Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Ploiesti-Buzau

137 posts, 14318 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronson Ploiesti-Buzau Bogdan Ciorascu

a)Ploiești-Buzău(63,25 km) – Stadiu: Licitație de EXECUȚIE lansată
Din cele 3 loturi avem desemnați câștigători pe 2 loturi. Din păcate, avem deja 3 contestații pe lotul 3. Momentan se formulează răspunsuri din partea beneficiarului. Încă nu avem desemnat câștigător pe ultimul lot. Momentan nu pot oferi un orizont de implementare pentru execuția primilor kilometri din A7.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești -Buzău : CNAIR a amânat din nou, până pe 9 aprilie evaluarea financiară pentru Lotul 1, Dumbrava -Mizil/ Contractul de aproape 2 miliarde de lei este finanțat din PNRR
Compania de Drumuri a amânat din nou, până pe 9 aprilie evaluarea financiară pentru tronsonul Dumbrava-Mizil (21 km.), primul lot al Autostrăzii A 7 Ploiești-Buzău. Ultimul termen pentru evaluarea ofertei era 15 martie, conform documentelor publice din SEAP, termen prelungit acum cu mai mult de trei săptămâni. Practic, de la jumătatea lunii februarie, de la desemnarea câștigătorilor pe cele trei loturi ale Autostrăzii A 7, CNAIR nu a finalizat corespondența cu asocierea româno-italiană BOG -ART -TANCRAD -COSEDIL în urmă căreia constructorul să fie declarat câștigător oficial. Pentru toate cele trei loturi ale Autostrăzii A 7 Ploiești-Buzău, Compania de Drumuri a stabilit câștigători constructori din România, însă doar pentru loturile 2 și 3,Mizil -Pietroasele (28 km.) respectiv Pietroasele -Buzău (14 km.) s-au făcut și anunțurile oficiale, pe 7 martie pentru lotul 3 câștigat de Selina și 15 martie pentru lotul 2, câștigat de asocierea româno-bulgară Coni-Trace. Atât pentru lotul 2 cât și pentru lotul 3, după desemnarea oficială a câștigătorilor au fost depuse contestații la CNSC, cea mai recentă pentru lotul de mijloc unde Strabag solicită anularea procedurii. Primul lot al Autostrăzii A 7 Ploiești -Buzău este cel mai scump, aproape 2 miliarde lei și termen limită de finalizare august 2026 pentru a respecta jaloanele din PNRR.

Economedia a făcut două solicitări oficiale către CNAIR pentru a explica întârzierea de pe primul lot, dar responsabilii CNAIR au refuzat să răspundă concret : ,,Ținând cont de faptul că procedura de achiziție publică nu a fost încă finalizată din punct de vedere legal, dosarul complet al achiziției nu are un caracter de informație publică. După semnarea contractului informațiile solicitate vor deveni publice.” poziția CNAIR referitoare la lotul 1.

 



Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

A fost desemnat câștigătorul contractului pentru Execuția lucrărilor pe AUTOSTRADA PLOIEȘTI-BUZĂU, LOT 1 Dumbrava-Mizil
Luni, 18.04.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect “EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIEȘTI-BUZĂU LOT 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000”.

Ofertantul declarat câștigător este Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C.S.p.A. – PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL, cu preţul de 1.468.550.055,22 Lei fără TVA.
Durata de execuție a contractului este de 20 de luni.
Perioada de garanție a lucrărilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Lungimea acestui lot este de 21 km și include construcția a 14 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 550 m.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau punmeister

Offfff nu e deloc bine  :cry:

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Am incredere ca tandemul Pizzarotti-Retter va face treaba mai abitir ca Aktor-Retter pe A10! ;)

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

O nouă întârziere majoră pentru Autostrada Ploiești -Buzău, finanțată prin PNRR : CNSC obligă Compania de Drumuri să reevalueze oferta pentru lotul 3 câștigat de Selina
Compania de Drumuri este obligată să reevalueze oferta Drum Asfalt ( Selina), constructorul care a câștigat licitația pentru lotul 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău, potrivit unei decizii a Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor. CNSC a admis astfel, în parte, contestația turcilor de la NUROL : ,,admite, în parte, contestația nr. 14230/17.03.2022, formulată de asocierea NUROL INSAAT VE TICARET AS – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS, prin liderul asocierii NUROL INSAAT VE TICARET AS, și contestația nr. 14277/18.03.2022, formulată de TEKFEN INȘAAT VE TESISAT ANONIM ȘIRKETI, și anulează raportul procedurii de atribuire nr. 24/2422/07.03.2022, în partea ce privește ofertele admisibile, procesele-verbale de evaluare, în partea ce privește asocierea Drum
Asfalt (lider de asociere) – Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi – Opr Asfalt – Obras Publicas Y Regadios – Trameco și asocierea Nurol Insaat Ve Ticaret AS – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS, și comunicările privind rezultatul procedurii transmise operatorilor economici ale căror oferte au fost declarate admisibile. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei asocierii Drum Asfalt (lider de asociere) – Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi – Opr Asfalt – Obras Publicas Y Regadios – Trameco și ofertei asocierii Nurol Insaat Ve Ticaret AS – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS și stabilirea rezultatului procedurii, în termen de 20 zile de la primirea deciziei, cu respectarea celor din motivare, a documentației de atribuire și a dispozițiilor legale în materia achizițiilor publice.

Este o nouă întârziere după ce luni, CNAIR a schimbat constructorul primului lot al Autostrăzii Ploiești-Buzău. Inițial, Compania de Drumuri desemnase câștigător constructorul Bog Art, dar pentru că ar fi depus documente incomplete, a fost descalificat și desemnat următorul clasat : Pizzarotti.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești – Buzău: Contestații și pentru primul lot, Dumbrava –Mizil/ Toate cele trei tronsoane ale Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău au contestații la CNSC sau Curtea de Apel București
Toate cele trei trei loturi ale Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău (proiect finanțat prin PNRR) sunt contestate la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor.

La 10 zile de la desemnarea oficială a câștigătorului pentru primul lot, Mizil – Dumbrava (21 km), la CNSC au fost depuse două contestații, a anunțat Cătălin Urtoi, consilierul ministrului Sorin Grindeanu, implicit semnarea contractului de execuție se amână până la pronunțarea Consiliului.

„Luni, 18.04.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect “EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIEȘTI-BUZĂU LOT 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000”. Ofertantul declarat câștigător este Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C.S.p.A. – PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL, cu preţul de 1.468.550.055,22 Lei fără TVA. Durata de execuție a contractului este de 20 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani”, anunța CNAIR pe 18 aprilie.

Pentru lotul 3, Pietroasele – Buzău (14 km), câștigat de Selina, CNSC a și admis parțial două contestații, iar constructorul din Bihor a atacat decizia la Curtea de Apel București.

Cătălin Urtoi a prezentat situația celei mai „avansate” secțiuni a Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani:

„Tronsonul Ploiești – Buzău

1. Lotul 1 – Dumbrava – Mizil – 21 km
18.04.2022 a fost desemnat câștigător firma italiană Impresa Pizarotti.
28. 04.2022 au fost depuse două contestații
Urmează analiza contestațiilor de către CNSC cu emiterea deciziei în maxim 45 zile.
2. Lotul 2 – Mizil – Pietroasele – 28,35 km
15.03.2022 a fost desemnat câștigător un operator româno-bulgar Coni+Traci Grup
A fost depusă o contestație, iar săptămâna viitoare se așteaptă decizia CNSC.
3. Lotul 3 – Pietroasele – Buzău – 14 km
7.03.2022 a fost desemnat câștigător Drum Asfalt + Trameco
17.03.2022 au fost depuse trei contestații, din care două au fost admise de către CNSC în parte (s-a cerut reevaluarea grupului de firme declarat câștigător), iar ofertantul respins a mers mai departe la Curtea de Apel”.
Pentru următoarea secțiune în licitație, Buzău – -Foșcani, termenul-limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 10 mai, după ce constructorii au depus peste 600 de clarificări. În iunie se estimează lansarea licitației pentru secțiunile Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani.

PS
Pentru:
- lotul 1 nu figureaza decat o contestatie initiata , in 29.04.2022 (cf. datelor din portalul CNSC) a asocierii NUROL INSAAT VE TICARET AS, MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS, dosar nr. 1023/2022.
- lotul 2 exista contestatia STRABAG dosar nr. 773/2022, inca nefinalizat;
- lotul 3 asocierea NUROL INSAAT VE TICARET AS, MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS s-a adresat instantei dosar nr. 2803/2/2022, impotriva deciziei nr. 808/808/C9/676, 677, 680 din 14.04.2022.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau punmeister

Sa dispara Pizzarotti si Trameco. Prietenii stiu de ce.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

CNAIR trebuie să semneze contractul pentru execuția lotului Mizil-Pietroasele cu asocierea Coni-Trace/CNSC a respins contestația Strabag
Undă verde pentru semnarea contractului de execuție a lotului Mizil-Pietroasele, tronsonul ,,de mijloc” al Autostrăzii Ploiești-Buzău după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor ( CNSC ) a respins Contestația Strabag, potrivit Asociației Pro Infrastructură. În aceste condiții Compania de Drumuri este obligată să semneze contractul cu asocierea româno -bulgară Coni-Trace, conform noilor prevederi din Legea Achizițiilor Publice. Lotul 2 are o lungime de 28 kilometri și o durată de realizare de 20 de luni. Contractul este estimat la 1,2 miliarde de lei, o valoare foarte mare, pentru că include 20 de lucrări de artă (poduri și pasaje).

Dacă Strabag va merge mai departe la Curtea de Apel București și va avea câștig de cauză (n.r de cele mai multe ori, CAB menține decizia CNSC) atunci austriecii vor primi despăgubiri, dar o clauză în contract ar putea duce la reluarea procedurii prin rezilierea contractului, explică Asociația : ,,Mizil-Pietroasele se semnează. CNSC a respins contestația STRABAG pe lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, iar CNAIR este OBLIGATĂ să semneze contractul cu asocierea româno-bulgară Coni-Trace, conform art. 9 alin. 4) din Legea 101/2016.  Decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) nu este definitivă, ea putând fi atacată la Curtea de Apel București (CAB). Dacă recursul la CAB va întoarce decizia CNSC, CNAIR este obligată să despăgubească STRABAG într-un cuantum dat de judecători, contractul Coni-Trace mergând mai departe fără probleme. Dar avem și o “soluție” alternativă născocită de funcționarul CNAIR care nu-și asumă niciun fel de răspundere: introducerea în contractul de execuție a unei clauze de reziliere pentru cazul în care CAB va răsturna rezultatul CNSC, oferta STRABAG urmând să fie recalificată și licitația repornind cu o reevaluare a ofertelor “combatante”. Așadar, legea cere semnarea contractului dar funcționarul român o poate fenta dacă sentința finală a instanței întoarce rezultatul venit de la CNSC, în ipoteza că STRABAG va face recurs la CAB.” a transmis Asociația Pro Infrastructură.
Pentru primul lot, Dumbrava -Mizil (câștigat de Pizzarotti) pe 28 aprilie s-a depus o contestație la CNSC în timp ce pe lotul 3 Pietroasele -Buzău, CNSC a admis parțial, două contestații și a dispus reevaluarea ofertelor.

 



Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești – Buzău: Ministerul Transporturilor pregătește semnarea contractului pentru Lotul 1, după respingerea contestațiilor/ Contractul de 1,5 miliarde lei a fost câștigat de asocierea italiano-română Pizzarotti – Retter
Ministerul Transporturilor urmează să semneze în curând contractul pentru lotul 1 de la Dumbrava la Mizil al Autostrăzii Ploiești – Buzău, după ce contestația depusă de alt participant a fost respinsă. Lotul de 21 de kilometri are cea mai mare întârziere dintre cele trei loturi ale autostrăzii, dar primește și cea mai mare finanțare, de aproape 1,5 miliarde lei, asigurată prin PNRR.

Contractul pentru Lotul 1 al Autostrăzii Ploiești-Buzău urmează să fie, în curând, semnat! Câștigătorul inițial al licitației pentru Lotul 1 a fost din nou validat. CNSC a respins astăzi contestația depusă de un alt participant și a decis că Asocierea româno-italiană poate semna contractul pentru construcția celor 21 de km ai Lotului Dumbrava-Mizil”, a transmis ministrl Transporturilor Sorin Grindeanu.

Pentru primul lot, Dumbrava – Mizil (21 km), Autorizația de Construire este eliberată încă de la jumătatea lunii aprilie, dar semnarea contractului a fost întârziată de contestații.
Inițial, CNAIR stabilise oferta Asociații româno-italiene Bog Art – Cosedil câștigătoare, dar documentele depuse nu ar fi fost conforme, așa că următoarea companie clasată a fost desemnată câștigătoare.
Așadar, asocierea italiană-română Pizzarotti – Retter a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru execuția lotului Dumbrava – Mizil, primul lot al Autostrăzii Ploiești – Buzău.
Ulterior, au mai fost depuse două contestații care au fost respinse de către Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).
Ministrul Transporturilor afirmă că, după semnarea contractului, constructorii au la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea contractului în valoare de 1,468 miliarde de lei (fără TVA), finanțat prin PNRR.

În ceea ce privește Lotul 2 (Mizil – Pietroasele), cu o lungime de 28,35 km, CNSC a soluționat deja contestația depusă la rezultatul procedurii, încă din data de 29 aprilie anul acesta.
„În scurt timp și contractul pentru acest Lot, în valoare de 1,249 miliarde de lei (fără TVA) va putea fi semnat cu Asocierea de constructori români și bulgari care a fost inițial desemnată de CNAIR”, spune ministrul Sorin Grindeanu.

Pentru Lotul 3 (Pietroasele-Municipiul Buzău), cu o lungime de 14 km, contestațiile sunt în procedură de soluționare la Curtea de Apel București, mai arată Grindeanu.


CNAIR va iniția procesul de semnare a contractului pentru construcția primului lot al Autostrăzii A7

Joi, 26.05.2022, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins contestația formulată de către Nurol Insaat ve Ticaret AS împotriva rezultatului procedurii comunicat de CNAIR SA, în data de 18.04.2022, operatorilor economici participanți la procedura de atribuire a contractului de achiziție pentru execuția lucrărilor de construcție a lotului 1, Ploiești – Buzău.

Astfel, CNAIR va iniția procedurile pentru semnarea contractului ”Execuție lucrări Autostrada Ploiești – Buzău,  Lot 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000” cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. – Pizzarotti S.A. – Retter Project Management SRL, conform prevederilor legale incidente în materia achizițiilor publice, respectiv, art. 9 alin. (4) din Legea nr. 101/2016.

Oferta câștigătoare este în valoare de 1.468.550.055,22 Lei fără TVA.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

CNAIR semnează primul contract de execuție pentru Autostrada A7 Ploiești – Buzău: Lotul 2 Mizil – Pietroasele (28 km)/ Cum a ajuns Autostrada Ploiești – Pașcani în PNRR
Contractul pentru execuția lotului 2 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău va fi semnat marți, la Buzău, cu asocierea româno-bulgară CONI-TRACE. Este primul contract care se semnează pentru unul dintre cele 13 loturi ale Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani, cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din UE finanțat prin PNRR.

Autostrada A7 Ploiești – Pașcani a fost inclusă în PNRR după ce fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă a insistat pe lângă oficialii Comisiei Europene explicând că DN 2 București – Bacău – Suceava este cea mai periculoasă șosea din țară, iar pentru a răspunde cerințelor de mediu (componenta verde) șoseaua de mare viteză va avea stații de încărcare pentru mașini electrice și perdele forestiere. (36 stații de încărcare/184 prize și peste 500 ha perdele forestiere)

Semnarea contractului pentru lotul de mijloc Mizil – Pietroasele cu o lungime de 28 de kilometri vine la un an de la lansarea licitației, după cum Economedia a explicat aici. Durata de execuție pentru Lotul 2 Mizil – Pietroasele este de 20 de luni, pe traseu sunt 20 de poduri, iar valoarea contractului este de 1,2 miliarde lei.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use