Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
348 posts, 151216 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
Multe pot sa cada peste calatori…Nici in casa nu sintem in deplina siguranta daca ne gindim bine.
Arhitectii aia care au prevazut sticla nu au fost timpiti. A fost vreun caz de calator ranit de sticla? Sa puna policarbonat atunci. Cine o fi venit cu ideea asta? E uluitor cita prostie si rea intentie ascunde. Le e lene sa umble să desfaca tavanul cind au ceva de lucrat si au scornit bazaconia cu siguranta calatorului. E ca si cum ai demonta capota de la motor ca te incurca daca vrei sa schimbi bujiile. Normal, mai exista si marele risc sa se deschida in mers si sa faci accident din cauza lipsei vizibilitatii. Asadar, capota e periculoasa si e imperios necesar sa o demontam…
Cine se uita in sus? Eu! Si multi altii Inca un caz in care niste dorei semianalfabeti isi inchipuie ca stiu mai bine decit arhitectii si inginerii care au gindit, proiectat si construit in forma respectiva. Ca sa nu mai spunem de respectul zero fata de publicul calator. Or considera ca e destul ca ne transporta…Nu e. Conteaza si agresiunea vizuala cauzata de toate astea. Anumite lucruri neplacute sint oarecum inerente, inevitabile sau in afara reponsabilitatii Metrorex (aglomeratie, calatori nespalati sau nepoliticosi) insa macar ceea ce tine de ei sa mentina in forma proiectata, in curatenie si iluminat corespunzator.
Multe pot sa cada peste calatori…Nici in casa nu sintem in deplina siguranta daca ne gindim bine.
Arhitectii aia care au prevazut sticla nu au fost timpiti. A fost vreun caz de calator ranit de sticla? Sa puna policarbonat atunci. Cine o fi venit cu ideea asta? E uluitor cita prostie si rea intentie ascunde. Le e lene sa umble să desfaca tavanul cind au ceva de lucrat si au scornit bazaconia cu siguranta calatorului. E ca si cum ai demonta capota de la motor ca te incurca daca vrei sa schimbi bujiile. Normal, mai exista si marele risc sa se deschida in mers si sa faci accident din cauza lipsei vizibilitatii. Asadar, capota e periculoasa si e imperios necesar sa o demontam…
Cine se uita in sus? Eu! Si multi altii Inca un caz in care niste dorei semianalfabeti isi inchipuie ca stiu mai bine decit arhitectii si inginerii care au gindit, proiectat si construit in forma respectiva. Ca sa nu mai spunem de respectul zero fata de publicul calator. Or considera ca e destul ca ne transporta…Nu e. Conteaza si agresiunea vizuala cauzata de toate astea. Anumite lucruri neplacute sint oarecum inerente, inevitabile sau in afara reponsabilitatii Metrorex (aglomeratie, calatori nespalati sau nepoliticosi) insa macar ceea ce tine de ei sa mentina in forma proiectata, in curatenie si iluminat corespunzator.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
survola
Poate s-au corodat suporturile pentru aceste așa-zise tavane false și nu mai prezintă încredere.
Poate s-au corodat suporturile pentru aceste așa-zise tavane false și nu mai prezintă încredere.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Exact, problema principala e starea precara a scheletului metalic.
Exact, problema principala e starea precara a scheletului metalic.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
Pai de ce nu il repara, atunci? Tavanul fals cu sticla mata avea si rolul de a reflecta lumina. Fiind o nuanta deschisa, iluminarea era mai eficienta. Acum fara el statiile sint mai intunecoase.
Parerea mea e ca omul are o teama instinctiva de intuneric si de subteran. Din acest motiv, arhitectii s-au straduit sa creeze un mediu cu caracteristici cit mai apropiate de cel din orice cladire supraterana, cu ventilatie, umiditate si iluminare corespunzatoare. Calatorul nu trebuie sa aiba senzatia ca intra intr-o pestera sau in mina.
A propos de umiditate. Am citit azi toate paginile subiectului asta si nu am vazut ca s-ar fi discutat: stiti de ce la Dristor 1 e mirosul ala atit de patrunzator? Se simte inca de la statiile vecine. Cred ca e de la mucegai dar de ce oare numai acolo? Ce are aparte acea statie? Sa fie din cauza peretilor tunelurilor? Boltarii respectivi par uscati, poate in stare mai buna decit sint peretii altor statii unde nu miroase asa.
Pai de ce nu il repara, atunci? Tavanul fals cu sticla mata avea si rolul de a reflecta lumina. Fiind o nuanta deschisa, iluminarea era mai eficienta. Acum fara el statiile sint mai intunecoase.
Parerea mea e ca omul are o teama instinctiva de intuneric si de subteran. Din acest motiv, arhitectii s-au straduit sa creeze un mediu cu caracteristici cit mai apropiate de cel din orice cladire supraterana, cu ventilatie, umiditate si iluminare corespunzatoare. Calatorul nu trebuie sa aiba senzatia ca intra intr-o pestera sau in mina.
A propos de umiditate. Am citit azi toate paginile subiectului asta si nu am vazut ca s-ar fi discutat: stiti de ce la Dristor 1 e mirosul ala atit de patrunzator? Se simte inca de la statiile vecine. Cred ca e de la mucegai dar de ce oare numai acolo? Ce are aparte acea statie? Sa fie din cauza peretilor tunelurilor? Boltarii respectivi par uscati, poate in stare mai buna decit sint peretii altor statii unde nu miroase asa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Are o rigola cu scurgere defectuasa la nivelul caii de rulare.
Are o rigola cu scurgere defectuasa la nivelul caii de rulare.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
Deci nu mi se parea mie E ciudat ca nu am auzit pe nimeni niciodata comentind, in metrou sau pe forum. Si se poate rezolva fara prea mare deranj?
Deci nu mi se parea mie E ciudat ca nu am auzit pe nimeni niciodata comentind, in metrou sau pe forum. Si se poate rezolva fara prea mare deranj?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Este mai simplu sa distrugi decat sa construiesti/repari ceva.
Utilizator anonim 2 wrote here:
Pai de ce nu il repara, atunci?
Este mai simplu sa distrugi decat sa construiesti/repari ceva.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Utilizator anonim 2
Clar! Dar daca e ruginit, poate cadea insusi scheletul metalic, chiar degrevat de greutatea sticlei. Trebuie doar putina rabdare sa rugineasca mai bine. Sintem ca in povestea cu drobul de sare.
Clar! Dar daca e ruginit, poate cadea insusi scheletul metalic, chiar degrevat de greutatea sticlei. Trebuie doar putina rabdare sa rugineasca mai bine. Sintem ca in povestea cu drobul de sare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Ruginit ? Mă îndoiesc, nu prea am văzut sa fie infiltrații in tavan. Din ce am remarcat, sunt lucrări serioase, structura este prinsa prin sudare de elemente incastrate in placa de beton de la turnare. Nu ca acum, cu dibluri....
Mai degrabă problema este ca, din cauza efectului de piston si a vibrațiilor produse de trenuri, plăcile de sticla au tendința de se deplasa.
Ruginit ? Mă îndoiesc, nu prea am văzut sa fie infiltrații in tavan. Din ce am remarcat, sunt lucrări serioase, structura este prinsa prin sudare de elemente incastrate in placa de beton de la turnare. Nu ca acum, cu dibluri....
Mai degrabă problema este ca, din cauza efectului de piston si a vibrațiilor produse de trenuri, plăcile de sticla au tendința de se deplasa.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
GPS
Astăzi.
GPS wrote here:GPS wrote here:
O poză cu noua casetă de la Apărătorii Patriei destinată peronului / liniei 1. Nu este cea mai reușită schemă, aceasta mai mult încurcă. Liniile sunt inversate, iar în teren direcțiile sunt poziționate fix invers.
Între timp.
Astăzi.
0E6D3A6B-6FE9-4BBF-BD37-74E0D0A32A38.jpeg (845.06 KB; downloaded 3969 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Măcar nu mai induc lumea în eroare.
Rau este când se aduna mulți incompetenți pe metrul patrat. Nu sunt o stare sa pună corect nici măcar stațiile pe o harta.
Măcar nu mai induc lumea în eroare.
Rau este când se aduna mulți incompetenți pe metrul patrat. Nu sunt o stare sa pună corect nici măcar stațiile pe o harta.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Stefan28
Au fost eliminate de ceva timp, eu de abia astăzi am observat, joantele de la intrarea în stația Universitate dinspre Piața Romana, și cele de la plecarea din Universitate spre Piața Unirii. Se merge lin.
Au fost eliminate de ceva timp, eu de abia astăzi am observat, joantele de la intrarea în stația Universitate dinspre Piața Romana, și cele de la plecarea din Universitate spre Piața Unirii. Se merge lin.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
survola
Noutăți spectaculoase de la stația Aviatorilor:
Pentru cei care nu au fost pe aici niciodată, au fost mutate ușile de la capetele pasajului, astfel că se poate traversa și peste noapte!
Noutăți spectaculoase de la stația Aviatorilor:
DSC_0834.JPG (1.42 MB; downloaded 3549 times)
DSC_0835.JPG (1.32 MB; downloaded 3549 times)
DSC_0832.JPG (1.94 MB; downloaded 3550 times)
Pentru cei care nu au fost pe aici niciodată, au fost mutate ușile de la capetele pasajului, astfel că se poate traversa și peste noapte!
📖 Pagination options