Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
348 posts, 150758 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Au terminat deparazitarea si la Victoriei!
Singurele flagrante ramase la care ma pot gandi acum sunt Unirii 2 si Dristor.
Au terminat deparazitarea si la Victoriei!
Singurele flagrante ramase la care ma pot gandi acum sunt Unirii 2 si Dristor.
- cris_m
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Mie-mi pare ca problema majora ar fi alta, tot bazarul subteran e o mega afacere ilegala cu bani la negru. Nici Mrex nu e mai breaz, zero talent comercial, tot ce a incercat pe cont propriu a dat un chix glorios…
Mie-mi pare ca problema majora ar fi alta, tot bazarul subteran e o mega afacere ilegala cu bani la negru. Nici Mrex nu e mai breaz, zero talent comercial, tot ce a incercat pe cont propriu a dat un chix glorios…
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
punmeister
In statii stiu ca iesise ceva nasol cu cei de la Spectacular si de asta nu le mai pun in panouri.
In statii stiu ca iesise ceva nasol cu cei de la Spectacular si de asta nu le mai pun in panouri.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
SPECTACULAR zice asa:
https://www.spectacular.ro/#&panel1-1
Totusi Euromedia, firma care a avut din anii '90 monopol pe publicitate inca lipeste afise si diverse reclame prin statii.
SPECTACULAR zice asa:
La mijlocul lunii iunie 2015, Spectacular OOH & Printing a deschis trei cai de atac in justitie impotriva Metrorex, solicitand un prejudiciu de peste 3,5 milioane de euro, pentru nerespectarea contractului si abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave. Separat, printr-un calcul simplu, blocarea contractului creeaza suplimentar Metrorex un prejudiciu de peste 4,6 milioane de euro. In total prejudiciul suportat de Metrorex, s-ar ridica la minimum 8 milioane de Euro pentru perioada derularii contractului.
Echipa Spectacular OOH & Printing multumeste tuturor clientilor locali si internationali, care i-au fost parteneri si isi cere public scuze pentru daunele cauzate acestora, prin neexecutarea campaniilor publicitare contractate.
Prin actiunile sale abuzive, Metrorex a reusit intr-un termen scurt sa distruga compania Spectacular OOH & Printing infiintata acum 10 ani, aducand-o intr-o stare iminenta de faliment.
Metrorex a incasat in ultimii ani in mod direct sau indirect de la Spectacular OOH & Printing ( contractul Spectacular OOH & Printing – Sindomet ) o suma de peste 4 milioane de Euro.
https://www.spectacular.ro/#&panel1-1
Totusi Euromedia, firma care a avut din anii '90 monopol pe publicitate inca lipeste afise si diverse reclame prin statii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
punmeister
Cred ca chiar asa este, pentru ca panorile Euromedia de la Crangasi si acum sunt folosite.
Cred ca chiar asa este, pentru ca panorile Euromedia de la Crangasi si acum sunt folosite.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Preabine, in acelasi timp, contractul SPECTACULAR zic ei ca era cu SINDOMET, nu cu Metrorex?! Daca e asa, atunci fie-le tarana usoara.
Preabine, in acelasi timp, contractul SPECTACULAR zic ei ca era cu SINDOMET, nu cu Metrorex?! Daca e asa, atunci fie-le tarana usoara.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
Vorba unui mester "priceput", prins de client cu ocaua mica: "daca nu te uiti, nu se vede!"
Aici nu e vorba numai de frumusete, e si de eficienta iluminarii: un tavan de sticla alba reflecta si difuzeaza mult mai bine lumina produsa de acelasi numar de corpuri de iluminat.
M-am uitat mai cu atentie prin statii dupa ce Guru explicase ca structura de sprijin este afectata de coroziune. E adevarat dar sint extrem de putine locuri. Sint convins ca problema nu e deloc atit de grava incit sa se ajunga la prabusirea scheletului de metal. E suficient sa repare in partea afectata cele citeva puncte de sprijin, nu e nevoie sa decoperteze tot si sa arate ca o hruba.
PS: televizoarele alea prinse de pereti cite 4 sau 5 in cutii negre de OSB ale cui sint? Au functionat foarte putin, s-au umplut de mizgalituri oribile, nimeni nu le curata dar nici nu le zvirle le gunoi, unde le e locul.
Vorba unui mester "priceput", prins de client cu ocaua mica: "daca nu te uiti, nu se vede!"
Aici nu e vorba numai de frumusete, e si de eficienta iluminarii: un tavan de sticla alba reflecta si difuzeaza mult mai bine lumina produsa de acelasi numar de corpuri de iluminat.
M-am uitat mai cu atentie prin statii dupa ce Guru explicase ca structura de sprijin este afectata de coroziune. E adevarat dar sint extrem de putine locuri. Sint convins ca problema nu e deloc atit de grava incit sa se ajunga la prabusirea scheletului de metal. E suficient sa repare in partea afectata cele citeva puncte de sprijin, nu e nevoie sa decoperteze tot si sa arate ca o hruba.
PS: televizoarele alea prinse de pereti cite 4 sau 5 in cutii negre de OSB ale cui sint? Au functionat foarte putin, s-au umplut de mizgalituri oribile, nimeni nu le curata dar nici nu le zvirle le gunoi, unde le e locul.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
adila
La Eroilor M5 scarile tot bandajate sunt. Cum spunea si andrei11, ce s-ar putea strica catastrofic la un escalator? Probabil fac economie la curent, iar scarile sunt functionale. Totusi se pare ca nesimtirea este mare undeva acolo de nu le dau drumul.
La Eroilor M5 scarile tot bandajate sunt. Cum spunea si andrei11, ce s-ar putea strica catastrofic la un escalator? Probabil fac economie la curent, iar scarile sunt functionale. Totusi se pare ca nesimtirea este mare undeva acolo de nu le dau drumul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
E posibil sa existe ceva sfada pe probleme de garantie…
E posibil sa existe ceva sfada pe probleme de garantie…
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Adrian Rosca
Garantia se acorda doar daca exista contract de mentenanta cu o firma specializata.
Garantia se acorda doar daca exista contract de mentenanta cu o firma specializata.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Garantia e prevazuta in contract. Firma de mentenanta e obligatorie pentru functionare. Sunt doua spetze diferite.
Garantia e prevazuta in contract. Firma de mentenanta e obligatorie pentru functionare. Sunt doua spetze diferite.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
A propos de scarile rulante: isi aminteste cineva de o intimplare din anii '80 de la statia Armata Poporului? Cica s-ar fi produs o defectiune urita la o scara si multi au fost raniti. Unul din vecinii nostri a avut piciorul in ghips. Se discuta atunci ca s-ar fi deranjat sistemul de prindere sau de transport al treptelor si ar fi cazut cumva calatorii printre ele. Nu stiu ce baza sa pun pe asta pentru ca era la nivel de zvon. Stiti cum era pe atunci, nimic anuntat oficial, totul pe la "radiosant" cu infloriturile de rigoare.
A propos de scarile rulante: isi aminteste cineva de o intimplare din anii '80 de la statia Armata Poporului? Cica s-ar fi produs o defectiune urita la o scara si multi au fost raniti. Unul din vecinii nostri a avut piciorul in ghips. Se discuta atunci ca s-ar fi deranjat sistemul de prindere sau de transport al treptelor si ar fi cazut cumva calatorii printre ele. Nu stiu ce baza sa pun pe asta pentru ca era la nivel de zvon. Stiti cum era pe atunci, nimic anuntat oficial, totul pe la "radiosant" cu infloriturile de rigoare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
La Eroilor a apărut schița care include fosta linie 4 ca peron și stația M5.
Se observa ca la linia 2/4 nu exista lift pentru schimbul pe deasupra peronului central. Liftul de la peronul 2 este in capătul dinspre spital, liftul de la peronul central in capătul opus. Punem lifturi la mișto, doar sa câștige unii din asta si sa bifam "accesibilizarea" stațiilor. Nu contează că un om care chiar are nevoie de lift va folosi 3 lifturi să schimbe M1 cu M3.
Un nou proiect de real succes..
La Eroilor a apărut schița care include fosta linie 4 ca peron și stația M5.
Se observa ca la linia 2/4 nu exista lift pentru schimbul pe deasupra peronului central. Liftul de la peronul 2 este in capătul dinspre spital, liftul de la peronul central in capătul opus. Punem lifturi la mișto, doar sa câștige unii din asta si sa bifam "accesibilizarea" stațiilor. Nu contează că un om care chiar are nevoie de lift va folosi 3 lifturi să schimbe M1 cu M3.
Un nou proiect de real succes..
20220617_181725.jpg (974.62 KB; downloaded 2871 times)
📖 Pagination options