Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: Construcție centura Arad Nord-Est

5 posts, 1007 views
Construcție centura Arad Nord-Est PTMZ

Consiliul Judetean Arad a lansat o licitatie pentru studiul de fezabilitate si proiectarea Variantei Ocolitoare a Municipiului Arad- Nord -Est, in lungime estimata de 17,8km si aflata in continuarea Centurii Arad Est. Bugetul alocat este in valoare de 8.689.000 RON, din fonduri bugetare.

Ponderea punctajului:
- 72% pret
- 10% experienta coordonatorului de proiect
- 6% experienta inginerului proiectant de drumuri
- 6% experienta inginerului proiectant de poduri
- 6% experienta inginerului proiectant de consolidari

Termene limita:
- depuneri oferte: 16 martie
- evaluari: 10 mai
Link E-licitatie: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100136183

O descriere succinta a proiectului:
Prin implementarea acestui proiect se intenționează:
- conectarea indirecta a tronsonului de drum la Autostrada (A1), parte a rețelei TEN-T centrala (de baza);
- conectarea indirecta la Coridorul feroviar de legătura strategica 6A - ramura nordică - în prezent magistrala 200 - rețeaua feroviară TEN-T centrala (de baza);
- conectivitatea indirectă la rețeaua aeroportuară regională Aeroportul Arad.
Lungimea variantei ocolitoare a fost estimată la 17,8 km. Traseul preconizat pornește din viitorul sens giratoriu al Variantei Ocolitoare a Municipiului Arad-Est, situat pe drumul național DN 7 la ieşirea din comuna Vladimirescu spre Lipova, traversează magistrala de cale ferată Curtici - Arad - Deva, apoi drumul județean DJ 709, intersectându-se cu DN 79, înainte de intrarea în localitatea Zimandcuz, dinspre Arad, din drumul național DN79, traversează linia C.F. Arad-Oradea, urmând traseul către o viitoare intersecție cu drumul expres Arad - Oradea.
Lucrările preconizate vor consta în : terasamente, structură rutieră, lucrări de artă – pasaje denivelate peste linia CF Arad –Deva şi linia CF Arad-Oradea, pasaje/sensuri giratorii cu DJ 709, DN 79, nod rutier cu viitorul drum expres Oradea-Arad, amenajare șanțuri și rigole pentru scurgerea apelor, amenajări stații de autobuz, parapete, podețe și elemente tubulare pentru scurgerea apelor pluviale, lucrări de semnalizări și marcaje, lucrări de consolidări terasamente, lucrări de protecție si relocare utilități.

 


Re: Construcție centura Arad Nord-Est orex

Consiliul Județean Arad a primit două oferte la licitația pentru proiectarea și execuția centurii Arad Est. Șoseaua are 11 kilometri și costă aproape 270 de milioane de lei
Consiliul Județean Arad a primit două oferte la licitația pentru proiectarea și execuția Centurii de Est a municipiului, o șosea cu o lungime de 11 kilometri și un cost estimat de până la 270 de milioane de lei. Centura Arad-Est face parte din proiectele descentralizate pe care autoritățile locale le-au preluat de la Ministerul Transporturilor/CNAIR. Din cei 11 kilometri, podul peste Mureș va avea o lungime de 1,1 kilometri, iar pe 7 kilometri vor fi și piste de biciclete, după cum Economedia a explicat aici.  Depunerea ofertelor a fost anunțată de vicepreședintele Consiliului Județean Arad, Răzvan Cadar care a explicat că varianta va fluidiza circulația prin preluarea traficului greu : ,,Două firme şi-au manifestat interesul şi au depus ofertele pentru construirea Centurii de Est care, după finalizarea lucrării, va întregi inelul de centură, astfel încât Aradul va fi prima reşedinţă de judeţ cu un inel de centură complet realizat. Prin finalizarea acestui tronson, în mare măsură, vom scoate din municipiu traficul greu şi cel de tranzit’, a declarat vicepreşedintele CJ Arad Răzvan Cadar citat de Agerpres. Pe lângă București, doar municipiul Rădăuți mai are un inel de centură. La Arad, pe DN 7 este în lucru și Pasajul Micălaca, un pod peste Calea Ferată București-Arad la care se lucrează de un deceniu.

,,Ȋn prezent, zona de est a Municipiului  Arad este grevată de fluxurile de trafic spre şi dinspre autostrada A1, DN 69, DJ 682,DJ 682C, DC 68 si DN 7. Efectele creşterii traficului au devenit vizibile pe arterele principale şi de tranzit din interiorul Municipiului Arad, prin ambuteiaje, disconfortul participanţilor la trafic şi al locuitorilor, creşterea poluării fonice şi emisia de noxe în zona locuită a Municipiului, creşterea cheltuielilor de întreţinere a arterelor de circulaţie. Principalul avantaj al Variantei ocolitoare este că va putea asigura o viteză crescută a traficului de tranzit și fluidizarea acestuia, reducerea costurilor călătoriei, eliminarea ambuteiajelor, reducerea riscului de accidente, sporirea siguranței participanților la traficul auto și pietonal, reducerea noxelor și zgomotului din zonă.”- Proiect de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai centurii Arad Est.

Finanţarea este asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare iar durata de execuţie este de 18 luni. Alte proiecte de infrastructură de transport rutier transferate de la CNAIR la autorităţile locale sunt Drumul Expres Oradea – Arad, Centura Aleşd sau varianta Sibiu Sud.

 





Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use