Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1465892 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Gabi23
În general stânga în intersecții îngreunează traficul, nu doar dacă ar fi permis acolo.
Cu siguranță sunt alte opțiuni pentru traseele pe Bd. Mircea Vodă.
În general stânga în intersecții îngreunează traficul, nu doar dacă ar fi permis acolo.
Cu siguranță sunt alte opțiuni pentru traseele pe Bd. Mircea Vodă.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Aron
Mai pe tot parcursul zilei numarul de autoturisme care merg pe Mircea Voda sens Calarasi/Coposu e aproape constant fara mari diferente la ore de varf, pe cand pe celalalt sens banuiesc ca se stie ce se intampla. Asta adunat cu punctul maxim de aglomeratie pe Bd. Unirii de ramane coada in intersectie s-a decis treaba asta. Cu ocazia asta s-a umblat si la timpii de semaforizare. Se pune rosu mai devreme pe sensul spre Calarasi/Coposu, si se mai lasa verde pe celalat sens pentru a avea timp sa se decongestioneze intersectia de cei care fac stanga pe Bd. Unirii/.
andrei11 wrote here:
Gabi23, atunci la Nerva Traian / Lucian Blaga de ce e permis virajul la stânga ? Cu ce e mai deosebit B-dul Mircea Vodă ?
Mai pe tot parcursul zilei numarul de autoturisme care merg pe Mircea Voda sens Calarasi/Coposu e aproape constant fara mari diferente la ore de varf, pe cand pe celalalt sens banuiesc ca se stie ce se intampla. Asta adunat cu punctul maxim de aglomeratie pe Bd. Unirii de ramane coada in intersectie s-a decis treaba asta. Cu ocazia asta s-a umblat si la timpii de semaforizare. Se pune rosu mai devreme pe sensul spre Calarasi/Coposu, si se mai lasa verde pe celalat sens pentru a avea timp sa se decongestioneze intersectia de cei care fac stanga pe Bd. Unirii/.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Vin și eu cu o propunere.
Daca tot exista linia 304, de ce sunt inca active 203/204 care merg 100% comun cu linia 304, mai puțin porțiunea din cartierul Greenfield.
Astfel, m-am gândit ca 304 să facă escală la cartierul Greenfield in ambele sensuri:
- pe sensul spre Piata Presei ar intra in cartier pe traseul actual al lui 204 și ar ieși pe traseul actual al lui 203;
- pe sensul spre Străulești ar intra in cartier pe traseul actual al lui 203, ulterior ieșind din cartier pe traseul actual al lui 204.
Desigur, 304 ar fi suplimentat cu toate turele liniilor 203 și 204.
304 ar efectua statia "Pasaj Otopeni" pe ambele sensuri, imediat înainte/după intersecția bretelei pasajului cu Aleea Teișani.
Harta ar fi următoarea:
Vin și eu cu o propunere.
Daca tot exista linia 304, de ce sunt inca active 203/204 care merg 100% comun cu linia 304, mai puțin porțiunea din cartierul Greenfield.
Astfel, m-am gândit ca 304 să facă escală la cartierul Greenfield in ambele sensuri:
- pe sensul spre Piata Presei ar intra in cartier pe traseul actual al lui 204 și ar ieși pe traseul actual al lui 203;
- pe sensul spre Străulești ar intra in cartier pe traseul actual al lui 203, ulterior ieșind din cartier pe traseul actual al lui 204.
Desigur, 304 ar fi suplimentat cu toate turele liniilor 203 și 204.
304 ar efectua statia "Pasaj Otopeni" pe ambele sensuri, imediat înainte/după intersecția bretelei pasajului cu Aleea Teișani.
Harta ar fi următoarea:
Scuze daca nu se înțelege prea mare lucru din harta, dar legenda este următoarea:
Roșu - sens Piata Presei
Verde - sens Străulești
Roșu - sens Piata Presei
Verde - sens Străulești
Screenshot_20220119_200420_ro.stbsa_edit_126913888263967.jpg (153.57 KB; downloaded 2761 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Liniile trebuie sa fie cat mai eficiente, cat mai rapide. Linia 304 este ok, asa cum este. Liniile 203 si 204 sunt doua linii facute pe motive politice/reclama, exact cum a fost exemplul lui 231. Aceste doua linii merg in principal fara calatori, deoarece nu sunt atractive pentru cei din Greenfield, deoarece nimeni nu doreste sa faca acel ocol pana la Straulesti pentru a lua metroul, ajungand la Gara de Nord in 45 minute, cand cu masina personala poate ajunge in 30 minute. Cunoscand foarte bine zona de Nord, as opta pentru desfiintarea lui 204 si pastrarea lui 203.
Liniile trebuie sa fie cat mai eficiente, cat mai rapide. Linia 304 este ok, asa cum este. Liniile 203 si 204 sunt doua linii facute pe motive politice/reclama, exact cum a fost exemplul lui 231. Aceste doua linii merg in principal fara calatori, deoarece nu sunt atractive pentru cei din Greenfield, deoarece nimeni nu doreste sa faca acel ocol pana la Straulesti pentru a lua metroul, ajungand la Gara de Nord in 45 minute, cand cu masina personala poate ajunge in 30 minute. Cunoscand foarte bine zona de Nord, as opta pentru desfiintarea lui 204 si pastrarea lui 203.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Update 20.01.2022: acum, conform InfoTB, linia opreste și în stația Liceul Eugen Lovinescu.
Legat de ce spunea colegul @barbuandrei, într-adevăr, liniile trebuie sa fie eficiente. Și varianta adusa în discuție de tine/dvs. este una buna.
Și legat de eficienta liniilor, nu cred că ar strica daca 136 ar opri și în stația "Piata Danny Huwe", comun(a) cu liniile 137, 139, respectiv 610. Dar, cunoscând zona, daca s-ar pune in practica acest aspect, statia ar trebui mutata cu 50, poate chiar 100 de metri mai in spate, deoarece șoferului i-ar fi aproape, daca nu chiar imposibil sa se incadreze pentru curba la stânga (mai ales în traficul care, adesea, este în acea zonă).
Cezy210 wrote here:
Am o intrebare care poate unora le poate parea stupida, dar totusi de ce linia 322 nu opreste la Liceul Eugen Lovinescu? Li s-a parut inutila statia?
Update 20.01.2022: acum, conform InfoTB, linia opreste și în stația Liceul Eugen Lovinescu.
Legat de ce spunea colegul @barbuandrei, într-adevăr, liniile trebuie sa fie eficiente. Și varianta adusa în discuție de tine/dvs. este una buna.
Și legat de eficienta liniilor, nu cred că ar strica daca 136 ar opri și în stația "Piata Danny Huwe", comun(a) cu liniile 137, 139, respectiv 610. Dar, cunoscând zona, daca s-ar pune in practica acest aspect, statia ar trebui mutata cu 50, poate chiar 100 de metri mai in spate, deoarece șoferului i-ar fi aproape, daca nu chiar imposibil sa se incadreze pentru curba la stânga (mai ales în traficul care, adesea, este în acea zonă).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Gabi23
Configurația actuală a zonei la Piața Danny Huwe, nu permite decât stația actuală pentru liniile 137, 139, 610, N110 și N610. Pentru linia 136 nu se poate face nimic în configurația actuală a intersecției.
Configurația actuală a zonei la Piața Danny Huwe, nu permite decât stația actuală pentru liniile 137, 139, 610, N110 și N610. Pentru linia 136 nu se poate face nimic în configurația actuală a intersecției.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosminduru
Susțin mutarea stației mai în spate cu 100m. Acum este foarte prost poziționată
Ar avea și 136 conexiune.
Susțin mutarea stației mai în spate cu 100m. Acum este foarte prost poziționată
Ar avea și 136 conexiune.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Este posibil din punctul de vedere al Legii Circulaţiei ?
Este posibil din punctul de vedere al Legii Circulaţiei ?
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
Nu cred că ar fi o decizie bună, oamenii ce coboară din 136 și vor să ia 139, o pot face la Piata Leu. Nu cred că există cineva care vrea sa se întoarcă cu 137/610 înapoi în Militari, respectiv Apaca.
Nu cred că ar fi o decizie bună, oamenii ce coboară din 136 și vor să ia 139, o pot face la Piata Leu. Nu cred că există cineva care vrea sa se întoarcă cu 137/610 înapoi în Militari, respectiv Apaca.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosminduru
Dar oamenii care vor să coboare din 136 să ia metroul sau tramvaiele? Ei nu au o conexiune civilizată.
Oricum acea intersecție va trebui reconfigurată cândva, sunt și linii de troleibuz ce vor tranzita acolo.
Poate o bandă dedicată ce să fie cu peron central undeva în mijloc. Acum stația Danny Huwe e ca nuca în perete, blochează și traficul nu are nici măcar alveolă
Dar oamenii care vor să coboare din 136 să ia metroul sau tramvaiele? Ei nu au o conexiune civilizată.
Oricum acea intersecție va trebui reconfigurată cândva, sunt și linii de troleibuz ce vor tranzita acolo.
Poate o bandă dedicată ce să fie cu peron central undeva în mijloc. Acum stația Danny Huwe e ca nuca în perete, blochează și traficul nu are nici măcar alveolă
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
STB Spotting 21
Credeti ca este necesar ca vehiculele liniei 381 sa opreasca si in statia "Piata Romana" (aferenta liniilor 79 si 86), pe sensul spre Universitate?
Credeti ca este necesar ca vehiculele liniei 381 sa opreasca si in statia "Piata Romana" (aferenta liniilor 79 si 86), pe sensul spre Universitate?
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Pana la aceasta ora niciun vehicul STB nu a iesit momentan în traseu.
Pana la aceasta ora niciun vehicul STB nu a iesit momentan în traseu.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
dany
Si nici nu o sa iasa, iar maine tot STB tot in greva o sa fie
Si nici nu o sa iasa, iar maine tot STB tot in greva o sa fie
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bgd70
Stii cumva daca se va asigura in circulatie o treime din linii sau va fi ca azi?
Stii cumva daca se va asigura in circulatie o treime din linii sau va fi ca azi?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination