Topic: Tramvaiele Bozankaya GT6
212 posts, 58952 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
orex
Anunţ transport cu depăşiri în perioada 04 - 13.04.2022
Anunţ transport cu depăşiri în perioada 04 - 13.04.2022
În perioada 04.04.2022 – 13.04.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:
GIURGIU POD PTF-DN5-GIURGIU-ADUNATII COPACENI-DN5-JILAVA-DNCB-BRAGADIRU-A1-DN65B-DN65-CRAIOVA-DN56-MAGLAVIT-DN56A-SIMIAN-DN6-DROBETA-TURNU SEVERIN(CENTURA DROBETA-TURNU SEVERIN) -DN6-ORSOVA-DN6-CARANSEBES(VARIANTA DE OCOLIRE CARANSEBES)-DN6-LUGOJ (VARIANTA DE OCOLIRE LUGOJ)-A6-A1-DN6-REMETEA MARE-DN6-TIMISOARA.
Vehiculul transporta un tramvai.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
shoppy
Toate firmele cu o singura uzina fac lobby agresiv pentru gasirea unor chichite si integrarea lor in CS pentru a fi singurii care se incadreaza si a elimina producatorii seriosi ca Siemens sau vin cu pret de dumping si dupaia se judeca la nesfarsit prin tribunale.
Toate aceste cerinte la tramvaie si troleibuze de inspe zeci de km autonomie cu baterii, condensatori, baterii + condensatori sunt tampenii si tebuiesc reglementate cumva de UE. Ideea ca "daca pica curentul trebuie sa se poata retrage la depou" este o tampenie, daca exista sanse ca pica curentul atunci trebuie investit in sistemul de alimentare aducand mai multe protectii, alimentari multiple din surse independente si izolarea retelei in mai multe zone astfel incat un defect sa puna la pamant o zona cat mai mica.
De asemenea trebuie sa ne asiguram ca pierderile cauzate de lipsa de experienta sau cautarilor prea agresive ale unui pret mic ale acestor firme mici sa fie acoperite de contractele de garantie si de exploatare, iar apoi sa fie suportate chiar de aceste firme mici, si nu redirectionate spre bugetul local de clicile de lobby care se formeaza in jurul administratiilor locale.
Toate firmele cu o singura uzina fac lobby agresiv pentru gasirea unor chichite si integrarea lor in CS pentru a fi singurii care se incadreaza si a elimina producatorii seriosi ca Siemens sau vin cu pret de dumping si dupaia se judeca la nesfarsit prin tribunale.
Toate aceste cerinte la tramvaie si troleibuze de inspe zeci de km autonomie cu baterii, condensatori, baterii + condensatori sunt tampenii si tebuiesc reglementate cumva de UE. Ideea ca "daca pica curentul trebuie sa se poata retrage la depou" este o tampenie, daca exista sanse ca pica curentul atunci trebuie investit in sistemul de alimentare aducand mai multe protectii, alimentari multiple din surse independente si izolarea retelei in mai multe zone astfel incat un defect sa puna la pamant o zona cat mai mica.
De asemenea trebuie sa ne asiguram ca pierderile cauzate de lipsa de experienta sau cautarilor prea agresive ale unui pret mic ale acestor firme mici sa fie acoperite de contractele de garantie si de exploatare, iar apoi sa fie suportate chiar de aceste firme mici, si nu redirectionate spre bugetul local de clicile de lobby care se formeaza in jurul administratiilor locale.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
punmeister
Siemens la tramvaie nu se va baga cata vreme sunt intelesi cu Astra pentru tractiune, electronica si alte subansambluri specifice Avenio.
Siemens la tramvaie nu se va baga cata vreme sunt intelesi cu Astra pentru tractiune, electronica si alte subansambluri specifice Avenio.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
Câteva detalii despre testele pentru autonomie efectuate lui 1005:
Sursa: STPT Forum
Câteva detalii despre testele pentru autonomie efectuate lui 1005:
Florin.B RATT wrote:
Daca tot vorbeam de baterii, pot sa va spun ca in cadrul procesului de receptie, se face si testul de autonomie, cu toate vagoanele ce vin. In cazul lui 1005, s-a plecat din depou cu bateria la 99% si dupa ce a parcurs 7 km, afisa o autonomie de 89%. Temperatura bateriilor era intre 17 si 21 grade, deci absolut nicio problema. Fiecare celula din cele 6 pachete este monitorizata independent si poate fi diagnosticata la fel. Fiecare pachet este sigilat de Bozankaya si chiar am vazut sigiliul inca intact, cu toate ca partea superioara a pachetului era distrusa.
Sursa: STPT Forum
- orex
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
orex
RESTRICȚII DE TRAFIC PENTRU DESFĂȘURAREA UNUI TRANSPORT AGABARITIC
RESTRICȚII DE TRAFIC PENTRU DESFĂȘURAREA UNUI TRANSPORT AGABARITIC
Data: 05 Aprilie 2022
Ora: 16:35
(...)
De asemenea, începând cu ora 22.00, se va desfășura un transport agabaritic pe ruta:PTF Giurgiu- DN5 - DNCB - A1 Pitești – DN65 Craiova- DN56 Maglavit - DN6 - Drobeta Turnu Severin – Caransebeș - Lugoj- A6-A1- Remetea Mare – DN6 –Timișoara.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
1006 a ajuns pe 8 aprilie:
Sursa: Tramclub
1006 a ajuns pe 8 aprilie:
Hai să trecem la chestii serioase... Vineri 08.04.2022 la orele 22:35. a început ”descărcarea” celui de-al 6 (șase)-lea tramvai Bozankaya, pentru Timișoara !!
Sursa: Tramclub
- orex
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
orex
Anunţ transport cu depăşiri în perioada 20 - 29.04.2022
Anunţ transport cu depăşiri în perioada 20 - 29.04.2022
În perioada 20.04.2022 – 29.04.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:
GIURGIU POD PTF-DN5-GIURGIU-ADUNATII COPACENI-DN5-JILAVA-DNCB-BRAGADIRU-A1-DN65B-DN65-CRAIOVA-DN56-MAGLAVIT-DN56A-SIMIAN-DN6-DROBETA-TURNU SEVERIN(CENTURA DROBETA-TURNU SEVERIN) -DN6-ORSOVA-DN6-CARANSEBES(VARIANTA DE OCOLIRE CARANSEBES)-DN6-LUGOJ (VARIANTA DE OCOLIRE LUGOJ)-A6-A1-DN6-REMETEA MARE-DN6-TIMISOARA.
Vehiculul transporta un tramvai.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
Se pare că Bozankaya a început să se miște cum trebuie, cu 2 tramvaie pe lună.
Se pare că Bozankaya a început să se miște cum trebuie, cu 2 tramvaie pe lună.
- orex
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
orex
Om trai s-om vedea. Poate, incepand cu mai sa faca livrari bilunare, intrucat pana acum au cam zdranganit-o!
Om trai s-om vedea. Poate, incepand cu mai sa faca livrari bilunare, intrucat pana acum au cam zdranganit-o!
- deprodio
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
Nu, din cele 6 nu (mai) circulă niciunul. Motivul înaintat de oficiali este lipsa dotărilor necesare pentru mentenanța eficientă (utilaj de repunere pe șine, hală modernā și altele).
Nu, din cele 6 nu (mai) circulă niciunul. Motivul înaintat de oficiali este lipsa dotărilor necesare pentru mentenanța eficientă (utilaj de repunere pe șine, hală modernā și altele).
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
Sursa: Infotrafic
De asemenea, tot astăzi, începând cu ora 22.00, se va desfășura un transport agabaritic pe ruta: PTF Giurgiu- DN5 - DNCB - A1 Pitești – DN65 Craiova- DN56 Maglavit - DN6 - Drobeta Turnu Severin – Caransebeș - Lugoj- A6-A1- Remetea Mare – DN6 –Timișoara.
Transportul este format dintr-un camion cu greutatea de 89 tone, urmând să fie însoțit pe traseul precizat de echipaje ale poliției rutiere.
Sursa: Infotrafic
- deprodio
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
deprodio
Pai si cand le vor pune pe traseu?dupa achizitia dotarilor necesare?
Pai si cand le vor pune pe traseu?dupa achizitia dotarilor necesare?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: STP Timișoara - Tramvaiele Bozankaya
PTMZ
Nu s-a precizat nimic momentan. Cert este că dotările sunt abia la faza de întocmire a documentației. Dacă se insistă pe așteptarea implementării acestora, cam 1-2 ani de acum încolo nu va circula nicio Boza. Ceea ce ar fi aberant.
Nu s-a precizat nimic momentan. Cert este că dotările sunt abia la faza de întocmire a documentației. Dacă se insistă pe așteptarea implementării acestora, cam 1-2 ani de acum încolo nu va circula nicio Boza. Ceea ce ar fi aberant.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)
•
Choose destination