Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4352 posts, 888297 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Vezi dincolo de eticheta...Made in...?!
PS
Si subsemnatul e posesor de Sony Vaio, de 12 ani si unde crezi ca-i facut? In Chinaaaa!
Deci, brandul nu mai are legatura cu originea...cam de mult!
subway guru wrote here:
Din lista aia la M6 au contribuit Itochu, Oriental consultants si bineinteles Padeco.
Sa mai mentionam si ca ramele CAF au motoare japoneze iar minunatele substatii de 110kV de pe M5.1 au tehnologie japoneza spre oftica enel?
Rabla mea personala e…Toyota!!!…si televizorul e Sony!
Vezi dincolo de eticheta...Made in...?!
PS
Si subsemnatul e posesor de Sony Vaio, de 12 ani si unde crezi ca-i facut? In Chinaaaa!
Deci, brandul nu mai are legatura cu originea...cam de mult!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Are in schimb cu tehnologia si knowhow-ul ca asa si iPhone e made in China…dar nu e chinezarie ieftina de unica folosinta!
Are in schimb cu tehnologia si knowhow-ul ca asa si iPhone e made in China…dar nu e chinezarie ieftina de unica folosinta!
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Aici, la pod, e 100% tehnologie japoneza, in ceea ce priveste intinderea cablurilor, garantate cat noi n-o sa mai fim pe aceste meleaguri pana se va pune problema unui RK!
Aici, la pod, e 100% tehnologie japoneza, in ceea ce priveste intinderea cablurilor, garantate cat noi n-o sa mai fim pe aceste meleaguri pana se va pune problema unui RK!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Nu numai tehnologia ci si cablaraia in sine e tot made in Japan…
Nu numai tehnologia ci si cablaraia in sine e tot made in Japan…
- orex
-
Posted:
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
TPB
Nu știu ce să mai zic, nu o să comentez despre politică, știm cu toți ce si cum se întâmplă...
Mie întotdeauna mi-au plăcut tramvaiele Astra. Design-ul lor mi se pare acceptabil. Da, tramvaiele Astra nu se pot compara cu Bombardier, Alstom sau Bozankaya. Dar sunt singurele tramvaie *Made in Romania*. Fiecare mijloc de transport are problemele lui, important este ca vehiculul să fie bine întreținut.
Mă gândeam că verdele de pe Imperio cu 3 module nu se combină cu Imperio Civitas... de aceea am vorbit despre asta.
Nu știu ce să mai zic, nu o să comentez despre politică, știm cu toți ce si cum se întâmplă...
Mie întotdeauna mi-au plăcut tramvaiele Astra. Design-ul lor mi se pare acceptabil. Da, tramvaiele Astra nu se pot compara cu Bombardier, Alstom sau Bozankaya. Dar sunt singurele tramvaie *Made in Romania*. Fiecare mijloc de transport are problemele lui, important este ca vehiculul să fie bine întreținut.
Mă gândeam că verdele de pe Imperio cu 3 module nu se combină cu Imperio Civitas... de aceea am vorbit despre asta.
- D94
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
D94
Astra ar putea concepe și tramvaie bidirecționale. Dacă le aveau, în mod sigur Reșița și alte orașe ar fi luat de la ei.
Astra ar putea concepe și tramvaie bidirecționale. Dacă le aveau, în mod sigur Reșița și alte orașe ar fi luat de la ei.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
Puss in Boots
Nici Astra nici Primaria -ca banuiesc ca primaria dicteaza in fond si la urma urmei- nu dau 2 bani pe uniformizare.
Tramvaiele din Arad trebuiau sa ramana verzi si cu designul initial indiferent ca au 3 module sau 2 sau 100. Sau daca pe cele noi le colorau alb rosu atunci sa aiba in plan sa le faca si pe restul la fel. Dar designul trebuia sa ramana acelasi.
Asa era frumos corect normal.
Ca ii zicea Civitas sau Blidaris era fix ultima problema. Iar ei fix de nume s-au legat si l-au impachetat ca pe o mare realizare.
TPB wrote here:
Nu știu ce să mai zic, nu o să comentez despre politică, știm cu toți ce si cum se întâmplă...
Mie întotdeauna mi-au plăcut tramvaiele Astra. Design-ul lor mi se pare acceptabil. Da, tramvaiele Astra nu se pot compara cu Bombardier, Alstom sau Bozankaya. Dar sunt singurele tramvaie *Made in Romania*. Fiecare mijloc de transport are problemele lui, important este ca vehiculul să fie bine întreținut.
Mă gândeam că verdele de pe Imperio cu 3 module nu se combină cu Imperio Civitas... de aceea am vorbit despre asta.
Nici Astra nici Primaria -ca banuiesc ca primaria dicteaza in fond si la urma urmei- nu dau 2 bani pe uniformizare.
Tramvaiele din Arad trebuiau sa ramana verzi si cu designul initial indiferent ca au 3 module sau 2 sau 100. Sau daca pe cele noi le colorau alb rosu atunci sa aiba in plan sa le faca si pe restul la fel. Dar designul trebuia sa ramana acelasi.
Asa era frumos corect normal.
Ca ii zicea Civitas sau Blidaris era fix ultima problema. Iar ei fix de nume s-au legat si l-au impachetat ca pe o mare realizare.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
Linia 43
Cu primele doua clar ,nu se compara ,ele joaca in alta divizie.
Dar Bozanskaya !? In ce oras european, in afara de Romania,mai circula minunatele tramvaie Bozanskaya de sunt asa de bune?
La orice licitatie au participat la noi ,a fost cu circ , cu "scurtaturi" , cu "suporteri".
Iar la noi circula de cand ? De doua luni? Vorbim peste cinci ani si ,atunci vom vedea daca am fost noi aia desteptii si europenii aia prosti de nu au vazut asa bijuterie de tramvai.
TPB wrote here:
Da, tramvaiele Astra nu se pot compara cu Bombardier, Alstom sau Bozankaya.
Cu primele doua clar ,nu se compara ,ele joaca in alta divizie.
Dar Bozanskaya !? In ce oras european, in afara de Romania,mai circula minunatele tramvaie Bozanskaya de sunt asa de bune?
La orice licitatie au participat la noi ,a fost cu circ , cu "scurtaturi" , cu "suporteri".
Iar la noi circula de cand ? De doua luni? Vorbim peste cinci ani si ,atunci vom vedea daca am fost noi aia desteptii si europenii aia prosti de nu au vazut asa bijuterie de tramvai.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
PTMZ
Astra nu se poate compara cu Bozankaya deoarece turcii sunt mult mai inovativi, vezi autonomia si designul, plus faptul ca produc si tramvaie bidirectionale. Are Astra ceva inovativ aici? Nu. Se complace in mediocritate si o mai si serbeaza cu fast.
Iar faza cu "La orice licitatie au participat la noi ,a fost cu circ , cu <<scurtaturi>>, cu <<suporteri>>" e o minciuna gogonata: la Timisoara si Iasi nu a fost niciun circ, nimeni din autoritatile anticoruptie nu s-a semnalat, si sunt multe alte licitatii unde s-au bagat unde nu a fost niciun circ, chiar daca au pierdut. Craiova autobuze, sa dau exemplu. Doar 2 licitatii unde au castigat au fost cu scandal, trolee Bucuresti (incompetenta PMB) si tramvaiele ministerului (evaluarile facute aiurea). Definitia ta, insa, se aplica suta-n mie Astrei: la orice licitatie s-au bagat, daca nu nimeresc ofertant unic sau nu nimereste un colaborator de-al lor, fac cel mai mare scandal posibil. Nu mai zic si de articolele partinitoare din presa si de diverse scandaluri de presa cu privire la suportul acordat lor, ca nu mai are rost. Din pacate, dublul standard din afirmatia data este mult prea evident .
La fel de valabil si pentru Astra.
Astra nu se poate compara cu Bozankaya deoarece turcii sunt mult mai inovativi, vezi autonomia si designul, plus faptul ca produc si tramvaie bidirectionale. Are Astra ceva inovativ aici? Nu. Se complace in mediocritate si o mai si serbeaza cu fast.
Iar faza cu "La orice licitatie au participat la noi ,a fost cu circ , cu <<scurtaturi>>, cu <<suporteri>>" e o minciuna gogonata: la Timisoara si Iasi nu a fost niciun circ, nimeni din autoritatile anticoruptie nu s-a semnalat, si sunt multe alte licitatii unde s-au bagat unde nu a fost niciun circ, chiar daca au pierdut. Craiova autobuze, sa dau exemplu. Doar 2 licitatii unde au castigat au fost cu scandal, trolee Bucuresti (incompetenta PMB) si tramvaiele ministerului (evaluarile facute aiurea). Definitia ta, insa, se aplica suta-n mie Astrei: la orice licitatie s-au bagat, daca nu nimeresc ofertant unic sau nu nimereste un colaborator de-al lor, fac cel mai mare scandal posibil. Nu mai zic si de articolele partinitoare din presa si de diverse scandaluri de presa cu privire la suportul acordat lor, ca nu mai are rost. Din pacate, dublul standard din afirmatia data este mult prea evident .
Iar la noi circula de cand ? De doua luni? Vorbim peste cinci ani si ,atunci vom vedea daca am fost noi aia desteptii si europenii aia prosti de nu au vazut asa bijuterie de tramvai.
La fel de valabil si pentru Astra.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
punmeister
Bozankaya de la bun inceput au fost o companie de R&D care a investit atat in uzina de la Ankara cat si cea de la Salzgitter si au planuri mari pe viitor, cum ar fi de exemplu:
+ echiparea eBusurilor Sileo cu electronica Kiepe care permite printre altele si incarcarea rapida cu pantograf
+ pregatirea unor modele de tramvaie cu boghiuri pivotante (au incercat sa intre la licitatiile de la Lodz si Wroclaw unde se dorea boghiuri pivotante, dar Modertrans le-a stricat putin socotelile)
+ ca rezultat bun al JVului cu Siemens pentru trenurile de metrou de la Bangkok, acum au contract major de 28 de trenuri la Kocaeli.
Bozankaya de la bun inceput au fost o companie de R&D care a investit atat in uzina de la Ankara cat si cea de la Salzgitter si au planuri mari pe viitor, cum ar fi de exemplu:
+ echiparea eBusurilor Sileo cu electronica Kiepe care permite printre altele si incarcarea rapida cu pantograf
+ pregatirea unor modele de tramvaie cu boghiuri pivotante (au incercat sa intre la licitatiile de la Lodz si Wroclaw unde se dorea boghiuri pivotante, dar Modertrans le-a stricat putin socotelile)
+ ca rezultat bun al JVului cu Siemens pentru trenurile de metrou de la Bangkok, acum au contract major de 28 de trenuri la Kocaeli.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
Linia 43
Vocea si talentul... .
In primul rand conteaza fiabilitatea. De aceea spun ca vorbim peste cinci ani. Si la autoturisme, Citroen sau Hyundai,de exemplu au design ,au multe dotari ...mai usor cu fiabilitatea.
Sa incepem cu minciuna gogonata: La Timisoara la licitatia initiala ,cerinta obligatorie ,era minim 61 km autonomie doar pe baterii iar ,acum,ca sa vezi, Bozanskaya se lauda cu o autonomie de mers, fără curent, de 63 de kilometri. Facuse el Robu calcule ca,fix 61 de km ,ii trebuie lui autonomie !
Iar la trolee Bucuresti ,citez chiar din comunicatul Asociatiei MU:
Credeti ca din neatentie sau nepricepere cei de la primarie au acceptat initial asa magarie?
Nu ,dar are Siemens inside .
Daca nu stiu sa "comunice" cu autoritatile la fel de bine cum stiu firmele turcesti ! Tu nu ai face scandal sa ti se dea eject cum a patit Astra la tramvaie Bucuresti, cand explica Firea ca tramvaieie Astra au piese chinezesti ! Sau cand gluma de ARF iti da eject pe criterii politice!?
Nu prea . Astra circula ,fara probleme ,in Arad de ani buni !
PTMZ wrote here:
Astra nu se poate compara cu Bozankaya deoarece turcii sunt mult mai inovativi, vezi autonomia si designul...
Vocea si talentul... .
In primul rand conteaza fiabilitatea. De aceea spun ca vorbim peste cinci ani. Si la autoturisme, Citroen sau Hyundai,de exemplu au design ,au multe dotari ...mai usor cu fiabilitatea.
PTMZ wrote here:
La orice licitatie au participat la noi ,a fost cu circ , cu <<scurtaturi>>, cu <<suporteri>>" e o minciuna gogonata: la Timisoara si Iasi nu a fost niciun circ .... Doar 2 licitatii unde au castigat au fost cu scandal, trolee Bucuresti (incompetenta PMB) si tramvaiele ministerului
Sa incepem cu minciuna gogonata: La Timisoara la licitatia initiala ,cerinta obligatorie ,era minim 61 km autonomie doar pe baterii iar ,acum,ca sa vezi, Bozanskaya se lauda cu o autonomie de mers, fără curent, de 63 de kilometri. Facuse el Robu calcule ca,fix 61 de km ,ii trebuie lui autonomie !
Iar la trolee Bucuresti ,citez chiar din comunicatul Asociatiei MU:
Contractul pentru 100 de troleibuze de 12 metri cu autonomie de 20 de kilometri a fost reziliat, după ce s-a constatat că vehiculul ofertat nu este omologat. Nimic surprinzător, din moment ce Asociația „Metrou Ușor” a atras constant atenția asupra faptului că asocierea germano-turcă nu a produs niciun #troleibuz de 12 metri până acum, iar certificatul de omologare prezentat era pentru un autobuz electric.
Credeti ca din neatentie sau nepricepere cei de la primarie au acceptat initial asa magarie?
PTMZ wrote here:
Astra nu se poate compara cu Bozankaya ... Are Astra ceva inovativ aici? Nu
Nu ,dar are Siemens inside .
PTMZ wrote here:
Definitia ta, insa, se aplica suta-n mie Astrei: la orice licitatie s-au bagat, daca nu nimeresc ofertant unic sau nu nimereste un colaborator de-al lor, fac cel mai mare scandal posibil.
Daca nu stiu sa "comunice" cu autoritatile la fel de bine cum stiu firmele turcesti ! Tu nu ai face scandal sa ti se dea eject cum a patit Astra la tramvaie Bucuresti, cand explica Firea ca tramvaieie Astra au piese chinezesti ! Sau cand gluma de ARF iti da eject pe criterii politice!?
PTMZ wrote here:
Iar la noi circula de cand ? De doua luni? Vorbim peste cinci ani si ,atunci vom vedea daca am fost noi aia desteptii si europenii aia prosti de nu au vazut asa bijuterie de tramvai...
La fel de valabil si pentru Astra
Nu prea . Astra circula ,fara probleme ,in Arad de ani buni !
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad
PTMZ
Aici de acord cu tine, nu am nicio obiecție.
Așa, și? Ce dovedește aceasta pe partea turcilor? Nu face decât să ilustreze incompetența administrației precedente din Timișoara. Au turcii vreo vină că între timp au lucrat la un proiect care sa satisfacă nevoile vechii licitații? Nu avem nicio dovadă că ar fi fost cu dedicație pentru turci. Dacă ar fi fost așa, PESA ar fi contestat licitația cu siguranță, sau nu ar mai fi participat în primul rând.
Cunoscând administrația Firea, da, e o ipoteză foarte plauzibilă. E drept că poate exista și posibilitatea șpăgii, dar prefer să nu mă gândesc la aceasta cât timp nu se pronunță organe legale pe marginea unei potențiale acuzații în acest sens, deoarece șpaga e conspirația supremă în spațiul public în materie de achiziții publice, la care toată lumea pune botul. Dacă nu iese Astra câștigătoare la o licitație, imediat vin goarnele pe Facebook: ba-i șpagă, ba-i comision.
Oricum, tot nu ai explicat afirmația pentru orice licitație la care a participat Bozankaya.
Că parcă Bozankaya nu ar avea (la modul general vorbind, nu strict pe tramvaie)...
Stai puțin. Ce criterii politice au determinat A.R.F. să dea un șut în fund Astrei? Detaliază.
La București da, a avut motiv. Dar mă uitam la licitația ministerului și cred că Astra pur și simplu fabrică pretexte și contestă doar de dragul de a contesta. De ce zic aceasta? Simplu: la contestația PESA, Astra a pus o cerere de intervenție de anulare a licitației, deoarece - chipurile - nu s-ar fi respectat prevederile date de Curtea de Apel București. CNSC a respins-o pentru simplul motiv că acuzația nu venea în sprijinul vreunei părți și ar fi trebuit o contestație propriu-zisă. Săptămâna trecută, Astra a venit cu o contestație împotriva PESA, unde zice că Jazz nu are podeaua joasa corespunzătoare. Unde e acuzația de încălcare a hotărârii Curții? Nicăieri. De ce nu au depus o cerere de intervenție împotriva ofertei PESA la prima rundă de contestații? Ei știu.
Circulă, da. Fără probleme, nu știu ce să zic. Nu e cea mai bună și demnă de încredere sursă, deoarece e simpatizant politic și nu are tot timpul informații complete, dar un individ din Galați a scris, la un moment dat, despre Astrele arădene și probleme lor. Dacă ce se spune acolo e adevărat, atunci e foarte grav:
https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/20/avertismente-de-la-vatmanii-aradeni-nu-cumparati-tramvaie-de-la-astra-arad-ce-tramvaie-ar-trebui-sa-cumpere-galatiul/
Linia 43 wrote here:
Vocea si talentul... .
In primul rand conteaza fiabilitatea. De aceea spun ca vorbim peste cinci ani. Si la autoturisme, Citroen sau Hyundai,de exemplu au design ,au multe dotari ...mai usor cu fiabilitatea.
Aici de acord cu tine, nu am nicio obiecție.
Linia 43 wrote here:
Sa incepem cu minciuna gogonata: La Timisoara la licitatia initiala ,cerinta obligatorie ,era minim 61 km autonomie doar pe baterii iar ,acum,ca sa vezi, Bozanskaya se lauda cu o autonomie de mers, fără curent, de 63 de kilometri. Facuse el Robu calcule ca,fix 61 de km ,ii trebuie lui autonomie !
Așa, și? Ce dovedește aceasta pe partea turcilor? Nu face decât să ilustreze incompetența administrației precedente din Timișoara. Au turcii vreo vină că între timp au lucrat la un proiect care sa satisfacă nevoile vechii licitații? Nu avem nicio dovadă că ar fi fost cu dedicație pentru turci. Dacă ar fi fost așa, PESA ar fi contestat licitația cu siguranță, sau nu ar mai fi participat în primul rând.
Linia 43 wrote here:
Iar la trolee Bucuresti ,citez chiar din comunicatul Asociatiei MU:Contractul pentru 100 de troleibuze de 12 metri cu autonomie de 20 de kilometri a fost reziliat, după ce s-a constatat că vehiculul ofertat nu este omologat. Nimic surprinzător, din moment ce Asociația „Metrou Ușor” a atras constant atenția asupra faptului că asocierea germano-turcă nu a produs niciun #troleibuz de 12 metri până acum, iar certificatul de omologare prezentat era pentru un autobuz electric.
Credeti ca din neatentie sau nepricepere cei de la primarie au acceptat initial asa magarie?
Cunoscând administrația Firea, da, e o ipoteză foarte plauzibilă. E drept că poate exista și posibilitatea șpăgii, dar prefer să nu mă gândesc la aceasta cât timp nu se pronunță organe legale pe marginea unei potențiale acuzații în acest sens, deoarece șpaga e conspirația supremă în spațiul public în materie de achiziții publice, la care toată lumea pune botul. Dacă nu iese Astra câștigătoare la o licitație, imediat vin goarnele pe Facebook: ba-i șpagă, ba-i comision.
Oricum, tot nu ai explicat afirmația pentru orice licitație la care a participat Bozankaya.
Linia 43 wrote here:
Nu ,dar are Siemens inside .
Că parcă Bozankaya nu ar avea (la modul general vorbind, nu strict pe tramvaie)...
Linia 43 wrote here:
Daca nu stiu sa "comunice" cu autoritatile la fel de bine cum stiu firmele turcesti ! Tu nu ai face scandal sa ti se dea eject cum a patit Astra la tramvaie Bucuresti, cand explica Firea ca tramvaieie Astra au piese chinezesti ! Sau cand gluma de ARF iti da eject pe criterii politice!?
Stai puțin. Ce criterii politice au determinat A.R.F. să dea un șut în fund Astrei? Detaliază.
La București da, a avut motiv. Dar mă uitam la licitația ministerului și cred că Astra pur și simplu fabrică pretexte și contestă doar de dragul de a contesta. De ce zic aceasta? Simplu: la contestația PESA, Astra a pus o cerere de intervenție de anulare a licitației, deoarece - chipurile - nu s-ar fi respectat prevederile date de Curtea de Apel București. CNSC a respins-o pentru simplul motiv că acuzația nu venea în sprijinul vreunei părți și ar fi trebuit o contestație propriu-zisă. Săptămâna trecută, Astra a venit cu o contestație împotriva PESA, unde zice că Jazz nu are podeaua joasa corespunzătoare. Unde e acuzația de încălcare a hotărârii Curții? Nicăieri. De ce nu au depus o cerere de intervenție împotriva ofertei PESA la prima rundă de contestații? Ei știu.
Linia 43 wrote here:
Nu prea . Astra circula ,fara probleme ,in Arad de ani buni !
Circulă, da. Fără probleme, nu știu ce să zic. Nu e cea mai bună și demnă de încredere sursă, deoarece e simpatizant politic și nu are tot timpul informații complete, dar un individ din Galați a scris, la un moment dat, despre Astrele arădene și probleme lor. Dacă ce se spune acolo e adevărat, atunci e foarte grav:
https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/20/avertismente-de-la-vatmanii-aradeni-nu-cumparati-tramvaie-de-la-astra-arad-ce-tramvaie-ar-trebui-sa-cumpere-galatiul/
📖 Pagination options