MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 274460 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului adila

Gurile de canalizare de cele mai multe ori sunt obturate cu mizeria de pe strada. Eu zic ca merita sa se faca doua trepte la V.I. avand in vedere cum functioneaza in general canalizarea in acest oras. Costurile erau neglijabile.

Revenind la panourile de afisare a urmatorului tren, dupa parerea mea sunt jalnice dpvd al sincronizarii. Azi la Brancusi arata ca vine la 7:50 si apoi s-a schimbat in 7:53. Are oare legatura cu sistemul de semnalizare care inca nu este inca instalat? Cum poti sa ai asemenea erori la distanta de o statie de capat?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Merita,dar ce sa faci daca unii si-au bazat planul pe buna funcționare a canalizării orașului în condiții de ploaie torențială ....

Despre afisaj, este simplu, am mai explicat cum funcționează sistemul. Se afișează un grafic standard de circulație, același în fiecare zi lucrătoare. Normal ca în viata  reala nu poți sa îl respecți 100%, pentru ca trăim în România, nu în Japonia. Și mecanicii mai stau și o tacla, o tigara, etc.
Ca atare, abia atunci când un tren pleacă de la capăt este detectat de sistem. Și atunci este șters trenul "standard" de pe afișaj și introdus cel real.  Aceste"erori" se intampla în general catre capetele de linie, unde nu ai cum sa afișezi un grafic "live". În stațiile mai departate de capăt lucrurile stau mai bine.
P.S. Sa vezi la Păcii, de multe ori arata ca trenul este in stație, dar nu este,  nici măcar nu a plecat de la capăt.  Trenul real este detectat abia când întra în stație, altădată nici măcar atunci... La 7 minute interval, abia pe la Politehnica poți sa spui ca este un afisaj "real time".

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului adila

Mie mi se pare inacceptabil sa pleci cu intarziere de la capat. La fel cum mi se pare inacceptabil sa ti escalatoarele blocate cu lunile sub pretextul ca sunt defecte. Nici macar nu au demnitatea sa scrie adevaratul motiv, desi populatia are tot dreptul sa stie motivul din moment ce au platit si constructia si platesc si exploatarea metroului.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului andrei11

:shock:
Ce, la << castravete >> sunt tot pe << STOP >> ?
Hai că mi-am amintit deşi sunt total offtopic, la accesul istoric de la Basarab escalatorul de exterior e defect de vreo 4 - 5 ani.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Chiar asa, ar trebui sa spuna care sunt motivele reale ale nefunctionarii…

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului adila

Nu stiu unde e “castravetele” dar iesirea dinspre Academia Militara este cea despre care vorbesc si este inchisa de doua luni aproximativ.

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

adila wrote here:
Nu stiu unde e “castravetele” dar iesirea dinspre Academia Militara este cea despre care vorbesc si este inchisa de doua luni aproximativ.

Acolo este castravetele. Repet, o eroare majora de proiect, nu poți sa faci un acces doar cu 2 scari rulante.
S-a vrut ceva deosebit și s-a reușit... intr-un mod negativ. Aceasta ieșire va avea multe momente din acestea.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului Andrei Tudor

Și la stația Tudor Vladimirescu sunt probleme cu scările rulante nefuncționale. Una dintre scările de la accesul C este defectă din martie.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

sab wrote here:
Acolo este castravetele. Repet, o eroare majora de proiect, nu poți sa faci un acces doar cu 2 scari rulante.
S-a vrut ceva deosebit și s-a reușit... intr-un mod negativ. Aceasta ieșire va avea multe momente din acestea.

Nu uita au fost oprite amandoua! Chiar sunt defecte amandoua la acest acces?
Daca da, e o problema, daca nu, chiar nu stiu de ce au inchis accesul! Astept raspunsul adresat METROREX S.A.!
N-are treaba ca-s doua sau trei, la toate statiile de pe magistralele vechi, unde-i doar o scara de la radier la vestibul, sau de la vestibul la acces, aia va fi ”pe urcare permanent”.  Sa-ti amintesc ca odata cu gardurile de la PV - M1  scara rulanta din stanga peronului (linia 1, spre Gara de Nord) a ”facut km” (a mers ore) doar pe urcare, si doar sensul asta-l va avea cat va fi in functiune? ;)
Si,...daca nu functioneaza, lumea nu o va escalada sa ajunga unde trebe, adica pe peron la PV - M 2 sens Aviatorilor? Zic ca da!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului andrei11

N-am înţeles o iotă din ce ai vrut să spui.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Am ”cutia neagra” dar poate de data asta voi fi si pe intelesul tau!
Nu-i problema la ”OZN” ca nu-s 3(trei) scari rulante, ci ca nu functioneaza niciuna dintre cele 2(doua) instalate (cele mai lungi de pe reteaua de metrou)!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului aztec

Ce a vrut sa spuna autorul e ca e ciudat ca nu merg ambele, daca una e defecta.
Daca e doar una defecta, cea care functioneaza trebuie sa mearga spre evacuare, adica sens urcare, iar cea defecta sa...stea defecta si se foloseste la pas, dupa vechiul obicei al scărilor rulante defecte...NU sa blocheze un acces pt o scara rulanta.

Daca sunt ambele defecte...situatia e alta...dar tot trebuia sa fie deschis accesul...la picior...

Se inchide in eventualitatea interventiei la una din ele...sa nu se buluceasca calatorul pe aceeasi scara si la urcare si la coborare.
Cu toate ca acolo nu e cazul de aglomerație

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Sigur nu sunt ambele defecte. Însă nu poți folosi acele scări rulante pentru mers normal. Sa ne gândim doar ca sunt cam 6 etaje pe care ar trebui sa le parcurgi la pas intins, fără posibilitate de a te odihni undeva. Nu este deloc ușor, mai ales ca treapta la rulanta este mai incomoda ca treapta de la o scara fixa, fiind mai înaltă. Asta cu urcatul și coborâtul pe rulanta este o moda, dar NU se poate practica pe acea lungime, cea mai mare din București, sa fim realiști. Nici măcar coborâtul nu este floare la ureche...

Trăiască cei care au gândit acel acces, fără scara fixa. Și cei care au scos cea de-a treia rulantă, care era inițial prevăzută. Trebuie sa ne obișnuim cu ideea ca așa va fi acolo PENTRU TOTDEAUNA , accesul se va închide la orice defecțiune a uneia dintre cele două scări rulante. Un experiment eșuat.
Ce este cu adevărat ciudat este durata acestei închideri. Se pare ca au ales niște scări de calitate maximă...   :popa:

 


Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420931 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use