Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Ploiesti-Buzau

141 posts, 14967 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești – Buzău: Constructorul Drum Asfalt (Selina) a câștigat licitația pentru execuția lotului 3
Constructorul Drum Asfalt, care face parte din grupul de firme Selina, a câștigat licitația pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, anunță Asociația Pro Infrastructură. Anunțul Asociației vine înaintea termenului-limită, 22 februarie, termen oficial stabilit pentru desemnarea câștigătorilor celor trei loturi ale Autostrăzii dintre Ploiești și Buzău (63 km).

Este vorba despre lotul dintre Pietroasele și Buzău, 14 kilometri. „BREAKING: câștigător desemnat pe A7 Pietroasele-Buzău. Astăzi Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a trimis către asocierea Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco înștiințarea că oferta lor se clasează pe locul 1 pe lotul 3 din Autostrada A 7 Ploiești-Buzău. Hartă interactivă: https://bit.ly/3uZSn2F
Până pe 22 februarie cei cinci antreprenori din România, Turcia și Spania trebuie să îndeplinească formalitatea de a transmite comisiei de evaluare o serie de documente. Așteptăm apoi un comunicat oficial CNAIR care să prezinte suma licitată de constructori pentru execuția celor 13,9 kilometri de autostradă. Nu avem în acest moment informații certe dacă responsabilii CNAIR au finalizat evaluarea financiară și au notificat câștigătorii și pe celelalte două tronsoane, Ploiești-Mizil și Mizil-Pietroasele, lansate concomitent pe 1 iunie 2021”, a transmis Asociația.

Compania Drum Asfalt (Selina) a fost desemnată câștigătoare și pentru Lotul Straco.Economedia.ro
Infrastructură
Autostrada Ploiești – Buzău: Constructorul Drum Asfalt (Selina) a câștigat licitația pentru execuția lotului 3
Mădălina Podaru  FEB. 18, 2022  1 comentarii
Autostrada A7 Ploiesti Buzau 1

Constructorul Drum Asfalt, care face parte din grupul de firme Selina, a câștigat licitația pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, anunță Asociația Pro Infrastructură. Anunțul Asociației vine înaintea termenului-limită, 22 februarie, termen oficial stabilit pentru desemnarea câștigătorilor celor trei loturi ale Autostrăzii dintre Ploiești și Buzău (63 km).

Este vorba despre lotul dintre Pietroasele și Buzău, 14 kilometri. „BREAKING: câștigător desemnat pe A7 Pietroasele-Buzău. Astăzi Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a trimis către asocierea Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco înștiințarea că oferta lor se clasează pe locul 1 pe lotul 3 din Autostrada A 7 Ploiești-Buzău. Hartă interactivă: https://bit.ly/3uZSn2F


Până pe 22 februarie cei cinci antreprenori din România, Turcia și Spania trebuie să îndeplinească formalitatea de a transmite comisiei de evaluare o serie de documente. Așteptăm apoi un comunicat oficial CNAIR care să prezinte suma licitată de constructori pentru execuția celor 13,9 kilometri de autostradă. Nu avem în acest moment informații certe dacă responsabilii CNAIR au finalizat evaluarea financiară și au notificat câștigătorii și pe celelalte două tronsoane, Ploiești-Mizil și Mizil-Pietroasele, lansate concomitent pe 1 iunie 2021”, a transmis Asociația.

Compania Drum Asfalt (Selina) a fost desemnată câștigătoare și pentru Lotul Straco.

Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:
Lungime – 63 km;
– 6 noduri rutiere;
– 160 de ha de perdele forestiere;
– 42 de poduri + pasaje;
– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Primul tronson din Autostrada A7, care leagă Moldova de București, a fost lansat la licitație pe 1 iunie 2021. Contractul presupune execuția lucrărilor pentru Autostrada Ploiești – Buzău, în lungime de 63,25 km și are o valoare maximă de 5 miliarde lei.

Contractul este împărțit în trei loturi, respectiv:

Lot 1 Dumbrava-Mizil, în lungime de 21 km – valoare maximă 1,95 miliarde lei
Lot 2 Mizil-Pietroasele, în lungime de 28,35 km – valoare maximă 1,74 miliarde lei
Lot 3 Pietroasele-Municipiul Buzău, în lungime de 13,90 km – valoare maximă 1,36 miliarde lei.



Drumarii din România au câștigat licitațiile de execuție pentru toate cele trei loturi ale Autostrăzii Ploiești – Buzău
Compania de Drumuri a desemnat constructorii pentru toate cele trei loturi ale Autostrăzii Ploiești – Buzău, prima secțiunea Autostrăzii Moldova Ploiești – Pașcani, cel mai mare contract de autostradă din Europa finanțat prin PNRR, anunță Asociația Pro Infrastructură.

Toate cele trei asocieri care au câștigat contractele de execuție sunt conduse de firme din România:

Lotul 1, Ploiești (Dumbrava) – Mizil, revine celor de la Bog’Art-Tancrad-Cosedil (România – Italia)
Lotul 2, Mizil – Pietroasele, celor de la Coni-Trace (România – Bulgaria)
Lotul 3, Pietroasele – Buzău, revine Drum Asfalt – Ilgaz – OPR – Obras – TramecoDupă o amânare de aproape două luni, CNAIR respectă, astfel, ultimul termen anunțat – 22 februarie – pentru desemnarea câștigătorilor, termen pe care îl invoca joi fostul ministru Cătălin Drulă, într-un apel către Sorin Grindeanu pentru a nu mai prelungi evaluarea ofertelor.

Este un pas procedural important, dar nu decisiv pentru semnarea contractelor de execuție, pentru că urmează o verificare a documentelor pe care trebuie să le trimită ofertanții și, eventual, contestații, având în vedere concurența puternică pentru cele 3 loturi unde au fost depuse 39 de candidaturi, explică API.

„Precizăm încă o dată că acest pas procedural este notificarea dată de CNAIR ofertanților care după evaluarea tehnică și financiară s-au clasat pe locul 1. Acum mingea este la ei și sunt obligați ca în următoarele zile, termenul cerut de CNAIR fiind 22 februarie, să vină cu toate documentele justificative: DUAE, caziere fiscale, informații despre cifra de afaceri, tot ce este necesar pentru a demonstra că respectă toate criteriile de calificare și selecție ale licitației. Din experiența noastră, acest pas este o simplă formalitate și, în cele mai multe cazuri, antreprenorii furnizează fără probleme aceste documente. Dar există și surprize, rare, în care practic constructorii nu pot face dovada a ceea ce au declarat, caz în care sunt descalificați și se trece la următoarea ofertă admisibilă, clasată pe locul doi. După ce antreprenorii se achită de această obligație, CNAIR emite raportul procedurii, cel prin care se desemnează oficial câștigătorul. Apoi urmează contestațiile, aproape garantate pe aceste trei loturi cu prețuri foarte bune, decent pregătite față de altele (avem proiect tehnic care doar trebuie executat în teren) și cu numeroase oferte, 39 în total”, arată Asociația.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Proiectul este facut sau se incepe cu proiectare?

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau PTMZ

Proiectarea s-a făcut deodată cu SF, se trece direct la execuție.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

@shoppy
Contractele privind elaboarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru tronsoanele Ploiești – Buzău, Buzău – Focșani și Focșani – Bacău au fost atribuite, încă din 2018, prestatorului Consitrans. Ca urmare, licitațiile programate pentru toate cele 3 tronsoane/loturi mentionate vor viza faza de executie.
PS
O situație similara va fi și pe tronsonul Bacău- Pașcani, proiectantul Ingineria Especializada fiind responsabil cu realizarea SF-ului si a PT-ului.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Da, am uitat ca Drula promitea inceperea santierelor inainte de craciun.
Sunt disponibile planurile pasajelor peste A3, CF 701, CF 702 / DN 2B si podul peste Buzau?

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Bine, hai ca poate este mai greu cu planurile, macar numarul de pile sau deschideri se poate afla?

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Grindeanu explică în ce etapă este licitația pentru construirea primilor kilometri ai autostrăzii Ploiești-Buzău
Constructorii care au câștigat licitația pentru execuția celor trei loturi ale Autostrăzii Ploiești -Buzău trebuie să răspundă clarificărilor Companiei de Drumuri și să prezinte toate documentele necesare înainte de desemnarea oficială, a explicat marți, la Parlament, ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu. Practic, în câteva zile, CNAIR urmează să anunțe oficial cei trei constructori din România desemnați pentru cele trei loturi ale Autostrăzii A 7 Ploiești-Buzău, fiind o procedură cu o durată de două săptămâni, de la notificarea trimisă constructorilor și până la momentul desemnării oficiale. Este o etapă de corespondență între CNAIR și firmele din România desemnate câștigătoare începută în 18 februarie, atunci când asocieri conduse de constructori din România au primit notificările CNAIR privind clasarea pe prima poziție după evaluarea tehnică și financiară, potrivit informațiilor Asociației Pro Infrastructură (API). Astfel, în termenul celor 14 zile, la sfârșitul săptămânii CNAIR urmează să finalizeze verificarea documentelor depuse și să anunțe oficial, câștigătorii, a explicat Grindeanu : ,,Au fost înștiințați câștigătorii. Cred că sunt în termenul în care s-au cerut datele și clarificările. Nu pot să ies să dau informații pe surse (n.r. referitor la API). În mod sigur, În zilele următoare și sunt conștient de ce spun, zilele următoare îi vom desemna oficial pentru că se scurge acel termen oficial în care ei trebuie să aducă actele cerute de CNAIR”

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești -Buzău : Selina a câștigat contractul pentru construirea lotului 3 Pietroasele-Buzău (14 km.)/ Lucrările costă aproape un miliard de lei și trebuie terminate în 20 de luni
Compania Drum Asfalt care face parte din Grupul bihorean Selina a câștigat oficial, contractul pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău, tronsonul Pietroasele -Buzău având o lungime de 14 km. și o durată construire de 20 de luni. Contractul de aproape un miliard de lei poate fi semnat dacă nu se depun contestații, dar șansele pentru a evita contestațiile nu sunt foarte mari având în vedere competiția de oferte.

Licitația pentru prima secțiune a Autostrăzii A 7 Ploiești-Pașcani a fost lansată pe 1 iunie 2021 și a fost inclusă la finanțare prin PNRR, acesta fiind și cel mai mare contract de autostradă din Europa finanțat prin PNRR. Anunțul privind desemnarea oficială a asocierii câștigătoare pentru lotul 3 a fost făcut luni de ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu : ,, A fost desemnat câștigătorul contractului pentru construcția lotului 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) al autostrăzii Ploiești-Buzău (A7)! Asocierea de constructori români, turci și spanioli trebuie să finalizeze în 20 de luni lucrările pe cei 13,9 km ai acestui lot, după semnarea contractului.
Printre lucrările pe care Asocierea trebuie să le execute se numără:
– 8 poduri
– 1 pasaj cu o lungime de 1.260 m.
Valoarea contractului finanțat prin PNRR este de 947,745 milioane de lei, fără TVA.” a transmis Grindeanu confirmând astfel, informațiile transmise luna trecută de Asociația Pro Infrastructură.
Toate cele trei asocieri care au câștigat contractele de execuție sunt conduse de firme din România:
Lotul 1, Ploiești (Dumbrava) – Mizil, revine celor de la Bog’Art-Tancrad-Cosedil (România – Italia)
Lotul 2, Mizil – Pietroasele, celor de la Coni-Trace (România – Bulgaria)
Lotul 3, Pietroasele – Buzău, revine Drum Asfalt – Ilgaz – OPR – Obras – Trameco
Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:
Lungime – 63 km;
– 6 noduri rutiere;
– 160 de ha de perdele forestiere;
– 42 de poduri + pasaje;
– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Primul tronson din Autostrada A7, care leagă Moldova de București, a fost lansat la licitație pe 1 iunie 2021. Contractul presupune execuția lucrărilor pentru Autostrada Ploiești – Buzău, în lungime de 63,25 km și are o valoare maximă de 5 miliarde lei, cu termen de execuție 20 de luni.

PS
Sigur PORR e invidios! :yes:

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Ministerul Transporturilor face exproprieri pentru relocarea utilităților de pe traseu și asigurarea gropilor de împrumut de unde se extrag agregate
Ministerul Transporturilor demarează exproprierile necesare relocării utilităților și asigurării gropilor de împrumut de pe traseul Autostrăzii Ploiești-Buzău, prima secțiune din Autostrada Moldovei A7 spre Pașcani. Autostrada Ploiești-Pașcani este cel mai mare proiect de autostradă din Europa finanțat prin PNRR și are termen -limită de execuție : august 2026. Secțiunea Ploiești-Buzău (63 km.) are constructori desemnați pentru toate cele trei loturi, câștigătorii licitației fiind asocieri conduse de firme din România.
Exproprierile pentru relocarea utilităților și asigurarea gropilor de împrumut de unde se extrag agregatele necesare (pământ, pietriș, nisip) se fac pentru județele Prahova și Buzău și includ în total 136 de imobile, cu o suprafață totală de peste 1,5 milioane mp.

,,Pentru prezentul proiect de hotărâre a Guvernului este necesară aprobarea sumei de 5.906,2 mii lei aferentă justelor despăgubiri a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, pentru un număr de 130 imobile, în suprafață totală de 871.572 mp, în conformitate cu anexa nr. 2 la prezentul proiect de act normativ.
Suma de 5.906,2 mii lei aferentă imobilelor prevăzute în anexa nr. 2 la prezentul proiect de hotărâre a Guvernului, rezultă din raportul de evaluare întocmit în luna ianuarie 2022 de către expertii autorizati ANEVAR, doamna Grădinaru Nicoleta, expert autorizat ANEVAR, nr. legitimatie 12964 valabilă pe anul 2022 si Grădinaru Nicolae expert autorizat ANEVAR, nr. legitimatie 12963, valabilă pe anul 2022, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 255/2010, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii Guvernului nr. 53/2011 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a acesteia. În județul Prahova vor fi doar 6 imobile din localitățile Dumbrava, Drăgănești, Tomșani, Colgeac și Baba Ana (738 mii mp) în timp ce pentru județul Buzău, sunt 130 de imobile (aprox. 900 mii mp)  din localitățile :  Săhăteni, Stâlpu, Buzău și Țintești.

,,Prin prezentul proiect de act normativ se propune:
1) aprobarea amplasamentului suplimentar al lucrării de utilitate publică de interes național “Autostrada Ploiești – Buzău“ – județul Buzău, aflat pe raza localităților Săhăteni, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău,
2) aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, situate pe amplasamentul suplimentar necesar pentru asigurarea gropilor de împrumut și pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național “Autostrada Ploiești – Buzău“, aflate pe raza localităților Săhăteni, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău, a listei imobilelor supuse exproprierii, compusă în baza evidenţelor unităţilor administrativ – teritoriale a localităţilor şi confirmată de către acestea cu ştampilă şi semnătură, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 5.906,2 mii lei pentru un număr de 130 imobile, în suprafaţă totală de 871.572 mp, ”

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

Autostrada Ploiești – Buzău: Asocierea româno-bulgară Coni – Trace, desemnată oficial pentru execuția tronsonului „de mijloc” al A7, finanțat prin PNRR
Asocierea româno-bulgară Coni – Trace a fost desemnată oficial câștigătoarea contractului pentru execuția lotului Mizil – Pietroasele, tronsonul „de mijloc” al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău, investiție finanțată prin PNRR.

Lotul 2 are o lungime de 28 kilometri și o durată de realizare de 20 de luni. Contractul este estimat la 1,2 miliarde de lei, o valoare foarte mare, pentru că include 20 de lucrări de artă (poduri și pasaje).

Anunțul privind desemnarea oficială a fost făcut de ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care a mai precizat că în scurt timp va fi confirmat și constructorul primului lot, Ploiești – Mizil (21 km).

„Au fost desemnați constructorii pentru încă un lot al autostrăzii Ploiești-Buzău, finanțată prin PNRR! Asocierea româno-bulgară are la dispoziție 20 de luni, după semnarea contractului, pentru a construi cei 28,35 de km ai Lotului 2, cuprins între localitățile Mizil și Pietroasele. Contractul în valoare de 1,249 miliarde de lei fără TVA, prevede inclusiv construcția a 20 de poduri. Săptămâna trecută (7 martie 2022) au fost desemnați constructorii lotului 3 al autostrăzii Ploiești – Buzău (Pietroasele – Municipiul Buzău) cu o lungime de 13,9 km, iar în scurt timp urmează să fie anunțat câștigătorul lotului 1 (Dumbrava- Mizil) în lungime de 21 km”, a transmis Grindeanu.

Pentru primul lot, contractul a fost câștigat de asocierea româno-italiană Bog Art – Cosedil, după cum a anunțat Asociația Pro Infrastructură.

Astfel, toate cele trei loturi ale secțiunii Ploiești – Buzău, care face parte din Autostrada Moldovei A7 Ploiești – Pașcani, au antreprenori desemnați din România.

Contractele de execuție pot fi semnate dacă nu se depun contestații sau în cazul unor contestații după o decizie favorabilă a CNSC (durează aprox. o lună). Autostrada Ploiești – Pașcani este cel mai mare proiect de autostradă din Europa finanțat prin PNRR.

PS
Daca au ajuns si bulgarii sa puna umarul la edificarea de autostrazi in Romania am cam sfeclit-o! :headbash:

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau punmeister

Si.... unde e problema?  :think:

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

E rusinos, tinand cont ca pe aceste meleaguri s-a infiintat inca din 1864 o scoala de constructii (Poduri, Sosele, Mine si Arhitectura). Mai au un pic si vin si iordanienii sa ne edifice drumuri.  :headbash:

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau shoppy

Pai da, blocurile de pe FdG au fost ridicate de vietnamezi si in Predeal asfalta o echipa de nici nu stiu ce erau, pakistanezi sau indieni, purtau turban, cand au prins sub 10 grade nici macar nu aveau haine, bine ca a venit seful si le-a spus sa sparga niste paleti sa faca foc, cand au vazut zapada s-au speriat de ea.
Romanii cinstiti sunt demult in Belgia iar aia necinstiti mai bine lipsa.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau Bogdan Ciorascu

Avem trei contestatii introduse azi la CNSC :headbash:
Nurol
Danlin
Tekfen (asta nu stiu inca daca este pentru A7)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use