Regiunile RomânieiMoldovaJudețul GalațiIstoria transportului public în municipiul Galaţi

 

Topic: Tramvaie Düwag L / l / m (1997-2008)

7 posts, 3441 views
Tramvaie Düwag L / l / m (1997-2008) stakee

1266 și 1267

1266 1267.jpg (316.94 KB; downloaded 2486 times)
1266.jpg (327.58 KB; downloaded 2454 times)
1266_1.jpg (352.43 KB; downloaded 2453 times)
1267.1.jpg (273.07 KB; downloaded 2451 times)
1267.jpg (276.3 KB; downloaded 2455 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Duewag L GPS

Düwag L 1267 - fotografii realizate de colegul ByOnu în toamna anului trecut.

Duwag L 1267 + Duwag L 1268 - ByOnu.JPG (314.45 KB; downloaded 1840 times)

Duwag L 1267 - ByOnu.JPG (262.17 KB; downloaded 1840 times)


Düwag L 1268 - fotografii realizate de colegul ByOnu în toamna anului trecut.

Duwag L 1268 - ByOnu.JPG (248.21 KB; downloaded 1840 times)

Duwag L 1268 - ByOnu (2).JPG (346.28 KB; downloaded 1840 times)

Duwag L 1268 - ByOnu (3).JPG (376.25 KB; downloaded 1840 times)

Duwag L 1267 + Duwag L 1268 - ByOnu (2).JPG (343.65 KB; downloaded 1840 times)


Düwag L 1269 - fotografie realizată de colegul ByOnu în toamna anului trecut.

Duwag L 1269 - ByOnu.JPG (339.98 KB; downloaded 1840 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Duewag L GPS

Fișele tehnice ale vagoanelor Düwag L și l.

Fișa corespunzătoare vagoanului motor 84.

CAFAF7AC-D1B0-41D2-ACC2-A45575D15EF0.jpeg (632.58 KB; downloaded 1481 times)


Fișa corespunzătoare celorlaltor vagoane tip L.

25629162-4D14-420F-8D3C-D1BA6996E90B.jpeg (570.51 KB; downloaded 1481 times)


Fișa corespunzătoare vagoanelor remorcă.

D66972C6-84E2-43FA-A2C7-08E720996FEC.jpeg (366.61 KB; downloaded 1481 times)

_____
Sursa: tramfan-ffm.de

 


Re: Tramvaie Düwag L / l / m WT_fan06

Text preluat de pe pagina de Facebook Inițiativa pentru Muzeul Transportului Bucureștean
Inițiativa pentru Muzeul Transportului Bucureștean wrote:
Tramvaiele Duewag din Galați sunt identice cu cele care au circulat în București. La Galați sosesc cinci cupluri Duewag L+l în anul 1997. Ca și cele din capitală, acestea au fost fabricate în 1956-1957 pentru orașul german #Frankfurt.

Vagoanele motor (denumite de autoritatea din Frankfurt „L”) poartă inițial numerele de inventar #84 – 88, iar vagoanele remorcă „l” primesc numerele #324 – 327. Remorca #328 este deosebită, aceasta fiind de tip „m”, fabricată în 1964. În anul 2004 este casat primul Duewag - vagonul #84 - în urma unui accident bizar. Vatmanul coborâse din tramvaiul său fără pasageri pentru a inspecta o defecțiune la una din roți, iar o persoană ar fi urcat în cabină și ar fi atins controller-ul. Tramvaiul a pornit și s-a oprit în spatele unui vagon Tatra KT4D cu călători, omorând un pasager și rănind alte câteva persoane. Controller-ul tramvaiului Duewag a fost găsit comutat pe poziția 4, deci era imposibil ca vatmanul să fi fost de vină. După casarea lui #84, remorca acestuia este păstrată. Prima remorcă tăiată este chiar unicata #328, în anul 2008.

Vagoanele rămase vor trece prin două renumerotări în 2007 și 2008. Vor avea în final numerele #1266 – 1269 pentru motoare și #1275 – 1278 pentru remorci. Unele vagoane vor fi dotate cu scaune provenite de la tramvaiele Tatra T3R casate.

În 2009 sunt scoase din circulație și folosite ca vagoane utilitare, fie tractând cărucioare cu piese între depouri, fie cuplate la pluguri de zăpadă pentru a ajuta la înlăturarea gheții de pe firul de contact. Cu anumite ocazii sunt scoase la plimbări cu grupuri organizate de pasionați din străinătate.

Lista completă a vagoanelor și corespondența numerelor de parc:
Galați - listă vagoane Düwag L - l - m.png (89.58 KB; downloaded 943 times)

Compoziția cuplurilor Düwag:

1. Perioada 1997 - 2004

84 + 324
85 + 325
86 + 326
87 + 327
88 + 328

2. Perioada 2004 - 2008

85 + 325
86 + 326
87 + 327
88 + 324

Cuplurile sunt "sparte" în anul 2008, când vagoanele Düwag intră în conservare, concomitent cu începerea modernizării rețelei de tramvai. Anul 2008 este ultimul an în care aceste vagoane circulă în serviciu comercial. În prezent supraviețuiesc toate cele 4 vagoane motor „L” rămase după anul 2004: #1266 și #1268 se află în conservare, iar #1267 și #1269 sunt încă active ca utilitare. Nu se cunoaște starea remorcilor „l” la această oră.

 


Re: Tramvaie Düwag L / l / m WT_fan06

#85
Foto: Olaf Guettler (2002)
Sursa: Facebook
Galati 85 - foto Olaf Guettler (2002).jpg (531.41 KB; downloaded 1071 times)

#87
Foto: Sludge G (2001)
Sursa: https://flic.kr/p/5QFhuL
Galati 87 - foto Sludge G (2001).jpg (159.97 KB; downloaded 1071 times)

#88
Foto: Olaf Guettler (2002)
Sursa: Facebook
Galati 88 - foto Olaf Guettler (2002).jpg (454.68 KB; downloaded 1059 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Düwag L / l / m (1997-2008) GPS

S-a mai schimbat în vreun fel situația acestor vagoane? Câte mai există din cele motor și cele remorcă și care este planul pentru acestea?

 


Re: Tramvaie Düwag L / l / m (1997-2008) Pavlov195

Nu, situația nu s-a schimbat. În continuare aceste tramvaie există în depou.
Din câte știu, funcționale sunt 1266, 1267 și 1269, iar 1268 este descompletat.

 


Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Galaţi  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421017 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use