Topic: V3A-93-CH-PPC
2478 posts, 766527 views
📖 Pagination options
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
CA 205
Tu unde crezi ca i se face cosmetizarea? Nu tot la URAC? Tot ce se cosmetizeaza iese în schema alba, iar ce este modernizat (cel putin în materie de CH-PPC-uri) iese in noua schema verde. Astea erau directivele la început de an. Anul acesta, în următoarele luni, vom vedea și primul V3A-93 iesit de la RK direct în schema verde.
Tu unde crezi ca i se face cosmetizarea? Nu tot la URAC? Tot ce se cosmetizeaza iese în schema alba, iar ce este modernizat (cel putin în materie de CH-PPC-uri) iese in noua schema verde. Astea erau directivele la început de an. Anul acesta, în următoarele luni, vom vedea și primul V3A-93 iesit de la RK direct în schema verde.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Ce le-o fi venit să facă verdele ăla broscoi lui 4036 și 5127 și care o mai fi în loc să fi încercat mai bine o nuanță de gri, nu ca la 401 neapărat, un pic mai deschis ca lui 4116 era perfect. Normal așa trebuiau să fie toate Citaro-urile când au început să vină în 2006, decât să fi băgat bani aiurea în RK-urile celor vechi ca apoi brusc să le taie, mai bine dădeau diferența asta de bani la Mercedes... Doar directorul de atunci, primarul Videanu și comisia băgătoare de seamă UE trebuie să aibă o explicație logică.
Schema AGG e cei drept veche, mie încă plăcută dar nu chiar la tot parcul așa și în anul 2022. Și o oarecare uniformizare n-ar strica, albul e o culoare simplă, ieftină dar nu atât de bună. La unguri cel puțin, în Budapesta, autobuzele sunt în general de o culoare, albastru, chit că e Mercedes sau Ikarus, troleibuzele roșii și tramvaiele galbene. Dar la București cu toată harababura flotei de vechimi diferite, nu culoarea e cel mai important element...
Ce le-o fi venit să facă verdele ăla broscoi lui 4036 și 5127 și care o mai fi în loc să fi încercat mai bine o nuanță de gri, nu ca la 401 neapărat, un pic mai deschis ca lui 4116 era perfect. Normal așa trebuiau să fie toate Citaro-urile când au început să vină în 2006, decât să fi băgat bani aiurea în RK-urile celor vechi ca apoi brusc să le taie, mai bine dădeau diferența asta de bani la Mercedes... Doar directorul de atunci, primarul Videanu și comisia băgătoare de seamă UE trebuie să aibă o explicație logică.
Schema AGG e cei drept veche, mie încă plăcută dar nu chiar la tot parcul așa și în anul 2022. Și o oarecare uniformizare n-ar strica, albul e o culoare simplă, ieftină dar nu atât de bună. La unguri cel puțin, în Budapesta, autobuzele sunt în general de o culoare, albastru, chit că e Mercedes sau Ikarus, troleibuzele roșii și tramvaiele galbene. Dar la București cu toată harababura flotei de vechimi diferite, nu culoarea e cel mai important element...
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
CA 205
În primul rand, la București deja s-a ales aceasta schema de culoare verde pentru toate vehiculele societății.
În al doilea rand, schema de culoare uniforma este foarte importanta pentru orice sistem de transport public, mai ales pentru capitala unui oraș care se vrea a fi european.
În primul rand, la București deja s-a ales aceasta schema de culoare verde pentru toate vehiculele societății.
În al doilea rand, schema de culoare uniforma este foarte importanta pentru orice sistem de transport public, mai ales pentru capitala unui oraș care se vrea a fi european.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Fiecare primar / directoras / sef de garaj este disperat sa ramana cu ceva in istorie sau contributia sa sa fie cat mai vizibila, daca ne uitam avem toate culorile posibile, tramvaiele sunt albe, galbene, gri inchis, gri deschis, mai nou verzi si rosii ca sa nu mai vorbim de fostele roz si albastru ; troleibuzele sunt bleu si albe(or fi fost si galbene) / autobuzele albe, albastre si mai nou verzi(au fost si galbene)....
Asta este efectul cand ai o conducere incompetenta si schimbata periodic pe criterii politice, parca ar fi CFR Calatori.
Evident ca fiecare conducere are un discurs sforaitor despre imagine, dientitate, publicitate, orice, rezultatul fiind vopsirea pompieristica a catorva vehicule sau a urmatoarei comenzi astfel incat sa sara in ochi cat mai tare si sa fie mai diferita de orice exista pana atunci.
Fiecare primar / directoras / sef de garaj este disperat sa ramana cu ceva in istorie sau contributia sa sa fie cat mai vizibila, daca ne uitam avem toate culorile posibile, tramvaiele sunt albe, galbene, gri inchis, gri deschis, mai nou verzi si rosii ca sa nu mai vorbim de fostele roz si albastru ; troleibuzele sunt bleu si albe(or fi fost si galbene) / autobuzele albe, albastre si mai nou verzi(au fost si galbene)....
Asta este efectul cand ai o conducere incompetenta si schimbata periodic pe criterii politice, parca ar fi CFR Calatori.
Evident ca fiecare conducere are un discurs sforaitor despre imagine, dientitate, publicitate, orice, rezultatul fiind vopsirea pompieristica a catorva vehicule sau a urmatoarei comenzi astfel incat sa sara in ochi cat mai tare si sa fie mai diferita de orice exista pana atunci.
- TPB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
TPB
De acord cu tine.
Haideți să aruncăm un ochi la Wiener Linien sau MVG... sau PostBus, și multe alte companii de transport, care au tot parcul de vehicule în aceeași schemă de vopsire / colantare.
În București, schema cu verde și negru este binevenită, dar ar trebui aplicată pe toate vehiculele. Hai, păstrăm prototipurile, că de, sunt prototipuri, dar restul? De ce #172 are dungă galbenă? De ce 4036 este singurul roșu? Și așa mai departe...
Propun ca toate tramvaiele care trec prin RK / RG / RCV sau cosmetizare să fie vopsite în noua schemă. Să demonstrăm că setebeul nu este asa de slab... și să scoatem toate stickerele cu hai România sau mai știu eu ce? Vă place cum arată 4495? Sau 304? Sau 4964? Toate aceste improvizații nu au ce căuta la STB și nici la STV (am văzut și niște VDL-uri personalizate de te doare capul).
De acord cu tine.
Haideți să aruncăm un ochi la Wiener Linien sau MVG... sau PostBus, și multe alte companii de transport, care au tot parcul de vehicule în aceeași schemă de vopsire / colantare.
În București, schema cu verde și negru este binevenită, dar ar trebui aplicată pe toate vehiculele. Hai, păstrăm prototipurile, că de, sunt prototipuri, dar restul? De ce #172 are dungă galbenă? De ce 4036 este singurul roșu? Și așa mai departe...
Propun ca toate tramvaiele care trec prin RK / RG / RCV sau cosmetizare să fie vopsite în noua schemă. Să demonstrăm că setebeul nu este asa de slab... și să scoatem toate stickerele cu hai România sau mai știu eu ce? Vă place cum arată 4495? Sau 304? Sau 4964? Toate aceste improvizații nu au ce căuta la STB și nici la STV (am văzut și niște VDL-uri personalizate de te doare capul).
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Mariusv
Deci 131, 4002 si 4049 nu sunt la RK.
Cezy210 wrote here:
Din câte știu, la RK sunt 224, 4008, 4011, 4020 și 4021. La cosmetizare este 4009.
Legat de 4009, cunoaște cineva daca va fi vopsit verde sau va rămâne alb?
Deci 131, 4002 si 4049 nu sunt la RK.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
LucaTB
Da, momentan ele se află în depou descompletate, mai ales 4002, tramvai retras de mai mult de 2 ani...
Da, momentan ele se află în depou descompletate, mai ales 4002, tramvai retras de mai mult de 2 ani...
- Kap
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Kap
Informația a fost corecta
TPB wrote here:
Am aflat de la un prieten, care la rândul lui a aflat de la un vatman, de la Alexandria, că 4014 este defect și graffat.
Are cineva fotografii cu el? Mie îmi pare rău că e un tramvai frumos, care a avut mai multe defecțiuni. Sper că 224 și 4008 nu vor fi la fel ca el...
Informația a fost corecta
- Kap
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Kap
224 se afla in stadiul de echipare si este gata in proporție de 80%
Restul se afla in stadiul de reparație tinichigerie / finisare / vopsitorie
224 se afla in stadiul de echipare si este gata in proporție de 80%
Restul se afla in stadiul de reparație tinichigerie / finisare / vopsitorie
9B983DF0-BF3E-4F69-8600-921E4964B9A7.jpeg (1.04 MB; downloaded 4090 times)
A3E36181-6F88-4D80-B8CB-48D91A03C124.jpeg (1008.55 KB; downloaded 4090 times)
4A9896A3-DA4E-4081-9156-845C417B2E75.jpeg (693.21 KB; downloaded 4090 times)
F4B7FE54-E1AC-4939-B222-DB37141CA996.jpeg (1.03 MB; downloaded 4090 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
LucaTB
În ce stadiu se află 4008, 4011, 4020 și 4021? Au fost vopsite?
În ce stadiu se află 4008, 4011, 4020 și 4021? Au fost vopsite?
- Kap
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Kap
Am scris mai sus, momentan nu a ieșit niciunul de la vopsit, unul din ele urmează sa primească vopseaua finală. Mai multe nu știu
Am scris mai sus, momentan nu a ieșit niciunul de la vopsit, unul din ele urmează sa primească vopseaua finală. Mai multe nu știu
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Sursa imaginii postate nu doar ca nu a fost mentionata in mesaj asa cum cere regulamentul, ba chiar ne-a contactat sa eliminam inaginea deoarece nu aveai permisiunea sa o distribui. Drept urmare poza este stearsa. O poti reposta doar daca obtii permisiunea sursei.
Kap wrote here:TPB wrote here:
Am aflat de la un prieten, care la rândul lui a aflat de la un vatman, de la Alexandria, că 4014 este defect și graffat.
Are cineva fotografii cu el? Mie îmi pare rău că e un tramvai frumos, care a avut mai multe defecțiuni. Sper că 224 și 4008 nu vor fi la fel ca el...
Informația a fost corecta
Sursa imaginii postate nu doar ca nu a fost mentionata in mesaj asa cum cere regulamentul, ba chiar ne-a contactat sa eliminam inaginea deoarece nu aveai permisiunea sa o distribui. Drept urmare poza este stearsa. O poti reposta doar daca obtii permisiunea sursei.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
Dar ce e asa secret la un tramvai care a fost vandalizat cu grafitti? Se intampla in toată lumea… Nu e prima oară cand sunt useri care postează diverse poze din URAC sau din depouri, iar apoi șterg pozele sau cer sa fie șterse (in urma unor presiuni cel mai probabil). Poate ar fi cazul ca cei din STB/URAC sa își modifice un pic politica. Nu fabrica acolo niște tramvaie care sa conțină niște noutăți mondiale ultrasecrete si nici nu sunt primii cărora li se vandalizează un tramvai…
Dar ce e asa secret la un tramvai care a fost vandalizat cu grafitti? Se intampla in toată lumea… Nu e prima oară cand sunt useri care postează diverse poze din URAC sau din depouri, iar apoi șterg pozele sau cer sa fie șterse (in urma unor presiuni cel mai probabil). Poate ar fi cazul ca cei din STB/URAC sa își modifice un pic politica. Nu fabrica acolo niște tramvaie care sa conțină niște noutăți mondiale ultrasecrete si nici nu sunt primii cărora li se vandalizează un tramvai…
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Problema este că poza nu este realizată de user, ci de o altă persoană.
Problema este că poza nu este realizată de user, ci de o altă persoană.
📖 Pagination options