Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298700 views
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană bgd70

Cred ca te referi la cei montati pe Ion C. Bratianu, inainte de semafor. Prin aprilie anul acesta au fost montati. La fel e si cu cei de pe Splaiul Unirii de pe pista de biciclete, nu au fost inlocuiti. La Grozavesti la semafor deja se poate stationa cu masina pe pista.

Uneori se pare ca doar betonul impiedica "bizonii" sa-si faca de cap pe strada.


Betonul si gardurile :D . De cand au scos gardurile de pe Sos. Oltenitei, se circula si se blocheaza iar linia de tramvai.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andreiiul

De aceea zic. Am incurcat bulevardele iar.
Solutia cu stalpisori trebuie aplicata dupa ce omul chiar se obisnuieste ca nu are voie si ca e si sanctionat daca ii darama.
Stalpi calcati am vazut si pe Marasti in zona Elias. Si acolo unii nu au rabdare sa urce pe linia de tramvai pe unde li se permite.
Oltenitei a fost cadoul lui Baluta pt alegatori cred. Nu se misca nimic pe strada de cand s-au schimbat tevile de gaze la Orasel si schimbat tevile de termoficare la City mall. Cand am cerut planurile de reabilitare si am intrebat care este termenul de modernizare, raspunsul a fost unul la misto. Mai exact: reabilitarea e cuprinsa in planul de investitii 2020-2024 si cam atat. Deci probil ca de la anul se apuca de ceva si termina prin 2023(sa stie omul cine a facut si sa voteze iar). Pana atunci traficul auto si transportul public se vor incurca reciproc (depinde pe cine intrebi)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

Hawkuletz wrote here:
Daca banda nu e dedicata cu bolarzi, sulite sau alte metode de descurajare atunci intotdeauna vor fi ticalosi care nu respecta sageata aia. Intr-o multime de intersectii vezi masini intinse pana aproape de mijlocul intersectiei pentru ca se duc pe banda aia dedicata dreapta, apoi ii claxoneaza altii care vor sa faca dreapta pe intermitent in timp ce oamenii care respecta legea stau ca prostii in coloana pe benzile pentru inainte. Eu unul, prefer fara intermitent la dreapta decat sa ma enervez de fiecare data cand vad o gramada de ghertoi care se baga cu tupeu in fata tuturor folosind banda aia!


Nu te supara , unde ai invatat legile de circulatie de esti asa violent in exprimare si afon la circulatie ?????

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Eu cred că are perfectă dreptate. 100 % !
Nu cred că ai pregătirea / competenţa necesară să declari pe cineva afon în ale circulaţiei !

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Mircea G

Accidentele cu victime au alt regim de " cercetare " , deci nu se pune problema .
andrei11 wrote here:
Eu cred că are perfectă dreptate. 100 % !
Nu cred că ai pregătirea / competenţa necesară să declari pe cineva afon în ale circulaţiei !

N-am idee la ce spui ca are dreptate , eu stiu , si ma refer strict ca te poti incadra pe banda cu semnal intermitent dreapta pt a merge inainte si nu ai treaba cu ala care sta in spatele tau sa faca dreapta .

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Uite, ce faci în cazul acesta când banda strict de dreapta, notată corespunzător cu desene  pe asfalt este ocupată cu maşinile parcate ?
2022-03-28_19-17-30.jpg (485.57 KB; downloaded 2413 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Utilizator anonim 2

Daca e verde intermitent dreapta, banda din extrema dreapta nu e neaparat sa fie doar de dreapta. Poate fi de inainte si dreapta, marcata si semnalizata corespunzator. De regula marcajul e pe asfalt, sters sau greu de vazut din cauza celor din fata care se deplaseaza greu in conditiile de ambuteiaj. Sint multe situatii in care niste capete seci ce vor sa vireze la dreapta incep sa ii claxoneze pe cei din fata lor care vor sa mearga inainte. Inainte de pandemie, drumul meu de la metrou catre birou trecea pe linga un astfel de semafor. Odata era sa ma iau la bataie cu unii care claxonau ca idiotii in urechile mele. Nu priceapau ca nu au banda exclusiva de dreapta si ca ala din fata nu e obligat sa le faca loc.

Daca banda exclusiv dreapta e ocupata de masini parcate, ghinion. Se vireaza de pe banda a doua care e probabil de inainte, asteptindu-i pe cei din fata sa se puna in miscare.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ADK

Luate ulterior măsuri de către poliție și pentru eliberarea benzii ocupate, deoarece acolo NU este parcare. Majoritatea folosesc destul și trotuarele cu scop de parcare unde nu au voie, și dacă tu ca pieton mergi pe șosea foarte aproape de bordură că pe trotuar nu mai ai unde ești claxonat de toți.

În cazul ăsta... cum zice și Utilizator anonim 2, spre exemplu prima bandă (adică cea de lângă bordură) la mai toate intersecțiile au intermitent dreapta și NU toate au și obligatoriu dreapta, ci și înainte. Astfel că dacă mergi înainte și cel din spate vrea să facă la dreapta iar tu ai roșu, n-are decât să aștept dpdv regulamentar. Dar practic... ești ”fleșhuit” și ai parte de înjurături, claxoane la greu și eventual bocanci în mașină, că normal respectivul se mai dă și jos ca să te ”intimideze” e puțin spus. De regulă aleg benzi care au doar obligația înainte ca să evit acești bivoli, că mai ales în București nu știi de ce injectat dai și până la poliție te alegi cu altele. Deși regulamentar nu-i voie, am văzut destule videoclipuri cu finale proaste și văd în continuare dar la fel și pe E85, când am un ”vitezoman” d-ăsta colorat cu ochelari de soare și-n ”mileu” care mă obligă forțat să-i eliberez calea (de nu... cine știe ce-mi ”pregătește”, am văzut destule cazuri și ăștia încă sunt în libertate) prefer să las de la mine intrând un pic pe acostament până efectuează el depășirea, decât să enervez un posibil pistolar. Ducă-se în primul pom dacă crede că șoseaua e a lui, dar eu să nu fiu acolo. Pe mulți îi așteaptă familiile acasă și poate la fel și pe mine, nu am chef să mi se pună ulterior frâne în față doar că trebuie să ”încalc” un pic legea ca să fie bine pentru toată lumea și indirect să creez și un accident iar ulterior să rămân handicapat pentru toată viața, doar de ”frica” poliției care și ei fac același lucru. Și așa o să fac mereu că nu vreau să intru în cineva cu 90km/h când toți de lângă mine au și 150km/h și s-ar crea ditai carambolu'.

Încercați doar să ”respectați” legea 10km ca să vedeți ce fac românașii noștri... mi-e și scârbă de DN-ul ăsta, un rahat de drum cică european cu cel puțin 2-3 evenimente zilnice grave. Îmi cer scuze de off-topic.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Eu pe DN 2 ziua merg "călare", juma pe acostament, juma pe bandă.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Ca noaptea bastonașele îți joacă feste!  :rofl:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ADK

andrei11 wrote here:
Eu pe DN 2 ziua merg "călare", juma pe acostament, juma pe bandă.

Acostamentul nici nu e în cea mai bună stare de multe ori pentru a se putea circula complet pe el (mă refer doar cu mașina mică care încape la limită, nu tirul care ocupă jumătate și-i mai trebuie și banda normală), deoarece pe el circulă zilnic mașini grele și nu mai zic de toate șuruburile și ciurucurile ce se pot găsi lângă marginea drumului. Eu nu-i înțeleg deloc pe cei care vor să moară cu legea-n mână și preferă o tragedie decât să lase UN PIC de la ei, mai sunt și așa-ziși ”șoferi profesioniști” care se bat cu pumnul piept că ei au mers în nu știu ce țară unde poliția le-ar fi luat permisele dacă mergeau un centimetru pe acostament. Dar vreau să știu și eu, în Germania are cineva ”curaj” să mă ”fleșhuiască” și claxoneze la greu, să-mi pună frâne și să mă intimideze?? pun pariu că același român care în România îmi face asta, în Austria e cel mai cuminte om posibil. Da, la nemți și eu aș sta ”neclintit” că acolo te depășește (dacă te depășește) când de pe contrasens nu mai vine nimic, frumos și civilizat, dar aici sunt în țara tuturor posibilităților și poliția e și ea prea conștientă de situație.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Mircea G

andrei11 wrote here:
Eu pe DN 2 ziua merg "călare", juma pe acostament, juma pe bandă.

Nu este corect , dar cum este cel mai ciudat drum .... Si eu am facut ultimul drum intr-un mod nerecomandabil pe DN2

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană messe

Poate lasam putin si consacratii bizoni si comentam si despre atitudinea de kamikaze a scuteristilor Glovo in trafic. Fiind azi cu un coleg in masina (el la volan) am asistat la 3 cazuri de accident iminent dintre care doua chiar noua.

Prima:  stateam la semafor la Orhideelor X Plevnei venind dinspre Grozavesti. Noi rosu, celor care veneau dinspre Giulesti catre Plevnei semaforul le-a aratat si lor rosu, toate bune, masinile au oprit. Pentru cunoscatori, cand se face rosu sub pod pe directia Plevnei dinspre Giulesti si pana cand se da verde celor dinspre Grozavesti dureaza cel putin 30s, intre timp primim verde si, ce sa vezi? Vine unul cu-n scuter cu geanta Glovo in spate dinspre Giulesti catre Plevnei fara nicio retinere si da-i forja pe rosu. Colegul de-abia plecase si a avut norocul ca era incadrat pe banda din stanga si a oprit in timp util insa era gata-gata sa-l ia in plin unul care facea dreapta pe Plevnei, ce-a urmat se subintelege, claxoane etc.

A doua:  noi veneam pe Ceahlau dinspre Crangasi catre Regie iar la intersectia cu Zamfirescu (strada care vine dinspre piata, Gabi23 cred ca stie) cei care vin pe Ceahlau au prioritate la acel viraj stanga, ei ce sa vezi, a venit un "meserias" Glovo cu scuter cap-compas, ce cedeaza trecerea, nimic, l-a ocolit la milimetru cel din fata noastra mai sa-l atinga pe unul cu un Doker care vira dreapta pe Ceahlau si acolo mai e si o vulcanizare pe colt si e ingustat drumul pt. cei care vin dinspre Regie catre Crangasi; nu stiu ce se intampla daca in locul acelui Doker era vreun autobuz sigur era o coliziune intre Renaultul din fata noastra si autobuz.

A treia:  tot colegului era sa i se intample, veneam pe Zalic (strada prioritara) catre Pascal Cristian si la intersectia de la Biserica Belvedere dinspre stadion, unde se afla si un mare cedeaza trecerea un kamikaze Glovo, tot cu un scuter, a trecut fara nicio jena, de data asta era sa-l cam ia cu toate ca stia si el bine zona si s-au intamplat destule accidente acolo fiindca nu s-a acordat prioritate. Ce pot sa remarc la acest agent Glovo spre deosebire de ceilalti este faptul ca s-a intors si si-a cerut scuze dar se grabea. I-am zis ca scuzele astea cu graba daca era un altul si venea mai in viteza si-l proiecta pe treptele bisericii nu-l mai ajutau cu nimic.

Si toate astea intamplate in aproximativ o ora intr-un areal nu foarte mare. Din intamplare toti 3 erau cu genti Glovo, nu ca am ceva cu ei ca si cei de la alte firme (nu toti agentii dar majoritatea)  sunt la fel de kamikaze ca si cei mentionati de mine. Pe langa o mai mare atentie acordata de noi cei care suntem in trafic la acesti scuteristi, mai ales ca a venit si primavara, ar trebui ca si "rutieristii" sa le acorde o atentie mai mare fiind foarte periculosi. Nu mai adaug slalomul pe care-l fac printre masinile oprite la semafor acest lucru fiind deja banal.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Primăriile de sector încep să ridice mașinile parcate neregulamentar și pe arterele pe care le administrează Primăria Capitalei / O staționare de 5 minute „pe avarii” costă cel puțin 800 de lei
Primăriile de sector încep să ridice mașinile parcate neregulamentar și de pe marile bulevarde din administrarea Primăriei Municipiului București, după ce, în urmă cu o săptămână, Consiliul General al Municipiului București a votat favorabil un proiect care transferă serviciul public de la Compania Municipală Managementul Transportului către primăriile de sector care au platforme de ridicare specializate.

Practic, de la ridicarea mașinilor parcate neregulamentar pe străzile mai mici, primăriile de sector pot ridica acum și de pe marile bulevarde, ceea ce ar trebui să permită pietonilor mai multă siguranță la traversarea străzii (mai ales dacă sunt mașini înalte/jeep-uri lăsate pe treceri), fluidizarea circulației și accesul pietonilor pe trotuarele mai înguste blocate de mașini.

Compania Municipală Managementul Transportului a fost înființată în mandatul Gabrielei Firea, a început să ridice mașinile parcate neregulamentar cu șase platforme din vara anului 2019, dar activitatea a fost de scurtă durată, pentru că Nicușor Dan a decis să o dizolve, cele mai multe companii municipale înregistrând pierderi.

Ridicarea maşinilor parcate neregulamentar a fost reglementată în 2016, la modificarea Codului Rutier şi a devenit serviciu public în subordinea autorităţilor locale. La început, primăriile aveau contracte cu firme private „hingheri auto” în conturile cărora intra cea mai mare sumă din taxele percepute.

Taxă de minimum 500 de lei pentru recuperarea mașinii

Recuperarea mașinii costă cel puțin 500 de lei, tarifele fiind compuse din: ridicare – 200 lei, transport – 150 de lei și depozitare – 150 lei/zi. La aceste tarife se adaugă și amenda prevăzută în Codul Rutier pentru staționare neregulamentară, de 580 de lei sau 290 lei dacă se achită în 15 zile.

Ridicare mașinii se face doar după 5 minute de staționare

Pentru ca poliția rutieră sau cea locală să dispună acțiunea de ridicare a unui automobil oprit neregulamentar este obligatoriu ca durata să fie de cel puțin 5 minute, astfel încât oprirea să devină staționare și să fie disponibilă proba foto/video cu mașina oprită.

„Campioană” la ridicarea mașinilor parcate neregulamentar este Primăria Sectorului 3, iar în sectorul 4 se pot bloca și roțile cu dispozitive de tip „caracațiță” după cum Economedia a scris aici.

Primăria Sectorului 1 a început marți să ridice mașinile parcate neregulamentar, inclusiv cele care blochează trotuarele. „Este vorba despre ridicarea autoturismele staționate neregulamentar pe trecerile de pietoni, pe spațiile verzi, care blochează accesul în parcările de reședință, staționate pe trotuar fără a asigura limita de un metru lățime pentru pietoni, staționate pe locurile rezervate pentru persoane cu handicap sau destinate încărcării autovehiculelor electrice, sau care blochează pistele de biciclete special amenajate sau accesul în instituții publice: spitale, școli și sedii administrative etc. Constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor se face de către Poliția Locală Sector 1, iar de ridicarea, transportul și depozitarea autoturismelor se ocupă Administrația Domeniului Public Sector 1. Vehiculele ridicate sunt depozitate în spațiul special amenajat la sediul din Șos. Odăii nr. 3-5”, a transmis Primarul Clotide Armand.

În Sectorul 1, tarifele de ridicare sunt: 200 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de până la 5 tone, inclusiv, și 270 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de peste 5 tone.
– Tarifele de transport sunt: 150 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de până la 5 tone, inclusiv, și 200 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de peste 5 tone.
– Tarifele de depozitare sunt: 75 de lei în primele 24 de ore, și 25 de lei/zi după intervalul de 24 de ore.

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use