MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 Gara de Nord - Progresul

838 posts, 114761 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului ionescu63

Varianta 17 este varianta"Ferentari" , varianta 3 + 1 este un compromis. Dar s-a ales o alta varianta care ok doar pentru Metrorex nu si pentru călătorii Metrorex

L.E. Degeaba ai conexiuni cu alte magistrale dacă  oamenii ajung greu la metrou nu îl vor accesa. Ca sa ajungi la Viilor sau la Tudor Vladimirescu pe unde este trasat acum M4 trebuie sa mergi câteva stații cu tramvaiul sau cu autobuzul. In condițiile astea mai bine mergi direct la Eroilor sau la P.Unirii și ignori M4.
L.E.#2 Rog un moderator sa mute ultimele 3 postări pe topicul M4 sau sa le șteargă.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Depinde cum vezi Ferentariul. :)
Varianta 3+1 străbătea si zona de blocuri de pe Sebastian, incepand de la Prosper, in timp ce varianta 17 cred ca abia la Kaufland Ferentari intra in zona, daca nu chiar in zona de case. Interesant este ca varianta 3+1 avea mai putini calatori, ceea ce mă duce cu gândul ca diferența in plus pentru varianta 17 o făceau :
- intersecția cu M3 de la Izvor
- traseul pe sub Bd Brâncoveanu
Sunt perfect de acord ca nu este suficient doar sa faci metrou. Dar, din păcate, se pare ca noi suntem in minoritate...O sa vedem după punerea in funcțiune a M4 cine a avut dreptate.
P.S. Am gresit in postarea anterioara, varianta 17 nu avea corespondenta si cu M2. Se pare ca la M4 este ori-ori...Nicio variantă din finala nu avea toate corespondentele. Deci, pana la urma, au ales dintre 4 prostii.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Gata, au rezolvat, vom avea conexiune cu M5, dar si cu M1/3. De fapt, ne-am agitat degeaba, TOATE opțiunile de pe lista scurta aveau conexiunea cu M1+3, doar ca nu am văzut-o noi. Ei doar au îndeplinit o formalitate , au ales-o pe cea care avea si conexiunea cu M2.. Deși nimic nu s-a schimbat, pixul si "studiile" suportă orice.
De ce nu vii tu, Țepeș Doamne.... :popa:

http://www.anpm.ro/documents/16241/74614 ... 319517b3
Screenshot 2022-06-26 145243.jpg (93.84 KB; downloaded 1406 times)

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Si se va sapa un sens in excavație deschisa pe cam jumătate din distanta dintre Puișor si Panduri/Vladimirescu pentru amorsa către Antiaeriană.  Si 76m de la GdN2, probabil pe sub clădirea gării pana in parcul de la MT.
Screenshot 2022-06-26 153839.jpg (164.42 KB; downloaded 1362 times)

Sunt si câteva curbe cu raza de 200m, inclusiv cea de la Panduri/T Vladimirescu, apropo de discuțiile din urma.
Screenshot 2022-06-26 154511.jpg (52.11 KB; downloaded 1362 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

...amorsa către Antiaeriană

La ce le trebuie ? O să...unde ? Că dacă întreb "când"  o să mi se răspundă:
Când o să facă plopul pere
Şi răchita micşunele

______________________
Şi mai e încă un mister, intersecţia M 4 cu viitoarea ( fostă )* inelară se va face la Toporaşi...Interesant traseul viitoarei / fostei* Inelare pe sub Cartierele Giurgiului / Berceni...
_______________________
* Din calcule foarte profesional şi serios făcute rezultă că n-ar fi necesară o Inelară în următoarea sută de ani, un tramvai ( metrouuşor ) ar fi suficient şi ca rapiditate şi din punct de vedere al capacităţii...

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Deranj mare, dar fără prea mult sens, daca nu se face si stația Uranus de acum cu 3 linii sau măcar o amorsa si pe celălalt sens. Tot va trebui oprita circulația pentru celălalt sens, fără amorsa si la Uranus, așa cum se va opri si la 1 Mai, pentru minim câteva luni.  Un fel de 1Mai pentru racordarea M6 "redivivus". Asta pentru ca ne plac lucrurile făcute doar pe jumătate.
Depinde acum pentru ce gândesc acea amorsa, daca se gândesc într-adevăr la un M4 bifurcat către Antiaeriana sau la separarea M4 de M6 sau chiar la o alta magistrala pe sub 13 Septembrie (ca amorsa este pretabila pentru orice fel de proiect).
Lasă sa o facă acum,  va fi mai greu de executat după aceea.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Si încă o ciudățenie, lungimea si numărul de stații nu "bat" cu alte variante ale aceluiași SPF/SF. Daca la stații poate ar exista o explicație (s-au mai gândit si au mai adăugat/ scos  stații), la lungimea traseului îmi este greu sa-mi dau seama de unde provin diferențele (la opțiunea 17 este aproape 1km diferența).
Screenshot 2022-06-26 145243.jpg (93.84 KB; downloaded 1265 times)
Screenshot 2022-06-26 200534.jpg (86.66 KB; downloaded 1266 times)

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Vreo idee de ce două studii întocmite de aceiași autori dau rezultate diferite?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul Anitas Mihnea

Am văzut și eu documentul și din câte observ la opțiunea O17 scrie că va avea 16 stații,iar conform documentului citez:"Traseul se înscrie în ampriza Căii Grivița,apoi în ampriza străzii Luigi Cazzavilan,subtraversează Strada Știrbei Voda și Parcul Cismigiu până la Bulevardul Regina Elisabeta."Totuși nu am înțeles un lucru și anume că în alternativa O17 ,teoretic extinderea magistralei 4 va avea legătură si cu magistrala 5,adică stația Eroilor,dar de ce în document scrie "magistrala 5 propusă" știind că deja există M5.1?
Capture.JPG (181.14 KB; downloaded 1060 times)

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Opțiunea 17 trecea pe la Izvor, unde avea legătură cu M1+3. În aceasta situație, legătura cu M5 era la statia Cismigiu, nu la Hașdeu ca acum (optiunea1).
În ambele situații, legătura cu M5 se facea prin M5.2 (Eroilor-Iancului), care nu s-a construit încă. De aceea exprimarea "M5 propusă" .
Existau și variante de traseu M4 care ajungeau la Eroilor, caz în care legătura cu M5 se facea la Eroilor. Bineînțeles și legătura cu M1 și M3 se facea tot acolo.
Legătura nu înseamnă să schimbi cu alta magistrala cu sa ajungi la M5 (Eroilor). Legătura înseamnă schimb direct. De aceea ma și mira prezenta legăturii cu M1+3 în toate variantele. Ori este la misto, ori suntem în filmul cu schimb direct M4 cu M5 la Hasdeu și cu imbecilul pasaj pietonal de peste 600m propus la un unumit moment pe sub Dâmbovița de la Hașdeu pana la Izvor.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

M 4 n-are nicio legătură cu Parcul Cişmigiu, probabil că ai dat peste o variantă care n-a ieşit câştigătoare.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Opțiunea 17 era una din cele 4 calificate in finală. In mod cert nu a ieșit câștigătoare, știm si am discutat asta.  Deși era cea mai buna din punct de vedere al calatorilor...
Dar era dificilă, iar noi ne ferim de lucrurile astea dificile si bune pentru calatori. In schimb facem un traseu cu 3 curbe de 200m, minimul acceptat la scutul semi-mecanizat..

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

La rază 200 m  parcă văd că o să facă curba în săpătură deschisă...

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 1991 forum members have written 384705 posts in 4726 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use