Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
171 posts, 27126 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
andrei11
Linia 40 --> 16.335 îmbarcări zilnice ? Eu de câte ori m-am intersectat cu tramvaiul ăsta era gol...
Linia 40 --> 16.335 îmbarcări zilnice ? Eu de câte ori m-am intersectat cu tramvaiul ăsta era gol...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
cris_m
Intre Piata Muncii si Diham are calatori destui la orele de varf...
Intre Piata Muncii si Diham are calatori destui la orele de varf...
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
LucaTB
Când vor băga șinele de pe Bd. Basarabia și de pe Bd. 1 Decembrie 1918 în reabilitare, ar trebui să se gândească să facă un macaz la intersecția dintre aceste 2 bulevarde dinspre Bd. 1 Decembrie 1918 spre Republica, pentru ca să fie posibil accesul tramvaielor de Titan ale liniei 46 dinspre Bd. 1 Decembrie 1918 spre Republica. În prezent, ele fac accesul la Gara de Nord...
Când vor băga șinele de pe Bd. Basarabia și de pe Bd. 1 Decembrie 1918 în reabilitare, ar trebui să se gândească să facă un macaz la intersecția dintre aceste 2 bulevarde dinspre Bd. 1 Decembrie 1918 spre Republica, pentru ca să fie posibil accesul tramvaielor de Titan ale liniei 46 dinspre Bd. 1 Decembrie 1918 spre Republica. În prezent, ele fac accesul la Gara de Nord...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
WT_fan06
Categoric este nevoie ca rețeaua să devină mai flexibilă după modernizare. Nu doar acolo, ci și la Diham, de exemplu.
Categoric este nevoie ca rețeaua să devină mai flexibilă după modernizare. Nu doar acolo, ci și la Diham, de exemplu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
andrei11
Luca TB, accesul îl fac la Piaţa Iancului, nu la Gara de Nord.
Macazul acela ar fi necesar.
Oricum 46 e "de Pantelimon", nu de "Republica". Asta dacă respectă tradiţia.
@ WT_fan06 susţin.
Luca TB, accesul îl fac la Piaţa Iancului, nu la Gara de Nord.
Macazul acela ar fi necesar.
Oricum 46 e "de Pantelimon", nu de "Republica". Asta dacă respectă tradiţia.
@ WT_fan06 susţin.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
cris_m
Nu, nu, accesul si retragerea sunt de la Gara de Nord.
Nu, nu, accesul si retragerea sunt de la Gara de Nord.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
andrei11
De la Republica la Depoul Titan accesul se face de la Piaţa Iancului, le văd eu cum întorc la 12 noaptea la Iancului.
De la Republica la Depoul Titan accesul se face de la Piaţa Iancului, le văd eu cum întorc la 12 noaptea la Iancului.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
Puss in Boots
Nu s-au deschis prea repede topicurile astea? Pana se da prima lopata trec 10 pagini
Nu s-au deschis prea repede topicurile astea? Pana se da prima lopata trec 10 pagini
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
Costin
Avem deja documente si discutii care s-ar pierde usor intr-un topic comun. Tine cont ca avem hotarari CGMB pentru indicatorii tehnico-economici, iar lucrarile sunt finantate la pachet cu tramvaiele noi (care au inceput deja sa vina - azi e programat primul). Da, prima sapa nu va fi *maine*, insa va fi curand.
Avem deja documente si discutii care s-ar pierde usor intr-un topic comun. Tine cont ca avem hotarari CGMB pentru indicatorii tehnico-economici, iar lucrarile sunt finantate la pachet cu tramvaiele noi (care au inceput deja sa vina - azi e programat primul). Da, prima sapa nu va fi *maine*, insa va fi curand.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
Puss in Boots
Asta cu categoric e la capitolul "normalitate". La noi poate fi altfel. Asa si la Mihai Bravu trebuie puse macazuri cumva. Tot in ideea de flexibilizare. Si nu spuneti ca nu se poate. Orice se poate. Poate nu in toate directiile dar ceva tot se poate face.
WT_fan06 wrote here:
Categoric este nevoie ca rețeaua să devină mai flexibilă după modernizare. Nu doar acolo, ci și la Diham, de exemplu.
Asta cu categoric e la capitolul "normalitate". La noi poate fi altfel. Asa si la Mihai Bravu trebuie puse macazuri cumva. Tot in ideea de flexibilizare. Si nu spuneti ca nu se poate. Orice se poate. Poate nu in toate directiile dar ceva tot se poate face.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
andrei11
Acum tu ce vrei, macazuri la fiecare intersecţie ?
Acum tu ce vrei, macazuri la fiecare intersecţie ?
- shoppy
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
Puss in Boots
Ti se pare ca nu e una demna de un macaz?
andrei11 wrote here:
Acum tu ce vrei, macazuri la fiecare intersecţie ?
Ti se pare ca nu e una demna de un macaz?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
andrei11
Nu e. Cui îi foloseşte ? Pe vremea Socialismului înainte de sistematizare erau n şpe mii de linii de tramvai acolo care o luau în toate direcţiile, azi mai sunt doar două. La ce traseu nou de tramvai te-ai gândit ca să justifice un macaz ? Linia de pe Chişinău nu exista, nici cea de pe 1 Decembrie.
Nu e. Cui îi foloseşte ? Pe vremea Socialismului înainte de sistematizare erau n şpe mii de linii de tramvai acolo care o luau în toate direcţiile, azi mai sunt doar două. La ce traseu nou de tramvai te-ai gândit ca să justifice un macaz ? Linia de pe Chişinău nu exista, nici cea de pe 1 Decembrie.
📖 Pagination options