Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Berceni (Nițu Vasile)

106 posts, 56822 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) GPS

5141 a fost descompletat?

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) Stefan28

Astazi a revenit si 5143, dupa o perioadă mai lunga de absenta. Este pe linia 76!

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) Stefan28

Situația de aici:
5233 este la URAC, revine curand, cu ITP refăcut acum 2 zile.
5141 este o cutie goala si așteaptă casarea.
5207 este in curs de descompletare si are sanse foarte mici de revenire.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) ADK

5207 era un troleibuz problematic cel puțin din anul 2015.

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) PTMZ

În Programul Anual al Achizițiilor Publice 2020, publicat de PMB pe E-licitație aici, am găsit o procedură privind proiectul tehnic și DALI pentru amenajarea depoului pentru stațiile de încărcare lentă pentru vehicule electrice, procedura fiind în valoare de 900 000 RON:
Screenshot_20201222-232436.jpg (238.02 KB; downloaded 5617 times)
Screenshot_20201222-232450.jpg (78.43 KB; downloaded 5612 times)

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) 1689

Inteleg ca - pina la remedierea substatiei Nitu Vasile - tot parcul Depoului Nitu Vasile e tras pe dreapta.

Poate ar fi un moment bun pentru o curatenie generala si reparatii - o astfel de ocazie (chiar daca nedorita) nu apare des.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) V2A

Doar linia 73 este suspendată. Linia 76 circulă (relativ) normal.

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) LucaTB

În opinia mea, linia 76 ar trebui suplimentată cu turele linie 73 în această perioadă, pentru ca să rămână aceeași frecvență a troleibuzelor. De exemplu, de când linia 74 este suspendată, turele ei au fost introduse pe linia 73, pentru ca să rămână același număr de troleibuze la traseu.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) ADK

Îmi cer scuze, dar tot nu înțeleg ce s-a întâmplat, am înțeles că linia 73 este suspendată și ea pe lângă 74 (din cauza lucrărilor pentru viitorul pasaj la Metalurgiei) iar Luca propune turele (care nu mai știu câte sunt, când erau unite 73 cu 74 erau 12 ture dimineața și 11 după amiaza în timpul săptămânii și permanent 6 în weekend) să fie redistribuite în linia 76, asta ar însemna ca linia să ajungă sigur pe la vreo 25 de ture ceea ce mi se pare cam mult iar staționările la capăt vor fi tot mai mici (cu toate că înțeleg propunerea, să poată ajuta călătorii din centru până la Nițu Vasile, iar de acolo să ia autobuzul).

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) PTMZ

LucaTB wrote here:
În opinia mea, linia 76 ar trebui suplimentată cu turele linie 73 în această perioadă, pentru ca să rămână aceeași frecvență a troleibuzelor. De exemplu, de când linia 74 este suspendată, turele ei au fost introduse pe linia 73, pentru ca să rămână același număr de troleibuze la traseu.

În situația dată, ar fi imprudent. E mai greu să suplimentezi, deoarece prin creșterea consumului soliciți și mai mult stațiile de redresare existente și riști să-ți bubuie alta în plus, lucru de care clar NU mai este nevoie.

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) Andrei98

LucaTB wrote here:
În opinia mea, linia 76 ar trebui suplimentată cu turele linie 73 în această perioadă, pentru ca să rămână aceeași frecvență a troleibuzelor. De exemplu, de când linia 74 este suspendată, turele ei au fost introduse pe linia 73, pentru ca să rămână același număr de troleibuze la traseu.

Daca puteau sa scoata la traseu troleibuzele respective le scoateau pe 73 dar nu o fac pentru ca reteaua nu poate sustine consumul la momentul actual.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) ADK

Depoul Nițu Vasile prin anii 2000, când găzduia și Saviem-uri.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
BerceniPlatf.jpg (155.55 KB; downloaded 4012 times)

 


Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) Mariusv

Parc:
-Autobuze: 4145, 4146, 4148, 4173, 4198, 4257, 4263, 4268, 4275, 4380, 4475, 4479, 4480, 4483, 4486, 4493, 4596, 4632, 4647, 4841, 4918, 4919, 6283
-Troleibuze: 5115, 5116, 5117, 5123, 5125, 5126, 5127, 5128, 5129, 5130, 5131, 5135 (scoala), 5137, 5138, 5140, 5141, 5142, 5143, 5204, 5205, 5206, 5207, 5208, 5224, 5225, 5226, 5227, 5228, 5229, 5230, 5231, 5232, 5233, 5239, 5240, 5241, 5242, 5243, 5244, 5245, 5246, 5247, 5257, 5283, 5294
Linii deservite:
76, 312, 673

 


Re: Depoul Bujoreni 1689

Gabi23 wrote here:
Cert e că în acest moment Depoul Bujoreni este la aproximativ o treime din capacitatea de parcare și mentenanță. Realist e că nu vine nimic nou din urmă...


Cred ca nici Nitu Vasile nu sta mai stralucit...

In vremurile de maxima utilizare erau garate 100 de articulate ...

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use