Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1604 posts, 406914 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 115
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

La tramvaie mai e problema și de garare, liniile de staționare find limitate, nu-i aceeași treabă ca la autobuze/troleibuze care le mai poți înghesui/staționa pe ici pe colo prin garaj sau pe lângă hale, și care cel puțin în cazul autobuzelor le poți duce și de mâine în orice loc (nici nu trebuie să fie terenul STB, poate PMB închiria sau cumpăra o autobază de-a gata și de mâine pot veni și autobuzele, cum a fost autobaza Giurgiului liberă și s-a ocupat imediat, mai e și anexa autobazei Floreasca (?) și mai nou, viitoarea autobază Giulești), astfel că aici nu e problema așa mare de spațiu când vin mașini noi. La tramvaie nu-i nimic liber, și nu știu dacă depoul Giulești mai aparține de STB... și chiar dacă ar fi, nu știu dacă poți să-i gonești pe ăia cu tirurile în câteva zile.

Doar că prin depouri stau destule tramvaie care ocupă loc, pot să zic și degeaba, pe lângă V3A-urile obișnuite - cazul lui 4042, care mai bine l-ar duce pe o linie moartă din URAC și după ce e gata, trimis la Dudești, cum s-a făcut și cu 6001 și s-au ocupat angajații de el mai târziu. În Militari, cele câteva tramvaie scoase demult din uz (3001, 3002, acel V56 macara și nu știu dacă mai e și altceva) ar trebui duse în altă parte și eliberate liniile pentru garare. Ar trebui și EP/V3A-ul ăla din Giurgiu scăpat de el, că nu mai e bun de nimic. Nu știu dacă retragerea definitivă a T4R-urilor trebuie făcută cu ocazia asta, dacă nu ai ce să pui în locul lor și abia au fost făcute reparațiile sau RK-urile nu cu mult timp în urmă, cu toate că nu e o veste prea bună pentru publicul călător dar mai trebuie profitat de ele, dacă sunt prea multe V3A-uri defecte și respectivele se casează. Însă aparent STB își poate face treaba și fără vagoanele retrase, astfel că după ce vin tramvaiele noi T4R-urile ar trebui să înlocuiască Rath-urile și EP/V3A care mai sunt de manevre, oprit măcar un Rathgeber pentru muzeu eventual încă un EP pentru remorca lui 6001 iar celelalte... nu dați încă cu pietre, la Crișcior (dacă le mai vor cei de la CFI).

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Pe bune acum de ce trebuie reluata iar aceeasi discutie de acum 2-3 zile??  

 


Re: Discutii diverse punmeister

Unii inca sunt prea nostalgici dupa V3A :popa:

 


Re: Discutii diverse Nicu24

Pana vor completa linia 41 cu 20 tramvaie și 12 pentru 32 tot cu V3A se va face treaba... Plus alte linii unde va cere imperio gen 21, 55,40 etc...
Unde va da Bucurestii Noi vagoanele lui 41 după ce vin Imperio?? Și de ce nu scapă și de epavele 143,160, 101 ca și alea sunt retrase de ani de zile...?
Plus la Victoria ca sunt o grămadă de epave dacă tot facem curățenie...

 


Re: Discutii diverse Cezar210

La Victoria nu sunt așa multe...sunt "doar" 5: 157, 165, 225, 260 și 330.

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Rabdare Nicu24. Curatenie se va face peste tot.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Din nou nu sunt folosite instalatiile de AC pe linia 41.

 


Re: Discutii diverse Cezar210

Într-adevăr. Ieri, in "mărețul" 224 nu era pornit aerul și se făcea saună.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Are cineva numarul de telefon al depoului Alexandria?

 


Re: Discutii diverse messe

Si daca ai numarul de telefon, ce rezolvi? O sa fie cuvantul tau contra cuvantului vatmanului si... ghici, cine castiga? Daca vor sa-i prinda asupra faptului, sa faca o plimbare neanuntata cu tramvaiele dotate cu AC inspectorii OPC in timpul zilei si de-abia atunci se pot lua masuri.

 


Re: Discutii diverse FabiM

Din păcate 224 are probleme cu instalația de răcire mai ales.
Astăzi a reușit sa “supraviețuiască” o zi întreaga fără AC și cu capacele rabatate.
Au fost zile in care vatmanii au incercat sa pornească AC-ul din salon însă, dacă functiona și cel din cabina, nu după mult timp făcea un blocaj de toată frumusețea.
Are probleme care trebuiesc rezolvate, a avut cu frânarea, s-au rezolvat, a avut cu chopperele, s-a rezolvat, a avut și cu senzorii, la fel. Mai avem de așteptat..

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Daca nu este apt de a circula, ce cauta in traseu?

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Astazi am avut o discutie telefonica cu Dl. Ing. Andrei Sorin de la URAC in care i-am comunicat ca tramvaiul cu numarul de parc 224 repartizat in linia 41 este defect si nu se pot folosi aparatele de aer conditionat din salon si nici din cabina vatmanului. Dumnealui mi-a spus ca a fost probat in luna mai, in URAC si nu au fost probleme ba chiar unitatile de AC au sursa separata de alimentare. La URAC nu a ajuns vreo sesizare privind functionarea defectuasa exceptand acel chopper schimbat. A ramas ca vorbeste cu seful depoului Bucurestii Noi sa vada ce se intampla. STB in continuare ascunde defectiunile...Nici macar pe garantie nu rezolva problemele. Tot asa si-au batut joc si cu aparatele de Aer Conditionat de pe troleibuze si MB Euro 3. Au vazut ca nu functioneaza dar nu au raportat mai departe. Cei de pe Euro 3 nici nu aveau interes sa consume autobuzul mai mult...

 


Re: Discutii diverse REDX

Dacă nici măcar în garanție nu îl repară,nici nu mai îndrăznesc să mă gândesc la ce se va întâmpla, când nu va mai fi în garanție

 


Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 115
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419436 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use