Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 262027 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

Ofertanți:
1) SOLARIS BUS & COACH
2) KARSAN OTOMOTIV SANAYI VE TICARET A.Ș., cu KARSAN EUROPE în calitate de terț
3) TEMSA ULASIM ARACLARI SAN TIC A.Ș., cu SKODA ELECTRIC a.s. în calitate de terț.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Albert

Oare ce soluții au Karsan si Temsa? Sa fi venit Karsan cu e-ATA?

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Karsan cu e-ATA 12, Temsa si Skoda cu E'City 12.

Pe ultimii nu m-ar mira sa-i vedem si la licitatia pentru troleibuze IMC de 12 metri.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

...E'City care este acelasi lucru cu Avenue Electron.
Ambele firme turcesti s-ar putea sa aiba probleme la prezentarea omologarii, nu am auzit sa fi obtinut omologari in state UE.
Cele mai mari sanse le-as acorda Solaris, insa depinde daca se va accepta un compromis la supercapacitori.
Oricum, sa ai doar 3 ofertanti (2, de fapt, Solaris si Anadolu), niciunul din Europa de Vest, mi se pare alarmant pentru un pret destul de generos. Cand un oras care-si ia doar 4 electrice (Bocsa) are 5 ofertanti, mai multi decat tine, e clar ca undeva e o problema.
Partea buna e ca nu ne trezim cu BMC si autobuzele lor chinezesti de slaba calitate.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Albert

Karsan se va folosi de omologarea de la Slatina. Skoda E’City se va folosi de omologarea de la Temsa Avenue. Dar nu stiu cum vor face cu supercapacitorii…Lucru valabil si pentru Solaris.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

Atentie, la Slatina sunt de 10m, nu cred ca va fi valabila omologarea aceea aici. Avenue Electron nu stiu daca are deja omologare in UE.
La Solaris, daca nu se accepta doua omologari (electric + hibrid), cum ai spus tu, sau o garantie pentru implementarea sistemului dupa contractare, cred ca vom vedea oferta respinsa.
Licitatia aceasta are sanse mari de anulare, din pacate.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Pentru E'City au deja omologare la Praga, iar Karsan stiu ca au deja omologari UE pentru toata gama e-ATA. Dar nu asta e problema, ci supercondensatorii, unde aici macar Solaris are un as in maneca privind omologarea modelului Mild Hybrid (ca practic asta se va adauga, un modul Mild Hybrid).

Sper insa sa nu se anuleze, ca ar fi un alt L imens pentru aceasta administratie minunata, si nu cred ca vor avea timp suficient sa implementeze proiectul pana la final de 2023 daca licitatia asta se va anula.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

De la Praga au omologare pentru autobuz electric sau de troleibuz?
Într-adevăr, marea problemă e la supercapacitori.
Solaris Mild Hybrid avea omologare? Parcă nu fusese livrat pe nicăieri, nu știu dacă au obținut-o.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Omologare de e-Bus.
Solaris Mild Hybrid avea omologare? Parcă nu fusese livrat pe nicăieri, nu știu dacă au obținut-o.

Circula de curand la Lodz.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Alex Mariciuc

Hai cu Solarisss! Că firmele turcești la autobuzele electrice nu cred că au cum să circule dacă nu au certificatul de omologare în UE

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Solaris

PTMZ wrote here:
De la Praga au omologare pentru autobuz electric sau de troleibuz?
Într-adevăr, marea problemă e la supercapacitori.
Solaris Mild Hybrid avea omologare? Parcă nu fusese livrat pe nicăieri, nu știu dacă au obținut-o.



Sunt omologate. Oricum, ambele hibride (serial si paralel) au supercapacitoare.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 IK4

Vorbiti discutii cu hibridul.
Aveti exemplu ce a patit Bozankaya care a venit cu omologare de autobuz electric (nu diesel nu hibrid) la licitatia de troleibuze cu baterii. Si reclamata peste tot chiar de...Solaris!
Unul din principiile achizitiilor publice este tratamentul egal. Nimeni nu poate fi mai cu mot, altfel se termina urat.
Cititi cu atentie caietul de sarcini, omologarea se solicita pentru autobuzul ofertat. Asa este corect si altfel nu!

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 shoppy

Este bine ca este foame pe piata si avem mai multi ofertanti, se pare ca oricine poate arunca niste condensatori acolo, le spune "supercapacitori" si gata, bine ca ne-am linistit, bine, o sa fie un fel de CAF dar impactul nu este atat de mare.
Asta cu omologatul este ca aia cu toata lumea angajeaza numai si numai oameni cu experienta, pana la urma trebuie sa se rezolve cumva.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Albert

Totuși, nu e chiar ca in cazul Bozankaya. Bozankaya venise cu omologarea de autobuz electric Sileo de 12m si ca extindere cu omologarea de TramBus de 18m. Adică 2 modele total diferite pe caroserii diferite. La Solaris nu e asa. Ei au si bateriile si supercapacitorii omologați pe același model (Solaris Urbino).

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422722 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use