Topic: Întrebari și răspunsuri
1058 posts, 309594 views
📖 Pagination options
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Icsilviu
Linia 3 s-a desființat așa cum spune Rosetti 61 la sfârșitul lui 1995. În ghidul RATB roșu din 1996 linia nu mai apărea.
Linia 3 s-a desființat așa cum spune Rosetti 61 la sfârșitul lui 1995. În ghidul RATB roșu din 1996 linia nu mai apărea.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
nokia2110
Benzinărie nu a fost pe acolo. Benzinăria a fost cam în diagonală, cam la intesrecţia Şos. Bucureşti - Ploieşti cu Bd. Aerogării (Bd. Robert în interbelic)... nu era chiar în interescţie, ci un pic mai înainte, vis-a-vis de locuinţele coletive cinzeciste proiectate de Arh. Octav Doicescu.
Se numea benzinăria Băneasa II (2), I fiind cea de la pasajul feroviar (aia de mai există şi acuma).
Cât despre staţia de aşteptare, nu cred că fusese construită în 1952, ci undeva mai spre sfârşitul decadei.
rosetti61 wrote here:
Cladirea si copertina de la fostul capat de la Aeroport seamana cu cele de la unele statii de benzina Unirea/Osin/Distributia. Nu stiu daca s-a construit ulterior prelungirii lui 81 la Aeroport sau a fost convertita o fosta statie de benzina existenta acolo.
Benzinărie nu a fost pe acolo. Benzinăria a fost cam în diagonală, cam la intesrecţia Şos. Bucureşti - Ploieşti cu Bd. Aerogării (Bd. Robert în interbelic)... nu era chiar în interescţie, ci un pic mai înainte, vis-a-vis de locuinţele coletive cinzeciste proiectate de Arh. Octav Doicescu.
Se numea benzinăria Băneasa II (2), I fiind cea de la pasajul feroviar (aia de mai există şi acuma).
Cât despre staţia de aşteptare, nu cred că fusese construită în 1952, ci undeva mai spre sfârşitul decadei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ByOnu
Intr-o baza de date a primariei, pentru acest obiectiv, la data constructiei apare 1955, in timp ce la act doveditor / de proprietate este o hotarare din 1959.
Intr-o baza de date a primariei, pentru acest obiectiv, la data constructiei apare 1955, in timp ce la act doveditor / de proprietate este o hotarare din 1959.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Robert24
Referitor la linia 31, renumerotata in vara lui 1935 din linia 1 de autobuze.
Aceasta a fost prima linie concesionata de la privati, incepand cu data de 25 august 1934.
Robert24 wrote here:
Dupa cum s-a mai scris, la data de 20 octombrie 1936, STB a preluat toate traseele cu autobuze in Bucuresti.
La acea data, singura linie cate intorcea la Aeroportul Baneasa era linia 31, care avea traseul - Parcul Carol - Podul Senatului - Palatul Regal - Piata Victoriei - Sos Kiseleff - Arcul de Triumf - Hipodrom - Aeroportul Baneasa.
Referitor la linia 31, renumerotata in vara lui 1935 din linia 1 de autobuze.
Aceasta a fost prima linie concesionata de la privati, incepand cu data de 25 august 1934.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
TrainWrecker
Stie cineva daca a mers vreodata 133 sau 135 pe Mihai Eminescu? de pe Google Maps se vad statii RATB goale fara placute de statie, refugiile au fost scoase dupa reabilitarea strazii, astazi mai exista numai statia de pe Mosilor, ascusa printre masinile parcate.
IMG 3 - Statia Calea Mosilor
IMG 2 - Statia Str. Viitorului
IMG 1 - Statia Str. Tunari/ Teatrul Metropolis
intre Str. Tunari si Calea Dorobanti nu au fost facute statii, niciun marcaj "BUS" sau refugiu.
Stie cineva daca a mers vreodata 133 sau 135 pe Mihai Eminescu? de pe Google Maps se vad statii RATB goale fara placute de statie, refugiile au fost scoase dupa reabilitarea strazii, astazi mai exista numai statia de pe Mosilor, ascusa printre masinile parcate.
IMG 3 - Statia Calea Mosilor
IMG 2 - Statia Str. Viitorului
IMG 1 - Statia Str. Tunari/ Teatrul Metropolis
intre Str. Tunari si Calea Dorobanti nu au fost facute statii, niciun marcaj "BUS" sau refugiu.
Calea Mosilor.PNG (1.7 MB; downloaded 1855 times)
Mihai Eminescu-Viitorului.PNG (1.66 MB; downloaded 1855 times)
Mihai Eminescu 2.PNG (1.7 MB; downloaded 1856 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
andrei11
Cel mai simplu este să "te joci" cu această adresă :
https://info.stbsa.ro/linii.
O să te dumireşti singur...
Sau te sui în respectivele autobuze într-o zi liberă de a ta şi problema este rezolvată.
Cel mai simplu este să "te joci" cu această adresă :
https://info.stbsa.ro/linii.
O să te dumireşti singur...
Sau te sui în respectivele autobuze într-o zi liberă de a ta şi problema este rezolvată.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
TrainWrecker
Nu trebuie s-a "ma joc" cu site-ul celor de la stb ca oricum stau in zona, intrebarea mea a fost daca a circulat vreodata 135-ulpe acea artera, pe maps nu gasesc nimic iar aminitiri nu am deoare ce eram prea mic sa-mi aduc aminte ce mergea pe acea strada, mai exact vreau sa stiu daca statiile astea au fost folosite vreodata sau nu.
Nu trebuie s-a "ma joc" cu site-ul celor de la stb ca oricum stau in zona, intrebarea mea a fost daca a circulat vreodata 135-ulpe acea artera, pe maps nu gasesc nimic iar aminitiri nu am deoare ce eram prea mic sa-mi aduc aminte ce mergea pe acea strada, mai exact vreau sa stiu daca statiile astea au fost folosite vreodata sau nu.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
omirica
Da, 135 a mers pe Eminescu, până acum vreo 5 ani.
Da, 135 a mers pe Eminescu, până acum vreo 5 ani.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
TrainWrecker
Nu, acum cinci ani nu mergea pe Eminescu, poti sa te uiti la street view cu strada din 2014 si o sa vezi ca nu e nicio urma de statie sau placuta pe care sa scrie 135 sau orice linie RATB. Daca a circulat, si asta cu mare DACA, a fost inainte de 2009.
Nu, acum cinci ani nu mergea pe Eminescu, poti sa te uiti la street view cu strada din 2014 si o sa vezi ca nu e nicio urma de statie sau placuta pe care sa scrie 135 sau orice linie RATB. Daca a circulat, si asta cu mare DACA, a fost inainte de 2009.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
TrainWrecker
Mersi pentru redirect la intrebarea ta, nu stiam daca a mers vreodata pe Eminescu, totusi nu stie nimeni in ce perioada a circulat asa ca... 🤷♂️
Mersi pentru redirect la intrebarea ta, nu stiam daca a mers vreodata pe Eminescu, totusi nu stie nimeni in ce perioada a circulat asa ca... 🤷♂️
- messe
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
messe
133 cand era deservit de IK4 "rachetat" , adica era dotat pe acoperis cu acele doua tuburi gri de gaz, in anii '80 circula pe Eminescu, sens Gara Basarab (unde avea capatul de linie).
133 cand era deservit de IK4 "rachetat" , adica era dotat pe acoperis cu acele doua tuburi gri de gaz, in anii '80 circula pe Eminescu, sens Gara Basarab (unde avea capatul de linie).
- omirica
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
omirica
Am vrut să scriu 15 ani. În harta traseelor din 2007 apare ca mergând pe Eminescu. Probabil (nu sunt sigur) a fost mutat pe Dacia când s-a introdus sens unic, în 2011.
Am vrut să scriu 15 ani. În harta traseelor din 2007 apare ca mergând pe Eminescu. Probabil (nu sunt sigur) a fost mutat pe Dacia când s-a introdus sens unic, în 2011.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
TrainWrecker
@omirica mersi de informatie in legatura cu sensul unic, a fost bagat in 2009, poti verifica pe street view.
@omirica mersi de informatie in legatura cu sensul unic, a fost bagat in 2009, poti verifica pe street view.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination