Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: Ştiri şi articole din presă

9 posts, 1185 views
Ştiri şi articole din presă ByOnu

Pasaje pe Șoseaua Mihai Bravu în zonele cheie. Mai exact de la intersecția cu Strada Baba Novac până la intersecția cu Strada Peneș Curcanul. Iată cum este gândit și cum ne-am propus să arate proiectul acesta.

Detalii
▶▶▶OBIECTIV DE INVESTIȚIE: Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul)
(CONSTRUIRE PASAJE SUBTERANE)

Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul), proiect care presupune:

1️⃣Construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu la intersecțiile:
• Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu și
• Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan;

2️⃣Construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;

3️⃣Relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);

4️⃣Crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești.

❗❗Modernizarea infrastructurii rutiere presupune și lucrări de deviere a tuturor rețelelor subterane din amplasament care intră în incidență cu obiectivul proiectului. Pe amplasamentele destinate construirii obiectivului de investiții există toate tipurile de utilități ce vor trebui relocate, astfel încât să se asigure eliberarea amplasamentelor necesare demarării lucrărilor pentru pasajele rutiere subterane și ale pasajului pietonal subteran.

În vederea elaborării documentației pentru autorizarea lucrărilor de construire privind obiectivul de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul) sector 3, București, Primăria Municipiului București a emis Certificatul de urbanism nr. 233 R/1831706 din 16.03.2020 prin care au fost solicitate 20 avize. Au fost obținute 18 avize favorabile și se pregătesc documentele necesare depunerii documentației pentru obținerea avizelor Comisiei de Coordonare Rețele și Comisiei de Urbanism din cadrul PMB.
În conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, prin HCLS3 nr. 85/2020 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul) cu valoarea totală de 347.506.755,23 lei inclusiv TVA, din care C+M 291.692.081,77 lei inclusiv TVA.

✅✅Principalele avantaje ale realizării obiectivului de investiții prezentat sunt:
▶scăderea întârzierilor,
▶reducerea coloanelor de mașini care se formează la semafor în prezent,
▶reducerea emisiilor,
▶descongestionarea intersecțiilor Şoseaua Mihai Bravu – Calea Dudești – Bdul Camil Ressu și Şoseaua Mihai Bravu – Calea Vitan,
▶reducerea punctelor de conflict dintre pieton – vehicul, respectiv vehicul – vehicul.


Sursa: Facebook Robert Negoita
pasaj mihai bravu 6.png (168.01 KB; downloaded 4389 times)
pasaj mihai bravu 7.png (142.55 KB; downloaded 4362 times)
pasaj mihai bravu 8.png (176.46 KB; downloaded 4429 times)
pasaj mihai bravu 1.png (259.7 KB; downloaded 4340 times)
pasaj mihai bravu 2.png (261.71 KB; downloaded 4382 times)
pasaj mihai bravu 3.png (198.75 KB; downloaded 4338 times)
pasaj mihai bravu 4.png (247.35 KB; downloaded 4347 times)
pasaj mihai bravu 5.png (252.56 KB; downloaded 4337 times)

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-not ... 00128840

Licitatia pentru executie a fost lansata.

Obiectul contractului îl reprezintă execuția lucrărilor privind construirea a două pasaje rutiere subterane în dublu sens, a unui pasaj pietonal subteran și lărgirea locală a Căii Dudești între Șos. Mihai Bravu și str. Caloian Județu în vederea realizării obiectivului de investiții „Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe șoseaua Mihai Bravu, de la intersecția cu str. Baba Novac până la intersecția cu str. Peneș Curcanul” conform caiet de sarcini si proiect atasat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective orex

Primarul Negoiță de la Sectorul 3 vrea să facă două pasaje rutiere subterane și un pasaj pietonal în zona bulevardul Mihai Bravu. Ce lucrări vor fi în zonă
Primăria Sector 3 din București a scos la licitație în SICAP un contract de 147 milioane de lei (30 milioane de euro) pentru a construi pe Bulevardul Mihai Bravu două pasaje rutiere subterane în dublu sens, care să treacă pe sub magistralele de metrou M1/M3 și pe sub Calea Vitan, un pasaj pietonal subteran și lucrări de lărgire parțială a Căii Dudești. Zona Baba Novac – Dristor – Șoseaua Mihai Bravu este una dintre cele mai aglomerate din Capitală.

Acest proiect este parte din obiectivul mai larg de investiții al PS3 denumit „Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe șoseaua Mihai Bravu, de la intersecția cu str. Baba Novac până la intersecția cu str. Peneș Curcanul”.
24 de luni este durata contractului iar finanțarea lui se face din bugetul propriu șI din fonduri atrase.

Descrierea pe larg a lucrărilor ce urmează a fi executate, cu citat din Caietul de Sarcini al licitației:
„1. Construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu:
– Pasaj rutier subteran – între intersecția Strada Baba Novac – Șoseaua Mihai Bravu (nord) și intersecția Șoseaua Mihai Bravu – Strada Laborator (Sud) care subtraversează intersecția dintre Calea Dudești – Bulevardul Camil Ressu – Șoseaua Mihai Bravu
–  Pasaj rutier subteran – între intersecția Strada Laborator – Șoseaua Mihai Bravu (nord) și intersecția Șoseaua Mihai Bravu – Strada Pătlaginei (sud) care subtraversează intersecția dintre Calea Vitan și Șoseaua Mihai Bravu;

Construirea unui pasaj pietonal subteran în dreptul stației de tramvai Laborator;

Crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B- dul Camil Ressu spre Calea Dudești.Pasajele rutiere subterane vor avea o lungime construită de aproximativ 580 m (pasajul 1), respectiv 435 m (pasajul 2). Pasajele subterane rutiere vor fi reglementate în dublu sens și vor fi prevăzute cu două benzi pe sens.
Pasajul pietonal subteran în zona Străzii Laborator va înlocui trecerea de pietoni existentă în zonă și va avea rolul de a oferi posibilitatea de traversare a pietonilor dintr-o parte în alta a Șoselei Mihai Bravu și de a crea o legătură cu refugiile de tramvai din zonă.

Lărgirea locală a Căii Dudești între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Caloian Județul la două benzi de circulație pe sens, adiacente căii de tramvai, va avea lățimea propusă a amprizei străzii pe zona menționată de 19,5m (5,5m zona de tramvai, 14 m zona carosabilă). De asemenea va fi necesară translatarea trotuarului existent, respectiv a spațiului verde existent pe latura sudică a Căii Dudești”.

Factorul preț contează în proporție de 70% la departajarea ofertelor, 30% sunt mai mulți factori, printre care, experiența managerului de proiect, proiectul de management al traficului în zonă propus sau gradul de degradare a infrastructurii rezidențiale și de metrou pe care firma și-o asumă, la realizarea pasajelor subterane. Ofertele se depun până în 22 noiembrie. Firma câștigătoare trebuie să încheie și o poliță de asigurare complexă care să acopere orice fel de daune i-ar fi cauzate infastructurii primăriei. În vara acestui an, doi angajați ai unei firme deținute de PS3 au murit, lucrând la un șantier din spatele Bibliotecii Naționale, când un mal de pământ s-a surpat peste ei. Alți patru au fost răniți.Obiectivul scos acum la licitație face parte din o salbă de proiecte menite a descongestiona traficul din sector, pe care și le-a asumat primarul Robert Negoiță, astfel:
– Construire pasaj suprateran pentru fluidizarea traficului auto – zona Cățelu – în speță reconfigurarea circulației auto peste calea ferată Cătelu- Oltenița prin construirea unui pasaj care să preia traficul intens de pe Drumul între Tarlale ( “arteră care urmează să fie lărgită de la 2 benzi la 4 benzi de circulație) și care se află în stare avansată de obținere a avizelor necesare obținerii Autorizației de Construire, pe baza Certificatului de Urbanism nr 244/06.04.2020 emis de Primăria Municipiului București.
– Interconectarea rețelelor de transport auto în zona Drumul între Tarlale – pasaj suprateran care va facilita intrarea/ieșirea de pe Drumul între Tarlale și Autostrada A2 precum și amenajarea la sol și reorganizarea circulației în zona intersecției cu sens giratoriu. „În urma emiterii Certficatului de Urbanism nr 248/06.04.2020, s-au obținut 21 de avize necesare obținerii Autorizației de Construire de la Primăria Municipiului Bucuresti, precizează PS3.
– Accesibilizarea prin degajarea traficului a zonei comerciale Th Pallady – in speță construirea a două pasaje rutiere supraterane pentru fiecare sens de deplasare care vor traversa zona aglomerată aferentă spațiilor comerciale nou inființate și a străzii Nicolae Teclu. „În urma emiterii Certificatului de Urbanism nr 310/22.04 2020 și obținerii a 23 de avize, urmează ca Primăria Municipiului Bucuresti să emită Autorizația de Construire”, este precizarea primăriei.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu V2A

Clarificări:
Solicitari de clarificari + raspunsuri-semnat.pdf
Solicitari de clarificari + raspunsuri-semnat.pdf (590.42 KB; downloaded 262 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu V2A

Licitația a fost anulată fiindcă nu au fost depuse oferte.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu V2A

În ședința de mâine a Consiliului Local Sector 3 sunt propuse două proiecte legate de pasaje:
1) Contractarea unui împrumut de 150.000.000 lei, cu o maturitate de minim 10 ani, pentru finanțarea lucrărilor;
https://www.primarie3.ro/images/uploads/ ... 2022.pdf
Punctul_16_din_20.01.2022.pdf
Punctul_16_din_20.01.2022.pdf (216.53 KB; downloaded 100 times)

2) Actualizarea indicatorilor tehnico-economici.
https://www.primarie3.ro/images/uploads/ ... 2022.pdf
Punctul_23_din_20.01.2022.pdf
Punctul_23_din_20.01.2022.pdf (3.77 MB; downloaded 90 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu V2A

Negoiță construiește două pasaje rutiere subterane cu firma Algorithm Construcții S3. Valoarea investiției, 378 de milioane de lei
SC Algorithm Construcții S3, societate din subordinea Consiliului Local Sector 3, va construi două pasaje rutiere subterane și unul pietonal pe Șoseaua Mihai Bravu. Firma a fost singura invitată să depună o ofertă pentru acest proiect care va costa 378 de milioane de lei, cu TVA. Algorithm Construcții S3 e condusă de unul dintre apropiații lui Robert Negoiță, Radu Alin Panait, și a avut ca proiect unic până acum reabilitarea Halei Laminor.

În aprilie, Primăria Sector 3 a înaintat companiei din subordinea sa o invitație de participare cu o ofertă la investiția Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu, de la intersecția cu Baba Novac până la intersecția cu Peneș Curcanul. Pe lângă construirea a două pasaje rutiere subterane, dublu sens și a unuia pietonal proiectul prevede și relocarea rețelelor de apă, canal, termoficare și celor ale STB. Oferta depusă de SC Algorithm Construcții S3 a fost aprobată și contractul va fi semnat. Durata lucrărilor este de 24 de luni.
[...]

Sursa: https://buletin.de/bucuresti/negoita-con ... e-de-lei

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

https://gandul.ro/actualitate/video-excl ... 19902574

Când vor fi demarate lucrările la Pasajul de la Dristor. Ștefan Dumitrașcu, arhitect șef al Sectorului 3: „Dacă finanțarea iese, Robert Negoiță se va apuca imediat de construcție”

Ștefan Dumitrașcu, fost arhitect șef al Capitalei, în prezent arhitect șef al Sectorului 3, a detaliat, miercuri, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, când și în ce condiții ar putea fi demarate lucrările de construire a Pasajului de la Dristor, de pe bulevardul Mihai Bravu.

„Pasajul de la Dristor, dacă toate merg drept, și aici vorbim în primul rând despre finanțare, și, evident, de piedicile inerente pe care le va pune, probabil, Municipalitatea, imediat ce pasajul de la Pallady va fi finalizat, cred că întreaga forță de construie se focalizează la Dristor.

Este în mijlocul orașului (intersecția de la Dristor), și având o presiune imensă de pe podul care vine peste Dâmbovița (de la Mihai Bravu), din sud, ea trebuie rezolvată. Dacă finanțarea iese, vă garantez că Robert Negoiță se va apuca imediat de lucrări”, a declarat Ștefan Dumitrașu în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.

Ștefan Dumitrașcu a avansat și un termen de execuție a lucrărilor pentru pasajul care se va construi în intersecția unde se află Primăria Sectorului 3.

„Credeți că mie, sau primarului Robert Negoiță, ne va plăcea un șantier pe sub geamuri?! Vă garantez că se va lucra zi și noapte acolo. Este o lucrare care nu presupune devieri majore de rețele, nu avem acolo termoficare de înaltă capacitate. Sub un an și jumătate va fi dat în folosință și funcțional”, susține arhitectul șef al Sectorului 3.



 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Ştiri şi articole din presă V2A

Primăria sectorului 3 face foraje geotehnice pentru pasajele subterane de pe șoseaua Mihai Bravu

Primăria sectorului 3 începe forajele geotehnice pentru pasajele rutiere subterane pe care vrea să le construiască între intersecțiile de la Vitan și Baba Novac, pe șoseaua Mihai Bravu. Lângă intersecția de la Baba Novac au ajuns primele utilaje pentru investigațiile geotehnice, potrivit informațiilor Economedia. Pasajele vor fi construite cu firma Primăriei sectorului 3, Algorithm SRL la un cost estimat de 300 de milioane lei, dublu față de costul estimat la licitația din 2021. Firma Algorithm a construit pasajele de la Teclu/Ikea și Pallady, intrarea pe Autostrada Soarelui, dar un pasaj subteran este mult mai dificil de realizat, mai ales din cauza relocării rețelelor de utilități și a devierii liniilor STB.
[...]
Pasaj-Dristor-Baba-Novac-sector-3-foreze-geotehnice.jpg (183.17 KB; downloaded 724 times)

https://economedia.ro/primaria-sectorulu ... avu.html

 


Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use