu fonduri europene ajung distruse și vandalizate, la mai mare atunci. Altele nu mai vedem. Să se facă și cu electricele aceeași greșeală.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Voi nu luati in calcul un lucru. Nu sunt destui soferi disponibili pentru a scoate toate turele in traseu. Si in 282 acum doua zile erau vro 4 sau 5 ture lipsa.  

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Și asta e de luat în calcul. În 2014-15 nu erau mașini, azi în 2022 nu mai sunt șoferi ...

 


Re: Discuții despre transportul local din București Dragos31

Dupa cum s-a mentionat in topic-ul de stiri, linia 330 a fost modificata de la 01 Iulie 2022, pe Strada Barbu Vacarescu si Soseaua Bucuresti-Ploiesti, pana la Complexul Comercial Baneasa, in incercarea de a suplini linia 5, dupa reactiile neplacute (firesti, de altfel) generate de scoaterea autobuzelor Citaro Hybrid din zona si inlocuirea acestora cu tramvaie V3A ...

La fata locului au fost montate placute de statie, iar autobuzele au fost ''dotate'' cu anunturi.













La majoritatea autobuzelor Mercedes-Benz Citaro firmele nu au fost actualizate, iar acolo unde au primit update-ul, autobuzele merg spre ... Complex Comercial :lol:

4169 - Linia 330 - Complex Comercial Baneasa - 01 Iulie 2022





4469 - Linia 330 - Strada Barbu Vacarescu - 01 Iulie 2022





4673 - Linia 330 - Strada Barbu Vacarescu - 01 Iulie 2022





4840 - Linia 330 - Aeroportul Baneasa - 01 Iulie 2022



 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Anunturile au fost puse in ultima clipa, cel mai probabil in noaptea 30-1. Eu am circulat pe 30 cu un autobuz titular al liniei 330, 4842, la ora pranzului nici urma de anunt.

Ce ma deranjeaza in ultima vreme este informarea asta din scurt, inclusiv in cazurile acestea de modificari planificate. In conditiile in care TPBI cu siguranta a decis aceasta masura de peste o saptamana, ce i-o  fi impiedicat sa o comunice publicului imediat ce au avut confirmarea STB-ului? La fel, STB-ul ce a pazit de a pus foarte tarziu comunicatul pe site si in aplicatie?

As mai intelege o astfel de abordare in cazul unor devieri neprevazute (cum a fost recent cu 138 si 221 la Ghencea), dar cand se cunosc din timp anumite evenimente... nu prea mai e scuzabil. Stiu ca in contractul de delegare este o prevedere in sensul asta, respectiv ca devierile pot sa fie anuntate cu pana la 48-72 de ore inainte sa fie aplicate, dar mi se pare ca se abuzeaza cam mult de aceasta.

 


Go to page:  1  ... 422 423 424 425 426 427 428  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use