Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1465892 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 400 401 402 403 404 405 406  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

În general stânga în intersecții îngreunează traficul, nu doar dacă ar fi permis acolo.
Cu siguranță sunt alte opțiuni pentru traseele pe Bd. Mircea Vodă.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Aron

andrei11 wrote here:
Gabi23, atunci la Nerva Traian / Lucian Blaga de ce e permis virajul la stânga ? Cu ce e mai deosebit B-dul Mircea Vodă ?


Mai pe tot parcursul zilei numarul de autoturisme care merg pe Mircea Voda sens Calarasi/Coposu e aproape constant fara mari diferente la ore de varf, pe cand pe celalalt sens banuiesc ca se stie ce se intampla. Asta adunat cu punctul maxim de aglomeratie pe Bd. Unirii  de ramane coada in intersectie s-a decis treaba asta. Cu ocazia asta s-a umblat si la timpii de semaforizare. Se pune rosu mai devreme pe sensul spre Calarasi/Coposu, si se mai lasa verde pe celalat sens pentru a avea timp sa se decongestioneze intersectia de cei care fac stanga pe Bd. Unirii/.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Cezar210

Vin și eu cu o propunere.
Daca tot exista linia 304, de ce sunt inca active 203/204 care merg 100% comun cu linia 304, mai puțin porțiunea din cartierul Greenfield.
Astfel, m-am gândit ca 304 să facă escală la cartierul Greenfield in ambele sensuri:
- pe sensul spre Piata Presei ar intra in cartier pe traseul actual al lui 204 și ar ieși pe traseul actual al lui 203;
- pe sensul spre Străulești ar intra in cartier pe traseul actual al lui 203, ulterior ieșind din cartier pe traseul actual al lui 204.
Desigur, 304 ar fi suplimentat cu toate turele liniilor 203 și 204.
304 ar efectua statia "Pasaj Otopeni" pe ambele sensuri, imediat înainte/după intersecția bretelei pasajului cu Aleea Teișani.
Harta ar fi următoarea:
Scuze daca nu se înțelege prea mare lucru din harta, dar legenda este următoarea:
Roșu - sens Piata Presei
Verde - sens Străulești
Screenshot_20220119_200420_ro.stbsa_edit_126913888263967.jpg (153.57 KB; downloaded 2761 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

Liniile trebuie sa fie cat mai eficiente, cat mai rapide. Linia 304 este ok, asa cum este. Liniile 203 si 204 sunt doua linii facute pe motive politice/reclama, exact cum a fost exemplul lui 231. Aceste doua linii merg in principal fara calatori, deoarece nu sunt atractive pentru cei din Greenfield, deoarece nimeni nu doreste sa faca acel ocol pana la Straulesti pentru a lua metroul, ajungand la Gara de Nord in 45 minute, cand cu masina personala poate ajunge in 30 minute. Cunoscand foarte bine zona de Nord, as opta pentru desfiintarea lui 204 si pastrarea lui 203.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Cezar210

Cezy210 wrote here:
Am o intrebare care poate unora le poate parea stupida, dar totusi de ce linia 322 nu opreste la Liceul Eugen Lovinescu? Li s-a parut inutila statia?


Update 20.01.2022: acum, conform InfoTB, linia opreste și în stația Liceul Eugen Lovinescu.

Legat de ce spunea colegul @barbuandrei, într-adevăr, liniile trebuie sa fie eficiente. Și varianta adusa în discuție de tine/dvs. este una buna.

Și legat de eficienta liniilor, nu cred că ar strica daca 136 ar opri și în stația "Piata Danny Huwe", comun(a) cu liniile 137, 139, respectiv 610. Dar, cunoscând zona, daca s-ar pune in practica acest aspect, statia ar trebui mutata cu 50, poate chiar 100 de metri mai in spate, deoarece șoferului i-ar fi aproape, daca nu chiar imposibil sa se incadreze pentru curba la stânga (mai ales în traficul care, adesea, este în acea zonă).

 


Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

Configurația actuală a zonei la Piața Danny Huwe, nu permite decât stația actuală pentru liniile 137, 139, 610, N110 și N610. Pentru linia 136 nu se poate face nimic în configurația actuală a intersecției.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

Susțin mutarea stației mai în spate cu 100m. Acum este foarte prost poziționată
Ar avea și 136 conexiune.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Este posibil din punctul de vedere al Legii Circulaţiei ?

 


Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_minciu91

Nu cred că ar fi o decizie bună, oamenii ce coboară din 136 și vor să ia 139, o pot face la Piata Leu. Nu cred că există cineva care vrea sa se întoarcă cu 137/610 înapoi în Militari, respectiv Apaca.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cosminduru

Dar oamenii care vor să coboare din 136 să ia metroul sau tramvaiele?  Ei nu au o conexiune civilizată.
Oricum acea intersecție va trebui reconfigurată cândva, sunt și linii de troleibuz ce vor tranzita acolo.

Poate o bandă dedicată ce să fie cu peron central undeva în mijloc. Acum stația Danny Huwe e ca nuca în perete, blochează și traficul nu are nici măcar alveolă

 


Re: Discuții despre transportul local din București STB Spotting 21

Credeti ca este necesar ca vehiculele liniei 381 sa opreasca si in statia "Piata Romana" (aferenta liniilor 79 si 86), pe sensul spre Universitate?

 


Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

Pana la aceasta ora niciun vehicul STB nu a iesit momentan în traseu.

 


Re: Discuții despre transportul local din București dany

Si nici nu o sa iasa, iar maine tot STB tot in greva o sa fie

 


Re: Discuții despre transportul local din București bgd70

Stii cumva daca se va asigura in circulatie o treime din linii sau va fi ca azi?

 


Go to page:  1  ... 400 401 402 403 404 405 406  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use