Transportul în lumeAsiaTransport feroviar in Asia

 

Topic: China

29 posts, 10860 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
China telvanni

China a inaugurat 200 km de cale ferata pe care viteza maxima ajunge la 350 km/h. Constructia a durat un an si jumatate, investitia a fost de peste 4 miliarde dolari
Trenul merge in medie cu 250 km/h
Foto: Reuters China a inaugurat marti alti 200 de km de cale ferata de mare viteza, dupa o investitie de 4,4 miliarde dolari si 20 de luni de lucrari. Trenurile parcurg cei 202 km dintre Shanghai si Hangzhou in 45 de minute, iar costul unui bilet de clasa a doua este de 15 dolari, scrie Xinhua. China are peste 7.000 km de cale ferata de mare viteza, iar pana in 2013 va avea 13.000 km. In doi ani va fi gata si linia dintre Shanghai si Beijing cu o distanta de 1.300 km ce va fi parcurs in cinci ore. Costul liniei depaseste 32 miliarde dolari.
de Vlad Barza HotNews.ro
Marţi, 26 octombrie 2010, 13:25
Restul articolului si filmuletele aici

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Goldmund

RPChina,o natiune in dezvoltare...Trenuri germane(trenul Maglev de la Siemens,acum copiat si fabricat in tara...),acum...japoneze:priviti cum arata acest tren(doar o linie de 200km?)precum trenurile japoneze.Dar in Asia e normal:daca priviti trenurile de mare viteza din Coreea de Sud,Taiwan si RPChina,toate seamana perfect cu cele japoneze care sunt de mult pe sina.Acesta e stilul asiatic...Occidentul(si Japonia)se afla intr-o mare dilema:sa nu fii prezent in RPChina,inseamna ca nu esti o mare firma,dar cum esti acolo,esti copiat si dat afara...Da...,marea si puternica RPChina...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Dr2005

Ei măcar ştiu să copieze şi au şi infrastrucutra necesară. Noi nu avem nici fabrici de material rulant, nici infrastructură pentru el.

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Goldmund

asa e,Dr2005,
au infrastructura necesara("funia"data tot de Occident!) si sunt 1,4 miliarde oameni-cine le sta in cale?!Eu ma bucur si doar ca ,chinezul obisnuit nu mai face foamea...E un progres urias si ma bucur pentru fiecare natie care iese din saracia generala-un pas inainte pentru intrega omenire

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Utilizator anonim

China a stabilit un nou record feroviar- 486,1km/h

Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri.China a stabilit un nou record feroviar. Un tren de mare viteză, care va face legătura între Beijing şi Shanghai, a atins 486,1 de kilometri pe oră, în timpul testelor.

Noua linie de cale ferată dintre cele două oraşe va fi inaugurată în 2011, iar cei peste 1300 de kilometri vor fi parcurşi în cinci ore. Totuşi, trenul de mare viteză va circula cu o viteză medie de 350 de kilometri pe oră, aşa cum a fost proiectat. Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri. Investiţiile chinezilor în domeniul feroviar se ridică, astfel, la peste 32,5 miliarde de dolari.

http://www.realitatea.net/china-a-stabi ... 79028.html

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA mindmasster

Stai putin . Recordul este detinut de francezi cu o viteza maxima de 575 km /h. Nu e nici un record .

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Dr2005

E un record pentru un tren de serie, ce va circula cu viteza asta şi cu călători. TGV-ul francez era un tren experimental, special modificat.

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Chev Celios

E destul de rapid, chiar mai rapid de cat va fi si AGV-ul.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Tom

Daca TGV a atins 575 km/h, ar putea in teorie sa mearga macar cu 450 km/h cu calatori fara niciun fel de problema, decat daca problema e din alta parte: dela calatori. Nu stiu ce senzatie ai intr'un tren la viteza asta, dar sigur nu e ca la avion. Or fi chinezii mai rezistenti la viteza mare sau pentru ei nu conteaza?

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA bercenicity

La viteze mari creste mult zgomotul si, mai important, consumul. In relatie cu rezistenta la inaintare, puterea necesara e direct proportionala cu viteza la puterea a treia http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics)#Power

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA ionescu63

Puterea consumata pentru "invingerea" rezistentei aerodinamice nu este singura putere necesara.
Este drept ca la viteze mari este cea mai importanta componenta (depinde de viteza la puterea a treia).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Utilizator anonim

Chinezii fac autostrăzi subterane că să "aerisească" traficul
După revoluţia culturală a venit rândul revoluţiei ecologice în China. Astfel, Beijingul a gândit un plan de anvergură pentru a elimina de pe străzi maşinile şi camioanele, care funcţionează pe bază de combustibil convenţional.

Acestea vor circula doar în subteran, unde va fi construită cea mai vastă reţea de tuneluri din lume, relata într-o recentă ediţie La Repubblica.
La suprafaţă vor rămâne doar autocarele, taxiurile şi scuterele, precum şi bicicletele şi ricşele. Pentru autoturismele private, muncipalitatea capitalei chineze prevede locuri de parcare speciale de suprafaţă, ce vor fi situate în diferite zone periferice ale Beijingului.
Scopul acestui megaproiect este de a transforma una din cele mai poluate metropole pe plan mondial, paralizată de un trafic demenţial, într-un simbol al traficului controlat - notează publicaţia italiană.
În prezent, la Beijing sunt concentrate circa 5 miloane de autoturisme, iar către 2015 numărul acestora va ajunge la 10 milioane de unităţi. Aceasta în condiţiile în care structura rutieră a rămas aceeaşi ca în epoca lui Mao, iar nivelul de emisii zilnice de gaze şi praf fin corespunde cantităţii înregistrate în partea de nord a Italiei timp de o săptămâna.
'La suprafaţă, Beijingul va rămâne accesibil doar pietonilor, bicicliştilor şi vehiculelor cu zero emisii şi zgomot.Vom construi noi parcuri, iar pe distanţe lungi pasagerii se vor putea deplasa cu ajutorul trenurilor de mare viteza' - detaliază primarul capitalei chineze Guo Jinlong planul de asanare ecologică a marii metropole.
'Revoluţia verde' va începe la Beijing prin construirea a 26 de tuneluri, indică la Repubblica. Prima autostradă de centură subterană va fi construită lângă Piaţa Tiananmen şi va cuprinde şi alte situri istorice. Dar, autorităţile chineze se gândesc să ascundă sub pământ nu doar camioanele şi autoturismele poluante, ci intenţionează să construiască în subteran şi mall-uri, hoteluri şi oficii.
În afară de faptul că va decongestiona traficul, va elibera teritoriul de suprafaţă pentru activităţi de recreere şi divertisment, sistemul de tuneluri subterane va permite economisirea energiei, reducerea emisiilor de dioxid de carbon şi de căldură.
Potrivit primarului Beijingului, lipsa luminii solare în timpul deplasării pe sub pământ şi în timpul orelor de muncă în subteran va putea fi compensată printr-o economie de timp ce se va putea petrece în aer liber, într-un mediu nepoluant.

http://www.money.ro/chinezii-fac-autost ... 33881.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Utilizator anonim

Ce ziceti de asta ?



 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA mindmasster

Incredibil.  :ugeek:

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport feroviar in Asia  • 
Choose destination

Since our 2424 forum members have written 433878 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use