Topic: Știri, noutăți, perspective
257 posts, 128728 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Tion
Contractul pentru proiectarea aferentă obiectivului de investiții „DALI+PT (n.r. – Documentație de avizarea a lucrărilor de intervenție, respectiv Proiect Tehnic) Hală închisă pentru mentenanța tramvaielor noi” a fost semnat de reprezentanții Primăriei Timișoara și firma Professional Engineering Consulting SRL, din București.
Pentru serviciile de proiectare a halei de mentenanță, Primăria Timișoara va plăti 58.000 de lei, fără TVA (69.020 lei cu TVA, echivalentul a aproape 14.000 de euro). Acestea cuprind:
• elaborarea DALI (inclusiv studiu topografic, geotehnic și documentații cadastrale) + documentația necesară obținerii tuturor acordurilor și avizelor stabilite prin Certificatul de Urbanism
• elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor și obținerea Autorizației de construire
• elaborarea PT de execuție
• asistență tehnică de specialitate, până la finalizarea implementării proiectului
Termenul de execuție pentru lucrările de proiectare este de 180 de zile, împărțite astfel:
• 60 de zile de la data emiterii ordinului de începere pentru întocmirea DALI,
• 60 de zile pentru obținerea Autorizației de construire,
• 60 de zile de la transmiterea de către Achizitor a comenzii pentru Proiectul Tehnic, Caietele de Sarcini și ale Detaliilor de Execuție.
Hala va fi una închisă, care le va asigura tramvaielor Bozankaya venite din Turcia condițiile necesare de temperatură (minim 5°C), umiditate și praf impuse de către producător, se arată în tema de proiectare. În plus, pardoselile vor trebuie să fie anticorozive și antiderapante, iar tâmplăria etanșă și rezistentă la foc. Terenul pe care se dorește construirea halei aparține Societății de Transport Public Timișoara (STPT), fiind chiar lângă sediul acesteia. Va fi posibil și accesul auto, din strada Banatul.
După întocmirea proiectului, primăria va lansa o licitație pentru găsirea unui constructor.
Sursa: Tion
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Asta trebuia facuta in clipa cand s-a semnat contractul de livrare.
Asta trebuia facuta in clipa cand s-a semnat contractul de livrare.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Corect. Tot cam târziu s-au trezit și cu promovarea:
Sursa: Expres de Banat
Corect. Tot cam târziu s-au trezit și cu promovarea:
14.000 de euro – atât va primi o firmă din Constanța de la Primăria Timișoara pentru a se ocupa de promovarea a două proiecte derulate cu fonduri europene. Este vorba de reabilitarea Căii Bogdăneștilor și cumpărarea de tramvaie noi.
Nu trece săptămână fără ca Primăria Timișoara să încheie cel puțin câte un contract pentru a primi tot felul de servicii în schimbul unor sume de bani uriașe. În această săptămână, municipalitatea a încheiat două contracte cu firma Intermedia Services Top SRL, din Eforie Sud, județul Constanța, cu scopul achiziționării de servicii pentru promovarea a două proiecte derulate cu fonduri europene. Și anume, reabilitarea Căii Bogdăneștilor și cumpărarea de tramvaie noi, de mari dimensiuni.
Pentru promovarea primului proiect, firma din Constanța va primi 33.000 lei, cu TVA inclus, și va avea sarcina de a realiza un spot audio (producție și difuzare), un spot video (producție și difuzare), de a organiza o conferință de presă la finalul proiectului, de a realiza și distribui afișe tematice format A3, de a crea o pagină web a proiectului și de a realiza broșuri A5, cu câte 20 de pagini, și de pliante A4. Durata contractului este de 23 de luni.
Cel de-al doilea contract are o valoare de 36.650 lei și a fost încheiat cu scopul promovării proiectului privind achiziția de noi tramvaie. Cu acești bani, firma trebuie să realizeze un spot audio (producție și difuzare), un spot video (producție și difuzare), să organizeze o conferință de presă, să realizeze și să distribuie hărți cu traseele transportului public din Timișoara și cu afișe tematice format A3, să creeze o pagină web a proiectului și să realizeze un sondaj de opinie final. Durata contractului este de 20 de luni.
Potrivit datelor publice, firma Intermedia Services Top SRL, din Eforie Sud, a avut în anul 2020 un singur angajat.
Sursa: Expres de Banat
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Digi24
Două tramvaie s-au ciocnit frontal într-o intersecție din Timișoara. Din primele informaţii, nu există victime.
Impactul frontal dintre cele două tramvaie a fost surprins de camerele de supraveghere.
Accidentul s-a produs după ce unul dintre vatmani nu ar fi schimbat macazul la timp într-o intersecție și a intrat în plin într-un alt tramvai. Vatmanul este cercetat disciplinar pentru producerea accidentului.
În momentul impactului, în tramvaie se aflau călători, însă nimeni nu a fost rănit.
Polițiștii ajunși la fața locului i-au testat cu aparatul etilotest pe cei doi vatmani, rezultatul fiind negativ.
Sursa: Digi24
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Și anul acesta apar 30 de hibride, 30 de minibuze și 55 de troleibuze în proiectul de buget. Același lucru ca anul trecut, să vedem dacă de data aceasta vor trece în varianta finală:
Și anul acesta apar 30 de hibride, 30 de minibuze și 55 de troleibuze în proiectul de buget. Același lucru ca anul trecut, să vedem dacă de data aceasta vor trece în varianta finală:
Screenshot_20220210-073019.jpg (112.08 KB; downloaded 2650 times)
Screenshot_20220210-073706.jpg (32.62 KB; downloaded 2651 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Si la sumele alea despre ce e vorba?
Dar niste reabilitari de linii nu? Si nu ma refer la cele din alte proiecte ci independente. Din ce am inteles TM mai are destula sina nereabilitata. Si daca vor sa ia toate 40 de Boza unde le pun?
Si la sumele alea despre ce e vorba?
Dar niste reabilitari de linii nu? Si nu ma refer la cele din alte proiecte ci independente. Din ce am inteles TM mai are destula sina nereabilitata. Si daca vor sa ia toate 40 de Boza unde le pun?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Probabil sunt simple sume inițiale ca să se poată iniția proiectele, plus că în cazul în care se vor cumpăra, e destul de clar că șansele unor contracte pentru aceste vehicule anul acesta sunt foarte mici.
Proiecte de reabilitare (infrastructură tramvaie) sunt cele pentru care deja sunt contracte:
- Bogdăneștilor (lucrări în desfășurare). Aici avem cea mai mare alocare bugetară propusă din toată secțiunea transporturilor:
- Cetății (lucrări în desfășurare):
- Vidrighin (contract semnat):
- linia nouă Gării - Solventul (contract semnat, însă lipsește finanțarea):
Cu privire la cele 40 de Bozankaya, dacă se va accesa suplimentarea, probabil vor fi introduse pe toate liniile, deoarece la acest moment, STPT scoate pe traseu 43 de tramvaie, deci toate tramvaiele Bozankaya ar fi aproape suficiente pentru înlocuirea totală a parcului vechi. În cel mai bun caz pot rămâne câteva Armonii de rezervă. Dar mai e mult timp până atunci.
Probabil sunt simple sume inițiale ca să se poată iniția proiectele, plus că în cazul în care se vor cumpăra, e destul de clar că șansele unor contracte pentru aceste vehicule anul acesta sunt foarte mici.
Proiecte de reabilitare (infrastructură tramvaie) sunt cele pentru care deja sunt contracte:
- Bogdăneștilor (lucrări în desfășurare). Aici avem cea mai mare alocare bugetară propusă din toată secțiunea transporturilor:
Screenshot_20220211-082121.jpg (128.9 KB; downloaded 2603 times)
- Cetății (lucrări în desfășurare):
Screenshot_20220211-082307.jpg (73.58 KB; downloaded 2601 times)
- Vidrighin (contract semnat):
Screenshot_20220211-082408.jpg (79.35 KB; downloaded 2603 times)
- linia nouă Gării - Solventul (contract semnat, însă lipsește finanțarea):
Screenshot_20220211-082609.jpg (43.73 KB; downloaded 2601 times)
Cu privire la cele 40 de Bozankaya, dacă se va accesa suplimentarea, probabil vor fi introduse pe toate liniile, deoarece la acest moment, STPT scoate pe traseu 43 de tramvaie, deci toate tramvaiele Bozankaya ar fi aproape suficiente pentru înlocuirea totală a parcului vechi. În cel mai bun caz pot rămâne câteva Armonii de rezervă. Dar mai e mult timp până atunci.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
BGP2597
Dezideratul la Timișoara este să ajungă să scoată în traseu 55 de vagoane zilnic, pentru care ei estimează un parc total necesar de 70 de vagoane (include 5 rezerve calde + 10 rezerve reci), deci cele 30 de Armonii + 40 Bozankyaya.
De reabilitat mai au cam o treime din rețea. Asta nu include Bogdăneștilor și Cetății, care sunt deja în lucru, dar include fosta linie 3, de la Depoul Dâmbovița până în cartierul Freidorf.
Dezideratul la Timișoara este să ajungă să scoată în traseu 55 de vagoane zilnic, pentru care ei estimează un parc total necesar de 70 de vagoane (include 5 rezerve calde + 10 rezerve reci), deci cele 30 de Armonii + 40 Bozankyaya.
De reabilitat mai au cam o treime din rețea. Asta nu include Bogdăneștilor și Cetății, care sunt deja în lucru, dar include fosta linie 3, de la Depoul Dâmbovița până în cartierul Freidorf.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Timișoara - Generalități despre transportul public
PTMZ
Mulțumesc pentru completare.
Despre tronsoanele ce mai trebuie reabilitate (pe lângă cele din buget) am scris mai demult:
Mulțumesc pentru completare.
Despre tronsoanele ce mai trebuie reabilitate (pe lângă cele din buget) am scris mai demult:
PTMZ wrote here:
Ar mai fi asa:
- Ciarda Rosie - A.E.M./Domasnean (liniile 4, 8 si 9)
- Statia Meteo - Gara de Est (liniile 1, 2 si - curand - 5)
- Piata Aurora (Transilvania) - Mures (liniile 2 si 7)
Plus linia dezafectata Dambovita - Abator (fostul 3), dar acolo nu stiu ce planuri mai sunt.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Linia fizica exists pe traseul fostului 3? Stiu ca oricum trebuie schimbata, e doar o intrebare.
Linia fizica exists pe traseul fostului 3? Stiu ca oricum trebuie schimbata, e doar o intrebare.
- PTMZ
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Dragos31
Traficul rutier de pe strada Gării va fi închis pe tronsonul cuprins între bucla de întoarcere troleibuze și strada Nufăr, din cauza lucrărilor ce vor fi demarate la Pasajul Solventul, în intervalul 21.02.2022 – august 2023
În aceste condiții, troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor folosi ca stație de capăt de linie stația „Gheorghe Barițiu”, iar stațiile „Gelu” și „Solventul” vor fi suspendate pe perioada lucrărilor.
Sursa: Facebook/STPT - RATT - https://www.facebook.com/407230642774612 ... 7032142/
Traficul rutier de pe strada Gării va fi închis pe tronsonul cuprins între bucla de întoarcere troleibuze și strada Nufăr, din cauza lucrărilor ce vor fi demarate la Pasajul Solventul, în intervalul 21.02.2022 – august 2023
În aceste condiții, troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor folosi ca stație de capăt de linie stația „Gheorghe Barițiu”, iar stațiile „Gelu” și „Solventul” vor fi suspendate pe perioada lucrărilor.
Sursa: Facebook/STPT - RATT - https://www.facebook.com/407230642774612 ... 7032142/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Facebook - STPT-RATT
Circulația tramvaielor de pe liniile 4, 8 și 9 va fi suspendată în 26.02.2022, din cauza lucrărilor de reparaţii la linia cale tramvai, care vor avea loc pe un sector din tronsonul Piața Gheorghe Domășnean(AEM) - Ciarda Roșie. În aceste condiții, tramvaiele de pe liniile 4, 8, și 9 vor întoarce în bucla de la AEM, pe traseul Piața Gheorghe Domășnean - Ciarda Roșie urmând să circule un minibuz. Totodată, circulaţia rutieră pe sensul de deplasare Ciarda Roşie - AEM, banda 1, va fi restricţionată pe durata efectuării lucrărilor de reparaţii.
Sursa: Facebook - STPT-RATT
📖 Pagination options