Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 399951 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 104
 
 

📖 Pagination options
  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee lykkelig.

312 a fost  propus pentru modificarea traseului  prin Pasajul  Mihai Bravu / Splaiul  Unirii si Str Sfânta  Vineri .

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Stimate coleg lykkelig.
1) Nu mai jigni colegii de discuţie.
2) Pune mâna pe o carte de gramatică şi pune-te la punct cu  gramatica limbii române.
Şi scrie şi tu logic frazele, să se înţeleagă ceva.

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei Tudor

Rolul liniei 223 este de a duce călătorii de pe Splaiul Unirii la metrou sau la alte mijloace de transport în comun din apropiere. Nu este cazul să fie prelungită până la Piața Unirii.
De asemenea, nu este cazul nici să muți 312 și 313 pe Bd. Mircea Vodă. Linia 323 are oricum puțini călători între Timpuri Noi și zona Unirii/Sf. Vineri.

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

PaulM wrote here:
O propunere mai ok ar fi suplimentarea lui 47 cu tramvaie mai lungi precum Bucur, dar nici asta nu ar putea fi luată in calcul având in vedere ca Tatrele cara aer.


Iar pana nu vor face macazuri la Liberty, 47 va mai tot cara aer multi ani pe la Filaret. :(

Andrei Tudor wrote here:
Linia 323 are oricum puțini călători între Timpuri Noi și zona Unirii/Sf. Vineri.


Depinde. Eu am vazut unul cu aproape toate scaunele ocupate plecand de la Sf. Vineri spre sud. Iar in cele doua calatorii pe care le-am facut chiar intre Sf. Vineri si Timpuri Noi nu am fost mai putini de 6-8 in autobuz. In unele statii noi de pe Mircea Voda asteptau chiar si cate 3 calatori, deci unii s-au adaptat repede.

Sa fim totusi rezonabili, este un bulevard vitregit de transport public de atatea decenii. Abia dupa un an vom putea spune obiectiv cat succes are 323 pe traseul actual.

Eu unul sunt multumit ca cineva din administratia actuala se mai gandeste la introducerea transportului public pe noi artere. Pana acum am avut doar aberatii gen 784, 362, samd. Orasul este dinamic, iar transportul public mai trebuie actualizat. Avem aceleasi "trasee traditionale" din '90. Unele sunt anacronice. Degeaba ai 15 linii de autobuz la Unirii, daca toate duc pe aceleasi artere.

De asemenea, trebuie scapat de prejudecatile conform carora transportul public nu incape pe strazi si trebuie centralizat predominant pe bulevarde. Asta face diferenta pentru unii intre a lua masina personala sau transportul public.

 


Re: Propuneri de noi trasee LucaTB

Propun modificarea unor linii de troleibuz și unor linii de autobuz de noapte prin comasarea lor. Astfel:

Linia 79 ar putea fi comasată cu linia 97 pe traseul Bulevardul Basarabia - Străulești. De ce:

✅️ Conexiune între cartierele Basarabia, Baba Novac, Foișorul de Foc, Bucureștii-Noi și Străulești.
✅️ Alternativă pentru Metrou.

Harta traseului:
Harta traseului 79 + 97.jpg (198.01 KB; downloaded 2651 times)


Linia N108 ar putea fi comasată cu linia N114 pe traseul Depoul Alexandria - Pasaj Colentina. De ce:

✅️ Conexiune între cartierele Rahova și Colentina pe timp de noapte.
✅️ Facilitare ușoară din sud-vestul capitalei până în nord-estul acesteia.

Harta traseului:
Harta traseului N108 + N114.jpg (277.23 KB; downloaded 2651 times)


Linia N105 ar putea fi comasată cu linia N119 pe traseul C.F.R. Constanța - Vulcan Berceni. De ce:

✅️ Conexiune între cartierele Berceni, Splaiul Unirii, Floreasca și Pipera pe timp de noapte.
✅️ Facilitarea călătorilor magistralei M2 pe timp de noapte, din nord în sud.

Harta traseului:
Harta traseului N105 + N119.jpg (250.71 KB; downloaded 2651 times)


Linia N107 ar putea fi comasată cu linia N117 pe traseul C.F.R. Centura - C.F.R. Progresul. De ce:

✅️ Conexiune între cartierele Giurgiului, Mărășești Bucureștii-Noi și Străulești pe timp de noapte.
✅️ Facilitare ușoară din sudul capitalei până în nord-vestul acesteia.

Harta traseului:
Harta traseului N107 + N117.jpg (297.87 KB; downloaded 2651 times)


De asemenea, Linia 65 ar putea fi desființată, deoarece este dublată 100% de către Linia 86, o linie cu frecvențe superioare care are o cerere mai mare.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

1. Comasarea liniilor 79 și 97 a mai propus-o și TPB, am explicat deja de ce nu cred că e convenabil:
PTMZ wrote here:
8. Cu ce ar ajuta această comasare? 79 îl folosesc aproape în fiecare săptămână, circulă mai mult gol, deoarece are frecvență slabă și dublează 70 și 86, două linii aglomerate. Nu știu cum e încărcarea lui 97, dar această comasare cred că l-ar sabota complet, deoarece vei avea o frecvență slabă și tot nu scapi de dublarea lui 70 și 86. 97 trebuie întors la Romană, să ai conexiune cu M2,  numai că trebuie cineva cu sânge-n instalație să monteze rețeaua în rond.

Strict pe argumentele tale:
a) legătura dintre cartierele menționate de tine poate fi asigurată și de 70 și 86, ambele linii cu frecvențe mult mai bune. Străulești poate rămâne cu 97, cu schimbare la 79 sau 86 (dacă îl păstrăm pe 79, deși eu, unul, nu-l văd prea bine)
b) alternativă la metrou... Pentru ce? La ce ar fi nevoie? E trafic mare pe această relație ce nu poate fi satisfăcut de metrou? Din nou, mă întorc la 70 și 86, care pot satisface lejer nevoile existente.

2. Nu cred că 65 ar trebui desființat. O fi el dublat 100% de 86, dar funcționează ca ranforsare la orele de vârf pentru cartierul Pajura. Din nou, observ concepția (greșită) că orice linie care este dublată pe tot traseul de altă linie trebuie desființată, iar argumentele aduse în acest sens sunt inexistente. Dacă frecvența e nesatisfăcătoare, ar fi necesară o suplimentare, în acest caz, sau reconfigurat traseul (întoarcerea la Clăbucet ar fi mai avantajoasa, în opinia mea).
Studiu de caz făcut de @BogdanPetrini la Constanța:
BogdanPetrini wrote here:
Dublările de trasee, dacă sunt făcute cu cap pot avea sens și justificare. Ce nu are sens este lozinca asta de "Să desființăm linia X că o dublează 100% pe Y". Am văzut de-a lungul timpului discuții de genul pe topicele mai multor orașe, unele argumentate, altele nu.

Dublările au în principiu rolul de ranforsare, adică de întărire / suplimentare a capacității de transport pe tronsoanele mai încărcate ale unei linii. Dacă linia 5/40 are călători suficienți din sud până în nord se justifică păstrarea ei în forma actuală pentru legătură directă. Pe de altă parte, dacă jumătatea sudică, până la Gară are o încărcare mai mare decât jumătatea nordică, atunci nu are sens să suplimentezi linia pe tot parcursul, fiindcă de la Gară spre Campus o să circule mai mult goale. În cazul ăsta vii cu un serviciu suplimentar, ideal intercalat între cursele liniei de bază, între Km 5 și Gară.


3. Cu liniile de noapte nu mă pronunț. Totuși, mi se par niște linii inutil de lungi pentru oferta tarifară actuală, ce încurajează transferul mai des între linii. În plus, ce valori de trafic ar justifica aceste trasee?

De asemenea, unde sunt dezavantajele în expunerea ta? Ar fi câteva, o parte le-am enumerat deja.

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

LucaTB wrote here:
Propun modificarea unor linii de troleibuz și unor linii de autobuz de noapte prin comasarea lor. Astfel:

Linia 79 ar putea fi comasată cu linia 97 pe traseul Bulevardul Basarabia - Străulești.

De asemenea, Linia 65 ar putea fi desființată, deoarece este dublată 100% de către Linia 86, o linie cu frecvențe superioare care are o cerere mai mare.


97 a mai fost la Basarabia in trecut si a fost un fiasco total! Ai bilet orar/integrat deci poti rezolva problema usor si mai rapid cu transbordari.
65 l-ai putea desfiinta daca prelungesti 381 pana la Pajura!

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Nu sunt de acord, în condițiile actuale.
1. Ce faci, înlocuiești un mijloc de transport electric cu unul diesel?
2. 381 este deja foarte lung. Cu cât îl prelungești mai mult, cu atât mai mult creste vulnerabilitatea la trafic, mai ales că nu prea avem benzi unice.

65 poate fi eficientizat prin întoarcerea la Clăbucet, așa ai o ranforsare mică, de cartier, cu eficiență mare și pe care te poți baza în cazul în care 86 dă rateuri sau nu poate acoperi cererea.

În cel mai bun caz, propunerea ta ar fi mai sustenabilă după ce vin troleele cu autonomie, va fi gata rețeaua de la Unirii la Romană și vor fi introduse mai multe benzi unice. Îl înlocuiești pe 381 cu 76 și gata. Eu așa aș vedea lucrurile.

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

381 va primi e-Busuri.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Irelevant. După 5 ani se poate scăpa de ele de pe linia aceasta și se poate repara prostia comisa din lipsă de viziune.

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

Mai greu cata vreme studiul de oportunitate a ramas acelasi cand a trecut prin CGMB anul trecut.

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Altii in Ardeal nici nu mai tin cont de ce si-au propus in studii si n-au patit nimic, nu vad de ce nu s-ar putea face exceptie si pe meleagurile Dambovitene...

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

...și prin Moldova la fel, mai nou.

 


Re: Propuneri de noi trasee alexandru_gr

Într-o propunere trimisă  către TPBI ptr înființarea unui traseu regional care să lege terminalul Republica de Strada Viilor din orașul Pantelimon am primit următorul răspuns.
20220511_165352.jpg (183.96 KB; downloaded 3166 times)

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2290 forum members have written 421613 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use