MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari

 

Topic: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari

415 posts, 133157 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari sab

Nu, dar 21 nu ajunge chiar in Voluntari.
subway guru wrote:
Pentru asta e necesar un SF+PT pentru acea zona.

Ca sa spuna ce ? Ca nu se poate sa conectezi Obor 1 cu nimic ? Sa fim seriosi, nu trebuie sa ai 2 doctorate, se vede cu ochiul liber.

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari andrei11

Hei ! Noi suntem  oameni serioși sau nu ?
:bere:
Obor.jpg (87.79 KB; downloaded 3257 times)

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari subway guru

@sab
Asa crezi matale, eu am alte idei sau pareri.
Trebuie doar sa pui inginerii si arhitectii la treaba...

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari andrei11

Eu am prezentat o idee, evident că mai sunt și altele ! Și e cam veche, e de vreo 6 ani !

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari Goldmund

Parteneriat Public-Privat(PPP), eu imi aduc aminte de "Epoca A.Nastase" si de un A3 Ploiesti-Brasov finantat(se vroia!) prin "PPP", adica mai putin de 100km pentru cca. 8 miliarde euro/$, egal. Chiar si lui Nastase i-a cam fost frica de acele sume cerute de "privatii" care adorau finantare PPP.
Citat din raspunsul Metrorex, pus de CataOT la dispozitia noastra:
..."Implementarea Magistralei 7- Bragadiru – Voluntari implică realizarea unui traseu de metrou cu o lungime totală de aproximativ 26 km cale dublă, a 27 de stații de metrou, precum și a două depouri. Aceasta este prevăzută a fi finalizată după anul 2030, fiind inclusă pe lista proiectelor strategice de investiții ce urmează a fi pregătite și atribuite în Parteneriat Public Privat (PPP)."
Adica, un proiect strategic ce "intra in strategia de dezvoltare a metroului din Bucuresti 2016-2030" , " fiind inclusă pe lista proiectelor strategice de investiții"   va fi construit (dupa 2030!!) prin finantare PPP...
Sa nu uitam despre ce este vorba:
M7, care dupa o analiza sumara, poate fi magistrala cea mai aglomerata dupa M2....(cel putin intre Alexandriei cu Antiaeriana-Doamna Ghica,) intersecteaza M1,3 la Unirii, M5 la Piata Mosilor cu Carol I, iar M3 la Bucur Obor. Normal ca si celelalte magistrale vor fi mai aglomerate cu fluxul in diferite directii din M7.

De fapt eu sunt adeptul metroului , mai ales pentru incheierea M4,M5, dar si pentru M6(1,2) si M7, si toate astea pana in 2030, pentru ca, pentru unele magistrale UE cofinanteaza la greu, iar pentru ce mai ramane, Doamne! Romania este astazi de cateva ori mai bogata decat tara din 1989! Nu mai ar exista bani pentru o magistrala?!?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari sab

Dar si cel mai greu de construit. Si cine este interesat de aspectul privind numărul de calatori sau scăderea traficului din oraș ? Dovada ca la M4 am ales varianta 10/21 ca număr de calatori.
Mai este un aspect, nu ne înghesuim la lucruri greu de executat. Ne place M6, ca acolo nu ai străzi înguste si clădiri de subtraversat.

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari Goldmund

^
Pentru mine o "impresie buna" face cat o mie de proiecte ce nu tin de "imagine", pentru ca M6 1.2. face legatura cu OTP, pentru ca (imi doresc)milioanele de turisti  care vor ajunge candva(fara corona) pe OTP sa poata alege un M.
M7, unde subtraverseaza  strazi inguste? Normal ar fi sa urmareasca traseul Sos Alexandriei(de la Centura) dupa care sub Calea Rahovei, Cosbuc pana la "Unirii"(acolo e "tare", o subtraversare la etajul  minus cinci! daca nu chiar minus sase), dupa care urmeaza Calea Calarasi de unde exista mai multe solutii, dar cea mai buna mi se pare str. Mantuleasa(ok,  respectiva strada ar fi inchisa pentru cativa ani, dar este doar o strada...)dupa care iese pe Mosilor si in continuare din nou sub mari bulevarde. Admitem ca e scumpa M7, f. scumpa, dar stie cineva daca intreaga magistrala M7 ar depasi 2 miliarde euro?!
O renovare de "Opera" din Stuttgart costa minim 1 miliard de euro! O gara centrala(ultramoderna) din Stuttgart costa in jur de 8 miliarde euro(cu tunelurile aferente)....Mai este ceva:  toate materialele de constructii si "manopera" isi vor dubla pretul in viitorii 10 ani, cel putin...Si ce face UE?! Trasi de maneca pentru ca orasul se sufoca din ce in ce mai mult de multimea masinilor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari sab

Coșbuc  si Regina Maria sunt  înguste  si au construcții nesigure, sa nu uitam de ce nu avem deocamdată M5 pana la Universitate. Iar apoi Mântuleasa.
Bomboana de pe coliva va fi însă corespondenta cu fosta stație de tramvai Obor.  Apropo, ca info, am văzut ca se executa noi intrari in parcarea subterana Obor in zona blocului "zig-zag". :)

 


Re: Stiri si articole din presa reiny2000

alexandru101 wrote here:
Sectorul 5 vrea să se implice în realizarea magistralei de metrou M7, finanţând documentaţia tehnico-economică
Sursă

Cât de fezabilă credeți că este M7? Momentan pare că prioritatea e M6>continuare M5 >Continuare M4. Credeți că o sa vedem vreodată în timpul nostru M7? Va avea 28-29 stații, deci va fi o magistrală foarte mare și va costa o căruță de bani, probabil câteva miliarde €, și cine știe câți ani va dura să facă macar o porțiune.
Probabil că ar avea mai mulți călători decât M6.2 sau aberația M2 în comuna Berceni.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421056 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use