Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania")

372 posts, 97653 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

6 Ofertanți au fost selectați în etapa a II-a a procedurii pentru construcția Secțiunilor Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea Poarta Sălajului – Zalău, inclusiv tunel rutier în zona Meseș și Subsecțiunea Zalău – Nușfalău

Luni, 30.05.2022, CNAIR SA a finalizat procesul de evaluare a candidaturilor depuse în cadrul procedurii de atribuire Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500.

Au fost selectați următorii candidați:
- ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE   TICARET A.S.
- ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA
- IMPRESA PIZZAROTTI & C S.p.A.
- ASTALDI SPA
- ASOCIEREA TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S.
- ASOCIEREA REC ULUSLARARASI İNŞAAT YATIRIM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ - ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş.

În perioada următoare CNAIR va transmite Invitația de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire - ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR candidaților selectați.

Valoarea estimată a contractului: 3,926 miliarde de lei fără TVA.

Durata contractului este de 12 luni perioada de proiectare și 36 luni perioada de execuție lucrări.

Tronsonul de autostradă are o lungime de 41 km, având următoarele lucrări de artă:
-  65 de viaducte, poduri și pasaje, în lungime totală de aproximativ 13 km;
-  Tunelul Meseș, în lungime de 2,89 km, cu două galerii și două benzi de circulație pe sens.

 



Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

A zburat puiul cu ața! :headbash:
Singurul șantier de autostradă prin PNRR, în pericol: UMB solicită CNAIR rezilierea contractelor pentru Autostrada Transilvania din cauza costurilor prea mari
UMB, cel mai puternic construct din România, a trimis Companiei de Drumuri o notificare oficială prin care solicită rezilierea pe cale amiabilă a celor două contracte pentru loturile Nădășelu – Zimbor (30 km), respectiv Zimbor – Poarta Sălajului (12 km), pentru că valoarea reală a lucrărilor depășește costurile din contract.

Cele două loturi de pe Autostrada Transilvania sunt singurele proiecte de infrastructură rutieră finanțate prin PNRR, în șantier. Fiecare contract are o rezervă de implementare (o sumă suplimentară care poate fi aprobată constructorului). Rămâne de văzut cum vor decurge negocierile dintre Ministerul Transporturilor/CNAIR și UMB și dacă rezervele de implementare din contract acoperă diferențele de cost din șantier. UMB este cea mai mare companie de construcții (infrastructură) din România, potrivit centralizării Economedia.

Pentru secțiunea Nădășelu – Zimbor (30 km), stadiul fizic de execuție depășește 35%, însă pentru lotul de 12 kilometri până la Poarta Sălajului, lucrările de-abia au început. Contractele pentru secţiunile 3A2 Nădăşelu – Mihăeşti (17 km) şi 3B1 Mihăeşti – Zimbor (13 km) au fost semnate cu firmele lui Dorinel Umbrărescu în 2020 pentru 1,4 miliarde lei, un cost de 9,4 milioane euro/km. și o garanție de 10 ani. Volumul de lucrări este însemnat: 28 lucrări de artă, poduri, pasaje şi viaducte. Termenul de finalizare este 2024, potrivit CNAIR.

Documentul prin care UMB solicită rezilierea celor două contracte pentru Autostrada Transilvania a fost publicat de strictsecret.ro.
UMB-reziliere-Autostrada-Transilvania.jpeg (118.02 KB; downloaded 1924 times)

Pe lângă escaladarea prețurilor la materialele de construcții, utilități, carburanți etc. una dintre cauzele depășirii costurilor din contract este explicabilă prin lucrările suplimentare pentru consolidarea dealurilor după alunecările mari de teren din 2021. Asociaţia Pro Infrastructura arată atunci că, alunecarea de teren este cunoscută şi avansează, iar Bechtel, primul constructor al autostrăzii, nici măcar nu a „atacat” zona cu probleme în timp ce, pentru al doilea contract, firma Maltauro a cerut costuri suplimentare imense.

„Actualul antreprenor general, UMB, în ciuda mobilizării excepționale, nu scapă de problemele majore de consolidare, iar execuția în aceste zone cu instabilitate este fie blocată (ca în cazul alunecării despre care vă vorbim astăzi), fie înregistrează întârzieri și, desigur, costuri în plus. Deși constructorul actual depune toate eforturile pentru consolidarea versanților, soluțiile aplicate până acum nu par a avea rezultate favorabile. Experți desemnați de UMB și de CNAIR caută împreună soluții, luându-se în calcul inclusiv schimbarea traseului”, susţine Asociaţia.

Compania de Drumuri confirmă într-un comunicat de presă problemele de pe şantier şi spune că se fac investigaţii pentru a stabili amplitudinea surpării: „Antreprenorul, care are și calitatea de proiectant, pentru a adopta soluțiile optime care să asigure stabilitatea corpului autostrăzii, efectuează investigații geotehnice în vederea stabilirii naturii și amplitudinii fenomenului. După finalizarea acestor investigații, CNAIR, Antreprenorul și specialiștii acreditați și acceptați, vor stabili soluțiile tehnice aferente și conforme cu legislația în domeniu”, a transmis CNAIR.

Hop...CNAIR a reactionat printr-un comunicat, parca doar sa se spele pe ”mânutze”
Ca urmare a informațiilor diseminate în presă privind o solicitare de reziliere a contractelor pe care UMB Spedition le are cu CNAIR, Directorul General Cristian Pistol a avut o convorbire telefonică cu reprezentantul acestui Consorțiu din Bacău.

Reprezentantul UMB Spedition a reconfirmat că a depus la CNAIR o solicitare de încetare amiabilă a contractelor doar pentru că dorește să se înscrie în termenul legal oferit de OUG 64/2022, care permite ca în cazul în care ambele părți sunt de acord, constructorul să nu suporte consecințele unei rezilieri obișnuite.

Constructorul a precizat că în condițiile actuale de creștere a prețurilor la materiale și utilități se află în imposibilitatea finalizării contractelor.

Acesta a dat asigurări că nu intenționează  să renunțe la contractele încheiate cu CNAIR ci doar să se asigure că firma sa va beneficia de prevederile noilor modificări legislative privind formulele de ajustare a  prețurilor.

Reprezentantul firmei băcăuane a precizat că imediat ce va fi aprobată în ședința de Guvern Ordonanța privind mecanismul de punere în aplicare a OUG 64/2022, care vizează formula polinomială de ajustare a prețurilor, va renunța la solicitările de încetare amiabilă remise CNAIR.

De asemenea el a apelat la CNAIR să transmită presei acest punct de vedere, motivând că în cadrul Consorțiului pe care îl reprezintă nu este constituită o structură de comunicare publică.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

Autostrada Transilvania
Licitația pentru proiectarea și execuția sectorului de autostradă Chețani - Câmpia Turzii se află în ultima etapă de evaluare, estimându-se semnarea contractului în luna august.
De asemenea, proiectarea și execuția tronsoanelor Poarta Sălajului – Zalău și Zalău – Nușfalău, inclusiv Tunelul Meseș, se află în etapa a doua a licitației.
În cazul sectorului Suplacu de Barcău – Chiribiș, licitația se află în reevaluare oferte, termenul estimat pentru comunicarea rezultatului procedurii fiind luna august 2022

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

[url=Autorizatie nr. 33 -”Autostrada Brașov - Târgu Mureș – Cluj - Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului, km 13+260 – km 25+500” – Etapa I][/url]
AC 33_2022 Mihaiesti-Suplacu de Barcau.pdf
AC 33_2022 Mihaiesti-Suplacu de Barcau.pdf (2.2 MB; downloaded 55 times)

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

"Constructia Autostrazii Targu Mures - Ogra - Campia Turzii"
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii in calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 21.07.2022, Actul Aditional nr.6, la Contractul de Finantare nr. 148/04.12.2017, pentru proiectul: "Constructia Autostrazii Targu Mures - Ogra - Campia Turzii".

Prin semnarea Actului Aditional nr.6 se modifica urmatoarele conditii importante:
Art.I. La conditii generale Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1) si (2)

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 2,074,670,198.48 lei;
Valoare eligibila nerambursabila din Fondul de Coeziune in suma de 1,286,102,478.99 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila aprobata.

Art.II. (6) Valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national, reprezentand co-finantare publica de 15% la POIM, in valoare de 226,959,260.96 lei.

Valoarea neeligibila inclusiv TVA este 561,608,458.53 lei.

Cod proiect:115748.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

Curtea de Apel București a respins apelul Strabag pentru lotul Nușfalău – Poarta Sălajului care include Tunelul Meseș /Licitația de aproape un miliard de euro poate continua
Curtea de Apel București a respins vineri, apelul Strabag (Austria) la decizia Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor din iulie prin care a fost admisă o plângere a italienilor de la Astaldi privind candidatura Strabag la licitația pentru lotul Nușfalău – Poarta Sălajului, un lot de 41 kilometri care include tunelul Meseș (3 kilometri). Practic, prin decizia de astăzi a instanței, Strabag ar putea rămâne în afara licitației de 4,4 miliarde lei pe care CNAIR a început-o încă din 2020. Decizia Curții de Apel București a venit vineri, la primul termen stabilit, situație nu foarte frecventă în dosarele de achiziții publice.
Soluția CAB: „Respinge plângerea
Solutia pe scurt: Respinge exceptia inadmisibilitătii plângerii ca neîntemeiată. Admite exceptia rămânerii fără obiect a cererii de suspendare a procedurii de atribuire si respinge această cerere ca rămasă fără obiect. Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronuntată azi 05.08.2022 prin punerea solutiei la dispozitia părtilor prin mijlocirea grefei instantei. Document: Hotarâre    05.08.2022”.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

CNAIR a desemnat noul câștigător al contractului pentru finalizarea lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chețani – Câmpia Turzii
Luni, 08.08.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru “Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii – Relicitare”.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA SRL, cu preţul de 420.347.903,86 lei fără TVA.
Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Durata de garanție a lucrărilor ofertată este de 120 de luni.
Acest tronson de autostradă are o lungime de 15,70 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

Se relansează licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chiribiș - Biharia
Joi, 11 august 2022, CNAIR a transmis la ANAP documentația de atribuire pentru lansarea procedurii de achiziție publică pentru PROIECTARE ȘI EXECUȚIE pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).

Perioada de proiectare și execuție a contractului va fi de 24 de luni din care, 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

După validarea documentației, CNAIR va putea lansa licitația propriu-zisă a contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor.

Subsecțiunea 3C2 (Chiribiș – Biharia), se întinde între km 30+550 și km 59+100 (28,55 km),  începe în zona localitatii Sînlazar (intersecția cu drumul național DN19E) și tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul continuă la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Haucești și intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E), la km 39+950. La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ l00 m, iar la km 41+319 intersectează DC42.  Traseul autostrăzii ocolește la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard. În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

Se reia licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chiribiș - Biharia
Marți, 16 august 2022, CNAIR a transmis spre publicare, în SICAP, Anunțul de participare pentru proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).
Durata contractului este de 24 de luni din care, 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Valoarea estimată a contractului este de 877,779 milioane de lei fără TVA.
Sursa de finanțare este POT 2021 - 2027.
Data limită de depunere a ofertelor este 17.10.2022.
Anunțul de participare va fi vizibil ulterior publicării acestuia în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

 



Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

Autostrada Transilvania, două decenii de rateuri: Contractul pentru lotul cu viaductul Suplacu de Barcău (1,6 km) se judecă la CNSC. Selina a contestat decizia CNAIR de anulare a licitației
Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor va publica în câteva zile decizia la contestația grupului Drum Asfalt-Trameco (Selina) prin care constructorul a cerut continuarea licitației pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș și anularea deciziei CNAIR care a declarat oferta grupului bihorean ca inacceptabilă.

Lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș de pe Autostrada Transilvania are o lungime de 26 kilometri și include viaductul de la Suplacu de Barcău de 1.650 de metri lungime, viaduct „muzeu” pe care l-a construit Bechtel.

Practic, la aproape doi ani de la lansarea licitației pentru proiectarea și execuția lotului de autostradă, Compania de Drumuri nu are contract semnat, ba chiar este la un pas să reia procedura de achiziție. Ultimul act din procedura de la CNSC a fost înregistrat pe 30 septembrie, un răspuns primit din partea asocierii de constructori, prin urmare se așteaptă o decizie în decurs de câteva zile. În sistemul SEAP, ultimul termen pentru evaluarea procedurii, 5 septembrie a fost depășit.

Ce a cerut Selina în contestația depusă la CNSC:
„Dispuneți anularea Comunicării rezultatului procedurii nr. 92/71517/01.09.2022, anularea Raportului procedurii nr. 24/10236/29.08.2022 și a Proceselor verbale de evaluare, în ceea ce privește:
i. decizia autorității contractante de a declara inacceptabilă oferta depusă de asocierea DRUM ASFALT SRL & TRAMECO SA & OPR ASFALT SRL & OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA & CITADINA 98 SA & LEMACONS SRL
ii. decizia autorității contractante de a anula procedura
II. Dispuneți anularea tuturor actelor care au stat la baza emiterii Raportului procedurii nr. 24/10236/29.08.2022, precum și a actelor subsecvente acestui raport
III. Dispuneți obligarea autorității contractante:
– să reia procedura de atribuire, prin reevaluarea ofertei depuse de asocierea DRUM ASFALT SRL & TRAMECO SA & OPR ASFALT SRL & OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA & CITADINA 98 SA & LEMACONS SRL, cu respectarea prevederilor legale aplicabile și luarea în considerare a tuturor documentelor și argumentelor prezentate și
– să stabilească și să comunice un nou rezultat al procedurii prin emiterea unui nou Raport al procedurii, în conformitate cu prevederile Documentației de Atribuire și cu respectarea Deciziei CNSC ce se va pronunța în soluționarea prezentei contestații”.
A treia încercare eșuată de la „episodul” Bechtel

Este a treia încercare eșuată a statului pentru construirea acestui lot de la episodul Bechtel din urmă cu aproape două decenii. Din 2013, de la rezilierea contractului cu Bechtel, viaductul de la Suplacu de Barcău a devenit un muzeu de zeci de milioane de euro, spune Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor (mandatul Cătălin Drulă).

„Record negativ inegalabil: a 4-a încercare eșuată pentru construcția unui tronson din A3 Transilvania

Povestea celor 26 km. din A3 Transilvania între Suplacu de Barcău și Chiribiș se întinde pe aproape 20 de ani și arată odată în plus de ce incompetența și nepăsarea partidelor vechi distruge proiecte de infrastructură, oportunități de dezvoltare și speranțe pentru o viață mai bună. Tronsonul de autostradă a fost contractat inițial de PSD Năstase – Mitrea inițial cu Bechtel în 2003 și reziliat zece ani mai târziu la 50% stadiu fizic de PSD Ponta – Șova. În cadrul proiectului fusese construit viaductul de la Suplacu de Barcău în lungime de 1,8km peste lacul de acumulare cu același nume. Cel mai lung viaduct din România de la acel moment a costat câteva zeci de milioane de euro zace de atunci nefolosit, fiind probabil unul dintre cele mai scumpe ”muzee” de autostradă din lume. A urmat al doilea eșec cu o companie spaniolă selectată în 2015 și incapabilă să se apuce de treabă. Apoi o licitație anulată în 2019 și încă una zilele trecute de către Sorin Grindeanu. Pentru ca tabloul să fie complet, un ofertant a contestat anularea licitației. Așa că ne așteaptă alte luni pierdute ca să aflăm dacă proiectul merge înainte sau înapoi. La această ultimă licitația am reușit în 2021 să finalizăm analiza ofertelor și să anunțăm câștigătorul. Ne-am dorit să punem capăt acestui lanț nesfârșit de nereușite și părea că în sfârșit proiectul vede luminița de la capătul tunelului”, a transmis Cosma.
Și Asociația Pro Infrastructură a criticat lipsa de transparență a CNAIR privind acest contract.
Erbașu a câștigat licitația cu o ofertă de aproape 110 milioane euro.

„Luni, 06.09.2021, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului ” Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550)“. Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S., cu preţul de 542.956.612,32  Lei fără TVA. Lungimea tronsonului este de 26,35 km. În cadrul contractului, antreprenorul va realiza mai multe lucrări de artă complexe, incluzând 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, printre care unul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60”, a transmis CNAIR.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

IN FINE!!!!
CNAIR a semnat contractul pentru finalizarea lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chețani – Câmpia Turzii
Miercuri, 26.10.2022, CNAIR a semnat contractul pentru “Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii”.

Antreprenorul acestui contract este Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA SRL.

Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Durata de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Finanțarea lucrărilor în valoare de 420.347.903,86 lei fără TVA este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.

Acest tronson de autostradă are o lungime de 15,70 km.

În cadrul contractului vor fi realizate 2 poduri, 7 pasaje și un nod rutier la Chețani (km 21+890).

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") orex

“Autostrada Transilvania, sectiunea Nadaselu - Poarta Salajului”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul National de Redresare si Rezilienta, au convenit în data de 28.10.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr. 6 pentru proiectul “Autostrada Transilvania, sectiunea Nadaselu - Poarta Salajului” în vederea acordării finanțarii prin Planul National de Redresare si Rezilienta,Componenta  4. Transport sustenabil; Reforma R1 - Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră / Investitia I3 - Dezvoltarea infrastructurii rutiere sustenabile pe rețeaua TEN-T, taxarea rutieră, managementul traficului și siguranța rutieră.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă construirea unui sector de autostradă care să conecteze aglomerările urbane Cluj și Oradea și face parte dintr-o măsura mai amplă, având drept scop modernizarea și dezvoltarea infrastructurii de interes național, în interiorul rețelei TEN-T Core, astfel încât să se asigure creșterea gradului de siguranță, a vitezei de deplasare și îmbunatățirea condițiilor de transport.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
• 42.30 km de autostrada;
• 16 poduri si pasaje;
• 1 nod rutier;
• 18 viaducte.

Valoarea totală a  proiectului este de 2,734,308,297.85 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 1,291,401,900.00 lei, cofinantarea nationala reprezinta 1,009,699,362.10 lei, iar TVA aferent reprezinta 433,207,035.75 lei.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de 83 luni, respectiv 01.02.2020 pana la 31.12.2026, aceasta cuprinzand, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use