Topic: Discuții diverse
1622 posts, 421570 views
📖 Pagination options
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TPB
Ieri l-am vazut pe ,,James Bond" (ma refer la #007) la Dristor, avea placute de inmatriculare galbene, nu ca celelalte.
Ieri l-am vazut pe ,,James Bond" (ma refer la #007) la Dristor, avea placute de inmatriculare galbene, nu ca celelalte.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
Ciudat e ca pe linia 1. # 415 avea placuta.
Deci...
Tramvaiele circula in mare parte ilegal.
Sau cu incalcarea legislatiei rutiere
Ciudat e ca pe linia 1. # 415 avea placuta.
Deci...
Tramvaiele circula in mare parte ilegal.
Sau cu incalcarea legislatiei rutiere
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
La unele de la atâtea tamponări, julituri etc cel mai probabil s-au deteriorat rău și plăcuțele (dacă le-au avut vreodată) și cum la STB de când îi știu, toate trebuie să fie ”ieftineaua”, nu se mai comandă plăcuțe că doar costă, și cum ăștia nu fac doar o comandă ci trebuie să facă câteva zeci, atunci se trântește un șablon și se scrie numărul de înmatriculare ca pe cel de inventar. Nici cele care ies de la RK nu vin toate (majoritatea defapt) cu plăcuțele omologate, deși văd că cel puțin lui 4036 i-a făcut uzina plăcuțele, ceea ce chiar și așa din câte știu dpdv legal nu se ia în calcul. Nu știu nici cât merită comparat cu CFR, care au propria cale de rulare, alte reguli etc și nu circulă concomitent cu toate celelalte autovehicule. Deci cum ziceam, dpdv legal nu știu să se ia în calcul numărul scris cu șablon, pe carton, chiar și numerele similare cu cele eliberate de poliție dar cu alt font și comandate de pe internet sau orice altceva decât doar cele eliberate de poliție, însă ai noștrii cunosc situația și închid ochii la STB.
Ca fapt-divers, un alt lucru care am văzut nu se mai respectă la numerele de înmatriculare, deși mai minor, este că la fiecare ITP admis la orice autovehicul trebuie să se elibereze și un sticker cu luna și anul până când are dreptul să circule pe drumurile publice (normal ar trebui și la tramvaie), doar că nu toți mai eliberează astfel de stickere (cel puțin unii parteneri RAR, nu) dar chiar și în lipsa lor se poate verifica acest aspect. Dar cum de tramvaie se ocupă AFER și nu RAR, iar ”ITP”-ul constă într-o revizie (tot la 6 luni sau mai des? întreb că aici nu cunosc regulile) ei de stickere nu mai stau...
La unele de la atâtea tamponări, julituri etc cel mai probabil s-au deteriorat rău și plăcuțele (dacă le-au avut vreodată) și cum la STB de când îi știu, toate trebuie să fie ”ieftineaua”, nu se mai comandă plăcuțe că doar costă, și cum ăștia nu fac doar o comandă ci trebuie să facă câteva zeci, atunci se trântește un șablon și se scrie numărul de înmatriculare ca pe cel de inventar. Nici cele care ies de la RK nu vin toate (majoritatea defapt) cu plăcuțele omologate, deși văd că cel puțin lui 4036 i-a făcut uzina plăcuțele, ceea ce chiar și așa din câte știu dpdv legal nu se ia în calcul. Nu știu nici cât merită comparat cu CFR, care au propria cale de rulare, alte reguli etc și nu circulă concomitent cu toate celelalte autovehicule. Deci cum ziceam, dpdv legal nu știu să se ia în calcul numărul scris cu șablon, pe carton, chiar și numerele similare cu cele eliberate de poliție dar cu alt font și comandate de pe internet sau orice altceva decât doar cele eliberate de poliție, însă ai noștrii cunosc situația și închid ochii la STB.
Ca fapt-divers, un alt lucru care am văzut nu se mai respectă la numerele de înmatriculare, deși mai minor, este că la fiecare ITP admis la orice autovehicul trebuie să se elibereze și un sticker cu luna și anul până când are dreptul să circule pe drumurile publice (normal ar trebui și la tramvaie), doar că nu toți mai eliberează astfel de stickere (cel puțin unii parteneri RAR, nu) dar chiar și în lipsa lor se poate verifica acest aspect. Dar cum de tramvaie se ocupă AFER și nu RAR, iar ”ITP”-ul constă într-o revizie (tot la 6 luni sau mai des? întreb că aici nu cunosc regulile) ei de stickere nu mai stau...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, troliebuzele au ITP facut de un specialist acreditat RAR deci au si talon, tramvaiele nu au nici ITP nici talon, si daca nu au talon probabil de aceea nu au nici placute. Nu stiu cum este cu RCA-ul, ca RCA tot trebuie sa aiba. Depuneti si voi o intrebare scrisa la rutiera cum de circula tramvaiele fara placute.
Da, troliebuzele au ITP facut de un specialist acreditat RAR deci au si talon, tramvaiele nu au nici ITP nici talon, si daca nu au talon probabil de aceea nu au nici placute. Nu stiu cum este cu RCA-ul, ca RCA tot trebuie sa aiba. Depuneti si voi o intrebare scrisa la rutiera cum de circula tramvaiele fara placute.
- aztec
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Cezar210
Legat de PPC-urile din linia 41, cred că aceastea ar trebui să fie intercalate cu cele non-PPC, adică să nu fie un val de ture PPC de Alexandria și după aceea un val de non-PPC. Cred că vagoanele ar trebui repartizate in așa fel încât să circule in felul următor:
PPC - non-PPC - PPC - non-PPC și tot așa.
Ok, că poate o sa mai scape 2 PPC la rand sau 2 non-PPC la rand, nu e nicio problema, dar sa fie intercalate.
Că, de exemplu, ce se întâmplă dacă eu aș fi un bătrân sau o persoana în scaun, și tocmai ce s-a terminat șirul de Alexandria de vreo 5 minute. Aștept încă 20-30 de minute in statie sa vina un PPC?
shoppy wrote here:
...Poate ca pe 41 ar fi realist ca daca vrei PPC si tramvaiul venit nu are PPC atunci sa il astepti pe urmatorul ca vine repede iar sansele ca din doua sa fie unul PPC sunt mari.
Legat de PPC-urile din linia 41, cred că aceastea ar trebui să fie intercalate cu cele non-PPC, adică să nu fie un val de ture PPC de Alexandria și după aceea un val de non-PPC. Cred că vagoanele ar trebui repartizate in așa fel încât să circule in felul următor:
PPC - non-PPC - PPC - non-PPC și tot așa.
Ok, că poate o sa mai scape 2 PPC la rand sau 2 non-PPC la rand, nu e nicio problema, dar sa fie intercalate.
Că, de exemplu, ce se întâmplă dacă eu aș fi un bătrân sau o persoana în scaun, și tocmai ce s-a terminat șirul de Alexandria de vreo 5 minute. Aștept încă 20-30 de minute in statie sa vina un PPC?
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
lykkelig.
Oare cei de la URAC nu se gândesc sa facă RK la o Tatra cu schema de culoare de pe 4014?
Oare cei de la URAC nu se gândesc sa facă RK la o Tatra cu schema de culoare de pe 4014?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Din câte știu, RK-urile la Tatre au fost oprite defintiv in 2019. Nu cred că vor mai fi reîncepute, deoarece vin tramvaiele noi.
La Ikarus au fost reîncepute deoarece nu se știe când vor veni noile troleibuze..
Din câte știu, RK-urile la Tatre au fost oprite defintiv in 2019. Nu cred că vor mai fi reîncepute, deoarece vin tramvaiele noi.
La Ikarus au fost reîncepute deoarece nu se știe când vor veni noile troleibuze..
- shoppy
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Da. Pana de curand a fost activ un contract de mentenanta pentru ele cu SAERP dar s-a epuizat suma. Probabil iar vor incepe sa cada pe capete.
Da. Pana de curand a fost activ un contract de mentenanta pentru ele cu SAERP dar s-a epuizat suma. Probabil iar vor incepe sa cada pe capete.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, este normal sa nu mai facem RK la reostatice, acesta o fi motivul pentru care nu se mai fac RK la Tatre.
Daca sunt destepti si nu porniti sa le distruga atunci la Ikarus iau piese de pe cele retrase.
Da, este normal sa nu mai facem RK la reostatice, acesta o fi motivul pentru care nu se mai fac RK la Tatre.
Daca sunt destepti si nu porniti sa le distruga atunci la Ikarus iau piese de pe cele retrase.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Am o întrebare.
De ce in 2016, când a fost produs ultimul vagon Bucur LF (416) a fost reîncepută modernizarea clasicelor in CA și a fost oprit proiectul BLF? Și-au dat seama că sunt mai bune și mai fiabile V3A-2010-CA-urile sau au rămas fără piese pentru Bucur LF?
Am o întrebare.
De ce in 2016, când a fost produs ultimul vagon Bucur LF (416) a fost reîncepută modernizarea clasicelor in CA și a fost oprit proiectul BLF? Și-au dat seama că sunt mai bune și mai fiabile V3A-2010-CA-urile sau au rămas fără piese pentru Bucur LF?
- LucaTB
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Știu că 417 este în lucru, însă mă refeream la perioada aceea de câțiva ani când s-au livrat CA-uri la Colentina, perioadă în care nu a fost niciun BLF în lucru.
Știu că 417 este în lucru, însă mă refeream la perioada aceea de câțiva ani când s-au livrat CA-uri la Colentina, perioadă în care nu a fost niciun BLF în lucru.
📖 Pagination options