Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Drumuri radiale

116 posts, 22971 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Drumuri radiale subway guru

Podul Grant a fost conceput initial doar ca pod rutier, fara tramvai.

 


Re: Drumuri radiale zapacitu

Daca transportul in comun nu ofera un nivel de confort decent, niciodata nu va inlocui autoturismele. Vrei sa ne intoarcem la mersul pe scara si imbulzeala din anii 80? Vezi M2 intre Victoriei si Pipera -- e de plans.

Radialele trebuie sa existe ca sa dea directie, inele trebuie sa fie... apropiate de visu lu Oprescu... transport in comun cu autobuze/tramvaie/trolee/sarete dese si DA, atunci putem inchide centrul (pe modelul Viena, care are ring de 4 benzi). Altmiteri... e doar bataie de joc la adresa populatiei. Pasii mici nu se aplica aici... decat daca privesti radiale, transport in comun, inele ca si pasii in sine.

 


Re: Drumuri radiale subway guru

Si se intrevede vreun plan concret de realizare a acestui deziderat?

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Pai daca s-ar face toate radialele posibile ar vedea tot omul ca s-a construit tot ce se putea construi si orasul tot blocat este, deci argumentul de capatai "intai sa se construiasca drumuri si dupaia sa se dea amenzi" chiar nu mai tine iar primarii chiar vor trebui sa investeasca in reconfigurare transport in comun si limitare trafic in centru.

Da, la Grant nea nicu a vrut autostrada de 3 benzi prin oras ca la americani si dupaia s-a trezit ca el prevedea o masina la 20 de familii, deci tot tramvai trebuie(si despre morti numai de bine ca altfel...).

S-ar putea face o pasarela supraterana pietonala cu scari, lift si protejata de intemperii intre 41 Pasaj Grant de pe Turda pana la 65, 86, 97, 105 Pasaj Grant de pe Grivita, pasaj subteran pe sub Grivita exista, daca s-ar face si statie pe M46 ar apare legatura 41 - M46.
Lafel se poate face si in capatul celalalt 41 Calea Crangasi pana la 43, 44, 187 Opera Comica de pe Giulesti, si daca s-ar face si statie de metrou pe Giulesti ai unii M2 cu 43/44 fara sa ii mai inghesui pe toti la Basarab, mai ales ca la Basarab o sa vine si M6 deci se va aglomera iar Giulesti va deveni radiala deci numai bun un P+R la capatul 43/44 cu legatura la 41 si M2 la Pasaj Grant.

 


Re: Drumuri radiale orex

Domunuuu!
M1, da?! ;)
PS
Altfel ar fi stat treaba daca in 2019 ex. primarul ar fi avut ”sange-n instalatie” si ar fi dus la bun sfarsit proiectul ”OXIGEN” si ZACA ar fi devenit realitate, nu numai neste table de delimitare cocotate pe stalpi!

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Asa asa, M1.

 


Re: Drumuri radiale orex

Remember?!
Sigur altfel statea treaba, ca-n prima etapa scontata eram deja acum
! :yes:
”Mașinile non Euro, Euro 1 și Euro 2 ar urma să fie interzise în București din 2022, iar cele Euro 3 din 2024.”

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Stai linistit ca alea au disparut singure asa cum au disparut si "pisicutele", chiar si Euro2 au acum 20 de ani, le mananca rugina si le pica instalatia electrica.

 


Re: Drumuri radiale orex

S-o crezi matale ca la un Mercedes C 180 (122CP), fabricat undeva prin 1996, se pune treaba asta! :rofl:
PS
Alea masini, nu jucarie!
;)

 


Re: Drumuri radiale andrei11

De la moderator citire:
Ce legătură există între ultimele discuţii şi radiale ?

:no:

 


Re: Drumuri radiale orex

”Mașinile non Euro, Euro 1 și Euro 2 ar urma să fie interzise în București din 2022, iar cele Euro 3 din 2024.”
In rest, e cancan!
:bere:

 


Re: Drumuri radiale orex

S-a semnat protocolul de colaborare pentru proiectarea drumurilor radiale!
Marți, 25.01.2022, CNAIR a semnat cu Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Bucureşti (A.D.I.Z.M.B.) un protocol de colaborare în perspectiva fluidizării traficului în capitală prin crearea legăturilor între autostrada de centură A0 și comunitățile locale din jurul Bucureștiului.

Scopul proiectului “Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul Drumuri radiale conexe Autostrăzii de Centură București A0” este acela de a elabora documentația tehnico – economică aferenta obiectivului de investiții de infrastructură rutieră de interes local/județean, ce urmează a fi depus spre finanțare în perioada de programare 2021-2027
Practic, construcția drumurilor radiale va face posibilă interconectarea localităților din jurul capitalei cu sectoarele de autostradă de care este legat, astfel încât nu va mai fi necesară tranzitarea orașului pentru a a ajunge la destinația dorită.

De acum, autoritățile locale pot să lanseze proiectele pentru proiectarea următoarelor drumuri radiale:

Vest Expres, are o lungime de 8,98 km și realizează legătura între Autostrada A0 – DNCB - Bulevardul Timișoara;

Giulești Expres, are o lungime de 10,37 km, conectează Săbăreni la Autostrada A0, se prelungește până la DNCB apoi realizeaza legatura cu Calea Giulești;

Nord Expres, are o lungime de 12,59 km, realizează conexiunea localității Corbeanca la Autostrada A0, apoi se prelungește spre DNCB și Bulevardul Poligrafiei;

Pipera Expres,  are o lungime de 8,30 km și realizează legătura între Autostrada A0 și localitățile Otopeni – Tunari – DNCB;

Afumați Expres, are o lungime de 4.39 km, realizează conexiunea Autostrăzii A0 cu DN2, devenind o varianta  de ocolire a localității Afumați;

Est Expres, are o lungime totală de 6,10 km, conectează localitatea Moara Domnească la Autostrada A0 și realizează legătura municipiului București la A0 prin Dobroești – Pantelimon – DNCB – A0;

Splai Expres,  are o lungime de 5,49 km, conectează Autostrada A0 cu municipiul București prin legătura la DNCB și Splaiul Unirii, dar realizeaza și conexiunea cu zona metropolitană prin nodul Cernica;

Sud Expres, are o lungime de 13,86 km și realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu;

Măgurele Expres,  are o lungime de 9,62 km, realizează legătura Autostrăzii A0 la DNCB – Parc Industrial Măgurele– Prelungirea Ferentari.

Nodul rutier 1  realizează conectarea drumului județean DJ 200 la Autostrada A0 pe teritoriul localității Stefăneștii de Jos

 


Re: Drumuri radiale andrei11

Da' Pasajul Ciurel de ce a mai fost făcut ?
În 300 de ani termină şi ei  << Expresurile >> astea ?
________________________
Am găsit ceva interesant legat de  temă...
Espresso  este o cafea concentrată, cu o aromă intensă, pregătită sub presiune într-un aparat special numit espressor. A fost preparată pentru prima dată în Italia, iar numele provine de la timpul rapid de pregătire. Pe suprafața unui espresso, se formează o spumă groasă, de culoarea alunii, denumită cremă.

 


Re: Drumuri radiale orex

Ca sa-ti dai seama de ce inca-n Bucuresti miroase a iarmaroc si nu a o capitala europeana a secolului 21! :yes:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use