Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41

1124 posts, 313888 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 81
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC LucaTB

LucaTB wrote here:
Se pare că era modernizării clasice sfârșește...

Ce am scris acum mai mult de un an se poate aplica și în acest context, deoarece acum, toate tramvaiele V3A-93 și V3A-93M2000 ar putea ajunge la modernizare, indiferent de sistemul lor de frânare.
Este un lucru bun că vom avea cât mai multe tramvaie noi, moderne și comfortabile pentru călători, însă șinele OR ar trebui să fie modernizate urgent pentru ca să poată aceste tramvaie să circule în tot orașul, pentru a permite tuturor călătorilor din orice zonă să călătorească în comfort, fie spre serviciu, fie spre casă, fie spre orice alt loc, ca în capitalele cu adevărat europene! :yes:

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 cris_m

Nu stiu ce e modern la un tramvai stil anii '90 si fara aer conditionat...

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Stefan28

Ca în capitalele cu adevărat europene? Modernizări efectuate fără montare de AC pentru pasageri în salon, confort 0, vorbind de scaune, tari ca piatra ca în orice V3A răblăgit, fie el cu scaune de lemn sau scaune portocalii, și noi, defapt tu în cazul de față, avem tupeul să vorbim despre confort și condiții de capitale cu adevărat europene?  :popa:
Noroc cu secțiunea PPC și tracțiunea în curent alternativ care le fac o idee mai actuale..

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 vl273

Kap wrote here:
De asemenea , au fost mișcate din loc si 143 respectiv 098, însă nu este cert in ce ordine vor merge

062 este tot in hala?

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 LucaTB

Stefan28 wrote here:
Ca în capitalele cu adevărat europene? Modernizări efectuate fără montare de AC pentru pasageri în salon, confort 0, vorbind de scaune, tari ca piatra ca în orice V3A răblăgit, fie el cu scaune de lemn sau scaune portocalii, și noi, defapt tu în cazul de față, avem tupeul să vorbim despre confort și condiții de capitale cu adevărat europene?  :popa:

Așa este, 2010-CA-urile nu se pot compara cu tramvaiele de afară, dar e mai bine că măcar URAC încearcă să scoată ceva mai modern decât tramvaiele cu care ne-am obișnuit noi bucureștenii de atât timp. Da, poate că nu sunt cele mai bune tramvaie, dar putem aprecia efortul depus de uzină pentru a le fabrica.
Utilizator anonim wrote here:
056 si tot ce iese va avea tipul asta de echipament, e noua generatie de invertoare a ICPE-SAERP, ce a beneficiat inclusiv de o reorganizare pentru a face mai „slim” cutiile cu echipamentele pentru a oferi spatiul necesar aerului conditionat ce va fi montat pe toate CH PPCurile CAizate incepand cu 4036.

Ca o paranteză, nu era vorba ca 2010-CA-urile să beneficieze și ele de AC, cum era planul?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 ADK

V3A'ul, deși cele mai vechi sunt modernizate începând cu anul 1993, eu unul le văd oarecum tot la nivelul anilor '70 să nu zic mai rău. Adică, pentru transportul public de zi cu zi sunt cam multe în comparație cu parcul modern pentru un oraș ca Bucureștiul, unde vara efectiv te coci cu geamurile alea doar rabatabile (și CA e depășit în felul lui, e ca și cum ai moderniza acum un DAC în UDAN doar că i-ai face podeaua coborâtă în cazul ăsta la ultima ușă și i-ai pune eventual aer condiționat). Ca tramvai, este Rathgeber mai modern (față de V3A-93) care e fabricat prin anii '50 și cu toate astea au ieșit din uz în anul 2007, ce era și de așteptat având în vedere vechimea. Pentru București, parcul trebuia să fie măcar de vreo 70% BLF, dar și cu ultima ușă dublă, podea coborâtă, aer condiționat și alte dotări importante... La momentul actual e cred 70% V3A, sau măcar 50% V3A clasic, același tramvai ca și acum aproape 30 ani cu proiecte de 50 ani (dacă nu chiar mai vechi), ce este deja exagerat...

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 shoppy

Pai boghiul este tot acelasi de acum 40 de ani. Ce sa faca URAC nou?, au incercat boghiul purtator de la Bucur LF si a fost esec total, este practic imposibil la nivelul anului 2020 ca o hala care face 15 RK-uri sau 5 vagoane noi pe an sa proiecteze, sa prodoca si omologheze ceva de calitate.
Si apoi nu ar fi posibil ca URAC sa vanda acel ceva nou, ar trebui sa participe la licitatii, asa pe hartie URAC face doar RK-uri chiar daca stim cu totii ca se caseaza piesele vechi si se construiesc altele noi cu aceleasi numere de serie.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 ADK

Din ce să trăiască și URAC? dacă și tramvaiele astea ”poluau” cu ceva din birourile UE și n-ar fi avut prețul atât de mare unele noi, URAC era închis odată cu Giuleștiul. Poate că pentru bugetul care este destinat STB-ului, doar de piese de V3A sunt bani. Ei au făcut o realizare în ultimul timp farurile rotunde și alte stopuri, că s-o fi săturat și ei de alea de DAC, și l-au mai făcut pe ăla roșu vedetă, că pe restul le face verzi să le vezi de la câteva stații. Probabil vor să pară și tramvaiele ca Mercedesurile hibride, dar cu URAC la bază mai trebuie să treacă jumătate de secol.

Totuși, Metrorex a achiziționat în ultimii ani rame CAF, aparent nu foarte departe de ce oferă un BM, cu toate că sunt subordinea altcuiva. La STB nu s-a găsit nici-o soluție ca și tramvaiele (măcar jumătate) să fie uniforme ca dotări cum sunt autobuzele și troleibuzele? eu văd că și BLF, construcții noi, sunt parțial low-floor, aer condiționat nici vorbă (și la căldurile din jungla de betoane ale Bucureștiului, e ultra necesar), la Oradea sunt niște Siemens mai joase decât peroanele din capitală. Vagoanele de la modernizează nu pot încerca și altceva decât un CHPPC cu ceva îmbunătățiri? adică se joacă alții cu autobuzele să le facă cu gaz, electrice sau troleibuze, și nu reușesc, iar URAC nici măcar nu încearcă să copieze ce e mai bun de la un BLF, proiectat tot de ei? tot au la bază o caroserie, cum pot face la mijloc low floor mă gândesc că pot face și-n restul vagonului, măcar de la ușa 2 în spate, atât de mult ocupă un boghiu motor loc de e imposibil să coboare complet toată podeaua?

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 shoppy

URAC, lafel ca STB din care face parte, este tinut intentionat dezorganizat si neperformant pentru a se putea folosi ca o supapa de sifonare a banului public catre firmele capusa pentru platirea datoriilor electorale. Cat timp repari reostatice cu patentul si tai cu autogenul nu stie nimeni cat cupru sau fier folosesti, evident peste jumate exista doar pe hartie. Tocmai de aceea nu se iau imprumuturi pentru inlocuirea totala a V3A, ca daca ar veni tramvaie noi si folosirea lor ar fi supravegheata de banca atunci nu ai putea sa ai 30 de vagoane cand tu defapt ai nevoie doar de 20 ca sa tii mereu 10 la gard si sa le repari pe genunchi sau sa ajunga distruse si sa nu aiba nimeni habar cum si de ce.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Cezar210

339 a primit pantograf nou, astăzi circula pe linia 41.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 vl273

LucaTB wrote here:
196 a primit recent reclamă la Complex Comercial Colosseum.

A fost decolantat de cateva zile.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 LucaTB

151 în vara anului 2002 înainte de aplicarea schemei de culoare specifică liniei 41.
Sursa: Arhiva RATB.
DSC06638.JPG (558.24 KB; downloaded 2759 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Cezar210

Din ce înțeleg, in 2002 era cumva cam aceeași mentalitate cu cea din zilele noastre, să se vadă ceea ce este nou. Kent-uri albastre (pentru a se diferenția de cele 1000 de Citaro albe), 4036 roșu, 4014 și celelalte verzi...la fel și în 2002, colantate in roșu pentru a da "bine" pe noua linie 41.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Cezar210

049 și 055 cu bandaje noi la trenurile de rulare, ambele pe linia 41 în această seară:
V3A-93-M2000 049 - tren de rulare cu bandaje noi - 1.jpg (458.23 KB; downloaded 2164 times)
V3A-93-M2000 049 - tren de rulare cu bandaje noi - 2.jpg (448.03 KB; downloaded 2164 times)
V3A-93-M2000 055 - tren de rulare cu bandaje noi - 1.jpg (510.03 KB; downloaded 2164 times)
*boghiul trei, pe partea dreaptă
V3A-93-M2000 055 - tren de rulare cu bandaje noi - 2.jpg (482.61 KB; downloaded 2163 times)

 


Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 81
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421844 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use