MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

329 posts, 137415 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București adila

Decat sa stau 12 minute in statie ca tocmai am pierdut metroul prefer sa cobor 18m. Sigur ca inteleg ca nu toti vor alege varianta sa urce sau sa coboare scarile, insa daca deja am inceput cu defectiuni de genul asta inseamna ca acea intrare va sta mai mult inchisa, adica au facut o intrare de pomana si nici nu poti sa evacuezi prin doua capete statia.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București cris_m

Dupa 2 ani am ajuns din nou cu metroul la Gara de Nord... doamne cat de aerisit este culoarul si cat de decent poate sa arate, fara toate dughenele demne de un bazar obosit. Scuze de poza miscata, este cu caracter informativ.
20220527_191019.jpg (622.57 KB; downloaded 1900 times)

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

1) De evacuat evident că poţi evacua staţia, majoritatea oamenilor  pot urca scări rulante care nu funcţionează.  Mai ales că există şi o scară fixă "ascunsă".  Şi << dincolo >> există o scară fixă "ascunsă".
2) cris_m acel culoar arată sinistru fără dughene. Ba pot spune că şi pasajul pietonal subteran adiacent   arată la fel de sinistru. Pe acel culoar poţi fi tâlhărit în voie.  Aştept primul incident de genul.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București ADK

În mare parte sunt de acord cu Andrei11 la punctul 2. Poate că magazinele peste magazine cu produse de voiaj erau prea multe, dar parcă gol zici că ești într-o lume părăsită... nu e bine să existe nici prea multă pustietate, dar nici aglomerație. Respectivii unde s-au mutat ca fapt-divers?

Și la Unirii (pe partea cu stația autobuzelor 104, 116, 123, 313 etc) sunt magazine care n-ar fi bine să dispară (dacă n-o fi dispărut deja), și în general activitățile comerciale care mă tem că la o vizită de-a mea prin 2021 am văzut cam multe dispărute față de câte știam prin 2014-15. Inclusiv și automatele de produse alimentare au cam dispărut, și nu înțeleg de ce. Îmi cer scuze dar nu am citit încă topicul...

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București ByOnu

Daca spui ca nu cunosti contextul, te pot ajuta.

Chioscurile s-au mutat la ..DNA, unde le este locul. Pe proprietatea Metrorex nu mai aveau ce cauta de prin 2018, de cand expirase contractul Sindomet-Metrorex.

Practic, ai un chirias in apartament, expira contractul, iar el refuza sa plece timp de 4 ani, nu-ti mai plateste chiria in astia 4 ani, te ameninta cu bataia daca nu prelungesti contractul cu el, si, ghici, el ia 75% din chirie.

Hai totusi sa intelegem ca statul roman a fost prejudiciat enorm, sute de mii de euro.

Nu vreti sa puneti Mc-ul inapoi in mijlocul pasajului Universitatii? Ca e prea sinistru asa aerisit, curat si usor de traversat.

Inteleg nostalgia, dar nostalgia mea este pentru un metrou curat, ingrijit, aerisit si sigur, nu pentru niste tarabe mafiote.

Din fericire, tarabele de la Banca Religiilor sunt istorie, si sper sa le termine repede si pe cele de la Unirii 2 (statie+acces Manuc).

Sunt pentru tonomate, ATM-uri, chestii de bun simt.

Iar daca se insista ca nu putem trai fara niste 5toGo, 1Minute sau o cafenea la Unirii2 in locul Mc-ului, sigur! Hai sa le facem! Dar Metrorex trebuie sa ia toata chiria. Toata, ca spatiul e proprietatea ei.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

adila wrote here:
Decat sa stau 12 minute in statie ca tocmai am pierdut metroul prefer sa cobor 18m. Sigur ca inteleg ca nu toti vor alege varianta sa urce sau sa coboare scarile, insa daca deja am inceput cu defectiuni de genul asta inseamna ca acea intrare va sta mai mult inchisa, adica au facut o intrare de pomana si nici nu poti sa evacuezi prin doua capete statia.

Repet, trebuie întrebat proiectantul de ce a dispărut a treia scara de acolo. Fără ea, da, situația asta se va repeta ori de cate ori se va defecta o scara rulanta. Poți , la limita, sa urci sau sa cobori pe rulante, însă, daca se lucrează la o scara, nu ai cum sa faci asta in ambele sensuri pe singura scara rămasă, dincolo de faptul ca este foarte incomoda înălţimea  de 18m. Sunt ca şi  scările rulante de la U2 din stație plus cele de ieșire de la magazin, dar dintr-o singura bucata. Nu prea este ok..
Un proiect aberant, ale cărui urmări le simțim din plin...

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Pentru ca a fost necesar un stalp de sustinere pe mijloc.
P.S.
Nu sunt proiectantul dar cunosc motivul.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

ByOnu, de fapt tu te lupţi cu Sindicatul Metrorex, nu cu chioşcurile ca atare.
Reiau o discuţie mai veche între noi, voi face rezumatul:
1) Chioşcurile pot fi reînfiinţate, cu două condiţii:
- Arhitectura lor să fie realizată de un arhitect.
- Numărul şi profilul lor să rezulte în urma unor calcule făcute. Formulele de calcul există, trebuie numai folosite.
2) Chiria pentru chioşcuri să fie încasată de Metrorex, nu de Sindicat.
___________________
Culoarul acela de la gară, precum şi alte spaţii ( ieşirea de la Inter, etc ) arată sinistru, prilej numai bun pentru tâlhării şi alte asemenea lor. Ce, cu Mc Donald's-ul de  la Universitate nu puteai traversa în diagonală pasajul ? Aşa pot spune şi eu că toată Calea Moşilor veche trebuie sau dată jos absolut toată şi făcut ceva decent sau renovată din temelii. De renovat văd că nu se renovează, deci trebuie să dispară în totalitate. La ora actuală e bună de turnat filme horror acolo.
subway guru wrote here:
Pentru ca a fost necesar un stalp de sustinere pe mijloc.

Deficienţa la staţia Eroilor M 5 este lipsa scărilor fixe publice.  Unirii M 2 / Academia Militară de ce au scări fixe publice ? Am impresia că AM e chiar mai adâncă decât  E 2.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Sunt cam la fel de adanci fata de cota terenului doar ca AM e mai in deal.
O scara fixa e mai lata ca doua escalatoare si necesita odihne.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

andrei11 wrote here:
Deficienţa la staţia Eroilor M 5 este lipsa scărilor fixe publice.

Vedea-t-as urcand cca. 103 de trepte consecutiv, la pas (h treapta=17,5 cm standard)!

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

O suta de trepte e echivalent cu urcatul pe jos pana la etajul sase la bloc…

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Corect, a apărut un stâlp pe mijloc. Probabil era necesar si înseamnă ca proiectul-tema (cu 3 scări rulante) era eronat.
Nu sunt de părere ca erau necesare neapărat scări fixe. Însă trebuie sa ne asumam ca atunci când faci un acces doar cu rulante, sunt necesare minim trei.. Daca l-ai văduvit de una, este "șchiop" din când in când. Trebuia găsită alta soluție atunci când s-a tăiat cea ce-a treia rulanta, asta daca a sesizat cineva "pericolul".
Imi mențin părerea ca lucrarea Eroilor 2 si conexiunea cu E1 este doar spectaculoasa, însă mai puțin funcțională.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

Si pe cine ”coafeaza” distractia asta pana sus in Castravete?
@sab sunt 4 stalpi care se opun unui al 3-lea escalator! ;)

 



Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419451 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use