Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 152318 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Gabi23
Să nu mai zici nimic, e mai bine!
Postezi niște informații incorecte și creezi mult offtopic.
Să nu mai zici nimic, e mai bine!
Postezi niște informații incorecte și creezi mult offtopic.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
TPB
Fără supărare, dar eu sunt realist.
Din toate acest proiecte, am avut ceva de câștigat? Nu.
Spun eu afirmații incorecte că 4116 sau 4117 nu circulă, că doar s-au aruncat cu banii pe geam? Spun eu afirmatii incorecte că autobuzele Otokar nu aveau ce căuta în București?
Vă spun eu, Otokarele sunt apreciate doar pentru climatizarea pe care o au, pe care în Citaro E3 si E4 nu o mai găsești. Da? Avem 30 articulate? Știți cum se circulă pe 102? Sau 104? Scuze pentru off topic, dar nu pot să nu-mi exprim nemulțumirea.
Și încă ceva: dacă cineva spune afirmații incorecte, @Gabi23 poți să corectezi fără a spune prin vorbire indirectă ,,Taci din gură". Aș fi spus mai multe, dar mă abțin.
Rămânem cu ce avem, așteptăm autobuzele electrice, dacă nu se vor mai face contestații, și o să stăm înghesuiți în autobuzele care înlocuiesc troleibuzele și tramvaiele de cele mai multe ori. Nu o să ajungem ca Botoșani sau Piatra Neamț...
Fără supărare, dar eu sunt realist.
Din toate acest proiecte, am avut ceva de câștigat? Nu.
Spun eu afirmații incorecte că 4116 sau 4117 nu circulă, că doar s-au aruncat cu banii pe geam? Spun eu afirmatii incorecte că autobuzele Otokar nu aveau ce căuta în București?
Vă spun eu, Otokarele sunt apreciate doar pentru climatizarea pe care o au, pe care în Citaro E3 si E4 nu o mai găsești. Da? Avem 30 articulate? Știți cum se circulă pe 102? Sau 104? Scuze pentru off topic, dar nu pot să nu-mi exprim nemulțumirea.
Și încă ceva: dacă cineva spune afirmații incorecte, @Gabi23 poți să corectezi fără a spune prin vorbire indirectă ,,Taci din gură". Aș fi spus mai multe, dar mă abțin.
Rămânem cu ce avem, așteptăm autobuzele electrice, dacă nu se vor mai face contestații, și o să stăm înghesuiți în autobuzele care înlocuiesc troleibuzele și tramvaiele de cele mai multe ori. Nu o să ajungem ca Botoșani sau Piatra Neamț...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ADK
Am o vagă impresie că cele 3 Citaro convertite în diverse moduri au fost doar niște proiecte, care cel mai probabil se știa de la bun început că n-o să fie nimic de ele... Și asta ca să le mai dea unora o pâine să mănânce, cu sau fără alea 3 autobuze la STB. Întrebarea e totuși, ce face cu ele? aparent nu se pot folosi, cel puțin GNC-ul, firmele respective de ce nu răspund pentru toți banii încasați aproape degeaba? probabil sunt alte traseele, vor să arate că s-a încercat, iar autobuzele să rămână cum au fost din fabrică până la casare...
Acum ani buni, s-au putut converti cele 22 de autobuze Saurer în troleibuze bine mersi. Acum de ce nu se mai poate cu actualele autobuze, măcar o parte din E3 cum era aparent propus?
Am o vagă impresie că cele 3 Citaro convertite în diverse moduri au fost doar niște proiecte, care cel mai probabil se știa de la bun început că n-o să fie nimic de ele... Și asta ca să le mai dea unora o pâine să mănânce, cu sau fără alea 3 autobuze la STB. Întrebarea e totuși, ce face cu ele? aparent nu se pot folosi, cel puțin GNC-ul, firmele respective de ce nu răspund pentru toți banii încasați aproape degeaba? probabil sunt alte traseele, vor să arate că s-a încercat, iar autobuzele să rămână cum au fost din fabrică până la casare...
Acum ani buni, s-au putut converti cele 22 de autobuze Saurer în troleibuze bine mersi. Acum de ce nu se mai poate cu actualele autobuze, măcar o parte din E3 cum era aparent propus?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
@TPB pentru lamentari si impresii personale gratuite te poti duce in alte medii (facebook, youtube). Pastreaza forumul curat de asemenea mesaje scrise 'la kilogram'. Nu iti da nimeni un premiu pentru numarul de mesaje scrise. Pastreaza forumul pentru informatii si pareri argumentate, restul mesajelor nu isi au locul aici.
Acesta este un avertisment, conform regulamentului pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord la inregistrare, capitolul I punctele 3 si 7.
@TPB pentru lamentari si impresii personale gratuite te poti duce in alte medii (facebook, youtube). Pastreaza forumul curat de asemenea mesaje scrise 'la kilogram'. Nu iti da nimeni un premiu pentru numarul de mesaje scrise. Pastreaza forumul pentru informatii si pareri argumentate, restul mesajelor nu isi au locul aici.
Acesta este un avertisment, conform regulamentului pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord la inregistrare, capitolul I punctele 3 si 7.
- TPB
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Chev Celios
Eu am impresia ca STB nu a venit decat cu autobuzele pentru aceste proiecte. Probabil ca intelegererea era de genul imi faci unu pentru teste si daca le trece atunci tu iei contractul de convertire, daca nu aia este.
Eu am impresia ca STB nu a venit decat cu autobuzele pentru aceste proiecte. Probabil ca intelegererea era de genul imi faci unu pentru teste si daca le trece atunci tu iei contractul de convertire, daca nu aia este.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Pai da, iar acum prototipul este in situatia de "aia e":
- daca STB a platit pentru achipamentele de pe prototip atunci e de rau ca a platit pentru ceva neconform deci imposibil de acceptat in serviciu, deci producatorul ar trebui sa il faca conform fara consturi suplimentare, chestie pe care daca putea si vroia sa o faca atunci o facea deja
- daca STB nu a platit pentru echipamente atunci este imposibil pentru STB sa plateasca pentru ceva neconform, deci producatorul ar trebui sa isi recupereze echipamentele de pe autobuz, doar ca nu cred ca poate sa le valorifice altfel(mai ales ca toate furtunele si conductorii au lungimile conform la dimensiunile de pe acest autobuz si pe alt model ar fi inutile)
Deci distractie.
Pai da, iar acum prototipul este in situatia de "aia e":
- daca STB a platit pentru achipamentele de pe prototip atunci e de rau ca a platit pentru ceva neconform deci imposibil de acceptat in serviciu, deci producatorul ar trebui sa il faca conform fara consturi suplimentare, chestie pe care daca putea si vroia sa o faca atunci o facea deja
- daca STB nu a platit pentru echipamente atunci este imposibil pentru STB sa plateasca pentru ceva neconform, deci producatorul ar trebui sa isi recupereze echipamentele de pe autobuz, doar ca nu cred ca poate sa le valorifice altfel(mai ales ca toate furtunele si conductorii au lungimile conform la dimensiunile de pe acest autobuz si pe alt model ar fi inutile)
Deci distractie.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
WT_fan06
Din câte țin minte, la vremea respectivă se insista că modificările aduse prototipurilor sunt făcute pe cheltuiala producătorului....
Din câte țin minte, la vremea respectivă se insista că modificările aduse prototipurilor sunt făcute pe cheltuiala producătorului....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Chiar daca totul ar fi in proprietatea STB, STB nu are statie de alimentare cu GPL si contract cu un furnizor de GPL, si chiar daca si-ar face, totul ar fi pentru un autobuz prototip fara garantie care se poate strica si maine fara sa stie cineva de la STB sa-l repare ca sa nu ma mai gandesc la licitatie pentru piese.
Chiar daca totul ar fi in proprietatea STB, STB nu are statie de alimentare cu GPL si contract cu un furnizor de GPL, si chiar daca si-ar face, totul ar fi pentru un autobuz prototip fara garantie care se poate strica si maine fara sa stie cineva de la STB sa-l repare ca sa nu ma mai gandesc la licitatie pentru piese.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
WT_fan06
Corect, dar până se ajungea la licitații pentru piese și reparații, STB trebuia să-și dea seama dacă e fezabil sau nu să continue proiectul.
Cum se vede că nu va fi cazul pentru că prototipul pare să nu mai aibă vreo speranță, iar platforma în sine este un Citaro învechit pentru care nici readucerea la starea inițială nu e fezabilă, discuția rămâne "în aer", așa cum ai spus.
Corect, dar până se ajungea la licitații pentru piese și reparații, STB trebuia să-și dea seama dacă e fezabil sau nu să continue proiectul.
Cum se vede că nu va fi cazul pentru că prototipul pare să nu mai aibă vreo speranță, iar platforma în sine este un Citaro învechit pentru care nici readucerea la starea inițială nu e fezabilă, discuția rămâne "în aer", așa cum ai spus.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Mariusv
Mi-au zis azi 2 soferi de la Militari ca autobuzul nu mai este in acest garaj ....
Mi-au zis azi 2 soferi de la Militari ca autobuzul nu mai este in acest garaj ....
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
alexandru_minciu91
Autobuzul e din octombrie în Autobaza Alexandria, langa clădirea administrativă.
Autobuzul e din octombrie în Autobaza Alexandria, langa clădirea administrativă.
IMG-20220303-WA0016.jpg (255.94 KB; downloaded 2745 times)
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Alex Mariciuc
În loc să circule pe stradă, stă în autobază. Nici nu l-am mai văzut în ultimii 1- 2 ani. Stă degeaba, fără niciun folos l-a modificat în autobuz pe GNC.
În loc să circule pe stradă, stă în autobază. Nici nu l-am mai văzut în ultimii 1- 2 ani. Stă degeaba, fără niciun folos l-a modificat în autobuz pe GNC.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Chev Celios
Hai sa nu ne mai dam de ceasul mortii ca experimentul acesta sta degeaba. Daca nu se facea urla toata lumea ca nici macar nu s-a incercat. Avem zeci de autobuze "clasice" care stau in parcul rece de ani de zile cu motoarele sau cutiile de viteza praf. Este un singur autobuz din aprox. 1500 de autobuze.
Hai sa nu ne mai dam de ceasul mortii ca experimentul acesta sta degeaba. Daca nu se facea urla toata lumea ca nici macar nu s-a incercat. Avem zeci de autobuze "clasice" care stau in parcul rece de ani de zile cu motoarele sau cutiile de viteza praf. Este un singur autobuz din aprox. 1500 de autobuze.
📖 Pagination options