Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4713 posts, 1183259 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 261 262 263 264 265 266 267  ... 337
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

Decaderea parcului unor unitati de exploatare este strict din vina unor sefi care au fost mutati intre ele pentru a distruge in cat mai multe locuri... Nu dau nume, majoritatea cred ca stiti la cine ma refer.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor shoppy

Pai daca autobaza are ordin sa scoata la traseu x masini zilnic atunci ce mai conteaza cate are in curte de ninge si ploua in ele pe post de tomberoane de gunoi?
Sefii locali sunt doar partial vinovati, daca ar veni conducerea de sus sa vada ce se intampla in curte alta ar fi treaba, dar nu vine, ori nu ii pasa ori se multumeste cu partea de spaga din furturile de motorina, cumpararea de piese noi noi sau de masini noi.
Ar trebui sa se scandeze pentru toti ca pe stadionul de fotbal cand ia unu rosu: "Iesi afara / ***** ordinara!!!"

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor ADK

Încet-încet dacă nu se face nimic, Ferentari va ajunge din autobază în parc rece, nu o să ai la ce să mai vii acolo ca conducător auto că nu o să ai ce să mai conduci. Doar Otokar și ceva Citaro o mai țin activă, în rest autobaza e transformată pe jumătate în parc rece. Fiecare garaj are măcar câteva autobuze aparent casabile trase pe dreapta, chiar și Obregia are și se vede și lângă Saviemul scos afară un E3 vai de mama lui, dar Ferentari a depășit recordul cred că pentru prima dată de când există garajul...

Autobuzele sunt într-adevăr vechi, dar încă decente, poate pentru București E3-urile nu mai sunt. Dar să se repare măcar cele recuperabile, că oricum sunt sigur că unele E3-uri nu vor mai circula niciodată și este de înțeles, au deja niște ani și suficientă uzură care pentru un trafic ca Bucureștiul casarea este îndeplinită la primele încă din 2015 (parcă 9 ani era), dar cu toate astea unele o duc mai mult dacă și situația o permite (atât ca întreținere cât și ca exploatare). Acum să se mai bucure și alții de ele...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Albert

Se remarcă la o primă vedere in video: 4109, 4266, 4347, 4389, 4405, 4448, 4815, 6230, 6239, 6248, 6251.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Ce e dureros e ca nu se vrea sa se repare acele masini, multe dintre ele avand 2-300000 km in bord. Nu vreau sa fac o remarca partinitoare, insa cele de la Titan au fost trase pe dreapta din lipsa de piese tot in mandatul actualului director general si anume cel inceput in 2010.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Andrei98

Pai el le-a abandonat, urmasii lui au continuat traditia si acum s-a intors tot Crit ca sa le caseze probabil neinlocuindu-le cu nimic, cun a mai facut.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

gexge wrote here:
A revenit 4876. Inca are siglele RATB.
Sigur ai văzut bine? 4876 era funcțional în octombrie 2021, cu sigle STB, pentru că a circulat constant în anii de după transformarea în societate.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor V2A

Doar pe lunetă mai are sigla RATB. Poza este din 10.10.2021. În ultimii 2 ani, 4876 a avut câteva perioade de absență.
245252054_4815765655122590_1045539270756027602_n.jpg (74.62 KB; downloaded 2351 times)

Zilele trecute au revenit la traseu 4327, 4361 și 4460.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor roberto2001

Mi se pare mie sau E3-urile revin mai repede ca E4 ?  Ciudat ..fiindca trebuia sa aibe prioritate E4

 


Re: Mentenanţa autobuzelor 1689

Imaginile din Autobaza Ferentari arata o lipsa crasa de responsabilitate - poza cu spatiul gol lasat de semnalizator transformat in cos de gunoi e emblematica...

Aici nu e vorba de lipsa de piese sau de bani, e vorba de lipsa de interes.

Daca as fi fost intr-o pozitie de decizie, intreaga conducere a Autobazei Ferentari ar fi avut contractul de munca desfacut pentru neglijenta in exercitarea sarcinilor de serviciu.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor FabiM

Oamenii aia nu sunt in stare sa aibă grija nici de ce in traseu.
Posibil sa mi se zica un “nu știi despre ce vorbești” de la cineva din interior, dar mai abuzate tehnic și estetic decât ce are Ferentari nu am văzut.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor 1689

Pai daca nu sint in stare sa intretina parcul circulant de care sint responsabili, inseamna ca nu sint calificati pentru functia pentru care au fost promovati.

Nu inteleg care e problema aici, sincer...

Nu esti capabil, foarte bine, poate esti calificat pentru o pozitie inferioara - putem discuta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ramii in functie desi se dovedeste ca esti incapabil.

Mai mult, comparind situatia intre mai multe autobaze, se dovedeste ca astfel de situatii sint singulare, deci ?

Dar, inca o data, ca ai autobuze retrase din trafic din cauza lipsei de piese e o problema - grava, dar teoretic solutionabila.

Ne uitam la ce s-a incercat, insa, in Depoul Militari cu cele doua Tatre accidentate. Le-au protejat cu folie, da ?

Ce s-a facut in Ferentari cu autobuzele care au avut geamuri lipsa ?

Nimic !

Asta dovedeste, inca o data, neglijenta in serviciu.

Desfacut contractul de munca si imputate pierderile - si atunci astfel de situatii nu se vor repeta.

Daca responsabilitatea muncii nu functioneaza, atunci poate merge cu frica -  o solutie extrema cind vine vorba de administrarea unei afaceri, dar, cine stie, poate e un prim pas necesar in a aduce STB pe linia de plutire...

Mai e foarte mult pina departe, dar trebuie facuti citiva primi pasi in responsabilizarea conducerii la nivel de autobaza/depou/garaj daca vrem sa vedem rezultate pe termen mediu si lung.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Albert

Cel cu stopul lipsa și folosit pe post de tomberon este 4568. Face vreo 10 ani de când zace pe dreapta, probabil are in jur de 250.000km. Dacă se vrea, se pot repara toate aceste autobuze. Cele mai bune exemple sunt 4100 și 4210 care au fost reactivate după 9 ani de imobilizare și care funcționează foarte bine și acum. Și nu prea cred povestea cu lipsa pieselor. Dacă ar fi asa, am vedea câte 80 de autobuze imobilizate la fiecare autobaza, ceea ce nu se intampla. Ferentari e un caz singular, deci ori nu e voință, ori e neputință, ori neglijența in serviciu. Eu unul nu as accepta mai mult de 5% parc tras pe dreapta. Dacă șefii de autobaza nu sunt in stare, atunci out.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor ADK

E mai degrabă neglijență în serviciu (de bună voie). Se mai miră cineva de ce ajung șoferii să scoată bani de la ei pentru întreținerea autobuzelor? ca să nu ajungă și ale lor trase pe dreapta chiar și un deceniu, că jumătate din parc e imobilizat. Întreabă de piese, aud că ”nu sunt, și de pe X, Y și Z s-au luat acele piese” și ce urmează să faci ca să-și câștigi existența, când pe alții efectiv direct responsabili îi doare undeva? nici șefii de la celelalte autobaze nu cred că dau ceva împrumut când știu că n-are cum să ajungă pur și simplu zeci de autobuze bune imobilizate, ca să le imobilizeze și pe ale lor.

roberto2001 wrote here:
Mi se pare mie sau E3-urile revin mai repede ca E4 ?  Ciudat ..fiindca trebuia sa aibe prioritate E4

La momentul actual ar fi bine să se repare orice e reparabil, că e E3/4, doar n-o să te axezi 100% doar pe E4 când poate câteva E3-uri pot fi reactivate cu minimum de interes. Desigur, sunt deja și unele dintre ele casabile care nu vor mai circula niciodată (nu știu dacă se mai pot repara chiar toate, Albert), în schimb de pe ele pot fi procurate diverse piese (dacă mai există) încă în stare bună pentru reactivarea altor autobuze (dar probabil asta s-a făcut, inclusiv cu autobuzele care circulă și care n-au avut perioade mari de imobilizare, dar sunt de părere că se poate și mai mult), însă nu știu cum doar cu dl. Criț s-a ajuns așa. Tot el a mai făcut o dată cimitir din Ferentari prin 2011 (și nu numai la Ferentari), când erau zeci de autobuze oprite la comandă și neînlocuite cam cu nimic.

 


Go to page:  1  ... 261 262 263 264 265 266 267  ... 337
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use