Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

135 posts, 30204 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

A fost publicată pe E-licitație (cum s-a spus anterior, tronsoanele 1 și 4, Buzău - Vadu Pașii și Mândrești-Munteni - Focșani Nord). Bugetul alocat este în valoare de 1.013.049.671,73 RON pentru tronsonul 1 și 1.126.547.701,06 RON pentru tronsonul 4.

Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 9% perioada de garanție a lucrărilor
- 21% metodologia de implementare a contractului și programul de lucrării

Termene limită:
- depuneri oferte: 5 aprilie
- evaluări: 4 iulie
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100136198?fbclid=IwAR3E_mTZYZKDjMcj1X06AtJuNQ3Rke3fsJfJrQlDA3cqvwxSbrJmywaLHtI

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada Buzău-Focșani : loturile 2 și 3 au fost transmise SEAP pentru publicarea licitației de execuție
Licitație completă pentru execuția Autostrăzii Buzău -Focșani (82 km.) după ce și loturile de mijloc, 2 și 3 au fost transmise către Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) pentru publicarea licitației. Loturile 2 și 3 ale Autostrăzii A 7 Buzău-Focșani au o lungime de 67 de kilometri și un termen de realizare de 26 de luni, spre deosebire de 20 de luni pentru loturile 1 și 2, ,,capetele” Autostrăzii.

Valoarea totală a Autostrăzii Buzău-Focșani conform indicatorilor tehnico-economici este de 7 miliarde de lei, din care loturile 1 și 4 costă cel mult 2,1 miliarde, cea mai mare lucrare de artă fiind un viaduct de 1340 de metri peste râul Buzău, implicit valoarea maximă a loturilor de mijloc ar putea ajunge la 5 miliarde lei- aproape un miliard de euro. Finanțarea pentru întreaga Autostradă A 7 Ploiești -Pașcani (320 km.) este asigurată prin PNRR a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
,,Toată Autostrada Buzău- Focșani (82,44 km) este în fază de licitație!
Astăzi a fost transmis spre SICAP Anunțul de Participare la licitația pentru construcția ultimelor două tronsoane cu o lungime însumată de 66,90 km:
– Tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,80 km)
– Tronsonul 3 km Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,10 km).
Tronsoanele 2 și 3 vor fi construite în 26 de luni de la data semnării contractului cu finanțare prin PNRR.
Anunțul de participare va fi vizibil în perioada imediat următoare în Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.”
Tronsoanele 1 și 4 sunt deja în licitație de la 1 februarie și au ca dată limită pentru depunerea ofertelor 5 aprilie 2022
– Tronsonul 1 Buzău – Vadu Pașii (4,60 km):
– Tronsonul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord (10, 94 km).
Situația celorlalte trei secțiuni ale Autostrăzii A7:
„A7 – Autostrada Moldovei
– Ploiești – Buzău : 63,250 km Se află în faza finală de evaluare a ofertelor depuse pentru construcția acestui tronson. Desemnarea câștigătorilor este estimată pentru sfârșitul lunii.
– Focșani – Bacău : 95,90 km Proiectului Tehnic este aproape de finalizare. Licitația de execuție ar urma să fie lansată în această primăvară, potrivit unor estimări.
– Bacău – Pașcani: 77,28 km Proiectul Tehnic este în curs de revizuire ca urmare a observațiilor emise de către CNAIR.

PS
N-ar fi lipsit de interes ca de pe acum sa inceapa scindarea pe sectiuni in cadrul forumului...Ploiesti - Buzau, Buzau-Focsani, Focsani-Bacau, Bacau-Pascani, Pascani-Suceava, respectiv Suceava-Siret!

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Au fost publicate și tronsoanele 2 și 3 (Vadu Pașii - Rm. Sărat - Mândrești-Munteni):
https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100136684

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada Buzău – Focșani: A fost publicată licitația pentru execuția loturilor 2 și 3 cu o lungime de 66 km și un cost de 4,1 miliarde lei / Constructorii, obligați să monteze camere web pentru acces live al publicului
Licitatia pentru execuția loturilor 2 și 3 ale secțiunii de Autostradă Buzău – Focșani a fost publicată joi seară în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, toate cele patru loturi dintre Buzău și Focșani (82 km) fiind acum în procedura de achiziție pentru execuția lucrărilor.

Este un contract tip FIDIC roșu, de execuție, ceea ce înseamnă că, după semnare, constructorii au termen de aproximativ o lună pentru intrarea în teren.

Lotul 2 între Vadu Pașii și Râmnicu Sărat are o lungime de 30 de kilometri și o valoare estimată cuprinsă între 1,6 și 1,9 miliarde lei, în timp ce lotul 3, Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni, costă 1,8 – 2,1 miliarde lei.

În timp ce durata de execuție pentru loturile 1 și 4, „capetele” de la Buzău la Vadu Pașii (4,6 km), respectiv Munteni – Focșani (11 km) au termen de execuție 20 de luni, tronsoanele 2 și 3 figurează cu o durată de construire de 26 de luni.

Pentru informarea publicului constructorii sunt obligați să monteze camere web. „Pentru informarea publicului și urmărirea evoluției lucrărilor, Antreprenorul va realiza o cameră de date pentru prezentarea proiectului. Camera de date va conține, pe lângă stadiul lucrărilor conform Graficului Gantt și acces live, prin intermediul camerelor web, poziționate astfel : o cameră aferentă poziționării de șantier și alte două aferente punctelor de lucru”, arată caietul de sarcini.

Potrivit caietului de sarcini, pe lotul 2 sunt prevăzute 12 poduri și pasaje, iar pe lotul 3 sunt 18 pasaje. Ofertele pot fi depuse până la data de 12 aprilie 2022. Componenta financiară reprezintă 70% din punctajul total, 21% se acordă pentru graficul de execuție lucrări cu 9% punctaj maxim pentru o garanție de 10 ani, garanția minimă fiind de 5 ani.

Costul total al Autostrăzii Buzău – Focșani este de 7,2 miliarde lei, investiția fiind finanțată prin PNRR.

Pentru tronsonul Ploiești – Buzău, prima secțiune a Autostrăzii A7, CNAIR a prelungit termenul pentru desemnarea câștigătorilor până la data de 22 februarie. În aprilie-mai se estimează lansarea licitației și pentru secțiunea III Focșani – Bacău (95 km).

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Stadiul la zi al tronsoanelor autostrăzii A7, care traversează Vrancea și a Drumului Expres Focșani-Brăila
Stadiul la zi al tronsoanelor autostrăzii A7, care traversează Vrancea și a Drumului Expres Focșani-Brăila sunt prezentate împreună cu celelalte autostrăzi și Drumuri Expres din zona Moldovei într-o postare activată pe contul de facebook Covasnianu Adrian al fostului secretar de stat la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii din România, originar din Iași.Citiți în continuare conținutul integral al postătii pe acest subiect

În această săptămână, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a prezentat stadiul proiectelor de mare infrastructură care vizează Moldova. Dacă unele proiecte sunt în termene și au perspective moderat optimiste, altele par împotmolite în tot felul de proceduri și probleme birocratice. Iată situația la zi a proiectelor care traversează și județul Vrancea:

Autostarda A7 Ploiești-Pașcani

a)Ploiești-Buzău(63,25 km) – Stadiu: Licitație de EXECUȚIE lansată
Din cele 3 loturi avem desemnați câștigători pe 2 loturi. Din păcate, avem deja 3 contestații pe lotul 3. Momentan se formulează răspunsuri din partea beneficiarului. Încă nu avem desemnat câștigător pe ultimul lot. Momentan nu pot oferi un orizont de implementare pentru execuția primilor kilometri din A7.

b)- Buzău-Focșani (82,44 km) – Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic
Toate cele 4 loturi au fost lansate la licitație.
Pe 04.02.2022 a fost lansată licitația de execuție pentru 2 loturi (tronson 1: 4,6 km între Buzău și Vadu Pașii  tronson 4: 10,94 km între Mândrești Munteni/DN 23 – Focșani Nord/DN 2). Termenul limită de depunere a ofertelor: 05.04.2022. Pe 10.02.2022 a fost lansată licitația de execuție pentru celelalte 2 loturi mai lungi (tronson 2 de 30,8 km lungime  tronson 3 de 36,1 km lungime). Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.04.2022.
Durata estimativă a contractului de execuție variază de la 20 luni pentru tronsoanele 1Â4, respectiv de 26 luni pentru tronsoanele 2Â3. Valoarea licitației este de 7,26 miliarde de lei (inclusiv TVA). Se mențin termenele!

c) Focșani-Bacău (96,05 km) – Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic
SF-ul final a fost depus și este în analiză la CNAIR urmând cât de curând aprobarea lui în CTE-ul companiei. Studiul Geotehnic a fost depus și sunt o serie de observații minore din partea CNAIR. Cea mai recentă promisiune este că pe 31.03.2022 se va depune Proiectul Tehnic. Referitor la procedura de mediu se preconizează că la jumătatea lunii aprilie 2022 se va obține Acordul de Mediu. După obținerea Acordului de Mediu, într-o manieră extrem de accelerată se poate convoca CTE MT, CIALP MDRAP, aproba HG de indicatori tehnico-economici și în trimestrul III (estimarea inițială – trim II – s-a modificat) al anului 2022 se poate lansa licitația de execuție. Estimarea inițială a CNAIR pentru luna aprilie 2022 se va decala pentru luna mai. Termenul (încă!) se menține în zona de ‘confort’ a PNRR-ului.

d)Bacău-Pașcani (77 km) – Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic
Cel mai întârziat proiect din A7 inclus în PNRR „beneficiază” de noi actualizări. Pe 11.03.2022 s-a avizat SF-ul în CTE CNAIR. Spre sfârșitul lunii martie se preconizează aprobarea în CTE-ul de la Ministerul Transporturilor. Pe 11.04.2022 este preconizat termenul de depunere a Proiectului Tehnic la CNAIR. Procedura de mediu este în lucru și sunt șanse ca pe 11.04.2022 să se obține actul de reglementare pentru acest proiect de infrastructură mare. S-a decalat estimarea pentru lansarea licitației de execuție condiționată de pașii anteriori. Estimare se mută din trimestrul II în trimestrul III 2022 pentru lansarea licitației de execuție a autostrăzii de la Bacău Nord la Pașcani. Cele 3 loturi au termenul estimat, maximal, de execuție de 30 luni.

Drumul Exores Focșani-Brăila(76 km) – Tip Licitație: Studiu de Fezabilitate
S-a avizat prin AMC 1 traseul final al drumului expres.
Urmează campaniile de teren, respectiv studiile topografice, arheologice și geotehnice.

Drumul Expres Tișița Albița ( 160 km) – Tip Licitație: Studiu de Fezabilitate
E nevoie de o discuție în Ministerul Transporturilor cu BEI Â Jaspers vis-a-vis de strategia, rentabilitatea și calendarul de implementare a acestui proiect. Contractual, proiectantul a cerut o extensie de timp de 13 luni și până ce MT nu stabilește și definitivează strategia de implementare, acest proiect vital pentru județul Vaslui este suspendat!

Scurt istoric:
Un proiect ce nu s-a bucurat de atenția și mediatizarea altor proiecte similare deși proiectul reprezintă fostul coridor pan-european IX! Am promovat necesitatea și oportunitatea acestui proiect în perioada 2020-2021 în calitate de consilier onorific  secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Pentru corecta informare a publicului în Moldova există:
a) 2 coridoare TEN-T principale (Ungheni-Iași-Tg. Neamț-Tg. Mureș-Sebeș și Giurgiu-București-Ploiești-Focșani-Bacău-Suceava-Siret)
b) 2 coridoare TEN-T secundare (Brașov-Bacău-Sibiu și Focșani-Tișița-Bârlad-Huși-Albița).

Prin urmare Tișița-Albița are aceleași „ingrediente” de eligibilitate pt finanțare europeană precum Brașov-Bacău sau Ploiești-Brașov.

Ca o concluzie generală, consider că prin intermediul unui management riguros, al unei celule de criză dedicate la nivel de CNAIR/MT pentru proiectele Moldovei/incluse in PNRR și printr-o descentralizare a proiectelor de infrastructură locală la nivelul administrațiilor locale, se poate accelera si se pot recupera întârzierile. Să sperăm că infrastructura de transport din partea de est a României va cunoaște un suport și o susținere adecvate pe termen scurt, mediu și lung!

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

A fost prelungit termenul de depune a ofertelor pentru construcția celor 4 Tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani
Joi, 21.04.2022, CNAIR a prelungit până pe 10.05.2022, pe fondul numeroaselor clarificări aduse de către operatorii economici, termenul de depune a ofertelor pentru construcția celor 4 Tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani. Până în prezent, CNAIR a răspuns la peste 600 de solicitări de clarificare.
(...)Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) (OR3) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național.

Dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei. Coridorul se desfășoară la contactul dintre Subcarpații Curburii și Câmpia Română între Ploiești și Mărășești, Culoarul Siretului între Mărășești și Pașcani, Podișul Sucevei între Pașcani și Siret.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Misiune imposibilă de la Grindeanu pentru CNAIR : toate contractele pentru A7 Ploiești -Pașcani să fie semnate până la sfârșitul anului/ Grindeanu : marți se semnează primul contract pentru A 7 Ploiești-Buzău
Primul contract pentru execuția unui lot al Autostrăzii A 7 Ploiești-Buzău va fi semnat marți, pe 7 iunie, iar al doilea contract, la finalul săptămânii viitoare, a anunțat la Timișoara, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Cel mai avansat lot în procedura de atribuire/semnare este lotul 2, de mijloc unde constructor este asocierea Coni-Trace. Va fi al doilea proiect de infrastructură rutieră finanțat prin PNRR cu contract de execuție semnat după cele două contracte cu UMB pentru loturile dintre Nădășelu-Zimbor și Poarta Sălajului ( 42 km.)
(...)
Grindeanu a subliniat că a cerut Companiei de Drumuri ca până la sfârșitul anului să fie semnate contractele de execuție pe toate cele 13 loturi ale Autostrăzii A 7 Ploiești-Pașcani : ,,Săptămâna viitoare, marți, semnăm primul contract, probabil până la finalul săptămânii viitoare sau la începutul celeilalte săptămâni se semnează al doilea contract. Suntem în perioada în care Compania de Drumuri a desemnat câștigătorii, iar constructorii trebuie să aducă actele conform legii pentru semnare. Pe tronsonul 3, evaluarea CNAIR a fost acționată în instanță ( CAB), a fost termen acum, în 31 mai, s-a dat termen de încă o săptămână, termene scurte, ceea ce mă face optimist că va fi decizia foarte rapid. Indiferent de decizie, se intră pe un făgaș care va duce rapid la semnare. Ținta pe care am dat-o CNAIR-ului este ca până la sfârșitul anului să semneze toate cele 13 contracte pentru A7 Ploiești-Pașcani ” a transmis Grindeanu la Timișoara.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada Moldovei: Grindeanu insistă că până la sfârșitul anului vor fi semnate contractele și pentru secțiunile de autostradă de la Focșani până la Pașcani, deși cele două secțiuni nu au nici măcar licitațiile de execuție lansate/ Șeful, CNAIR, mai realist, vorbește doar de finalizarea evaluării
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, insistă că toate cele șase contracte de execuție pentru secțiunile de Autostradă Focșani – Bacău respectiv Bacău – Pașcani pot fi semnate până la sfârșitul anului, deși licitațiile pentru cele două secțiuni nici măcar nu au fost lansate. Pe de altă parte, directorul general CNAIR, Cristian Pistol, mult mai realist, spune că își dorește finalizarea evaluărilor, adică „desemnarea câștigătorilor” până la sfârșitul anului.

Grindeanu a reluat scenariul aproape imposibil al unui calendar accelerat pentru atribuirea celor șase contracte marți, la Buzău, cu ocazia semnării contractului pentru lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, primul dintre cele 13 loturi ale întregului proiect A7 Ploiești – Pașcani. Acest scenariu, mai mult decât optimist, nu corespunde practicii CNAIR care „reușește” să semneze două din cele trei contracte ale Autostrăzii Ploiești – Buzău la peste un an de la lansarea licitației (1 iunie 2021), după cum Economedia a explicat aici.

În conferința de presă de la Buzău, la semnarea contractului pentru lotul Mizil – Pietroasele cu asocierea româno-bulgară Coni – Trace, Grindeanu s-a adresat și șefului CNAIR, Cristian Pistol (susținut de PNL). „Trebuie să finalizăm tot ce ține de PNRR pe A7 până la Pașcani în 2026. Până la Siret cele două loturi vor fi finanțate din Programul Operatțional Transporturi, POT. Toate cele 13 loturi trebuie terminate până în 2026, dar asta nu înseamnă că toate aceste lucrări nu pot fi terminate mai rapid. Pentru PNRR, pe A7 bornele pentru semnarea contractelor sunt la sfârșitul anului viitor, îmi doresc să le semnăm pe toate cele 13 anul acesta pentru a avea mai mult timp pentru execuție. Pe Buzău –Focșani sunt 4 loturi, s-au depus 28 de oferte, asta înseamnă interes, concurența duce la lucruri bune. Sperăm ca în august să începem să comunicăm rezultatele. De la Focșani la Pașcani au așa un delay, o întârziere de o lună față de celelalte. Cel mai în urmă este Focșani – Bacău, urmează să aprobăm în guvern indicatorii tehnico-economici și apoi să lansăm licitația, iar de la Bacău la Focșani indicatorii sunt deja aprobați, vom lansa licitația în perioada imediat următoare astfel încât, ținta pe care am pus-o de avea toate cele 13 contracte semnate până la sfârșitul anului să fie îndeplinită. Repet, cu un an mai repede față de termenul din PNRR”, a transmis Grindeanu.

Mai realist, pentru că jocul contestațiilor nu poate fi estimat ca durată, șeful CNAIR Cristian Pistol iese din calendarul stabilit de Grindeanu. „A7 (Autostrada Moldova) a intrat în linie dreaptă! Am semnat astăzi două contracte semnate deosebit de importante pentru finanțarea și construcția primului Tronson al A7. Primul este contractul de finanțare care permite practic asigurarea resurselor financiare pentru construcția celor 63,25 km ai întregii autostrăzi Ploiești-Buzău. Cel de al doilea contract semnat astăzi este practic primul pas pentru construcția efectivă a unui lot al acestei autostrăzi.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

Licitația pentru construcția autostrăzii A7 de la Pașcani la Siret va fi organizată anul viitor

Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a anunțat că exproprierile de terenuri pentru construcția tronsonul A7 Pașcani – Suceava – Siret se vor face la regim de autostradă. Declarația a fost făcută după ședința de marți de la Consiliul Județean Suceava la care a fost prezent directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, în care au fost discutate și analizate proiectele de infrastructură mare din județ. Gheorghe Flutur a spus că întâlnirea a fost una de lucru, iar directorul CNAIR a confirmat, încă o dată, că există finanțare pentru autostrada Pașcani – Suceava – Siret pe Programul Operațional Transporturi și este inclusă în Master Planul General de Transport. „Exproprierile pe această rută se fac la regim de autostradă. Deci toată lățimea expropriată va fi la regim de autostradă. S-a pus foarte des problema dacă e autostradă, drum expres, sau ce va fi. Valorile de trafic dau asta. Noi acum suntem în proiectare, acum se fac studii să vedem care e profilul de sol, iar noi am avut întâlniri săptămânale la CNAIR cu domnul director, cu domnul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu, căruia vreau să îi mulțumesc pentru că au accelerat lucrurile. La întâlnire au fost de față și firmele de proiectare și le-am pus în legătură cu primarii, cu Direcția de Cultură, pentru că acum apare o problemă de descărcare arheologică. Și trebuie să se implice mai activ pentru a termina”, a declarat președintele CJ Suceava.
Gheorghe Flutur a adăugat că scopul și interesul meu, dar și al sucevenilor este ca până la sfârșitul acestui an să fie finalizată documentația pentru autostrada A7, respectiv studiul de fezabilitate și proiectarea pe tronsonul de la Pașcani la Siret, pentru ca în 2023 să fie pregătită licitația pentru execuția efectivă a lucrărilor. „Asta deoarece anul acesta se scoate la licitație tot tronsonul de la București până la Pașcani și vrem ca anul viitor să ajungem și noi din urmă cu porțiunea Pașcani – Suceava – Siret”, a mai afirmat Flutur.


Prezent la Suceava la invitația lui Gheorghe Flutur, șeful CNAIR dă asigurări că proiectele de autostrăzi din județ vor deveni realitate

Directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, a dat asigurări că proiectele de autostrăzi și drumuri expres din județul Suceava vor deveni realitate.
(...)
Înainte de începerea ședinței, Gheorghe Flutur a spus că șeful CNAIR a venit la Suceava cu o echipă de specialiști din cadrul acestei instituții pentru a discuta despre autostrada A7, Drumul Nordului, autostrada A8, dar și despre drumul expres Suceava – Botoșani. „Discutăm despre stadiul acestor investiții și perspectivele pentru ca aceste investiții să se întâmple în perioada imediat următoare. Sunt prezenți aici toți primarii de pe aceste rute și autoritățile statului care sunt implicate în avizare pentru acest important proiect pentru județul Suceava. Domnul director este astăzi la Suceava, dar noi suntem săptămânal la dumnealui, la București și din acest motiv suntem foarte la curent cu tot ce se întâmplă cu aceste proiecte”, a precizat Flutur.

Șeful CNAIR, Cristian Pistol, a ținut să precizeze, la rândul său, că pentru proiectele de infrastructură mare din județul Suceava nu este loc de scepticism. Cristian Pistol a spus că este prezent la Suceava pentru a discuta despre proiectele de infrastructură mare care se vor realiza în acest județ, care cuprind peste 240 de kilometri de drumuri de mare viteză. „Mă refer aici la proiectele menționate de domnul președinte. de A7 de la Pașcani la Suceava până la Siret, la frontiera cu Ucraina, vorbim de Drumul Nordului și evident de acest drum expres, legătura între Suceava și Botoșani. Proiectele pe care le avem sunt în diferite faze de implementare. Vorbim de studii fezabilitate și de contracte semnate, dar și de documentații care sunt în execuție în momentul acesta”, a spus Pistol. El a dat ca exemplu tronsonul de autostradă de la Pașcani la Suceava, pe care se realizează studiile geotehnice. „Avem undeva la 70% gata din acest studiu. Urmează ca ulterior să finalizăm studiul de fezabilitate și să începem licitația pentru proiectare și execuție. Vorbim despre proiecte care nu sunt la zero, la nivel de idee, ci despre niște proiecte care încep să prindă contur. Avem Planul Investițional și Masterplanul General de Transporturi, documente strategice care sunt respectate și care au ajuns într-o linie dreaptă. Cred că nu este loc de scepticism aici. Lucrurile sunt avansate. Iar implicarea Consiliului Județean și a domnului președinte eu zic că este una care nu face altceva decât să sprijine proiectele pe care le avem”, a spus Cristian Pistol.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

CNAIR și Primăria Municipiului Buzău au semnat Protocolul de Colaborare pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate în cadrul proiectului Drumul de legătură Autostrada A7 - Buzău, Tronsoanele 2, 3 și 4
Marți, 06.09.2022, a fost semnat Protocolul de Colaborare între CNAIR și Primăria Municipiului Buzău având ca obiect elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru ”Drum de legătură Autostrada A7 – Buzău, Tronsoanele 2, 3 și 4”.
Prin Protocolul încheiat se pot iniția demersurile pentru elaborarea documentației tehnico-economice necesare derulării Contractului finanțat prin POIM 2014-2020.
Contractul de proiectare și execuție a Drumului de legătură dintre A7 și Municipiul Buzău va fi finanțat prin POT 2021-2027.





”Astea-i” orbitalele 2, 3, 4 ;)









Din pacate ”nea Cristi” nu ne ofera o rezolutie la nivelul anului 2022! :rofl:

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Nu-i problema rezolutia, intre DN2 si DN2B este Centura Est Buzau DC246, o parte este chiar asfaltata, sunt curios daca fac pasaj peste DN2B, CF 702 si racordul 702-500(sau macazele Buzau Sud), de la DN2B incolo este drum nou.
Pana la urma imi convine, un nou pasaj chiar langa pasajul DN2B peste racordul 702-500, ar trebui sa fie usor de pozat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective orex

CNAIR a desemnat câștigătorul contractelor pentru construcția tronsoanelor 2 și 3 ale autostrăzii Buzău - Focșani!
Luni, 19.09.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 2 (km 4+600 – km 35+400) Vadu Pașii – Râmnicu Sărat și pentru Tronsonul 3 (km 35+400 – km 71+500) Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni din autostrada BUZĂU – FOCȘANI, CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de execuție lucrări.

Ofertantul desemnat câștigător în cadrul ambelor loturi este ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L.
Pentru Tronsonul 2, cu preţul de 1.317.073.556,06 Lei fără T.V.A.
Pentru Tronsonul 3, cu preţul de 1.469.390.182,97 Lei fără T.V.A.
Durata de execuție a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Finanțarea acestor obiective este asigurată prin PNRR.

Menționăm că pe aceaste secțiuni de autostradă vor fi realizate și o serie de lucrări de artă, respectiv:
-  pentru Tronsonul 2, 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m.
-  pentru Tronson 3, 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Ramna este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 380 m.

Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) (OR3) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național, conform analizei din Modelul Național de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei.

Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

PS
Ambele poduri, de ”complexitate ridicata”, nu fac cat cel dat in exploatare, deja, de UMB pe DEx12, acesta fiind la ora actuala cel mai lung pod din tara (1.700 m) :rofl:

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Observaţii răutăcioase
pentru Tronsonul 2, 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m.

Într-adevăr,  DN 22 trece la un moment dat peste râu, dar râul s-a numit din totdeauna Râmnic. Nu Râmnicu Sărat ! Şi în orice caz NU Râmnicul. Râmnicu Sărat e localitatea şi râul este Râmnic.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Isi fac si ei vant sa nu vina lumea sa calculeze pretul pe kilometru si sa sara ca de ce este asa de scumpa autostrada pe camp, sa-i vedem la cel de 1.300m peste Buzau ce fel de complexitate mai are, probabil o sa spuna ca este viaduct.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use