Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298803 views
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Logic ar fi ca amenda să fie înmânată posesorului autovehicului din acte. Dacă altcineva a condus autoturismul e treaba celor doi să se judece / să-şi rezolve divergenţele.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană mirceade

Cristi N wrote here:
@mirceade Arunca un ochi aici si aici pentru a intelege in ce conditii poate da PL amenzi de parcare neregulamentara

Păi nici nu trebuie să arunc o privire că știu foarte bine că din lipsă de profesionalism PL2 se ascunde în spatele prevederii că trebuie să identifice conducătorul auto. De parcă e greu rău să vezi cine coboară din mașină în față la Alice. Dar când concursuri pe bune ioc, criterii de performanță ioc, înființarea unei poliții a parcărilor separate în cadrul PL2 ioc, n-ai ce să le mai ceri, nu? Că se plâng că cine sunt ei să vâneze șoferi. Și zău că aproape îi înțeleg. Da, legea e idioată dar nu l-am văzut pe Mihaiu să facă scandal în fiecare săptămână că nu vrea PSD să aprobe modificările USR și că asta îi blochează obiectivul de a elibera trotuarele.
Deși asta cu identificarea e iarăși o problemă... grea rău.
Unde e poliția locală în rond la Socului că nu mai ai loc să treci de mașini care parchează live pe trotuare. Unde e la Piața Delfinului unde e de ajuns să zăbovești 5 minute să prinzi 2 care parchează pe trecere? Unde sunt când sunt mașini parcate în alveole de pământ unde nici nu au nevoie de identificare fiindcă legea le permite să amendeze direct.
Hai să ne prefacem că e de înțeles asta. Nu au chef de vânătoare și sunt ocupați cu reclamații scrise de alde d-ăștia ca mine care vor naibii să meargă civilizat pe trotuare.
Unde sunt atunci stâlpișorii lipsă de pe Pantelimon acum că unele atribuții au trecut de la ASB la ADP2 pentru bulevarde și șosele? De ce când totuși se pun în zonele reabilitate se pune același model ușor de vandalizat? De ce e ok să fie marcaje ADP2 pe trotuare și așteptăm ca morții reclamațiile de la cetățeni?
E simplu nu, fiindcă ne e frică să nu cumva să nu mai prindem un nou mandat din cauza șoferilor amendați.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

mirceade wrote here:
Utilizator anonim 2 wrote here:
Pe mine ma revolta insa tendinta unor primari de a incepe cu sanctiuni si taxe inainte de a-si face treaba si a pune la punct transportul in comun: rute optimizate, vehicule moderne, curate, sine corespunzatoare, orar respectat, program extins, etc. Nu. Ei vin cu ce e mai usor: prigoana contra cetatenilor.

Eu nu înțeleg de ce încă mai există oameni care cred că putem avea transport public cu toate aceste atribute calitative *înainte* de a aplica strict legislația în privința parcărilor ilegale.

Ce au a face parcarile ilegale cu vehiculele moderne si curate? Dar cu rutele optimizate sau cu programul extins (desi nu stiu la ce se refera colegul  ;) ? Sigur, o sa spui ca sunt nu stiu cate autobuze si tramvaie moderne. Or fi; iar eu o sa-ti spun ca sunt mai multe alea murdare si aglomerate.
Cristi N wrote here:
Parcarea ilegala e motivul pentru care:
............

Te astept si cu motivele parcarilor ilegale.
Cristi N wrote here:
...... sau daca ajung la concluzia ca nu e convenabil sa isi vanda masina.

:lol:  :lol:  :lol:  :headbash:
Cristi N wrote here:
Cand o sa stea macaraua de ridicat masini in fata cofetariei atunci patronul o sa observe ca nu mai are clienti si o sa isi inchirieze alta locatie unde va avea suficiente locuri de parcare.

CristiN, visezi o lume utopica.
Eu as vrea ca toti oamenii sa fie buni si sa nu fie rai. Aaaa, si sa nu mai fie arme nucleare.  :mrgreen:
andrei11 wrote here:
....A, da, cunosc replica, probabil că nu are majoritate în Consiliul Local. Atunci du-te tată acasă sau vinde mici în spate la Obor,  ....
...

andrei11, pe principiul asta am fi condusi non-stop de PSD, in timp ce oameni normali si cinstiti, ca mine si ca tine, am vinde mici impreuna.

Imi pare rau, nu cred ca exista o solutie care sa rezolve complet problema parcarilor in Bucuresti. Dar nici nu se face absolut nimic. Nu mai departe decat Park & Ride Pantelimon. Cand a fost inceputa? 2014? I-au dat cumva drumul si nu stiu eu? 8 ani o amarata de parcare?
Sunt absolut sigur ca se mai puteau face parcari  mici sau medii, etajate sau subterane. De ce nu s-au facut? Cred ca in principal din incompetenta celor care erau si sunt in pozitiile care le pot face.

Unde e, domnilor, Alice, sa opresc si eu maine sa iau niste prajituri? Se pare ca sunt bune, daca e asa vanzoleala.

In alta ordine de idei, voi va asteptati ca politia rutiera sa dea amenzi celor care parcheaza pe trotuar. Nu este mai grav, insa, condusul care nu respecta regulile de circulatie? Daca eu ma duc la politai - prezent la 20 de metri de locul faptei - ii arat cu degetul si il intreb de ce intorc unii pe un drum unde exista mare, vizibil, semnul de intoarcere interzisa, iar el da din umeri, se uita la ei si spune ca sunt nesimtiti? ce asteptari avem?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

@andrei11 Sunt de acord cu tine numai ca legaleza nu e intotdeauna si cea mai logica.

@mirceade  PL si-a imbunatatit modul de lucru dar mai sunt multi pasi de facut pana sa devina o institutie profesionista.

Legat de faza cu scandalul public, sunt de parere ca nu asa se rezolva o problema. In momentul in care ajungi acolo, ca persoana publica, ai aruncat in aer orice posibilitate de negociere.

Legat de stalpisori, protocolul cu ASB a fost votat si anul asta sunt bugetati la ADP 12000 bucati -> 20km de trotuar protejat. In cursul verii o sa vezi ca apar mai ales pe trotuarele din zonele scolilor, spitalelor, parcurilor si statiilor STB. Motivul pentru care se pune acelasi model este pentru ca sunt printre putinele modele care sunt conforme cu normativul si deja astea sunt majoritare la nivel de sector.

Nu e vorba de frica, masurile trebuie adoptate gradual pe de-o parte si pe de alta cam asta e capacitatea primariei financiara si logistica.

Legat de marcajele pe trotuare ale ADP cred ca te referi la locurile de parcare de resedinta. Problema e ca sunt foarte multe, probabil 30-40% din locurile de parcare sunt trasate asa cu mult timp in urma si nu le poti desfiinta pur si simplu. Daca faci asta masinile vor fi tot acolo numai ca nu vor plati chirie, nu ai rezolvat nimic. Pe masura ce se reabiliteaza  diverse zone problema asta va fi adresata si se vor incerca niste reconfigurari.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană mirceade

Apreciez deschiderea și faptul că furnizezi informații din interior dar nu te supăra, treaba cu stâlpișorii mi se pare noaptea minții. Avem un model conform normativelor care este foarte ușor de vandalizat și înlăturat și cu toate acestea soluția este să continuăm cu el fiindcă... arată unitar cu ce e în restul sectorului. Singurul caz în care ar fi validă explicația ar fi dacă PS2 ar înlocui stâlpișorii vandalizați peste noapte și i-ar "obosi" pe *îndoitori* cu niște amenzi. Știm cu toții că durează ani de zile înlocuirea stâlpișorilor vandalizați, timp în care mașinile își fac de cap pe trotuare. "Scandal" mai sus era o metaforă, mă refer la ieșirile pe fb ale lui Mihaiu în care putea lună de lună să spună: avem inițiativa legislativă X, PSD își bate joc de pietoni tărăgănând-o.

 


Re: Știri și articole din presă andrei11

Aşa spusă "Autostradă Urbană" NU are caracteristicile unei autostrăzi.
Să fie clar trei  aspecte:
1) Pe autostradă este complet interzis să fi  sensuri giratorii, deci putem discuta eventual de porţiunea de unde începe Bucureştiul ( Cf 800 ) şi sens giratoriu. De la sens giratoriu la Petricani nema  autostradă.
2) Lipseşte banda de urgenţă. Dacă pe o autostradă de câmpie lipseşte banda de urgenţă nu putem vorbi de o autostradă.
3) Hai să spunem că spre sens giratoriu este normal să avem limitare de viteză pentru calmarea traficului,  dar de la sens giratoriu spre Ploieşti de ce avem limitare de viteză de 80 km / h ? Nu sunt curbe periculoase şi chipurile e autostradă. Repet, fără bandă de urgenţă. Banda de urgenţă la autostrăzile de câmpie este esenţială ca drumul respectiv să fie clasificat ca autostradă.
____________________
Gaz pe foc
Unde avem semnul corespunzător că am ieşit de pe autostradă ? Dar cel care ne indică că am intrat pe ea ?

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Autostrada urbana este un termen inventat care nu inseamna nimic, lafel ca profil de autostrada, singurul termen legal este cel de autostrada si atat, si scrie clar in codul rutier cum este.

Da, cum s-a ajuns expert in dat explicatii despre tabliere si asfaltat pasaje individul care se batea cu caramida in piept ca nu construieste nimic si demoleaza Basarabul. Observati si alegerea foarte atenta a cuvantului ca se va "instala" in toamna, deci armatul si suprabetonatul nu se fac in toamna, asa ca e clar cadoul de paste(nu acesta, urmatorul).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Nici eu nu sunt fericit cu modelul de stalpisori, daca era dupa mine alegeam unii din beton armat turnati la fata locului. De inlocuit/reparat se rezolva rapid, singura conditie e ca ADP-ul sa fie sesizat. In schimb, de multe ori, cetatenii care locuiesc in zonele respective sunt cei nemultumiti de montarea stalpisorilor.



De curand s-a finalizat santierul str. Rahmaninov, iar feedback-ul din zona este:
Din cauza stalpisorilor nu mai pot parca pe jumatate de trotuar si lasa astfel spatiu mai mare masinilor utilitare, gunoi, ambulanta, transport mobilier, care trec la milimetru de autoturismele parcate si ai caror soferi injura permanent si au nevoie de ghidare. Ok, inteleg rostul trotuarului si ca strada este ingusta, dar daca unul din trotuare era ingustat cu 50-60 cm era loc sa se parcheze mai comod si sa si treaca un carucior sau un cetatean cu plase.

Practic acolo nu ai ce ingusta, trotuarul e la minimum din normativ si cu toate astea unii l-ar vrea si mai mic.  :headbash:

 


Re: Știri și articole din presă Cristi N

Faptul ca nu ai banda de urgenta nu descalifica drumul de la statutul de autostrada, sunt mai multe zone unde banda de urgenta devine banda de circulatie: A1 la intrarea in Bucuresti, A2 in zona Murfatlar sau A3 in apropierea Clujului.
De asemenea, faptul ca ai limitare la 100km/h sau 80km/h nu descalifica drumul de la statutul de autostrada, sunt o gramada de zone cu astfel de limitari, de exemplu pe A3 B-Pl in zona Gruiu unde avem o iesire de urgenta folosita ad-hoc, o succesiune de curbe dupa Moara Vlasiei unde au fost mai multe accidente, etc.

Problema e combinatia de sens giratoriu,  intersectia la nivel Gherghitei x A3 si indicatoarele de kilometraj sub care scrie A3 dintre Petricani si Gherghitei. Cele 2 nu pot exista simultan dpdv teoretic. Practic au facut o combinatie in hartii ca sa poata CNAIR sa construiasca si bucata dintre cele 2 artere desi ar fi fost treaba PMB.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nu, cetăţenii doresc un singur trotuar sacrificat. Maşinile acelea sunt << loco >>, aşa încât anumiţi cetăţeni posesori de auto loco şi familiile lor cu siguranţă doresc un trotuar sacrificat. Nu cred că tranzitează pe acolo autoturisme, aşadar un singur trotuar liber ar fi suficient pentru deplasările pietonale necesare.
Serban wrote here:
Si pietonii care din blocurile de pe dreapta, pe unde sa mearga? Ies/intra in bloc direct din strada sau cum?

Acolo trebuia ca trotuarul din dreapta sa fie si mai lat, astfel incat sa nu se mai poata parca decat pe partea stanga (cum arata si marcajele), si se inchidea cazul.

 


Re: Știri și articole din presă andrei11

A1 nu are bandă de urgenţă până la intrarea în Bucureşti ? S-a modificat marcajul în ultima perioadă ?
Autostrăzile  de câmpie au obligatoriu bandă de urgenţă. La Autostrăzile cu declivaţii mai mari  unde utilajele grele nu pot menţine limita minimă de viteză în rampă, niciodată în pantă, deci în rampă banda de urgenţă se poate transforma într-o bandă normală de circulaţie cu viteză redusă semnalizată ca atare la începutul sectorului de drum în rampă. Deasemenea trebuie să avem şi semnul specific când se termină banda lentă.
O excepţie neprecizată nicăieri este în zona podurilor dunărene unde lipseşte banda de urgenţă. Nicăieri nu este precizat în legislaţie acest lucru, dar ar trebui să fie un indicator de limitare de viteză ( 110 km / h ). Există acel indicator ? Nu ştiu, eu cel puţin nu l-am observat. Corect, pot fi anumite limitări permanente  de viteză.
CristiN, am multiple cursuri de protecţia muncii, inclusiv un curs postuniversitar, cu examen pe bune dat cu ingineri de la Petroşani. Ştiu ce spun. Inclusiv în legislaţia comună, cea care teoretic ar trebui să o cunoaştem cu toţii eu n-am găsit excepţiile când poate lipsi banda de urgenţă.
Dacă găseşti articolul spune-mi-l şi mie. S-ar putea să existe.
________________
PS:  Unde poate lipsi banda de urgenţă la autostrăzi am învăţat la unul din cursurile de protecţia muncii, de aceea am precizat că am nenumărate cursuri de protecţia muncii făcute pe bune şi cu examene tot pe bune. Există o legislaţie de genul << Exploatarea autostrăzilor >> unde se specifică aceste reglementări, sunt articole de lege, nu sunt scoase din burtă.

 


Re: Știri și articole din presă Cristi N

Pare ca am gresit eu, exista banda de urgenta dar dat fiind ca sunt multe noduri la un interval mic (Ciorogarla, centrele comerciale, DNCB) pe majoritatea distantei avem benzi de accelerare/decelerare si marcaj discontinuu in loc de banda de urgenta. Incepand cu km 14 spre Bucuresti avem limitare la 100Kmh: GMaps

Exista PD 162-2002 - Normativ privind proiectarea autostrăzilor extraurbane si in interiorul lui gasim urmatoarele prevederi:

Autostrazile sunt drumuri nationale de mare capacitate si viteza, rezervate exclusiv circulatiei autovehiculelor, care nu deservesc proprietatile riverane si care:
- cu exceptia punctelor singulare sau de titlu temporar, comporta, pentru cele doua sensuri de circulatie, parti carosabile distincte (cu cel putin doua benzi de circulaie), separate una de alta printr-o banda de teren care nu este destinata circulatiei sau, în mod exceptional, prin alte mijloace si au benzi de stationare de urgenta spre exterior;
- nu intersecteaza la nivel nici un drum, nici o linie de cale ferata sau de tramvai, nici o cale pentru circulatia pietonilor;
 - intrarea si iesirea autovehiculelor fiind permisa numai dinspre dreapta si catre dreapta, fata de sensul de mers, în locurile special amenajate;
- este în mod special semnalizata ca fiind o autostrada.

Autostrazile pot fi:
- extraurbane, care leaga între ele mari centre populate sau centre generatoare de trafic si ocolesc localitatile;
- urbane, în interiorul localitatilor;
Normativul se aplica numai la autostrazile extraurbane. În localitatile care nu pot fi ocolite, autostrazile se trateaza ca autostrazi urbane.


Facand analiza pe text imi rezulta ca:
- Pot exista zone fara banda de urgenta fara sa fie specificat exact in ce conditii, doar ca sunt tratate ca exceptii;
- Nu are intersectii la nivel (nu exista exceptii);
- Exista notiunea de autostrada urbana dar cu toate astea eu nu am gasit reglementarea care stabileste normele acestui tip de drum. E posbil sa se aplice un normativ european fara sa existe o reglementare nationala.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

În regulă, dar când montăm şi noi semnele de cirulaţie obligatorii de altfel ?
2022-04-19_14-29-44.jpg (19.69 KB; downloaded 1813 times)

 



Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421076 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use