Parent forum: Complexul Feroviar București

 

Topic: Liniile industriale din cartierul Militari

281 posts, 113893 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 
 

📖 Pagination options
  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari ByOnu

Scuze in avans pentru double post - nu vreau sa amestec articolul cu parerea mea.





Legat de ultima imagine, cea in care se arata ca pe ambele laturi ale liniei va exista un culoar SHARED SPACE. Chipurile o artera fara trotuare si fara carosabil care nu este nici-nici si in care toate categoriile de participanti la trafic au drepturi egale (corectati-ma daca inteleg gresit conceptul de shared space).

Mi se pare o capcana colosala. Ce va impiedica respectivele alei sa devina strazi pentru cei care vor vrea sa ocoleasca ambuteiajele de pe Maniu si Timisoara?

Shared space adica vine unul tare din spate si te claxoneaza sa te dai din calea lui ca el plateste taxe?

De ce ar baga si masinile in ecuatia asta cu Liniei?

Stiu de faptul ca acest concept are succes in Occident, dar la noi trebuie aplicat cu cap pentru a nu permite masinilor sa domine shared space-ul si totul sa se transforme intr-o banala strada pe care pietonii sa mearga in sir indian pe laterale.

Un aspect foarte important pentru un shared space echilibrat cred ca este cu siguranta volumul de masini. Daca sunt prea multe, atunci pentru pietoni dispare total elementul de relaxare pe care acest proiect vrea sa-l promoveze. Niciun pieton nu se va relaxa langa o coloana de masini de la Valea Cascadelor pana la Lujerului.

Avem macar legislatie care sa reglementeze conceptul de SHARED SPACE? Dpdv legal, ce reguli rutiere se vor aplica? Poate ai idee @Cristi N .

Shared space ar merge, spre exemplu, in spatele Ateneului Român, dar aici pe Liniei sa faci vreo 13m latime de < shared space > ... spune-i strada si aia e.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

Oameni maturi sunteţi voi ?
La desene (  pe asfalt ) suntem primii !
Amintesc aici de o singură zonă, Calea Moşilor între Corneliu Coposu şi str Lipscani, başca până la intersecţia cu  Carol I.
Nu suntem în stare de nimic concret, numai kariocile sunt de noi.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Legislatia noastra este scrisa in romaneste deci nu o sa gasim nici shared nici space in ea, vad ca unde este trotuar, pista de bicicleta, spatiu verde si parcare este clar si pe romaneste, deci acolo este strada si gata, oricat de larga o faci si oricat stergi benzile, dupa latime tot strada de 2 benzi pe sens este. Nu inteleg care este problema cu acesti proiectanti(sau ce se considera ei), sunt ori imaturi, ori cu indicatii sa fraiereasca lumea, ori mai mult doritori sa castige premii decat sa vina cu o solutie de viitor.
Cat despre acel premiu, eu nu vad nici o valoare in acel proiect, adica lasam sina unde este, punem pe langa ea leagane, trotuar, spatiu verde si pista de biciclete, iar in ce a mai ramas punem strada ca sa se parcheze riveranii si sa fie ruta alternativa la Iuliu Maniu si Timisoara. Nici o vorba despre transport in comun, puteau pune un light rail pe linia aceea sau un troleibuz / autobuz pe baterii sau hidrogen pe acea strada, dar atunci trebuiau sa faca si statii, era mai mult de munca si deranjeau fanii plmbatului cu masina personala in oras si a parcarii gratis pe banda 1. Cat despre concurs, foarte bine ca se organizeaza concursuri dar cat timp nu stim nici cine a organizat, nici care au fost criteriile de inscriere, nici cine a jurizat si nici care a fost concurenta, nu se poate aprecia in nici un fel valoarea castigarii lui.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

Adică cum nicio vorbă despre transportul în comun ? Dar linia la ce foloseşte ?

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari cris_m

La nimic... e pe post de bibelou/monument. Solutia asta tare imi seamana a "sa impacam si capra si varza". Nu deranjam linia, nici nu o folosim, punem ceva acolo pe langa ea sa fie si cam atat. Ca sa poti folosi linia ar fi nevoie de 2 fire, respectiv de niste protectii astfel incat pietonii sa nu ajunga in calea trenului. Daca s-ar folosi linia in varianta din acest proiect am avea mocanita, nu tren metropolitan...

 


  • Author: Grunberg
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari Grunberg

Vai de noi, am ajuns la mina unor primari incompetenti si penibili. Isi ascund carentele in spatele unor cuvinte goale si a unor desene colorate. Zau ca mi-e dor de Basescu la primarie.

Pina la urma inteleg ca CFR-ul are ultimul cuvint aici, oricit s-ar agita papagalii locali. Si CFR-ul nu se grabeste sa dea linia nimanui si cu atit mai putin sa incalce propriile regulamente privind siguranta circulatiei. Altfel spus, onorabilul primar de la sectorul 6 ar face bine sa se ocupe de ograda lui.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari orex

Din dreptul bd. Timisoara 92A, ai, ACUM, peste 3 km de cale dubla pana-n str. Lujerului. De acolo, pana la gara Cotroceni, sunt inca cca. 560 m unde te poti desfasura (nu-i nevoie de 7 linii cum erau in 90). Daca pui si aparatele de cale necesare pe aceasta distanta, n-as vedea de ce sa fie vreo problema in circulatia trenurilor de calatori la un interval decent.
Mai mult, daca de la bd. Timisoara 92A pana in dreptul str. Preciziei nr. 13, s-ar dubla linia, ca-i loc berechet, chiar n-ar mai fi nicio problema.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Pai cu linia nu ai ce sa faci, este a CFR Infra, si fara o decizie de sus ca nu mai este strategica tot a CFR Infra o sa ramana, cel mult sa vina un operator si sa o inchirieze sau sa cumpere trase.
Din nefericire dupa cum s-a vazut, linia Infra are un singur fir, cealalta linie este o uzinala ajunsa in prorpietate privata, deci ar trebui exproprieri.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari ByOnu

Varii propuneri pentru o zona prototip.

Din punctul meu de vedere este mult prea incarcat. Exagerat. Unde este ... parcul? Iarba si copacii nu ne mai plac. Nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi aratat Cismigiu sau Herastrau daca ar fi fost amenajate in zilele noastre. Fiecare metru patrat trebuie ocupat cu ceva astazi.
267577400_137361072016570_348685483818946363_n.jpg (261.27 KB; downloaded 754 times)
266323233_137361052016572_9050368976036563900_n.jpg (203.45 KB; downloaded 754 times)
267140625_137361095349901_1358463527794769815_n.jpg (304.39 KB; downloaded 754 times)

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Arata ca un fel de "baga-le pe toate ca sa vada lumea ca suntem destepti" dar ca un prim pas este bun, spatiul este limitat si beneficiarii trebuie sa vada ca nu se poate face foarte mult. Pentru pasul urmator ar trebuii sa se faca o lista de dotari pentru fiecare proiect si apoi fiecare beneficiar sa voteze sa fie pastrate maxim 5 iar apoi sa se lanseze un nou concurs de proiectare care sa includa primele 5 cele mai votate.

 


  • Author: Hygham
  • Posted:
  •  


  • Author: oc7avian
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari oc7avian

Stratul a fost adăugat ulterior, pare-se peste o membrană, după curățarea relativă a liniei. Poză de acum o săptămână:
PXL_20220621_175442982.jpg (1.02 MB; downloaded 162 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari ByOnu

Dar nu inteleg, ei pastreaza abatute? Linia principala, cea care trebuia pastrata, nu este relativ dreapta?

Alta observatie: nu se respecta gabaritul -- nu ca ar prea conta oricum, acum ca au acoperit-o cu pamant. Eu credeam ca o lasa oarecum utilizabila, asa cum a fost pana acum cativa ani -- poate gresesc.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari shoppy

Era dreapta pana la strada Lujerului, de acolo mai departe haos.
Gabaritul este de la ciuperca (NSS) in sus, oricum n-o sa mai fie folosita niciodata.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since , our 1929 forum members have written 373103 posts in 4528 topics and 450 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use