Regiunile RomânieiDobrogeaJudețul ConstanțaTransportul în comun din municipiul Constanța (CT BUS SA)

 

Topic: CT BUS - Trasee

47 posts, 13875 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: RAT Constanța - Trasee deprodio

In sfarsit...chiar nu avea sens "C"-ul.Si la 102N/P ar trebui 102 pana in Faleza Nord si 102b pana la Pescarie.Ar fi bine daca s-ar renunta si la indicativele 5-40 si 2-43,sa ramana doar 40 si 43 iar 5 sa fie actualul 5b.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” TPB

PTMZ wrote here:



Vă zic eu, o să rămână traseele 13 și 14, nu o să mai înființeze nimic, abia merg microbuzele pe cele 2 linii. Ce pot aprecia este curățenia, dar și punctualitatea. Mie îmi plac, am fost o singură dată cu unul, dar era înghesuială mare.
Mi se pare o bătaie de joc cu numerotarea... 5-40? În ce alt oraș o să mai vedeți 5-40? Sau 2-43, o tâmpenie. Traseele sunt bune, dar puteau avea alte indicative.
Dacă as putea să reorganizez toate liniile, numerotarea ar fi de la 1 la 30. Rămân 1, 3, 13, 14, dar celelalte:
Linia 2-43 -> linia 2;
Linia 3B -> linia 4;
Linia 5-40 -> linia 5;
Linia 5B -> desființată (traseu comun cu 5-40);
Linia 42 -> linia 6;
Linia 43C -> desființată (traseu comun cu 2-43, 3 și 100C);
Linia 43M -> linia 7;
Linia 44 -> linia 8;
Linia 48 -> linia 9;
Linia 51 -> desființată (dublează aiurea 51B);
Linia 51B -> linia 10;
Linia 100 -> desființată (dublează 100C);
Linia 100C -> linia 11;
Linia 101 (fosta 101C) -> linia 12;
Linia 101M -> linia 15;
Linia 102N -> linia 16;
Linia 102P -> desființată (dublează 102N și 5-40);
Acestea sunt modificările pe care le vreau, nu exagerez, dar asa mi s-ar părea normal. Legat de autobuze, să fie trasee doar cu Maz 107, cu Isuzu Citiport sau BYD.

 


Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” deprodio

Pai banuiesc ca odata cu achizitia electricelor vor fi retrase 103-urile si 203-urile.

 


Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” Vatmanul constanțean

TPB wrote here:
...Acestea sunt modificările pe care le vreau, nu exagerez, dar asa mi s-ar părea normal. Legat de autobuze, să fie trasee doar cu Maz 107, cu Isuzu Citiport sau BYD.


1.   Ideea  renumerotarii TOTALE a tuturor traseelor este, din punctul meu de vedere, neinspirata, ar fi o harababura totala. De acord, combinatiile gen 2-43, 5-40 trebuie transformate, dar in formele arhicunoscute de orice constantean: 43 si, respectiv, 40, intrucat acestea, inainte de comasarea din 2015, erau printre liniile "grele" ale orasului (mai "grele" decat fostele 2 si 5).
2.   Asta cu "dubleaza aiurea o anumita linie" e cu dus si intors, de exemplu 102N si P asigura impreuna un interval de succedare decent.
3.   Liniile 100, 100C si 43M vor fi oricum full-BYD (teoretic), dar in rest nu inteleg cu ce te deranjeaza "amestecarea" celorlalte modele pe trasee?


deprodio wrote here:
Pai banuiesc ca odata cu achizitia electricelor vor fi retrase 103-urile si 203-urile.


Mai bine nu ar retrage nimic din circulatie, momentan. Bine, asta daca ar vrea intr-adevar sa infiinteze 2-3 trasee noi. De ei depinde daca considera BYD-urile marire sau inlocuire a unei parti din actuala flota...

 


Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” dekolor

deprodio wrote here:
Pai banuiesc ca odata cu achizitia electricelor vor fi retrase 103-urile si 203-urile.

La nevoie ar putea fi folosite pentru transportul metropolitan, asta daca CT Bus va participa la licitatia in acest sens.

 


Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” deprodio

Ideea e ca,103-urile deja au o varsta si,in alte orase au fost retrase.Mai sunt in Pitesti si in Tg.Mures unde vor mai circula un an pana la venirea noilor achizitii.Aceeasi soarta mai mult ca sigur ca vor avea si aici.Iar 203-urile,avand 14 ani o probabilitate mare consta in retragerea acestora(in Galati au fost retrase anul trecut).La un moment dat stiu ca a fost o consultare a pietei pentru a fi inlocuite toate autobuzele MAZ(intr-adevar pe vremea lui Fagadau).Actualul primar nu pare sa aiba o strategie noua de transport.Deocamdata se lauda cu "mostenirea"electricelor.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” TPB

Referitor la ce am spus, autobuzele care circulă pe liniile inutile pot fi introduse pe liniile utile. De exemplu:
De la Gara Constanța la Sat Vacanță (unde întorcea tramvaiul), linia 100 oprește in toate stațiile unde oprește și 100C!! Vara, când circula linia 100M, nu mai este nevoie, deoarece dubla linia 100C și autobuzele JTA (City Park - Năvodari).
La fel și în cazul liniilor 5-40 și 102P. Chiar asa de greu e să schimbam 2 autobuze? Chiar așa de greu este să ne actualizăm??

 


Re: Microbuze Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI „Cibro” Chev Celios

Tu nu intelegi cum functioneaza liniile barate.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: CT BUS - Trasee TPB

Bineînțeles că nu accept liniile barate! Ce-i prostia asta cu 5-40?? Ai mai văzut în alt oraș așa ceva? NU!
De la Delfinariu, e foarte ușor să schimbi 102N-ul cu 5-40. Mare șmecherie, să dai câțiva lei în plus pentru un abonament de 24h... noi doar mergem, nu gândim.

 


Re: Autobuzele electrice BYD K9UB din Constanța PTMZ

TPB wrote here:
Da, pe 42 ar fi bune...
Linia 5B nu dubleaza 5-40-ul de la Gara la Km5?? Stiam ca au acelasi traseu.

Au aceleași capete și se suprapun cam pe 75-80% din traseul lui 5b, dar nu complet. 5b o ia la dus, spre Sere, pe Hatmanul Arbore - Comarnic (5-40 o ia pe Pandurului, direct), iar la retur 5b ocolește pe Fântânele.
Poți vedea pe aplicația CT Bus harta cu diferențele pentru fiecare linie în parte:
Screenshot_20220126-173834.jpg (203.6 KB; downloaded 2891 times)
Screenshot_20220126-173859.jpg (456.31 KB; downloaded 2891 times)

 


Re: CT BUS - Trasee BGP2597

Dublările de trasee, dacă sunt făcute cu cap pot avea sens și justificare. Ce nu are sens este lozinca asta de "Să desființăm linia X că o dublează 100% pe Y". Am văzut de-a lungul timpului discuții de genul pe topicele mai multor orașe, unele argumentate, altele nu.

Dublările au în principiu rolul de ranforsare, adică de întărire / suplimentare a capacității de transport pe tronsoanele mai încărcate ale unei linii. Dacă linia 5/40 are călători suficienți din sud până în nord se justifică păstrarea ei în forma actuală pentru legătură directă. Pe de altă parte, dacă jumătatea sudică, până la Gară are o încărcare mai mare decât jumătatea nordică, atunci nu are sens să suplimentezi linia pe tot parcursul, fiindcă de la Gară spre Campus o să circule mai mult goale. În cazul ăsta vii cu un serviciu suplimentar, ideal intercalat între cursele liniei de bază, între Km 5 și Gară.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: CT BUS - Trasee TPB

Poti folosi acelasi numar de autobuze pe mai putine linii, dar 100% utile... de exemplu, linia 100 sa fie desfiintata, autobuzele fiind (re)directionate pe 100C.

Referitor la 5b, imi cer scuze, nu mai stiam traseul.

 


Re: CT BUS - Trasee BGP2597

Și dacă între Satul de Vacanță și Carrefour nu e cerere plimbi autobuzele aiurea în tramvai (pun not intented), doar de dragul de a avea mai puține indicative?

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: CT BUS - Trasee TPB

Ce vreau să spun este că dacă (re)numerotăm sau nu, trebuie să avem un pachet de linii eficient 100%!

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Constanța (CT BUS SA)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use