Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuze

 

Topic: Autobuze electrice

32 posts, 13346 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuze electrice WT_fan06

Câteva secvențe cu autobuzul electric Aptis:









 


Re: Autobuze electrice punmeister

Cum noi ne umplem de turcisme asa si vestul se umple de chinezarii:

BYD va livra 42 de autobuze electrice articulate la Oslo[/b:3iyvc121][/url:3iyvc121]
BYD va livra cea mai mare serie de autobuze electrice articulate în Europa, în capitala Norvegiei, Oslo. Două comenzi au fost plasate de Nobina, primul operator european care va pune în funcțiune autobuze de 18 metri produse de BYD, acestea fiind un total de 42 de unități. BYD a avut două autobuze electrice de test care au circulat la Oslo începând cu anul trecut, fiind primele articulate electrice ale Norvegiei.

Cele 42 de autobuze, echipate cu încărcare prin pantograf, sunt programate pentru livrare în al doilea trimestru al anului 2019 și vor însuma o flotă de 44 de vehicule electrice în total. Aceasta este momentan cea mai mare flotă electrică articulată din Europa. Noile autobuze electrice vor deservi rute în zona Oslo, în special în estul capitalei și vor înlocui o serie actuală de vehicule diesel.


15 autobuze electrice din noua generație BYD vor fi livrate în Spania[/b:3iyvc121][/url:3iyvc121]
BYD și-a asigurat cea de-a doua comandă de autobuze electrice în Spania. Comanda pentru 15 autobuze electrice BYD de 12 metri este de asemenea cea mai mare comandă de autobuze electrice de 12 metri în Spania. Vehiculele care vor opera în orașul Badajoz au fost comandate de TUBASA, un operator de transport public care aparține Grupo Ruiz, unul dintre cele mai importante grupuri de transport rutier de călători din Spania. În luna aprilie a acestui an, BYD a confirmat deja o altă comandă în spania, 8 autobuze electrice pentru orașul Badalona din provincia Barcelona, programate pentru livrare la începutul anului 2019.

Toate autobuzele electrice BYD vor fi echipate cu cele mai recente generații de baterii BYD Iron-Phosphate, inclusiv sistemul de management al temperaturii și punțile spate puternice. Se așteaptă ca vehiculele să fie livrate în primăvara anului viitor.

Isbrand Ho, Managing Director la BYD Europe: “Potențialul nostru pe piața Iberiană crește rapid cu comenzi consecutive din Spania și Portugalia. Până acum avem 32 de autobuze electrice care vor fi livrate în ambele țări până în vara anului 2019 și avem încredere că vor fi mai multe. Suntem încântați că aceste orașe au ales autobuze cu emisii zero care contribuie la calitatea aerului “.

 


Re: Autobuze electrice Puss in Boots

Oare tipa si pe la ei unii ca se iau chinezarii doar pt ca sunt chinezarii? Ceva ma face sa cred ca acele chinezarii sunt mai calitative decat chinezariile pe care ni le-ar fi trimis noua. Nu de alta dar urmaresc sa castige teren pe piata din Vest vs producatorii europeni si nu cred ca se fac de râs cu produse proaste. Fiind chinezarii probabil nu s-au luat pe fonduri europene, deci bani cash (credit sau nu).

 


Re: Autobuze electrice punmeister

Pai Norvegia nu e in UE.

 


Re: Autobuze electrice Puss in Boots

Dar Spania e. Si Portugalia.

 


Re: Autobuze electrice bercenicity

Despre baterii in vehicule electrice



 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity shoppy

A  :evil: -ului tot motorina e mai buna...


 


Re: Autobuzele electrice ATP Bus UpCity andreiiul

Dupa modul in care a inceput si viteza de propagare, cauza probabila o reprezinta bateriile.
Dar asta nu e important ci altceva, lucru care nu stiu cat de mult este luat in calcul.
In cazul unui asemenea eveniment nefericit, daca autobuzul are si calatori situatia nu prea ar avea un final fericit. Mai ales daca nu apare vreo eroare pe CB care sa forteze soferul sa opreasca masina. Viteza de propagare a unui incendiu la baterii, nu prea lasa timp de reactie pt cei surprinsi.

 


Autobuze electrice Andrei Andraș

Astăzi a fost lansat oficial în Germania „frățiorul chinezesc” al lui ATP e-UpCity: Quantron Cizaris.
The Quantron Cizaris 12-meter e-bus was launched today during a digital unveiling ceremony. The new bus model in the Augsburg-based company’s bus portfolio is now available as an all-electric version (Cizaris 12 EV), followed in 2023 by a fuel cell drive (Cizaris 12 H) using a largely identical powertrain.

The sales focus is initially on the markets of Eastern Europe, the Middle East, Scandinavia and Southern Europe, Quantron says. And adds: „Due to the special requirements of the German market, such as the VDV specifications regarding the driver’s workstation and other systems, the market launch in Germany, Austria and Switzerland will take place in the second half of 2022”.
Mai multe detalii despre autobuz se găsesc pe site-ul Quantron AG.
Foto: Quantron
1.jpg (298.93 KB; downloaded 2270 times)
Foto: Quantron
10.jpg (140.84 KB; downloaded 2270 times)
Foto: Quantron
2.jpg (294.04 KB; downloaded 2270 times)
Foto: Quantron, via Sustainable Bus
20.jpeg (240.97 KB; downloaded 2270 times)




 


Re: Autobuze electrice Robert

Nu am stiut unde sa trec aceasta informatie, dar se pare ca in Romania avem si primul producator de autobuze electrice. Automecanica Medias a prezentat la salonul international de la Brussels varianta de 12m. Prototipul se remarca prin display-uri cu led pe lungimea ambelor laterale. Producatorul si-a anuntat intentia de a intra si pe piata tramvaielor, trenurilor si metrourile. In fiecare an pe cate o piata….un vis din punctul meu de vedere.

 


Re: Autobuze electrice punmeister

Si un clip cu acesta. Nu arata rau deloc, ba chiar aduce putin cu noile VDL Citea.





Inteleg ca este facut in colaborare cu Plastic Omnium din Franta.

 


Re: Autobuze electrice Chev Celios

Primul nu era cel de la ATP BUS? Cei din Baia Mare.

 


Re: Autobuze electrice andreiiul

Am gasit pe site la Automecanica si specificatiile generale ale autobuzului
SPECIFICAȚII GENERALE
Locuri 28-32
Capacitate maxima de transport de pasageri 28-32
Dimensiuni
Lungime, mm 12080
Latime, mm 2515
Înălțime, mm 3280
Greutate, încărcat, kg 12500
Greutatea totală a vehiculului, kg 20000
MOTOR SI PERFORMANTA
Motor electric dublu cu acționare directă Omnium din plastic
Dispunerea motorului Spate, longitudinal
Putere maximă, kW (N*m) 250 (3000)
Baterii lithium-ion
Energie 350 kWh sau mai mult
Baterie de joasă tensiune 120-210 Аh
TRANSMISIE
Transmisie Mecanica
TRANSMISIE
Direcție Hidraulic
SUSPENSIE
Suspensie fata Independent, pneumatic sau pneumatic cu ECAS sau ELC, functie de chila pe partea dreapta, cu 2 amortizoare telescopice, cu bara anti-ruliu
Suspensie Spate Ax solid, pneumatic sau pneumatic cu ECAS sau ELC, functie de ingenunchiere pe partea dreapta, 4 amortizoare telescopice, cu 2 supape de nivelare, cu bara antiruliu
Formula roții Roțile motrice
4х2/spate 275/70 R22.5
Indice de sarcina a anvelopei 152/148,
categoria de viteză J/E
CAROSERIA
Oţel inoxidabil. Acoperire exterioară a caroseriei.
Suprafața caroseriei este protejată cu anti-coroziune, acoperiri anti-pietriș.
Culoarea caroseriei:
Conform diagramei de pictură
VITRARE
Parbriz Panoramic, cu mai multe straturi
Geamuri laterale Sticlă colorată de siguranță cu orificii de aerisire tip supapă
Ușile  Sticlă colorată de siguranță
Geamuri din spate Sticlă colorată de siguranță
SISTEM DE VENTILATIE
Natural Prin deschiderea ferestrelor
Forţat Încălzitor frontal și AC în regim de ventilator
UȘI
Formula ușilor 2-2-2
Ușile din față Usi duble culisante spre interior cu motor electric, cu deschidere separata a panoului
Ușile din mijloc și din spate Uși dop cu siding, cu motor electric, deschidere cu un singur buton
INTERIOR
Podea Placaj laminat 15 mm
Panouri interioare laterale Cadre pentru scaune și suporturi
Copertă specială Oțel structural cu acoperire anticorozivă
Balustrade Oțel structural cu acoperire anticorozivă
Structural steel with anti corrosion coating Module de lumină și bandă LED
Spațiu pentru un scaun cu rotile sau cărucior Buton de apel pentru șofer pe balustrade Cantitate: 4
Buton de apel șofer pentru pasageri din categoria prioritară Cantitate: 2 Rampă mecanică
BATERII
Bateria este conformă cu R-10 (UN ECE) privind compatibilitatea electromagnetică
Bateria este conformă cu R-100 (UN ECE) privind siguranța bateriilor EV
Tensiune de operare 650V
Energie Nu mai puțin de 350 kWh
Gama de tensiune de funcționare, în care bateria rămâne funcțională 450–750V
Soluție furnizată Set de module uniforme interschimbabile (pachete)
AspectAcoperiș/consolă din spate
încărcare pe distanță lungă Nu mai puțin de 1C
Descărcare maxim 30 de secunde Nu mai puțin de 3C
Numărul de cicluri (încărcare/descărcare) cu cel puțin 80% din capacitatea bateriei reținută Nu mai puțin de 3500
Sistem termic Lichid sau aer
Temperatura ambientala interval la încărcare 0-45 °C
Temperatura ambientala interval la descărcare -30–45 °C
The supplied set contains Baterii, BMS, comutatoare
Densitatea energiei Nu mai puțin 156 kWh/kg
Greutatea totală a setului Nu mai mult de 2700 kg
LOCURI
Locuri sofer Cu tetieră, sus-jos, față-spate, înclinabil și centuri de siguranță în trei puncte
Locuri pasageri Scaun pentru un singur pasager din plastic, cu inserție moale
Cantitate: 28-32
CARACTERISTICI
Oglinzi exterioare cu incalzire electrica si motor electric
Sistem automat de stingere a incendiilor
Dispozitiv de apel de urgență
Piese de schimb, unelte și accesorii
2023_08_29_Brussels_RND_019_A-1-250x188.png (18.14 KB; downloaded 832 times)
2023_08_29_Brussels_RND_021_A-1-250x188.webp (6.56 KB; downloaded 832 times)
2023_08_29_Brussels_RND_020_A-1-250x188.png (20.54 KB; downloaded 832 times)
Ebus-sim-07-2-250x188.png (19.2 KB; downloaded 832 times)

 


Re: Autobuze electrice PTMZ

Chev Celios wrote here:
Primul nu era cel de la ATP BUS? Cei din Baia Mare.

Acela e un autobuz chinezesc, modelul nu este produs in Romania, ci importat din China. Oricat l-ar brandui politrucii care detin ATP ca e romanesc, e un model din China. Nu m-ar mira sa fie cazul si pentru acest model, Automecanica nu prea e cunoscuta pentru activitati legate de autobuze.

Acest autobuz electric al Automecanica imi da niste impresii puternice de Ebusco (firma olandeza, dar vehiculele au cam 80% din productie facuta in China). Un exemplar de la Berlin (sursa: Transphoto):


 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze, autocare, microbuze  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420780 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use