Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 505559 views
 
Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Valentin

Stiu si eu cum functioneaza semaforizarea acum, pentru ca traiesc in cartier (asta pe viitor sa nu consideri ca sunt "strain"). Ce zic eu acum, chiar cu semaforizarea asta modificata, e nevoie de Faza 6 - Tramvai intercalata intre faza 3 si faza 4, ca sa nu mai avem trenulet de cate 3 tramvaie la semafor.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andrei11

N-au decât să plece "cu cap" de la capăt de linie !

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea subway guru

Degeaba, daca se aglomereaza pe traseu e egal cu zero…

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andrei11

Era vorba  strict de intersecţia "Braşov" cu "1 Mai".

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Andrei98

andrei11 wrote here:
N-au decât să plece "cu cap" de la capăt de linie !

Cand ai un semafor la care stai mai mult de 2 minute printre alte semafoare la care stai mai putin pe o linie cu interval de 2 minute nu are legatura cu  plecatul de la capat, de la capat se pleaca chiar la 2 minute.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea subway guru

Corect!
Degeaba trimiti de la cap de linie tramvaie tot la 2min daca-ti baga in traseu un stop de 5-6min, e trenulet garantat!

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea orex

Valentin wrote here:
Stiu si eu cum functioneaza semaforizarea acum, pentru ca traiesc in cartier (asta pe viitor sa nu consideri ca sunt "strain"). Ce zic eu acum, chiar cu semaforizarea asta modificata, e nevoie de Faza 6 - Tramvai intercalata intre faza 3 si faza 4, ca sa nu mai avem trenulet de cate 3 tramvaie la semafor.

1. De unde ai scos-o p-aia cu ”strain”? :o
2. Sa speram ca odata cu introducerea Imperio Metropolitan ”trenuletul” va putea fi, cat de cat, evitat. Altfel, in varianta ta, dopul de la ”Tricodava” se va muta la ”Piata”, daca nu, mai departe, in cascada, la bd. Timisoara, la bd. Uverturii, la pod Ciurel, la Crangasi, la Mihalache ori la Casin.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andrei11

Staţi calm,  nu şi-a bătut nimeni capul să calculeze câte tramvaie sunt necesare ca să nu se strângă << trenuleţ >> pe traseu,  adică cu alte cuvinte să parcurgă distanţa cap - coadă în timpul cel mai scurt, numărul de tramvaie a fost calculat ca să rămână cât mai puţină lume prin staţii. Având în vedere toate capcanele din parcurs, de câte tramvaie este nevoie pe linia 41 într-un sens ca să nu se mai formeze fenomenul << trenuleţ >> ? Ţineţi cont că vatmanul  respectiv mai are nevoie şi de unele nevoi fiziologice,  de pauză de masă de circa 10 minute, ştiţi şi capacitatea de stocare al terminalelor ( că  acolo ai voie să se adune "trenuleţ" ). Aşadar ce număr v-a ieşit ?
Sau acceptăm varianta ca "nimeni să nu rămână pe jos în staţii".

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea reiny2000

La bd. Timișoara virajul la stânga are fază dedicată, tramvaiul traversează intersecția în același timp cu mașinile care circulă pe strada Brașov. La bd. Uverturii e interzis virajul la stânga. La pod Ciurel nu mai există intersecție. La Mihalache e interzis virajul la stânga.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

subway guru wrote here:
Degeaba, daca se aglomereaza pe traseu e egal cu zero…
Semaforizarea deșteaptă ar trebui și să spargă trenulețele, permițând unui singur tramvai (de pe sensul respectiv) să treacă prin intersecție într-o fază anume. Nu e nicidecum reinventată apa caldă cu astfel de "tactici"...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andrei11

Păi al doilea tramvai poate să aştepte deşi are verde, nimeni nu-l obligă să plece, chit că are verde !

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

Nu poate.

Motivul 1: Vatmanul are niște zeci (chiar sute la orele de vârf) de călători în spate. Dacă ei văd că tramvaiul are verde, dar stă pe loc, crezi că vor avea răbdare să stea liniștiți în timp ce vatmanul se ocupă cu regularizarea parcului liniei?

Motivul 2: ratarea unui ciclu actual înseamnă să mai stai câteva minute bune. A enumerat colegul @orex fazele. Nu doar că nu îți vei ține în veci orarul, dar faci coada și mai mare de tramvaie în spate în acest ritm.

Așa cum am spus, soluția este mai multe faze de verde pentru tramvai, iar la acele faze să treacă un singur vagon pe sens. Putem vorbi chiar de adăugarea unei faze de tramvai după fiecare fază auto, ținând cont de nevoile liniei 41 (care, cică, ar trebui să primeze).

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea Hawkuletz

Nu cumva acolo e si problema ca e statia imediat dupa semafor? Adica imediat ce s-au strans 2 la semafor problema se perpetueaza, pentru ca nu incap doua la refugiul de dupa semafor (ba inca acolo se si urca o multime de oameni adusi de pe bucla de autobuze/troleibuze, deci dureaza mai mult stationarea in statie).

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

Dacă ai un astfel de sistem în toate intersecțiile reușești să previi problema trenulețelor de la bun început. Sau credeați că aceste banalități, pardon, tehnologii ultra-evoluate sunt necesare doar într-o singură intersecție de pe 41? Cu o floare nu se face primăvară! :yes:

 


Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420770 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use