Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1937 posts, 548987 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 139
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan aztec

ByOnu wrote:
Intrarea in Bucuresti de pe A1 a primului tramvai. Curios ca au ales sa sparga convoiul in doua, probabil au vrut sa testeze din prima posibilitatile traseului pentru viitoarele transporturi.

Probabil aveau nevoie de un decalaj la sosirea in zona depoului, dar pana acolo mergand in convoi...
Si a facut un mic ocol sa nu blocheze total zona cu ambele agabaritice

 


Re: Astra Imperio Metropolitan mindmasster

O sa l vedem in probe pe 41 in acest weekend?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cris_m

Nu, deoarece trebuie omologat, proces care o sa dureze niste saptamani. Pana una alta, nu poate iesi din depou, peroanele fiind prea late....  :no:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan br101

Am mers recent cu modelul Imperio al OTL (Oradea) si pe mine m-a incantat. Pentru Bucuresti  insa va trebui sa ma multumesc in continuare doar cu pozele si reportajul de pe forum...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Astra Imperio Metropolitan ADK

Nu știu dacă e 100% corect ce urmează să spun, că e și puțin off-topic, dar Bucureștiul față de alte orașe a avut URAC-ul care a fabricat tramvaie pentru orașul însăși (și cândva, pentru toată lumea din țară) iar ulterior le-a modernizat pe cele ale *TB. Toți care au avut tramvaie V2A și V3A clasice nu au dorit să le modernizeze fie la URAC, Faur sau Craiova (probabil din cauza costurilor) în V3A-93 exceptând un singur caz la Ploiești, preferând să ia mai bine tramvaie la mâna a doua pe unde s-au găsit (unele din câte știu chiar donații), evident mai decente decât ce aveau din București, iar încet-încet renunțând la tramvaiele românești sau mai rău, la transportul cu tramvaie. Unii s-au decis ulterior să comande tramvaie noi, la standardele actuale (totuși, aici cum au fost bani?) că URAC nu știu dacă ar fi fabricat și la ora actuală pentru alții, pe când Bucureștiul se mulțumea doar cu ce putea moderniza și eventual, axându-se pe fabricarea BLF-urilor care de-a lungul anilor, s-a ajuns doar la 16 și parcă al 17-lea se află în construcție.

 



Re: Astra Imperio Metropolitan ByOnu

Care probleme?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan soldy

Tramvaiul e interesant, sigur era nevoie de el.
Ce nu pot trece cu vederea, si eu as taxa orice producator, este neglijenta cu care se face montajul anumitor piese si vopsirea neglijenta.
Cei ce au vazut tramvaiul live pot confirma ca acest tramvai are multe zone cu vopsea scursa sau data neglijent, dar si imbinari ce lasa de dorit.
Pentru mine aceste lucruri denota lipsa fata de client.
Un alt lucru pe care l-am observat este lipsa oglinzii laterale stanga. In Bucuresti eu consider ca este absolut necesara, da stiu ca exista o camera laterala acolo, dar oglinda era musai , repet e stric parerea mea.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan andrei11

1)  
Pentru mine aceste lucruri denonta lipsa fata de client.

lipsă de ce ? De respect, de stimă, de recunoştinţă, etc.
2) Dacă  ai cameră n-ai nevoie de oglindă, ce, tu dacă ai un frigider în casă îţi mai iei unul în caz că primul se defectează ?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan soldy

Lipsa de respect, scuze am omis ... din graba.
Nu e vorba ca iti mai iei un frigider ca poate se strica primul.
Aici vorbeam strict din punct de vedere al sigurantei, acea camera apare pe un display mic pe panoul de comanda, nu ofera o vizibilitate foarte buna pentru vatman.
E fix una dintre acestea  4 .
image_2022-06-03_151922756.png (548.84 KB; downloaded 6494 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

La alte tramvaie cand se deschid usile imaginea de la camera care filmeaza afara trece pe tot ecranul si ramane asa pana cand tramvaiul porneste si atinge viteza de 10km/h, probabil cam asa functioneaza si aici(sau se poate implementa).

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cris_m

Lipsa oglinzii pe stanga nu este neaparat o problema, aceeasi impresie o aveam si eu initial. Ieri, insa, colegul @macheta218 mi-a explicat ca nu este nevoie de acea oglinda, pentru ca nu prea este folosita, cea din dreapta fiind de baza. Explicatia este cat se poate de logica, tramvaiul nu schimba benzi de circulatie asemenea unei masini, are calea lui de rulare, deci situatiile cand este nevoie de oglinda sunt foarte putine. Pe dreapta, e utila in intersectii si in statii, camerele putand avea mici intarzieri/decalaje.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan WT_fan06

Și de ce ar trebui să vadă ȘI în oglindă?

Camerele (se presupune că) ar trebui să fie suficient de performante încât să nu existe un "delay" semnificativ. În Europa circulă de ani de zile tramvaie dotate exclusiv cu camere și nu am auzit să le trebuiască mai mult de atât. Tehnologia pentru așa ceva există, evident, pe scară largă. Mai mult, nu știu câte tramvaie noi se mai construiesc cu oglinzi retrovizoare pe una sau ambele laturi.

shoppy wrote here:
La alte tramvaie cand se deschid usile imaginea de la camera care filmeaza afara trece pe tot ecranul si ramane asa pana cand tramvaiul porneste si atinge viteza de 10km/h, probabil cam asa functioneaza si aici(sau se poate implementa).
La Flexity Wien imaginile ambelor camere sunt prezente pe ecranul principal, iar după ce accelerezi peste o anumită viteză, se face gri (anulează) imaginea camerei din stânga.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Asta ca agati masinile in curba nu se justifica, tramvaiul nu este camion articulat sau cu remorca unde vine coada si taie curba, tramvaiul merge pe sina si nu poate sa ia curba mai din scurt sau mai larg ca sa evite masinile, daca a intrat botul tot pe acolo merge si restul si nu-i vina lui ca il lovesc masinile, daca are fuste deschise, panouri strambe sau alte fiare care atarna de pe el atunci trebuie dus la reparat pentru ca este un pericol public, poate agata cu ele si pietoni, nu i se poate cere mecanicului sa stea cu ochii doar in oglinzi ca sa nu agate chestii.
Oglinzile clasice au foarte multe dezavantaje (se pot deregla de la vibratii, se acopera cu praf, apa sau gheata, se pot sparge, pot agata pietoni sau alte chestii), este o tehnologie de care trebuie sa ne descotorosim mai ales la tramvai unde avem ditai bordul cu foarte mult spatiu disponibil pentru ecrane. Este foarte usor sa faci o camera care afiseaza fara delay, ca trebuie sa mai ai si un sistem care inregistreaza atunci cand detecteaza miscare asta nu inseamna ca trebuie acceptat delay-ul ci trebuie luat un sistem mai puternic care sa nu introduca delay.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 139
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2321 forum members have written 424066 posts in 5279 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use