Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 328203 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
De la Revoluţie încoace şcoala românească s-a degradat incontinuu, scoate analfabeţi absoluţi sau numai funcţionali pe bandă rulantă. Ok, toate ca toate, accept absurdităţile cu lipsa benzii de urgenţă, dar cum bip să lipsească semnul de intrare / ieşire în / de pe autostradă ? Dacă eu nu ies legal de pe autostradă pot circula cu 130 km / h pe Gherghiţei ?
De la Revoluţie încoace şcoala românească s-a degradat incontinuu, scoate analfabeţi absoluţi sau numai funcţionali pe bandă rulantă. Ok, toate ca toate, accept absurdităţile cu lipsa benzii de urgenţă, dar cum bip să lipsească semnul de intrare / ieşire în / de pe autostradă ? Dacă eu nu ies legal de pe autostradă pot circula cu 130 km / h pe Gherghiţei ?
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Bogdan Ciorascu
Conform indicatorului poti cu 130km/h doar spre Petricani (care zice ca inca esti pe autostrada)!
Noaptea mintii...nu stiu daca mai exista indicatorul de limitare la 80km/h pe podul de la iesirea/intrarea Pipera.
Conform indicatorului poti cu 130km/h doar spre Petricani (care zice ca inca esti pe autostrada)!
Noaptea mintii...nu stiu daca mai exista indicatorul de limitare la 80km/h pe podul de la iesirea/intrarea Pipera.
130kmh.png (915.8 KB; downloaded 2773 times)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Bogdan Ciorascu
Si semnalizare corecta la A2 unde avem situatie asemanatoare de continuare a tramei autostrazii pana la rondul cu Drumul intre Tarlale.
Pe portalul din postarea anterioara cred ca incapeau si semnele astea lejer!
Si semnalizare corecta la A2 unde avem situatie asemanatoare de continuare a tramei autostrazii pana la rondul cu Drumul intre Tarlale.
Pe portalul din postarea anterioara cred ca incapeau si semnele astea lejer!
A2.png (847.67 KB; downloaded 2760 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Exista 2 indicatoare de restrictie la 80km/h, unul pe pasajul peste CF 800 si altul intre pasaj si giratoriu, in dreptul panoului de informare privind directiile posibile.
Cu putin inainte de giratoriu avem restrictie la 50km/h impreuna cu 2 indicatoare care ne avertizeaza ca urmeaza un giratoriu. Indicatorul de pe partea dreapta nu ar trebui sa fie acolo, daca se folosesc benzile 1 sau 2 nu intalnim niciun giratoriu.
Exista 2 indicatoare de restrictie la 80km/h, unul pe pasajul peste CF 800 si altul intre pasaj si giratoriu, in dreptul panoului de informare privind directiile posibile.
Cu putin inainte de giratoriu avem restrictie la 50km/h impreuna cu 2 indicatoare care ne avertizeaza ca urmeaza un giratoriu. Indicatorul de pe partea dreapta nu ar trebui sa fie acolo, daca se folosesc benzile 1 sau 2 nu intalnim niciun giratoriu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Cristi N, NU există indicatoare "de dreapta" şi "de stânga". Indicatoarele "de stânga" le dublează pe cele de dreapta şi sunt valabile pentru toate benzile. Aşa e legea. Eventual montezi indicatoare deasupra benzilor.
Ok, revin, cât de impotentă să fie conducerea politikă a statului, începând de la Preşedinte şi terminând cu femeia de serviciu / şoferul de la Ministerul de Interne încât să nu sesizeze nimeni, dar absolut nimeni, că lipsesc cele 2 indicatoare ?
Apropo, ce partid controlează Ministerul de Interne ? Nu stau acum să verific.
Cristi N, NU există indicatoare "de dreapta" şi "de stânga". Indicatoarele "de stânga" le dublează pe cele de dreapta şi sunt valabile pentru toate benzile. Aşa e legea. Eventual montezi indicatoare deasupra benzilor.
Ok, revin, cât de impotentă să fie conducerea politikă a statului, începând de la Preşedinte şi terminând cu femeia de serviciu / şoferul de la Ministerul de Interne încât să nu sesizeze nimeni, dar absolut nimeni, că lipsesc cele 2 indicatoare ?
Apropo, ce partid controlează Ministerul de Interne ? Nu stau acum să verific.
2022-04-20_15-31-26.jpg (20.6 KB; downloaded 2724 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Chiar este aşa de greu, ne trebuie zeci de mii de aprobări să montăm 2 semne de circlaţie, aici, când se intră / iese în / din Bucureşti ?
Şi ca să-ţi demonstrez că suntem conduşi de idioţi, cine a aprobat acest semn de circulaţie când se intră de pe Popasului / Emil Racoviţă pe A 3 spre Bucureşti ? Ok, se intră, dar de ieşit nu se mai iese.
Bătaie de joc, ce mai !
Nu mă interesează ce mânării s-au făcut în acte cu această porţiune de autostradă, mă interesează ca semnalizarea rutieră să fie corectă ! Se poate ?
Chiar este aşa de greu, ne trebuie zeci de mii de aprobări să montăm 2 semne de circlaţie, aici, când se intră / iese în / din Bucureşti ?
1a.jpg (474.83 KB; downloaded 2669 times)
1b.jpg (336.48 KB; downloaded 2687 times)
Şi ca să-ţi demonstrez că suntem conduşi de idioţi, cine a aprobat acest semn de circulaţie când se intră de pe Popasului / Emil Racoviţă pe A 3 spre Bucureşti ? Ok, se intră, dar de ieşit nu se mai iese.
Bătaie de joc, ce mai !
1c.jpg (391.93 KB; downloaded 2678 times)
Nu mă interesează ce mânării s-au făcut în acte cu această porţiune de autostradă, mă interesează ca semnalizarea rutieră să fie corectă ! Se poate ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Hai să vă mai arăt o altă schizofrenie a mult iubitului Minister de Interne tot de pe celebra autostradă urbană !
Intersecţia A 3 cu Petricani.
Benzile 2 şi 3 au săgeţi de " obligatoriu înainte" ca după aproximativ 80 de metri săgeţile să se transforme în "obligatoriu la stânga"
Ce oameni are ministrul în subordine, halal !
Să spunem că eu "vin" pe banda a 3-a. Văd săgeata de "obligatoriu înainte" şi după 80 de metri, acolo unde am deja linie continuă săgeata mi se transformă în mod miraculos în "obligatoriula stânga". Fiind deja linie continuă cum pot să mai schimb benzile ?
Hai să vă mai arăt o altă schizofrenie a mult iubitului Minister de Interne tot de pe celebra autostradă urbană !
Intersecţia A 3 cu Petricani.
Benzile 2 şi 3 au săgeţi de " obligatoriu înainte" ca după aproximativ 80 de metri săgeţile să se transforme în "obligatoriu la stânga"
Ce oameni are ministrul în subordine, halal !
Să spunem că eu "vin" pe banda a 3-a. Văd săgeata de "obligatoriu înainte" şi după 80 de metri, acolo unde am deja linie continuă săgeata mi se transformă în mod miraculos în "obligatoriula stânga". Fiind deja linie continuă cum pot să mai schimb benzile ?
2022-04-20_21-16-23.jpg (160.47 KB; downloaded 2651 times)
2022-04-20_21-16-23.jpg (156.07 KB; downloaded 2637 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
Si ce mare smecherie e sa fii in consonanta cu prevederile art. 83 alin (2) din OUG nr. 195/2002, putina vopsea?
Si ce mare smecherie e sa fii in consonanta cu prevederile art. 83 alin (2) din OUG nr. 195/2002, putina vopsea?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Ai dreptate cu montarea indicatoarelor doar pe stanga, ar fi trebuit sa monteze indicatoare pe un portal.
Legat de marcajele de la intersectia cu Petricani acolo au facut alta duda, vezi punctul 4. din raspunsul primit de mine mai demult. Atunci le-am sugerat sa modifice marcajul de stanga de pe B2 in inainte si la stanga. Am presupus ca problema a aparut in momentul in care au verificat planurile str. Fabrica de Glucoza. Unii desenatori s-au uitat pe situatia existenta la momentul respectiv - FdG cu o banda pe sens si altii pe proiectul de largire unde avem 2 benzi pe sens.
Uite cat de greu a fost sa corecteze un amarat de indicator si cateva marcaje care erau evident gresite in Popesti Leordeni, macar s-au miscat repede desi au avut nevoie de 2 iteratii:
Ai dreptate cu montarea indicatoarelor doar pe stanga, ar fi trebuit sa monteze indicatoare pe un portal.
Legat de marcajele de la intersectia cu Petricani acolo au facut alta duda, vezi punctul 4. din raspunsul primit de mine mai demult. Atunci le-am sugerat sa modifice marcajul de stanga de pe B2 in inainte si la stanga. Am presupus ca problema a aparut in momentul in care au verificat planurile str. Fabrica de Glucoza. Unii desenatori s-au uitat pe situatia existenta la momentul respectiv - FdG cu o banda pe sens si altii pe proiectul de largire unde avem 2 benzi pe sens.
Uite cat de greu a fost sa corecteze un amarat de indicator si cateva marcaje care erau evident gresite in Popesti Leordeni, macar s-au miscat repede desi au avut nevoie de 2 iteratii:
Popesti_1.jpeg (98.72 KB; downloaded 2626 times)
Popesti_2.jpeg (113.42 KB; downloaded 2626 times)
Popesti_3.jpeg (63.59 KB; downloaded 2626 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
1.Totusi, e vorba de o iesire dintr-o autostrada nu dintr-un drum ”comunal”!
Stim cum se termina A1, dar si A3...nu?!
Zau ca nu-i acelasi lucru!
2. Marcajele, ca marcajele, dar indicatoarele rutiere sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire (ma refer la cele pretabile pentru o autostrada).
2.1 Sper sa se fi indreptat si lucrurile pe A1, ca anul trecut, am ratat la mustață, intrarea pe A10 din aceasta pricina venind dinspre Deva. Sansa a fost, ca la Sebes, sa mai fie o alternativa, altfel...! Acelasi lucru si dinspre Sibiu.
3. Potrivit normei legale, OUG nr. 195/2002, indicatoarele sunt ”cotate” la un nivel superior fata de marcaje! Cu alte cuvinte, pana la marcaje, cf. art. 31, tre sa tii cont de indicatoare, acestea avand prioritate in raport cu marcajele!
PS
Degeaba se opareste @andrei11 ca-n instantaneul al 2-lea se vede clar, de la o posta, pe dreapta, indicatorul „verde” A3 km 7!
1.Totusi, e vorba de o iesire dintr-o autostrada nu dintr-un drum ”comunal”!
Stim cum se termina A1, dar si A3...nu?!
Indicator A1 in Bucuresti 2.png (1.7 MB; downloaded 2583 times)
Indicator A 3 Bucuresti 3.png (1.67 MB; downloaded 2578 times)
Zau ca nu-i acelasi lucru!
2. Marcajele, ca marcajele, dar indicatoarele rutiere sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire (ma refer la cele pretabile pentru o autostrada).
2.1 Sper sa se fi indreptat si lucrurile pe A1, ca anul trecut, am ratat la mustață, intrarea pe A10 din aceasta pricina venind dinspre Deva. Sansa a fost, ca la Sebes, sa mai fie o alternativa, altfel...! Acelasi lucru si dinspre Sibiu.
3. Potrivit normei legale, OUG nr. 195/2002, indicatoarele sunt ”cotate” la un nivel superior fata de marcaje! Cu alte cuvinte, pana la marcaje, cf. art. 31, tre sa tii cont de indicatoare, acestea avand prioritate in raport cu marcajele!
PS
Degeaba se opareste @andrei11 ca-n instantaneul al 2-lea se vede clar, de la o posta, pe dreapta, indicatorul „verde” A3 km 7!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Valentin
Lasand la o parte dorelismul national as vrea sa aduc in discutie un aspect important ce tine de siguranta.
Nu am inteles / nu inteleg de ce se permite, inca, parcarea fix in intersectii (atat pe bulevarde, cat si pe strazi adiacente)? Acele 2, 3 masini (daca sunt parcate paralel cu bordura) care ar putea fi eliminate pentru a asigura vizibilitate buna, statistic vorbind, cat poate sa reprezinte din totalul de masini din Bucuresti? 1, 2, 3 %?
Merita sa ne riscam vietile/ riscam vietile altora pentru un procent asa mic? Siguranta chiar nu valoreaza nimic (pentru autoritati)?
M-am intalnit extrem de des de intersectii cu parcari din ce in ce mai "talentate" in buza lor, de asa natura incat nu poti sa vezi daca vine un pieton/o masina si am mai intalnit intersectii chiar periculoase in care nu poti sa iesi prea in fata sa te asiguri (practic iesi direct in fata celor care merg legal) din cauza nesimtitilor/berbecilor care n-au consideratie fata de siguranta. Cel mai grav, d.p.m.d.v. o reprezinta DUBELE parcate INAINTEA trecerilor/intersectiilor, prin care NU poti sa vezi NIMIC.
Acum, caz concret (nefericit). Mergeam linistit pe un drum cu prioritate clara, iar intr-o ciudata forma de "la momentul potrivit" o domnisoara, pentru a putea sa se asigure la iesirea de pe o strada laterala, DIN cauza unei DUBE parcate FIX inaintea intersectiei (adica nu avea o retragere fata de intersectie, sa zici ca a "gandit" ceva... extremitatea botului era pe aceeasi linie cu finalul curbei trotuarului), nici eu, nici ea NU am putut sa ne vedem, de asa natura incat oricare dintre noi sa poata sa schiteze vreun gest, efectiv ne-am intalnit la t0 FIX ca in filmele cu prosti, fara drept de apel, rezultand un accident.
La venirea rutieristilor, avem asa:
#Cetateanul 1 (spectator/martor) ii solicita in mod expres politistului sa sanctioneze si duba cf. legii, raspunsul: da da da;
#EU (pagubit) ii solicit in mod expres exact acelasi lucru, raspuns: da da;
#Cetateanul 2 (spectator) are o discutie cu domnul politist legat de faptul ca se intampla destul de des in cartier sa existe masini parcate aiurea in buza trecerilor/intersectiilor si ii solicita a 3-a oara sa il sanctioneze si pe dubist, raspuns: da, ca mai dau si ei amenzi, incearca, bla bla
#EU (pagubit) deja spectatorii nu prea mai erau, am ramas decat eu, politistii si domnisoara, pentru a 4-a OARA si a 2-a oara din partea mea le-am solicitat sa APLICE legea, raspunsul: ca nu poate sa ii dea amenda direct (WTF?), ca trebuie sa se analizeze la accidente usoare datele...
In urma tuturor chestiunilor, am stat si am reflectat de pe margine asupra intersectiei respective, efectiv TOTI soferii erau nevoiti sa intre mai mult cu botul in bulevard ca sa se poata asigura,DUBA a ramas acolo! Asa ca despre ce vorbim? Dpmdv, singura solutie care nu poate da gresi niciodata este REPROIECTAREA intersectiilor de asa natura incat sa nu se poata parca FIZIC inaintea ei pe o distanta suficient de buna pentru a se putea asigura cineva.
Un exemplu relativ pentru trecerile de pietoni, dar e nevoie de o solutie estetica/tehnica unitara si cat mai "IDIOT PROOF", aspect necesar nu numai pe bulevarde, dar si pe strazile secundare!
Lasand la o parte dorelismul national as vrea sa aduc in discutie un aspect important ce tine de siguranta.
Nu am inteles / nu inteleg de ce se permite, inca, parcarea fix in intersectii (atat pe bulevarde, cat si pe strazi adiacente)? Acele 2, 3 masini (daca sunt parcate paralel cu bordura) care ar putea fi eliminate pentru a asigura vizibilitate buna, statistic vorbind, cat poate sa reprezinte din totalul de masini din Bucuresti? 1, 2, 3 %?
Merita sa ne riscam vietile/ riscam vietile altora pentru un procent asa mic? Siguranta chiar nu valoreaza nimic (pentru autoritati)?
M-am intalnit extrem de des de intersectii cu parcari din ce in ce mai "talentate" in buza lor, de asa natura incat nu poti sa vezi daca vine un pieton/o masina si am mai intalnit intersectii chiar periculoase in care nu poti sa iesi prea in fata sa te asiguri (practic iesi direct in fata celor care merg legal) din cauza nesimtitilor/berbecilor care n-au consideratie fata de siguranta. Cel mai grav, d.p.m.d.v. o reprezinta DUBELE parcate INAINTEA trecerilor/intersectiilor, prin care NU poti sa vezi NIMIC.
Acum, caz concret (nefericit). Mergeam linistit pe un drum cu prioritate clara, iar intr-o ciudata forma de "la momentul potrivit" o domnisoara, pentru a putea sa se asigure la iesirea de pe o strada laterala, DIN cauza unei DUBE parcate FIX inaintea intersectiei (adica nu avea o retragere fata de intersectie, sa zici ca a "gandit" ceva... extremitatea botului era pe aceeasi linie cu finalul curbei trotuarului), nici eu, nici ea NU am putut sa ne vedem, de asa natura incat oricare dintre noi sa poata sa schiteze vreun gest, efectiv ne-am intalnit la t0 FIX ca in filmele cu prosti, fara drept de apel, rezultand un accident.
La venirea rutieristilor, avem asa:
#Cetateanul 1 (spectator/martor) ii solicita in mod expres politistului sa sanctioneze si duba cf. legii, raspunsul: da da da;
#EU (pagubit) ii solicit in mod expres exact acelasi lucru, raspuns: da da;
#Cetateanul 2 (spectator) are o discutie cu domnul politist legat de faptul ca se intampla destul de des in cartier sa existe masini parcate aiurea in buza trecerilor/intersectiilor si ii solicita a 3-a oara sa il sanctioneze si pe dubist, raspuns: da, ca mai dau si ei amenzi, incearca, bla bla
#EU (pagubit) deja spectatorii nu prea mai erau, am ramas decat eu, politistii si domnisoara, pentru a 4-a OARA si a 2-a oara din partea mea le-am solicitat sa APLICE legea, raspunsul: ca nu poate sa ii dea amenda direct (WTF?), ca trebuie sa se analizeze la accidente usoare datele...
In urma tuturor chestiunilor, am stat si am reflectat de pe margine asupra intersectiei respective, efectiv TOTI soferii erau nevoiti sa intre mai mult cu botul in bulevard ca sa se poata asigura,DUBA a ramas acolo! Asa ca despre ce vorbim? Dpmdv, singura solutie care nu poate da gresi niciodata este REPROIECTAREA intersectiilor de asa natura incat sa nu se poata parca FIZIC inaintea ei pe o distanta suficient de buna pentru a se putea asigura cineva.
Un exemplu relativ pentru trecerile de pietoni, dar e nevoie de o solutie estetica/tehnica unitara si cat mai "IDIOT PROOF", aspect necesar nu numai pe bulevarde, dar si pe strazile secundare!
image_2022-05-14_092851001.png (1.77 MB; downloaded 2399 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Utilizator anonim 2
Asa este, legea lui Murphy ar spune ca daca e o duba parcata pe o strada, e sigur exact pe coltul intersectiei sau inaintea unei treceri de pietoni. La noi in cartier pot sa va arat exemple cu duiumul.
Iar daca nu e duba, e sigur o masina cu geamuri fumurii in spate. Nu stiu de unde moda asta, ca vin direct din fabrica dar efectul e cam acelasi: nu vezi nimic prin ele.
Asa este, legea lui Murphy ar spune ca daca e o duba parcata pe o strada, e sigur exact pe coltul intersectiei sau inaintea unei treceri de pietoni. La noi in cartier pot sa va arat exemple cu duiumul.
Iar daca nu e duba, e sigur o masina cu geamuri fumurii in spate. Nu stiu de unde moda asta, ca vin direct din fabrica dar efectul e cam acelasi: nu vezi nimic prin ele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Cine a introdus restricţiile de circulaţie pe Moşilor Vechi a gândit puţin ? Oricum nimeni nu respectă semnele de circulaţie. Nici eu în situaţia actuală !
Cine a introdus restricţiile de circulaţie pe Moşilor Vechi a gândit puţin ? Oricum nimeni nu respectă semnele de circulaţie. Nici eu în situaţia actuală !
Moşilor.jpg (359.79 KB; downloaded 2201 times)
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Mircea G
Noutate ! Nu stiam , dar este perfect .
Ne tot bateam capul cum sa se " largeasca " strada ...S-a rezolvat asa . Sens unic si gata ...loc berechet .
Problema este ca cel ce se trezeste cu semnul ala in fata , nu are varianta decit " dreapta " si se duce in balarii . Sensul unic se face de regula cind exista drumuri cit de cit paralele ...
Dar tu ce motiv ai sa te risti ????
Noutate ! Nu stiam , dar este perfect .
Ne tot bateam capul cum sa se " largeasca " strada ...S-a rezolvat asa . Sens unic si gata ...loc berechet .
Problema este ca cel ce se trezeste cu semnul ala in fata , nu are varianta decit " dreapta " si se duce in balarii . Sensul unic se face de regula cind exista drumuri cit de cit paralele ...
Dar tu ce motiv ai sa te risti ????
📖 Pagination options