Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

547 posts, 144485 views
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

ByOnu wrote:
aici
2. iar se insista cu porcariile alea de rasteluri care obliga oamenii sa-si lege doar roata din fata a bicicletei. Bicicletele noi au quick-release, deci te poti trezi ca mai gasesti doar roata legata.
Daca ai bicicleta scumpa atunci iti mai cumperi si un lacat cu cablu pe care sa il treci prin roti, cadru si sa, sau mai cumperi o bicicleta ieftina care nu te deranjeaza daca ramai fara ea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Sigur, sau autoritatile incep si ele sa instaleze rasteluri corecte, T-uri, care presupun legarea bicicletei de cadru, ci nu de roti.

Pedalo-500x473.png (356.92 KB; downloaded 3474 times)


Viola.png (500.72 KB; downloaded 3474 times)



O legi si de roata pana la urma, dar pe unde ajungi acolo daca sunt biciclete in dreapta si in stanga? De asta zic ca aceste rasteluri nu sunt proiectate pentru a lega bicicletele, ci doar pentru a le parca undeva lejer, la vedere.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Și dacă legi doar cadrul, nu rămâi fără roata din față și, posibil, șa?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bgd70

Cele mai bune rasteluri sunt cele postate de @ByOnu. Se leaga de cadru cu antifurt de tip "U", care are un grad ridicat de siguranta (se pot folosi evident si alte tipuri de antifurt). Exista desigur si varianta cu lantul cu lacat sustinuta de @shoppy , doar ca nu este pratica dpmdv. Nu m-as cara cu asa ceva dupa mine.  Antifurtul de tip "U" se monteaza pe cadru atunci cand nu e folosit.

@survola  roti nu am auzit sa se fure, chiar si asa, e mult mai ieftin decat sa iti fure toata bicicleta daca o legi de roata cu lant.

Personal nu as folosi acel rastel din noua parcare din motivele mentionate mai sus.  As folosi in continuare masina.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

In functie de tipul rastelului si a bicicletei, poti lega linistit cu un singur lant/lacat si roata fata si cadrul de rastel (poza 2 de mai sus).

 


Re: Despre biciclete nokia2110

Ce m-am luat la ceartă anul trecut cu o paznică de la "Kaufland" că de ce leg bicicleta de bara de zona de la cărucioarele de cumpărături. Că acolo pot ataşa antifurtul de cadru. După rămas fără 2 biciclete într-un an, suflu şi în iaurt. Mă bucur să văd că vor montaţi şi suporţi normali, adică unde poţi lega bicicleta de cadru.
Stimaţi colegi, atenţie mare. E foame de biciclete (dacă e să ne luăm după ştiri) şi probabil hoţii au tentaţii. A mea e cam paradită (vreau s-o repar), dar ţin la ea mult.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Despre biciclete ADK

De ce nu te-ai dus la poliție să faci o reclamație privind furtul, urmând ulterior ca ei să ceară camerele? Sau presupun că te-ai dus dar ... nu au dat de ei.

 


Re: Despre biciclete ByOnu

Nu ajuta cu nimic politia la capitolul furturi de bicicleta.

Am avut 2 furturi intr un an si o tentativa cu unul care mi a spart o boxa (unde tocmai instalasem o camera cu alerta in timp real) si a incercat sa mi fure bicicleta.

Am dat toate cadrele posibile. Ei se rezuma la "daca ii vedeti pe hoti sau daca va gasiti bicicleta spuneti-ne".

Si intr-adevar mi-am recuperat o bicicleta electrica de vreo 3500 lei dupa ce am gasit-o un an mai tarziu pe olx. Am organizat flagrant cu politia si mi-am recuperat-o. A fost o intreaga aventura.

Poti sa ai hotul pe camera spunandu-si numele si CNP-ul ca tot nu cred ca face ceva politia de la sine putere. Bicicletele sunt a pain in the @ pentru ei si abia asteapta sa inchida cazurile, chit ca-s nerezolvate.

Trebuie ca agentii comerciali si autoritatile sa nu mai instaleze rasteluri de 2 bani. Nu inteleg de ce se mai fabrica mizeii din alea de legat roata in față.

 


Re: Despre biciclete nokia2110

Mi le-au furat de la bloc, nu la un magazin. Una în primăvară, şi a doua, pe care o luasem după ce am rămas fără prima, în toamnă. Probabil vreun drogat cu cleşte tip "lup".
Ştiu cum e cu Poliţia şi nici camere să-l vadă nu au fost. Se fură în duşmănie biciclete. Plus că eu fiind cu probleme cu mijlocul şi nici înalt nu sunt, una cu roţi de 28" şi cadru de oraş la care să nu stau aplecat, mi-a fost greu să găsesc. Un an am stat fără bicicletă şi rău îmi pare de prima, că era mai bună decât actuala (şi într-o stare mai bună). Nu au fost aşa de scumpe, că erau s.h., dar unul dintre lucrurile care mă fac feiricit e mersul pe bicicletă. Chestiile alea de legat roata de bicicletă sunt puse ca să zică că fac şi ei ceva pentru biciclişti, pentru mediu. Birocraţi hoţi şi incompetenţi.
Dacă ştie cineva un atelier serios de reparat biciclete în Bucureşti, rog să-mi dea mesaj privat. Mulţi sunt nesimţiţi şi pun mâna murdară de ulei şi vaselină peste tot pe bicicletă şi după aia trebuie să cureţi ca prostul (şi eu curăţ ca nebunul după ulei).

 



Re: Despre biciclete shoppy

Eu folosesc asa ceva https://www.decathlon.ro/p/antifurt-bici ... =8385299 la MTB-ul meu de 2.000ron cu suspensie doar pe fata, costa 130ron, asta este cam minimum la ce am incredere, regula este sa se bage si prin cadru si prin roti si sa nu se poata taia decat cu flexul(bine, MTB-ul de 10.000ron cu suspensie si pe spate nu-l tin decat in casa, la ala sunt in stare sa vina cu flexul cu baterii sa il fure).

 


Re: Despre biciclete ByOnu

Constanța are multe piste care nu există

Un test-drive pe infrastructura velo deficitara a Constanței.



 


Re: Despre biciclete subway guru

Exista undeva în România o pistă ciclabilă funcțională cu adevărat?

 


Re: Despre biciclete ByOnu

subway guru wrote here:
Exista undeva în România o pistă ciclabilă funcțională cu adevărat?


Hmmm: https://google.com/maps/@45.9375045,20.5 ... ntry=ttu


Am pedalat in Piatra Neamt. Nu a fost foarte placut pentru ca am descoperit daor in jur de 12km de piste de biciclete. Cativa km in constructie, altii prost realizati si cei mai multi slab semnalizati. Ma refer la kilometri. Mi-a placut dar nu mai vin cu bicicleta decat daca vreau sa ma dau pe munte pe traseul de downhill din oras.




 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420952 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use