Regiunile RomânieiMoldovaJudețul Neamț

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

40 posts, 19763 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

De anul viitor, cel mai probabil din luna septembrie 2022, dispar din Piatra Neamt toate microbuzele private de transport in comun, a anuntat astazi intr-o conferinta de presa, Cristian Sauciuc, directorul Troleibuzul SA. Pe toate traseele din oras vor fi doar autobuze electrice ale SC Troleibuzul SA, aceasta fiind una dintre conditiile impuse de UE in proiectul privind achizitionarea autobuzelor verzi. ”Anul viitor vor veni o parte din autobuzele electrice, din cele 41 care trebuie sa vina la Troleibuzul. Vin 21 de la Ministerul Dezvoltarii pe proiectul cu Consiliul Judetean. Cred ca va fi semnat contractul de Consiliul Judetean pana cel tarziu in ianuarie.

Sper ca 2023 sa ne gaseasca cu toate autobuzele electrice in curte, iar cetatenii sa aiba parte de un transport public asa cum merita fiecare dintre ei (…) Din septembrie, anul 2022, Troleibuzul va fi singurul operator de transport in comun de pe raza municipiului Piatra Neamt (…) Fiind vorba de fonduri europene, s-a impus ca orasul sa fie strabatut doar de autobuze electrice. Asa s-a si stipulat in caietul de sarcini sa nu mai fie poluare si atunci, noi o sa fim singurii care o sa operam pe raza municipiului Piatra Neamt.

In actele depuse la Uniunea Europeana pentru transportul public din orasul Piatra Neamt, se stipuleaza ca SC Troleibuzul este operator unic si cele 41 de autobuze de asta vor fi aduse, ca sa putem acoperi toate traseele care se fac astazi in Piatra Neamt. Vor fi autobuze mici, vreo 10, care pot intra si prin cartiere”, a declarat directorul Cristian Sauciuc.

Autobuzele deja existente (pentru care inca se plateste leasing) vor fi distribuite pe trasee din afara orasului, a mai precizat directorul Sauciuc. In curtea Troleibuzul vor fi amenajate statii de incarcare si o statie ITP, realizate tot cu fonduri europene.

De altfel, directorul Sauciuc s-a aratat foarte optimist, in ceea ce priveste viitorul Troleibuzul.

Lista cu obiectivele propuse pentru anul 2022

Obiective strategice:
• Realizarea unei infrastructuri moderne de transport public de călători, prin reînnoirea şi dotarea parcului auto cu mijloace de transport în comun nepoluante, utilizarea de combustibili mai puţin poluanţi şi realizarea unui număr satisfăcător de mijloace de transport în comun “prietenoase cu mediul”, însă fără a face rabat de la condiţiile de transport;
• Atragerea de fonduri europene pe axa 2014-2020 in colaborare cu autoritatea contactanta;
• Pregatirea cu mijloace de transport pentru dezvoltarea bazei de transport public pentru a putea sustine serviciul public pe toata zona A.D.I. URBATRANS.

Obiective manageriale:
• Realizarea atribuţiilor stabilite în concordanţă cu obiectul de activitate al societătii, în condiţii de regularitate, eficacitate, economicitate şi eficienţă;
• Protejarea bunurilor, informaţiilor şi fondurilor publice împotriva pierderilor datorate erorii, abuzului sau fraudei;
• Reducerea obligațiilor restante;
• Gestionarea corespunzătoare a creanțelor și recuperarea lor;
• Asigurarea cu cash-flow a activității desfășurate;
• Reducerea costurilor financiare.
• Reducerea pierderilor;
• Reducerea datoriilor;
• Creșterea veniturilor atât din activitatea de bază cât și din alte activități;
• Asigurarea transparenței și respectarea prevederilor legale privind guvernanța corporativă;
• Consolidarea mecanismelor referitoare la respectarea legilor şi reglementărilor interne, precum şi a cerinţelor standardelor de control intern managerial, la structurile compartimentelor functionale;
• Dezvoltarea şi întreţinerea unor sisteme de colectare, stocare, prelucrare, actualizare şi difuzare a datelor şi informaţiilor financiare şi de conducere, precum şi a unor sisteme şi proceduri de informare publică adecvată prin rapoarte periodice;
• Îmbunătăţirea sistemului de comunicare, atât în interiorul compartimentelor functionale cât şi către alte entităţi, pentru a permite un control eficient asupra fluxului de date şi informaţii ce contribuie la fundamentarea deciziei conducerii societătii şi îndeplinirea obiectivelor;
• Realizarea indicatorilor de performanţă, asociaţi activităţilor specifice structurilor interne, urmărindu-se respectarea principiilor de asigurare a principiilor economicităţii, eficacităţii şi eficienţei utilizării resurselor alocate;

Obiective organizatorice:
Creşterea calitătii serviciilor prestate, prin:
1.respectarea programelor de circulație și adaptarea  acestora la cerinţele şi aşteptările  clienţilor;

2.respectarea cerințelor de confort a mijloacelor de transport, prevăzute în contractul cu A.D.I.URBTRANS;

3.mediatizarea mai puternică a  serviciilor prestate de organizaţie;

4.oferirea unor facilităţi faţă de alţi transportatori;

5.asigurarea cu personal calificat, instruit şi cu un comportament civilizat faţă de publicul călător.

6.respectarea planului de marketing pentru 2022 intocmit conform cu cerintele ADI-URBTRANS.

• Reducerea numărului de sesizări fundamentate privind calitatea transportului de călători;
• Îmbunătăţirea imaginii organizaţiei şi atragerea de noi clienţi;
• Creșterea gradului de satisfacție al clientului;
• Asigurarea condiţiilor de desfăşurare a procesului de muncă prin respectarea cerinţelor legale de securitate şi sănătate în muncă, pentru reducerea riscurilor de accidente de muncă şi îmbolnăviri profesionale ;
• Diminuarea cheltuielilor de exploatare prin:
1.respectarea programului de intretinere si reparatii pentru mijloacele auto, instalatiile si echipamentele proprii,  asigurarea unei mentenante ridicate ;

2.înlocuirea periodica a echipamentului vechi si uzat ;

3.reducerea timpului de reparatii;

4.diminuarea numarului de ore suplimentare.

• Respectarea politicilor social guvernamentale;
• Respectarea normelor de Protecția mediului privind utilizarea de autovehicule conforme cu standardele de poluare precum și cu standardele de transport de calitate și mediu.
• Respectarea prevederilor legale privind circulația pe drumurile publice.

Sursa: TVM Neamț

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Primăria Piatra Neamț a lansat o licitație pe 3 loturi pentru reorganizarea coridoarelor de mobilitate urbană pe axa Est-Vest. Mai exact, se prevede reabilitarea cu infrastructură pentru transport public, velo, pietonal și rutier, a următoarelor artere:
- Lotul 1: Bulevardul Decebal, Piața Mihail Kogălniceanu, Bulevardul Traian.
- Lotul 2: Bulevardul 9 Mai, Strada Dimitrie Leonida
- Lotul 3: Strada Mihai Viteazu.
Bugetul total alocat este în valoare de 70.394.111,51 RON, cu finanțare europeană prin POR, din care 34.018.504,86 RON pentru lotul 1, 16.556.700,44 RON pentru lotul 2, respectiv 19.818.906,21 RON pentru lotul 3.

Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% termen de execuție
- 10% experiența profesională a șefului de șantier

Termene limită:
- depuneri oferte: 7 februarie 2022
- evaluări: 4 mai 2022
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134188

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 23 februarie.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

În cadrul unui interviu acordat publicației noastre, Directorul General al companiei SC Troleibuzul SA, Sauciuc Cristian, a prezentat câteva noutăți legate de planurile societății pentru acest an. De la autobuze noi, până la recompensarea angajaților, firma își propune „să fie pe picioarele ei, cu mijloace de transport moderne și cu angajați mulțumiți.”

„Societatea Troleibuzul merge, n-aș putea spune foarte bine, dar bine. Suntem pe un trend ascendent din punct de vedere financiar, s-au rezolvat toate problemele, inclusiv datoriile către ANAF. Suntem bine, Societatea Troleibuzul este o societate care, cel puțin anul acesta va demonstra că e o societate pe picioarele ei, bineînnțeles cu ajutorul Consiliului Județean. (…) Odată cu venirea autobuzelor electrice, sperăm noi din septembrie, să putem fi din ce în ce mai competitivi.”, a transmis Cristian Sauciuc.

Robert Iosub, Redactor-șef Ziar Piatra Neamț: „Am văzut că ați mai cumpărat câteva autobuze. Ce ne puteți spune?”

„Da, anul trecut au fost cumpărate două autobuze, un MAN și un Mercedes, anul acesta am mai cumpărat, chiar acum două-trei săptămâni, trei autobuze (trei Mercedes-uri). Se defectează multe autobuze pe care le avem în curte astăzi și pentru a putea oferi cetățenilor un transport public în orare și pentru a efectua cursele, mai avem nevoie de niște autobuze.

Au fost două autobuze casate anul acesta, încă trei au fost casate anul trecut, care aveau deja două milioane de kilometri., adică foarte mult și atunci încercăm să îmbunătățim parcul pe care îl avem astăzi la dispoziție.”, a mai transmis acesta.

Întrebat ce se va întâmpla cu aceste autobuze după ce vor veni cele electrice, Directorul General al Troleibuzul SA a răspuns:

„(…) Cele electrice sunt doar pentru Orașul Piatra Neamț, celelalte vor fi folosite pe comunele limitrofe. (…) Cu siguranță vom mai îmbunătăți parcul pentru ca cetățenii care merg astăzi cu firma SC Troleibuzul să fie mulțumiți de condițiile și de transportul public. E normal să se întâmple așa pentru că societatea trebuie să crească și poate să crească doar prin reinvestirea profitului.”

Potrivit acestuia, și angajații vor fi recompensați pentru munca depusă: „Salariile o să crească anul acesta, chiar în primăvara asta, sper să pot da iarăși bonurile care le-au fost luate în 2018, adică societatea să fie pe picioarele ei, cu mijloace de transport moderne și cu angajați mulțumiți.”

Sursa: Ziar Piatra Neamț

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

PTMZ wrote here:
Primăria Piatra Neamț a lansat o licitație pe 3 loturi pentru reorganizarea coridoarelor de mobilitate urbană pe axa Est-Vest. Mai exact, se prevede reabilitarea cu infrastructură pentru transport public, velo, pietonal și rutier, a următoarelor artere:
- Lotul 1: Bulevardul Decebal, Piața Mihail Kogălniceanu, Bulevardul Traian.
- Lotul 2: Bulevardul 9 Mai, Strada Dimitrie Leonida
- Lotul 3: Strada Mihai Viteazu.

Ofertanți:
1) CONEST S.A. (lotul 3), cu următorii subcontractanți:
- BROWSE CONSTRUCT
- AGNEL INDUSTRY
- CAROMTEX DECOR

2), 3) DANLIN XXL (lotul 2, respectiv 3), cu următorii subcontractanți:
- HIDROTERM
- ELECTROAXA S.R.L.

4), 5) Asocierea MAVGO HOLDING - MOLDOCOR (lotul 1, respectiv 2), cu ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI în calitate de terț și LOIAL IMPEX în calitate de subcontractant

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Pe 17 mai au fost selectați câștigătorii pentru toate loturile.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

Despre podul prabusit aproape de Roman. S-a gasit polistiren expandat in structura pilonilor modernizati.

Pod-prabusit.jpg (137.84 KB; downloaded 2081 times)

pod-neamt-1.jpg (47.74 KB; downloaded 2074 times)



https://focuspress.ro/cauza-prabusirii-p ... e-beton/




 


Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

Numai un expert în construcţii, inginer structurist,  poate să confirme / infirme aceste aspecte.
Despre Păreologi / Băgători de seamă / Reporteriţe blonde / Reporteri impotenţi intelectual şi alte categorii de inculţi, inclusiv comentatori de radio/ tv  nu am ce să comentez.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

Eh, asa tot forumul asta si toate comunitatile online ar fi degeaba, iar discutiile s-ar purta doar in cercurile inchise si cel mult in universitatile de profil.

Si tu iti dai cu parerea de atat de multe lucruri pe forum, daca e sa ne luam dupa rationamentul tau.

 


Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

Una e să ne dăm cu părerea pe forum / în presă / la radio-tv sau prin alte locuri  şi alta e să se iasă cu o declaraţie oficială.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

Desigur, iar dandu-ne si noi cu parerea, au ce cauta 3 straturi de polistiren in pilonii unui pod?

 


Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

Explică-mi şi mie care-i stâlpul prăbuşit, unde-i betonul, ce reprezintă dreptunghiul galben notat de mine, care a fost mecanismul de cedare al podului, câţi stâlpi au cedat, procesul de cedare, la ce forţe a fost supus, dacă a avut erori de proiectare, de constucţie, de exploatare. Ce beton a fost folosit, dacă corespunde cu betonul din proiect, etc, etc
Vin 3 ziarişti ameţiţi, fac ei poze unde le explodează mintea că ar trebui ei  să facă poze şi gata, concluzii peste concluzii.
ppod prăbuşit.jpg (75.65 KB; downloaded 2036 times)

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Neamț  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420980 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use