Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF Apahida - Suceava

28 posts, 7410 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare CF Apahida - Suceava andrei11

Până ce nu se sapă n-ai de unde să știi peste ce dai, deci vrei, nu vrei, arheloogii trebuie să fie în echipă...

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Ofertanți secțiunea 2:
1) CONSIS PROIECT, cu PROINTEC în calitate de terț și subcontractant (5%) și cu următorii subcontractanți:
- ROAD SURVEY S.R.L. (1,08%)
- TELECOMUNICAȚII CFR S.A. (0,4%)
- DANAVI (0,27%)
- TORCAD CONSULTING (1,03%)
- EPC - CONSULTANȚĂ DE MEDIU (1,21%)
- PROTELCO (8,3%)
- ACADEMIA ROMÂNĂ - FILIALA CLUJ-NAPOCA (1,17%)

2) Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. - EAST WATER DRILLINGS, cu SENER INGENIERIA Y SISTEMAS în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- GLIGOR CRISTINA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (2,79%)
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,07%)

3) Asocierea TPF INGINERIE S.R.L. - BAICONS IMPEX S.R.L. - I.S.P.C.F., cu TPF - CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA si TPF GETINSA EUROESTUDIOS SL.  în calitate de terți

4) Asocierea YUKSEL PROJE A.S. - TEC-CUATRO, cu CONSULTRANS în calitate de terț și subcontractant (15,64%) și cu următorii subcontractanți:
- F&R WORLDWIDE (0,2%)
- PIROTEHNIC OSB (0,2%)
- Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (1%)

5) Asocierea EGIS ROMANIA S.A. - ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ - EGIS RAIL, cu următorii subcontractanți:
- ROMPRICE S.R.L. (0,4%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (3,06%)
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,1%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (6,06%)
- GEOSTUD (15,77%)

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Pentru sectiunile 1 si 3, termenele limita pentru evaluari au fost prelungite pana pe 15 octombrie.

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Pentru secțiunea 2, termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 18 noiembrie.

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Toate cele 3 licitații au trecut în evaluare financiară (lotul 2 pe 12 august, lotul 3 pe 18 august, iar lotul 1 pe 25 august).

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Compania națională CFR SA a desemnat asocierea TPF Inginerie – ISPCF – Baicons drept câștigătoare a licitație organizate pentru realizarea SF și proiect tehnic necesar modernizării Ilva Mică – Pojorâta.

Valoarea ofertei câștigătoare a fost de 49,3 milioane lei, in condițiile în care valoarea estimată era de 73 milioane lei.

Asocierea menționată a luat maximul de puncte, respectiv 100. Contractul se va semna după trecerea perioadei în care este posibilă contestarea rezultatului.



Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” S.A. a lansat în aprilie procedura de achiziţie publică de servicii pentru contractul ,,Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 2: Ilva Mică- Pojorâta”.

Contractul de prestări servicii are ca obiectiv identificarea soluției optime pentru executarea lucrărilor de modernizare a căii ferate pe secțiunea Ilva Mică- Pojorâta, atât din punct de vedere tehnic, operațional, cât și economic și financiar, precum și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice, conform cerințelor prevăzute în documentația de atribuire.

Proiectul contribuie la realizarea unui transport eficient şi rapid prin asigurarea interconectării cu rețeaua transeuropeană de transport (TEN-T) Centrală, fiind parte a reţelei pe ruta feroviară Alba Iulia – Turda – Dej – Suceava – Pașcani – Iași, rută ce asigură legătura dintre ramura nordică a Coridorului Rin-Dunăre și traseul fostului Coridor Pan-european IX.

Prin modernizarea tronsonului de cale ferată Ilva Mică- Pojorâta se urmăreşte îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie feroviară,creşterea vitezei pentru trenurile de călători şi cele de marfă, protecţia mediului, creşterea mobilităţii şi accesibilităţii în comunități și dezvotarea economică a zonelor traversate.

Criteriul de atribuire a contractului a fost cel mai bun raport calitate – preț conform componentelor stabilite: cea financiară, cu o cotă de 40% și componenta tehnică cu o cotă de 60%. Din valoarea estimată a contractului, 85% reprezintă valoarea eligibilă acordată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport. Diferenţa de 15% din costurile eligibile și TVA este asigurată de la Bugetul de stat. Perioada de implementare a contractului de servicii este de 23 luni.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a comunicat rezultatul licitației pentru 85 de kilometri din calea ferată Moldova-Ardeal.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat la finele lunii februarie anunțul de licitație ce avea ca obiect ”Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 3: Pojorâta- Suceava”.

La nivelul CFR SA s-a făcut o analiză tehnică și operațională a situației actuale a infrastructurii feroviare aferente subsecțiunii 3: Pojorâta (Cap Y km. 77+680) – Suceava (Cap X km 443+995, în lungime de aproximativ 85 de km. Contractantul va pregăti documentația tehnică aferentă pentru: – lucrări de modernizare a liniei de cale ferată (suprastructură CF, terasamente, consolidări și apărări de maluri etc.); – lucrări de construcții civile cu destinație feroviară în stațiile şi punctele de oprire (clădiri, peroane, copertine, rampe, pasarele și pasaje pietonale etc.); – lucrări de artă (poduri, podețe, pasaje etc.); – lucrări la instalațiile feroviare (semnalizare, ERTMS/ETCS, GSM-R, CE, BLAI, energo-alimentare, linie de contact etc.); – punerea în funcțiune a construcțiilor; – alte tipuri de lucrări.

Ansamblul de elemente din care este alcătuită calea ferată (șină, traverse, prinderi, stratul de repartiție și prisma căii) prezintă stări de uzură și degradare. Clădirile de călători și de exploatare, precum și peroanele și copertinele necesită lucrări de reparații și modernizare. Instalațiile prezintă o stare avansată de uzură fizică și morală, înregistrându-se dificultăți în activitatea de mentenanță din cauza diminuării sau epuizării stocurilor de piese de schimb pentru unele repere tehnice.

Contractul pentru cei 85 km din calea ferată Moldova-Ardeal, atribuit către Baicons-ISPCF
Valoarea estimată pentru achiziționarea serviciilor de elaborare a SF și a PT era de 42.740.987,93 lei (echivalentul a 8,75 milioane de euro), fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 8.120.787,71 lei, rezultând o valoare totală estimată de 50.861.775,64 lei.

În urma procedurii de licitație, contractul a fost atribuit asocierii Baicons Impex SRL – ISPCF SA, pentru o sumă cu 16,5% mai mică decât valoarea estimată, și anume 35,7 de milioane de lei fără TVA.

Durata contractului este de 23 luni.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Pentru sectiunea 1, I.S.P.C.F. a depus o contestatie la CNSC:
Contestatie ISPCF SA_07.10.2021.pdf
Contestatie ISPCF SA_07.10.2021.pdf (1.26 MB; downloaded 212 times)

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

S-a semnat contractul pentru secțiunea 2:
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat joi dimineață că a fost semnat un contract în vederea modernizării unui tronson de 106 km din calea ferată Apahida-Suceava.

Contractul în valoare de 49.314.755 de lei fără TVA, pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată Ilva Mică-Pojorâta (subsecțiunea 2 a tronsonului Apahida – Suceava), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/oră, respectiv cu 120 km/oră pentru trenurile de marfă, a fost semnat cu Asocierea TPF Inginerie SRL – ISPCF – Baicons Impex SRL.

Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic au drept scop identificarea soluțiilor optime pentru modernizarea liniei de cale ferată, atât din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, cât și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Calea ferată Apahida-Suceava, legătură între Ardeal și Moldova
Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între Ilva Mică și Pojorâta, pentru integrarea unui transport durabil între regiunea Centrală și Nord-Estică a țării, asigurarea dezvoltării socio-economice a zonelor traversate, îmbunătățirea competitivității economice a României și asigurarea condițiilor necesare pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate pe rețeaua TEN-T.

Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic vor respecta legile, reglementările, directivele, standardele, instrucțiile specifice și metodele în vigoare, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri alocate prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă și de la bugetul de stat. Durata de finalizare a contractului este de 23 de luni.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava orex

Modernizarea liniei de tren Cluj Napoca – Suceava : Egis a câștigat licitația pentru proiectarea lucrărilor pe tronsonul Apahida -Ilva Mică (119 km.)/Linia de tren va fi modernizată pentru o viteză maximă de 160 km/h
Firma de proiectare Egis a câștigat contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic aferent tronsonului Apahida -Ilva Mică, prima secțiune a liniei de tren Cluj Napoca -Suceava. Oferta financiară a fost de aproape 30 de milioane  de lei, dar contractul poate fi semnat dacă nu se depun contestații. Pentru următoarea secțiune, Ilva Mică – Pojorâta (106 km.), segmentul central al traseului feroviar dintre Cluj Napoca și Suceava, CFR Infrastructură a semnat luna trecută contractul de proiectare cu Baicons, valoarea fiind de 50 de milioane lei. Secțiunea I Apahida -Ilva Mică are o lungime de 119 km., durata de proiectare este de 23 de luni, iar contractul poate fi semnat dacă nu se depun contestații. Documentația este necesară pentru creșterea vitezei de circulație la maximum 160 km/h pentru trenurile de călători respectiv 120 km/h la trenurile de marfă : ,,CFR SA a desemnat câştigătorul licitaţiei pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei CF între Apahida și Ilva Mică. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea Egis România – Egis Rail SA – Italrom Inginerie Internațională SRL câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic necesar modernizării liniei de cale ferată Apahida – Ilva Mică (subsecțiunea I a tronsonului Apahida – Suceava), cu o ofertă financiară în valoare de 29.677.400,00 lei fără TVA. Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată pe subsecțiunea I Apahida – Ilva Mică, în lungime de 119 km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice, în vederea creşterii vitezei maxime de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători, respectiv 120 km/h pentru trenurile de marfă.” a transmis CFR Infrastructură.

Linia de tren dintre Cluj Napoca şi Suceava prezintă uzură şi degradări accentuate, instalaţiile sunt vechi iar clădirile şi peroanele necesită lucrări de reparaţii şi modernizare.Valoarea licitaţiilor pentru cele trei secţiuni feroviare Apahida – Ilva Mică ( 119 km.), Ilva Mică- Pojorâta (106 km.) respectiv Pojorâta – Suceava (85 km.) este de aprox. 150 de milioane de lei iar termenul de realizare este de 23 de luni. Această linie face parte din reţeaua europeană TEN – T şi asigură legătura între două coridoare europene : Linia de cale ferată Apahida – Suceava, parte din rețeaua centrală TEN-T, asigură prin tronsoanele Coșlariu – Apahida și Suceava – Pașcani legătura între Coridorul Rin – Dunăre, ramura nordică (Curtici-Arad-Coşlariu-Sighişoara-Braşov-Bucureşti-Constanţa) și traseul fostului Coridor pan-european IX (Giurgiu-Bucureşti-Ploieşti-Focşani-Bacău-Paşcani-Iaşi-Ungheni).

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava PTMZ

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și Asocierea Egis Romania SA – Egis Rail SA – Italrom Inginerie Internatională SRL au semnat contractul, în valoare de 29.677.400 lei (fără TVA), pentru modernizarea căii ferate Apahida-Ilva Mică.

Contractul semnat azi presupune elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei ferate Apahida-Ilva Mică (subsecțiunea I a tronsonului Apahida-Suceava), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/oră, respectiv cu 120 km/oră pentru trenurile de marfă.

Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată pe subsecțiunea I Apahida-Ilva Mică, în lungime de 119 km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Modernizarea căii ferate Apahida-Ilva Mică, asigurată din fonduri europene
Sursa de finanţare estre asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la bugetul de stat. Durata de finalizare a contractului este de 23 de luni.

Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între Apahida și Ilva Mică, pentru integrarea unui transport durabil între regiunea Centrală și Nord-Estică a țării, asigurarea dezvoltării socio-economice a zonelor traversate, îmbunătățirea competitivității economice a României și asigurarea condițiilor necesare pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate pe rețeaua TEN-T.

Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic vor respecta legile, reglementările, directivele, standardele, instrucțiile specifice și metodele în vigoare, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava orex

CFR SA a desemnat oferta caștigătoare pentru modernizarea liniei CF POJORÂTA - SUCEAVA (85 km), etapa I
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică privind elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată POJORÂTA – SUCEAVA (subsecțiunea 3 a tronsonului Apahida - Suceava), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Oferta financiară depusă de Asocierea SC BAICONS IMPEX SRL – SC ISPCF SA, în valoare de37,5 mil. RON(fără TVA), a fost desemnată câștigătoare,contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Studiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată pe subsecțiunea 3 POJORÂTA – SUCEAVA, în lungime de 85 km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, al impactului asupra mediului.și al schimbărilor climatice. Sursa de finanţare este asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de Stat. Durata de finalizare a contractului este de 23 de luni.

Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între Pojorâta și Suceava, pentru integrarea unui transport durabil între regiunea Centrală și Nord-Estică a țării, asigurarea dezvoltării socio-economice a zonelor traversate, îmbunătățirea competitivității economice a României și asigurarea condițiilor necesare pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate pe rețeaua TEN-T.

De asemenea, contractul prevede și atingerea unor importante obiective specifice, printre care menționăm:
►creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe subsecțiunea analizată și pe întreaga secțiune Apahida - Suceava;
►îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu cerințele europene.
►creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști, precum și a volumului de mărfuri transporte la nivel intern și international.

Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic vor respecta legile, reglementările, directivele, standardele, instrucțiile specifice și metodele în vigoare, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava alliens

De  fapt oferta pentru niste hartii, nu pentru modernizarea propriu-zisa.  Si cum la facut hartii suntem experti, ramane de vazut daca va exista si o modernizare in teren, insa titlurile sunt clar inselatoare.

 


Re: Modernizare CF Apahida - Suceava orex

Modernizarea liniei de tren Cluj Napoca -Suceava CFR Infrastructură a semnat contractul și pentru proiectarea tronsonului Pojorâta -Suceava (85 km.) Toate cele trei loturi au acum contracte de proiectare pentru viteza maximă de 160 km/h
Toate cele trei loturi ale liniei de tren Cluj Napoca ( Apahida) -Suceava au contracte de proiectare semnate, vineri CFR Infrastructură semnând contractul și pentru lotul Pojorâta -Suceava (85 km.) ultima secțiune a liniei cu o lungime de aprox. 300 de kilometri. Valoarea licitaţiilor pentru cele trei secţiuni feroviare Apahida – Ilva Mică (119 km), Ilva Mică – Pojorâta (106 km) respectiv Pojorâta – Suceava (85 km) este de aproximativ 150 de milioane de lei, iar termenul de realizare este de 23 de luni. Contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate și proiect tehnic pentru ultima secțiune a fost semnat cu asocierea SC. Baicons Impex SRL – SC ISPCF SA pentru 35 de milioane de lei și o durată de 23 de luni. Documentația tehnică va permite lansarea licitației pentru execuția lucrărilor de modernizare, linia reabilitată urmând să permită o viteză maximă de 160 km/h la trenurile de călători respectiv 120 km/h. la trenurile de marfă : ,,Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea SC. Baicons Impex SRL – SC ISPCF SA au semnat contractul, în valoare de 35.700.000 lei (fără TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei CF POJORÂTA – SUCEAVA (subsecțiunea 3 a tronsonului Apahida – Suceava), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă. Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între POJORÂTA și SUCEAVA (85 km), pentru integrarea unui transport durabil între regiunea Centrală și Nord-Estică a țării, asigurarea dezvoltării socio-economice a zonelor traversate, îmbunătățirea competitivității economice a României și asigurarea condițiilor necesare pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate pe rețeaua TEN-T. De asemenea, contractul prevede și atingerea unor importante obiective specifice, printre care menționăm:
-creşterea numărului de călători în oraşele importante din ţara noastră, inclusiv creșterea numărului de turiști;
-creșterea vitezei de deplasare și reducerea timpului de călătorie pe tronsonul analizat POJORÂTA – SUCEAVA, implicit pe întrega distanță APAHIDA – SUCEAVA; ” a transmis CFR Infrastructură.

Linia de tren dintre Cluj Napoca şi Suceava prezintă uzură şi degradări accentuate, instalaţiile sunt vechi, iar clădirile şi peroanele necesită lucrări de reparaţii şi modernizare. Această linie face parte din reţeaua europeană TEN-T şi asigură legătura între două coridoare europene: Linia de cale ferată Apahida – Suceava, parte din rețeaua centrală TEN-T, asigură prin tronsoanele Coșlariu – Apahida și Suceava – Pașcani legătura între Coridorul Rin – Dunăre, ramura nordică (Curtici – Arad – Coşlariu – Sighişoara – Braşov – Bucureşti – Constanţa) și traseul fostului Coridor pan-european IX (Giurgiu – Bucureşti – Ploieşti – Focşani – Bacău – Paşcani – Iaşi – Ungheni).

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use